معرفی و دانلود کتاب صوتی 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول

عکس جلد کتاب صوتی 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 28 تپش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 28 تپش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول

کتاب صوتی 28 تپش نوشته‌ی امید داداشی، داستانی فانتزی درباره دوره ماقبل پیدایش انسان‌هاست و زندگی و دوران پس از مرگ «کاکارول بزرگ» را که از قلب کوه‌سرخ محافظت می‌کرد، روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی 28 تپش:

جایی‌که هنوز خورشید از مغرب طلوع می‌کرد و در پشت کوه‌های غربی آرام می‌گرفت، کاکارول هنوز زنده بود و به رسالتش یعنی محافظت از قلب کوه سرخ عمل می‌کرد. اما پس‌ از مرگ او طلسم کوه سرخ، بی‌درنگ جان گرفته و فعال می‌شود. طلسمی که با تپاندن قلب کوه شروع‌ شده و با بیست‌وهشت‌ بار تکرار آن در بیست‌وهشت پگاه متوالی، زمین را ناچار به بلعیدن زادگانش می‌کند.

مگر این‌که افرادی بتوانند این قلبِ شراره کش را از درون خاستگاهش، یعنی کوهستان یخی بیرون کشیده و در تاج سریر سلطنتشان جای‌گذاری کنند تا بتوانند جهان را از کام مرگ اجباری نجات دهند. قبیله تارکین‌ها، اولین گروه از قبایل هشت‌گانه‌ی زمین است که متوجه آغاز طلسم و پیدایش جنگی به وسعت تمام جهان می‌شود و «تیرون»، پادشاه دلاور و شجاع تارکین‌ها، برای این‌که هم به نجات زمین کمکی کرده باشد و هم قبیله‌اش را از تیررس اسارت دور نگه دارد، مردان و زنان و کودکانش را در صف عزیمت به کوه‌سرخ به خط می‌کند تا راهی این مسیر سخت و دهشتناک شوند...

در کتاب 28 تپش از ابتدا تانقطه‌ی پایانی هیچ اتفاقی قابل گمان نیست و لحظه‌لحظه‌ی آن، تأکید بر آن دارد که پشت رفتار خشونت‌بارِ تمام قبایل، مظلومیتی نهفته‌ است که علت خشم و ستیزه‌جویی‌شان است. امید داداشی، نویسنده، گوینده و شاعر جوان در این داستان از سبک جذاب فانتزی‌های جی. آر. تالکین استفاده کرده که شنیدن آن داستان زیبای «ارباب حلقه‌ها» را برای مخاطب زنده و یادآوری می‌کند.

کتاب صوتی 28 تپش مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های فانتزی و رمزآلود فارسی علاقه دارید، از شنیدن این کتاب لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی 28 تپش می‌شنویم:

شب، مدت زیادی بود که از نیمه گذشته و صبح، آرام و بی‌ادعا در حال نزدیک شدن و بلعیدنِ تاریکی بود. باتیس روی تخته سنگی نشسته بود و به کرانه‌ی آسمان، خیره نگاه می‌کرد. جایی که تلألو ستاره‌ها در جنگ با پرتو‌های نور درحالِ رنگ باختن و تقدیم قلمرویشان به روز بودند. چرتِ شیرینی چشم‌های باتیس را به بازی گرفته بود و با نوازش‌های سحرانگیزش، هوشیاری‌اش را مختل می‌کرد. احساس می‌کرد روی پلک‌های بالاییش، وزنه آویخته شده تا به پلک پایینش بچسبد.

گردش معکوس زمین و طلوع خورشید از مشرق نشانه‌ی واضحی بود که جهانیان بفهمند، کاکارول (جادوگر بزرگِ محافظ کوه سرخ) مُرده و با مرگش طلسم کوه به جریان افتاده و قلب کوه سرخ شروع به تپیدن کرده. قلب کوه سرخ بیست و هشت بار در بیست و هشت پگاه متوالی می‌تپد و سپس از تپش می‌ایستد. ایستادن قلب در پایان روز بیست و هشتم، جهان را به پایان ‌رسانده و زمین و تمام زاده‌هایش را در خود می‌بلعد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
فصل اول / بخش اول
12 دقیقه
فصل اول / بخش دوم
20 دقیقه
فصل دوم
33 دقیقه
فصل سوم
49 دقیقه
فصل چهارم
45 دقیقه
فصل پنجم
44 دقیقه
فصل ششم
49 دقیقه
فصل هفتم
42 دقیقه
فصل هشتم
1 دقیقه
متن پشت جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول
نویسنده
راویامید داداشی
ناشر صوتیانتشارات یمام
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 28 تپش

