معرفی و دانلود کتاب صوتی 37 راز توانگری

عکس جلد کتاب صوتی 37 راز توانگری
قیمت:
۲۳۰۰۰ 11500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 37 راز توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 37 راز توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 37 راز توانگری

کتاب صوتی 37 راز توانگری اثر رندی گیج، راهنمایی کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند در زندگی خود به سعادت، آرامش، خوشبختی برسند.

رندی گیج (Randy Gage)، در خانواده‌ای دیده به جهان گشود که مادری تنها و بدون همسر، با درآمدی بسیار ناچیز، مسؤلیت بزرگ کردن سه کودک را بر عهده داشت. سال‌های کودکی رندی در فقر و فلاکت سپری شد. زمانی که او نوجوانی بیش نبود، در دام اعتیاد به مواد مخدر و الکل گرفتار شد. بنابراین مجبور شد هم برای مصرف خویش و هم برای کسب درآمد، به فروش مواد مخدر روی آورد اما او با این درآمد نیز نمی‌توانست مخارج خود را تأمین کند. پس به سمت جرم و جنایت کشیده شد. او در نتیجه اعمال خلاف از دبیرستان اخراج و نهایتاً در یک سرقت مسلحانه دستگیر و روانه زندان شد.

زمانی که رندی در زندان به سر می‌برد، مردی بازاریاب به استعدادی ذاتی و نهانی در وجود او پی برد که تاکنون در شخص دیگری ندیده بود، او احساس کرد اگر رندی روش خود را در زندگی تغییر داده و در راه مثبت قدم بگذارد، می‌تواند هر کاری را که اراده کند به بهترین نحو ممکن انجام دهد و انسان موفقی شود. از این رو رندی را از این مطلب آگاه کرد که توانایی انجام کارهای بسیار عظیمی را دارد. این سخن تأثیر بسیار زیادی بر ذهن رندی گذاشت و او را دگرگون ساخت.

او شهامت و جرأتی مضاعف یافت و تصمیم گرفت زندگی خود را از نو بسازد. زمانی که از زندان آزاد شد، دنیا در نظرش تغییر کرده بود. او تصمیمش را گرفت تا آینده‌ای موفق برای خود بسازد. پس شروع به تلاش کرد: از کارگری به عنوان ظرفشوی یک شیرینی‌پزی آغاز کرد تا اکنون که به یک مولتی میلیونر تبدیل شده است. اکنون زندگی او به اندازه‌ای خوب است که اکثر مردم حتی در رؤیاهایشان نیز نمی‌توانند تصور کنند.

او یک انسان مولتی میلیونر و در عین حال بسیار خیرخواه است و خدمات بشر دوستانه بسیار زیادی در سراسر جهان انجام می‌دهد. او در زندگی به تمام آرزوهایش دست یافته و اکنون تنها یک آرزو بیشتر ندارد: رموزی را که درباره موفقیت می‌داند با مردم جهان در میان بگذارد.

رندی تصویر سلامتی است. او در 47 سالگی در بهترین وضعیت جسمانی قرار دارد. گویی که یک جوان 25 ساله است. او سوار ماشین رؤیایی‌اش می‌شود، در خانه رؤیایی‌اش زندگی می‌کند، دو کمد بسیار بزرگ انباشته از لباس‌های گران قیمت طراحی شده توسط بزرگ‌ترین و مشهورترین طراحان ایتالیایی و فرانسوی دارد و... . مردم به او لقب "ناپلئون هیل عصر جدید" داده‌اند.

رندی گیج، حامی خستگی‌ناپذیر در صنعت نتورک مارکتینگ است. مجموعه کتاب‌های سعادت از معروف‌ترین کتب رندی گیج نه فقط میان آن‌هایی که امروز در نتورک مارکتینگ ایران فعالند بلکه خیلی از افرادی که حتی هیچ ارتباطی با بازاریابی شبکه‌ای ندارند هم طرفداران خود را دارد.

در قسمتی از کتاب صوتی 37 راز توانگری می‌شنویم:

راز هشتم: فقیرها خیلی بیشتر از پولدار‌ها دل مشغولی پول را دارند.
طبقه‌ی پایین و متوسط همیشه حرف از این می‌زنند که چرا این قدر پولدارها فکر پول و مال می‌کنند. خیلی از آن‌ها بر این باورند که پولدارها فقط به پول فکر می‌کنند. تصور کاملاً اشتباهی است. در واقع این فقیر‌ها هستند که بیشتر به پول فکر می‌کنند. به یاد دارم زمانی که بی‌پول بودم تنها چیزی که می‌توانستم فکر کنم پول بود. فکر و ذکرم پول شده بود زیرا چنین می‌نمود که هر اتفاق بدی که می‌افتاد به خاطر بی‌پولی بنده بود. اما اکنون که پول دارم به ندرت به آن فکر می‌کنم. پول، روغن ماشین زندگی است. کیفیت زندگی را بهتر و لذت زندگی را بیشتر می‌کند. به مجرد اینکه فکر و ذکر پول را از ذهن بیرون کنید. بدون تشویش و نگرانی از مزایای پول بهره‌مند خواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
37 راز توانگری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 37 راز توانگری
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۳۰۰۰ 11500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 37 راز توانگری

Afsaneh Rahman
۱۳۹۸/۷/۱۸
این کتاب نشون میده که توانگری، فقط پولدار شدن نیست، باید در تمام جنبه‌های زندگی بسیارخوب و پرقدرت عمل کرد، خیلی جالب بود، متشکرم
علی قربانی
۱۳۹۷/۷/۲۱
اولش ممکنه با الگوهای ذهنی همه جور در نیاد
ولی مواردیست که خود رندی گیج همش رو تجربه کرده و همه افراد نتایج گرفتند
محمد الماسی
۱۴۰۱/۲/۷
ثروت و فقر در ذهن ما می‌باشد.
هیچ چیز در زندگی تصادفی نیست.
پیوسته روی بینش خود کار کنید.
مطهره امامیان
۱۴۰۲/۲/۱۴
این کتاب خیلی خلاصه و مفید از رازهای جهان هستی صحبت میکنه
محمد
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام هم گویندش خوبه هم مختصر و مفید و کاربردیه
KIAN کاظمی
۱۴۰۱/۶/۲۳
ممنونم بابت زحماتتون
مصطفی خیرخواه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کتاب مفید و آموزنده با نکات ظریف و نغز
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 37 راز توانگری

برای دریافت کتاب صوتی 37 راز توانگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.