معرفی و دانلود کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

عکس جلد کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۳۳,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

به دنبال راه‌های میان‌بر رسیدن به موفقیت می‌گردید؟ در جست‌وجوی روشی قطعی برای ثروتمند شدن هستید؟ ریچارد پل اوانز در کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت برای این دو پرسش پاسخ‌های کارآمدی را به شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی در کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

وقتی ریچارد پل اوانز، نویسنده‌ی کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت (The Five Lessons a Millionaire Taught Me About Life and Wealth) دوازده ساله بود، حادثه‌ی هولناکی در زندگی‌اش پیش آمد: پدر ریچارد که پیمانکار ساختمان بود، یک روز از بلندی افتاد و سلامتی و کارایی هر دو پای خود را از دست داد. حالا خانواده‌ی ریچارد با هشت فرزند و بدون هیچ بیمه و درآمدی، با گذشت هر ثانیه بیشتر و بیشتر در باتلاق فقر و فلاکت فرو می‌رفت. در همین دوران سخت بود که اوانز جوان با یک میلیونر مهربان آشنا شد که پنج راز ثروت را به او آموخت. اکنون و در کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت، اوانز هرآنچه را که در آن زمان و از آن شخص آموخته بود، در اختیار شما می‌گذارد.

ریچارد پل اوانز این درس‌ها را نه فقط به خاطر کسب ثروت و موفقیت، بلکه به منظوری والاتر و با هدفی متعالی‌تر ارزشمند می‌داند: به دست آوردن آزادی و رفاه در دنیایی که بحران‌های مالی در همه‌جای آن وجود دارد. اوانز در این کتاب انگیزشی خود، درس‌های تأثیرگذار و الهام‌بخش را با داستان‌های شخصی و روزمره در هم می‌آمیزد. او برای شما شرح می‌دهد که چرا معتقد است پول نباید دغدغه و اولویت اصلی زندگی‌تان باشد. در عوض اوانز اصول پنجگانه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد که اگر آن‌ها را به کار بگیرید، آزاد خواهید بود که بر جنبه‌های گوناگون زندگی‌تان بیشترین میزان تمرکز را داشته باشید و به سوی موفقیتی بی‌چون و چرا رهسپار شوید.

ترجمه‌ی مهدی قراچه‌داغی را از این اثر با صدای محمد ولیان می‌شنوید. این کتاب شنیدنی به همت نشر صوتی آوانامه و انتشارات نسل نواندیش تهیه و منتشر شده است.

نکوداشت‌های در کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

  • به‌عنوان رئیس انجمن پزشکی آمریکا، به‌طور مستقیم خطرات ناشی از بدهی و فقر و تأثیر مخرب آن را بر سلامتی جسمی و روانی را مشاهده می‌کنم. من شخصاً این کتاب را به هر کسی که آرزوی داشتن سلامتی بیشتر، ازدواج شادتر یا زندگی بهتر دارد توصیه می‌کنم. (دکتر جان نلسون، رئیس سابق انجمن پزشکی آمریکا)

  • ریچارد پل اوانز در کتاب 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت، اصول ثروت را به‌طور مختصر و مفید توضیح می‌دهد. اگر مایلید این پنج درس را عملی کنید، ثروتمند خواهید شد و با انجام این کار، قدرت، فرصت و توانایی خود را برای سخاوتمندی در این دنیا افزایش خواهید داد. (هایرم اسمیت، بنیانگذار فرانکلین کاوی)

  • ریچارد پل اوانز نه‌تنها روش‌های محتاطانه‌ی کسب ثروت را آموزش می‌دهد، بلکه روش صحیح استفاده از ثروت را نیز در اختیار شما می‌گذارد. (رابرت سی گی، مدیر عامل Bain Capital)

  • این کتاب زندگی شما را تغییر خواهد داد. (گودریدز)

کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی با موضوع موفقیت و کسب ثروت علاقه‌مند هستید، شما را به شنیدن این کتاب صوتی دعوت می‌کنیم.

