معرفی و دانلود کتاب صوتی آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی

عکس جلد کتاب صوتی آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی

جول اوستین نویسنده و کشیش آمریکایی در کتاب صوتی آرامش آگاهانه رمز و راز زندگی در صلح و آرامش را، در حالی که در جهان بیرون هیچ چیز خوب به نظر نمی‌رسد، با شما به اشتراک می‌گذارد. با شنیدن این کتاب صوتی درخواهید یافت که چگونه از ذهن و قلب خود محافظت کنید تا از تنش‌ها و هرج‌ومرج‌های جهان بیرون در امان بماند.

درباره‌ی کتاب صوتی آرامش آگاهانه

از زندگی در تنش و ناامیدی خسته شده‌اید؟ مشکلات زندگی شخصی از یک‌سو و مسائل اجتماعی و سیاسی از سوی دیگر شما را زیر هجوم خود ضعیف کرده‌اند؟ جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی آرامش آگاهانه (Peaceful on Purpose) می‌گوید که اساساً شما برای حمل این بارهای سنگین طراحی نشده‌اید و قرار نیست در تمامی لحظات عمر خود دائماً با رنج و اضطراب و نگرانی زندگی کنید. بلکه شما به نحوی خلق شده‌اید که از زندگی خود لذت ببرید. اما مسئله اینجاست که اغلب اوقات ما با تن دادن به شرایط موجود یا اجازه دادن به دیگر افراد برای اظهار نظر درباره‌ی ما و زندگی‌مان، تعیین می‌کنیم که خوشحال باشیم یا نه. ممکن است فکر کنید اگر با رفتار یا کلام کسی رنجیدیم، در حقیقت مقصر اوست که ما را رنجانده است. اما جول اوستین در این کتاب صوتی نگاه متفاوتی دارد: او می‌گوید این شما هستید که به او اجازه داده‌اید بتواند در روان شما دخل و تصرف کند.

نقطه‌ی مقابل آرامش، نگرانی و اضطراب است. هر دوی این‌ها سارقانی هستند که خواب خوب، شادی، خلاقیت و قدرت تصمیم‌گیری را از شما می‌ربایند. اگر به آن‌ها اجازه‌ی ورود به ذهنتان را بدهید، قدرت این را دارند که سرنوشت شما را دگرگون سازند. اما اگر یاد بگیرید که چگونه واکنش‌های مناسبی برای چالش‌های کوچک و بزرگ زندگی خود داشته باشید، نگرانی و اضطراب از زندگی شما رخت برخواهد بست.

با شنیدن این کتاب صوتی شما خواهید آموخت که چگونه وقتی نمی‌توانید شرایط خود را عوض کنید، در عوض نگرش خود را تغییر دهید. فراموش نکنید؛ شما این قدرت را دارید که در مواقع سختی آرامش خود را حفظ کنید و بر شرایط پیش‌آمده، هرچقدر هم که بغرنج باشند، تسلط کافی را پیدا کنید.

ترجمه‌ی این اثر را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان بر عهده داشته‌اند .

کتاب صوتی آرامش آگاهانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌وجوی آرامش هستید و به کتاب‌های زمینه‌ی خودسازی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و کشیش ارشد بزرگترین کلیسای آمریکا، کلیسای لیک وود در هیوستون است. میلیون‌ها نفر هر هفته سخنرانی‌های الهام‌بخش او را در تلویزیون تماشا می‌کنند و از طریق پلتفرم‌های دیجیتالی از سراسر جهان با جول ارتباط برقرار می‌کنند. «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر، زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» برخی از عناوین کارهای جول اوستین هستند. همچنین او در سال 2006 به‌عنوان یکی ده انسان تأثیرگذار جهان انتخاب شد.