محمد پوران دوست
۱۴۰۲/۴/۳۱
با دورود. ممنون از نویسنده و کتابراه بابت این کتاب. کتاب‌های فانتزی در. ایران کم کم داره پر طرفدار میشه و نویسنده‌ها هم دارن به خوبی پیش رفت میکنن. کتاب‌هایی مثل میدگارد، سقوط مرگبار، جوینده، همه آنان از خدایان بودندو... را به طرفداران کتاب‌های فانتزی پیشنهاد میکنم. از نظر من این کتاب نمره ۹ از ۱۰ رو میگیره. هیجان در طول داستان بسیار خوبه از شروع تا پایان هیجان بالاست و خواننده رو جذب میکنه. شخصیت پردازی خوبی انجام شده از پادشاه تا باتیس و بقیه نقش هاشون موثر بود در کتاب. اما آوردن اسم‌های زیاد برای شخصیت‌ها خوانده رو گیج میکرد. طراحی جنگ‌ها خوب انجام شده بود و با هیجان بود ولی میتونست طولانی تر و با اتفاقات بیشتر باشه. وارد کردن یک مثلث عشقی در داستان خوب انجام شد و در آخر فریب خوردن یه شخصیت بسیار وفادار در داستان برای من قابل درک نبود، بنظرم اگه باتیس برمیگشت و بجای حمله به شاه خودش اون فرد تفرقه انداز رو میکشت داستان عالی میشدو در پایان انتهای داستان واقعا شوکه کننده بود پیروزی انسان‌ها که از ابتدای داستان هیچ حرفی در موردشون نبود و به یک باره ظاهر شدند.
آرمین ویژه پور
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کتاب خوبی هست و موضوع جالبی داره ولی از لحاظ صوتی شدن یکم ضعیف هست و بنظر من اگر فردی که داستان رو تعریف میکنه جز شخصیت‌های اصلی داستان بود خیلی بهتر میشد موضوع دیگه این هست که صدای همه‌ءشخصیت‌های داستان یکی هست و اگر صدا‌ها متفاوت بود عالی میشد وهمچنین راوی داستان خیلی سریع صحبت میکنه و این موضوع هم باعث ضعیف شدن داستان میشه.
از این‌ها گذشته بعضی چیز‌ها در داستان منطق نداره و اگه داستان مال زمان انسان‌های اولیه هست چرا کمربند چرمی میپوشند این‌ موضوع یکم رو اعصابمه
ولی در کل داستان جالبی هست و ویراستاری و جمله بندی بی نظیری داره وپایانش خیلییییی غیر منتظره بود جوری که حتی فکر کنم نویسنده هم احتمال نمی‌داد به این شکل هم میشه داستان رو تموم کردولی درکل چون من هم در اوقات فراغتم داستان مینویسم میدونم که هر نویسنده ایی برای نوشتن داستانش زحمت زیادی میکشه و همین بسیار بسیار جای تقدیر داره.
خیلی ممنون از شما
سعاده زارع
۱۴۰۲/۸/۱۲
با سلام و خداقوت به این نویسنده‌ی خلاق و کتابراهی‌های عزیزواقعا داستان هیجان انگیز با پایان فوق العاده غیر منتظره بود. از کتابراه تشکر میکنم و این کتاب رو پیشنهاد می‌دهم. 8 گروه مختلف، با گفتن تاریخ و پیشینه شون، توصیف شکل و شمایل، نحوه‌ی زندگی، خدایان متفاوت و... عالی بیان شده بود و نشان از تبحر و ذهن بسیار خلاق نویسنده دارد. من از شنیدن کتاب لذت بردم، لحن و آهنگ بسیار خوب بود، از آن جا که گوینده و نویسنده یکی بودند کاملا به کتاب اشراف داشتند و فراز فرودها و هیجانات به خوبی منتقل شد. موسیقی هم به جا و درست استفاده شده بود و خللی در شنیدن داستان ایجاد نمی‌کرد. آیا کتاب در چند جلد خواهد بود؟ گرچه همین یک جلد هم می‌توانست در چندین جلد بیان شود. واقعا از نویسنده ممنونم
سید جواد میرهادی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
درود و خسته نباشید
کتاب و داستان بسیار قشنگی بود اما جا داره یه نقدی بکنم از نویسنده عزیز
کتاب و محور داستان و دنیای داخل کتاب فوق العاده جذاب بود اما اینکه در طول کل کتاب خبری از انسانها نبود و در آخر یهو پیداشون میشه صاحب قلب میشن و تموم میشه
خب آخر داستان چی شد؟!
حداقل باید توضیح داده میشد
انسان‌ها از کجا وارد کوهستان شدن چون یک راه بیشتر نداشت و قبل ارتش اتحاد هم مشخص بود گروهی از اونجا رد نشده!!!
بنظرم به بدترین شکل ممکن کتاب پایان یافت
اگر جلد دومی داشت میشد پذیرفت این رو ولی در این صورت واقعا ناراحت کننده است کلی پای یک کتاب بشینی و آخر مشخص نشه چی شد
در کل امیدوارم آقای داداشی کارهای بیشتری در این زمینه ارائه بدن و قوی تر از قبل باشند
ساسان
۱۴۰۱/۱۱/۱
با سلام گوینده بسیار زیبا و جذاب بود این کتاب برای کسانی که داستان‌های تخیلی دوست دارن بسار جذاب و عالی هست و توش آنقدر اتفاق‌های جالب می‌افته که شما گذر زمان رو حس نمیکنید و آخر داستان عالی تموم میشه
ahmad khanzade
۱۴۰۲/۷/۲۶
خیلی خوب جذاب بود واقعا منتظر قسمت بعد هستم
امیدوارم قسمت بعدی یکم از فضای جنگ دور بشه و فضاهای جادویی و داستانهای کوچک اشخاص وارد بشه
ن ب
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
تعداد زیادی اسم داره و بسیار اشفته ست، فقط بعنوان حمایت از یک نویسنده ایرانی خوشحالم که خریدم، همین
مهدی احمدی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
واقعا ما رو برد در دل داستان ممنونم
فیروزه فیروززاده
۱۴۰۲/۱۱/۹
خیلی قشنگ بود ممنونم
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 28 تپش

برای دریافت کتاب صوتی 28 تپش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.