با بیشتر ریچارد پل اوانز آشنا شویم

وی متولد 1962 و نویسنده‌ای آمریکایی‌ست و زمانی که کتاب «جعبه‌ی کریسمس» را نوشت، هرگز تصور نمی‌کرد به نویسنده‌ای شناخته‌شده در سطح بین‌المللی تبدیل شود. داستان آرام او درباره‌ی عشق والدین و معنای واقعی کریسمس، تاریخ‌ساز شد. از آن زمان تاکنون، بیش از هشت میلیون نسخه از جعبه کریسمس چاپ شده است. اوانز از آن زمان یازده کتاب پرفروش متوالی در نیویورک تایمز نوشته است. او یکی از معدود نویسندگان تاریخ به‌شمار می‌رود که آثارش در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی و غیر داستانی قرار گرفته است.

از ریچارد پل اوانز (Richard Paul Evans) نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و USA TODAY تا کنون بیش از چهل رمان پرفروش منتشر شده است. در حال حاضر بیش از 35 میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان در دست چاپ است که قاطبه‌ی آن‌ها به بیش از بیست زبان ترجمه شده‌اند. ریچارد پل اوانز تا کنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است، از جمله دو جایزه‌ی جهانی داستان‌سرایی، جایزه‌ی بهترین رمان زنانه‌ی رمانتیک تایمز و...

در بخشی از در کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت می‌شنویم

از کل پنج درس کتاب حاضر درس چهارم بیشترین تأثیر را بر موفقیت‌های مالی من گذاشته است. اما برنده‌ی حواشی شوید یعنی چه؟ خیلی ساده یعنی ثروتمند برای افزایش پس‌اندارهای خود، راه‌های بیشتری پیدا می‌کند. پاول پتی که زمانی مجله‌ی فورچون او را پولدارترین مرد جهان شناخته بود، این موضوع را ذهنیت میلیونر نامید. ذهنیت میلیونر مراقب هزینه‌هاست و سعی می‌کند از میزان آن بکاهد. او تلاش می‌کند بر میزان تولید و فروش و لاجرم سود بیفزاید. گتی به‌طور مشخص درباره‌ی تجارت حرف می‌زد. اما صحبتش در همه‌ی زمینه‌های مالی صدق می‌کند. دو راه برای برنده‌ی حاشیه‌ها بودن وجود دارد: اول اضافه کردن بر درآمد و دوم پس‌انداز بیشتر. توصیه‌ی من این است که هر دو کار را بکنید.

برنده‌ی حواشی شدن از طریق درآمد بیشتر: زمانی دوستی داشتم که عادت غریبی برای کسب درآمد داشت. او حتی وقتی راه می‌رفت یا سوار دوچرخه می‌شد، روی زمین را نگاه می‌کرد. جالب اینجاست که هر روز چیزی پیدا می‌کرد. در حالی که با هم قدم می‌زدیم ناگهان می‌ایستاد، خم می‌شد و از روی زمین یک سکه یا اسکناس برمی‌داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
سرآغاز: چرا این کتاب را نوشتم؟
14 دقیقه
مقدمه: معلم
18 دقیقه
درس یک: تصمیم بگیرید ثروتمند شوید
12 دقیقه
درس دو: مسئولیت پولتان را بپذیرید
16 دقیقه
درس سه: بخشی از درآمد خود را پس‌انداز کنید
20 دقیقه
درس چهار: برنده حواشی شوید
14 دقیقه
ذهنیت شماره یک
13 دقیقه
ذهنیت شماره دو
7 دقیقه
ذهنیت شماره سه و چهار
8 دقیقه
درس پنج: پس بدهید
18 دقیقه
نتیجه: آیا برای شروع کردن بیش از اندازه دیر نیست؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۳۳,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

مهدی عباسپور
۱۴۰۱/۱۱/۸
راهکارهای ارائه شده برای کشور ما خیلی کاربردی و عملی نیست. نویسنده در باره جامعه خود و آنچه در کشورش امکان داشته و دارد نوشته. نمی‌گویم همه‌اش غیر عملی است، اما در کل ذهن را آماده میکند و دیدگاه بهتری ایجاد میکند.
مهتاب جبارزاده
۱۴۰۱/۱۱/۶
اصول ساده‌ای که هرکسی باتوجه به زندگی‌اش می‌تواند انجام دهد اصولی که باید در ذهن ثبت شده و همیشه یاد آوری شوند
محمدناصر عمارلو
۱۴۰۱/۱۱/۶
خوب بود
دیدگاههای متفاوت برای افراد متفاوت
در کل خوب بود
پیمان صفری
۱۴۰۱/۱۱/۸
بسیار آموزنده بود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت

برای دریافت کتاب صوتی 5 درسی که یک میلیونر درباره زندگی و ثروت به من آموخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.