معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

عکس جلد کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه
قیمت:
۲۸۵۰۰ 19950 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه نوشته امیلی پست، آنا پست، پگی پست و دانیل پست‌سنینگ، شما را با ظرافت‌ها و ویژگی‌های این قسمت از برخورد اولیه با دیگران آشنا می‌کند. این اثر یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است.

آغاز هر ارتباط و آشنایی با هر فرد و در شرایط و موقعیت‌های مختلف از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که همان برخورد اول چگونگی ادامه یک رابطه را مشخص می‌کند. سلام و معارفه در آغاز هر رابطه بیانگر شخصیت و میزان آشنایی شما با آداب و معاشرت است.

امیلی پست (Emily Post) در این کتاب صوتی به طور کامل و تخصصی به یک قسمت از آداب معاشرت یعنی سلام و معارفه که نقش مؤثری در بهتر شدن کیفیت روابط و ادامه یافتن آن‌ها دارد، می‌پردازد. او در مجموعه آداب معاشرت تمامی نکاتی که هر فردی لازم است در رابطه با تعامل و رفتار با دیگران بداند آموزش می‌دهد.

انسان برای گذران زندگی خود به ارتباط با دیگران نیازمند است. به همین دلیل برای بالا بردن کیفیت روابطتان و در جهت رشد فردی خود، باید اصول مرتبط با آن ارتباط را بشناسید و در آن به بهترین شکل ظاهر شوید.

کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه به شما کمک می‌کند تا آغاز خوبی در ابتدای هر رابطه یا گفت‌وگو داشته باشید و فرد مقابل را به خود جذب کنید.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی اندکی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه می‌شنویم:

سلام و درود معرفی اوضاع را بهتر پیش می‌برد و مردم را به روشی مثبت به هم نزدیک می‌کند. این کار از یک دست تکان دادن خودمانی تا رسمی‌ترین معارفه‌ها لازمه تعاملی متمدنانه در همه جوامع است. گرچه شکل آن در هر جامعه‌ای متفاوت است. آگاهانه برای سلام کردن به دیگران تلاش کنید، حتی وقتی احساس می‌کنید بدخلق هستید یا خجالت می‌کشید و حتی وقتی از مزایای معرفی کردن کسی به دیگری مطمئن نیستید این کار را انجام دهید ولی وقتی فردی که معمولاً حالتی دوستانه دارد برای همسایه‌اش دست تکان نمی‌دهد یا به همکارانش صبح بخیر نمی‌گوید متوجه می‌شوند و شاید فکر کنند که مشکلی پیش آمده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
آداب کلی سلام و معارفه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۵۰۰ 19950 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

Reza Lotfi
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خیلی کوتاه بود و در مجموع مورد پسند من نبود
راضیه احمدی
۱۴۰۲/۱/۳۱
اصلا کتاب جالبی نبود خیلی کوتاه بود
پیمان محرمی
۱۴۰۱/۹/۲۴
کم اما مفید با صوتی دل نشین
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه

برای دریافت کتاب صوتی آداب کلی سلام و معارفه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.