در بخشی از کتاب صوتی آرامش آگاهانه می‌شنویم

وقتی به همه‌ی چیزهایی که در دنیا می‌گذرد نگاه می‌کنیم، آسان است که با نگرانی و ترس زندگی کنیم. ما اخبار را تماشا می‌کنیم و بلایای طبیعی، بیماری‌ها، تصادفات و درگیری‌های بین ملت‌ها را می‌بینیم. اگر این کافی نیست، اکنون با ترس از همه‌گیری‌ها سروکار داریم. فکر می‌کنیم اگر مریض شوم چی؟ اگر کسب‌وکارم به نتیجه نرسد چی؟ اگر فرزندم تصادف کرد چی؟ همه‌ی این نگرانی‌ها درست است. اگر تنها بودید، دلیلی داشتید که نگران زندگی کنید اما کتاب مقدس می‌گوید: شما به شبان خود، نگهبان روح ‌تان روی آورده‌اید. شما به‌تنهایی در این کار نیستید. شما یک محافظ، یک مدافع، یک نجات‌دهنده دارید. خدواند متعال نگهبان روح شماست. وقتی خدا در روح شما دمید، فقط شما را روی زمین قرار نداد و نگفت: «موفق باشی. تو خودت تنها هستی.» گفت: «من از شما محافظت می‌کنم. من نیروهای تاریکی را عقب می‌رانم. من تو را از دشمنانت پنهان می‌کنم. من شما را از مشکلات محافظت می‌کنم. من نیروهای تاریکی را عقب می‌رانم. من تو را از دشمنانت پنهان می‌کنم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
بخش اول
20 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
23 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
17 دقیقه
بخش هفتم
19 دقیقه
بخش هشتم
33 دقیقه
بخش نهم
21 دقیقه
بخش دهم
19 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آرامش آگاهانه: قدرت آرام، قوی و مطمئن ماندن در هر فصلی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آرامش آگاهانه

افسانه دشتی پور
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب بسیار عالی بود درست زمانی که از اتفاقاتی که برایم پیش امده بود، آرامشم را ازدست داده بودم این کتاب را گوش کردم و واقعا انگار خدا دارد با من حرف میزنه وبهم میگه همه چیز را به دست من بسپار و ارام باش بسیار برایم ارامشبخش بود و لذت بردم و باید به دفعات این کتاب را خواند تا همیشه به یاد داشته باشیم حضور خدا را درزندگیمان.
سپیده کریمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
زمانی که این کتاب را گوش کردم با کوهی از مشکلاتی دست به گریبان بودم که نویسنده کتاب، با حوصله، خوش‌بینی و یقین درباره آن‌ها صحبت می‌کرد. شگفت‌زده شدم که خدا چگونه در مواقع ضروری با واسطه، با ما سخن می‌گوید، دردهایمان را می‌داند و تنهایمان نمی‌گذارد.
کتاب دوست‌داشتنی و مفیدی است. گوش کردن و یا خواندن آن را حتما پیشنهاد می‌کنم.
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۶/۲
عالی عالی عالی. صدای گوینده عالی و دلنشین. کتابهای جول اوستین پر از ٱمید و حس دلپذیر و شیرین با منطق. مهمتر اینکه این نویسنده مذهبی و داستان قرآنی را برای مخاطب طوری بیان می‌کنه که شخص را قوی می‌کنه و باعث میشه قدرت درون و زیبایی‌های باطنیت ببینی که این اعتماد به نفس بالا می‌بره.
سما
۱۴۰۲/۳/۱۴
(شاگرد که آماده باشه، استاد از راه میرسه)
چقدر این کتاب را به موقع شنیدم!! الهی هزار بار شکر و خدا پدر و مادر جول اوستین را بیامرزه! 😁
واقعا به همه توصیه میکنم در هر شرایط روحی و روانی این کتاب را چندین بار بخونید یا بشنوید. سراسر وجودتون آرامش پر میشه.
Fillip
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام
بستگی داره به شرایط درونی و ذهنی خود شما. اگر در شرایط خوبی نیستید گوش دادن به کتاب حالتون رو خوب میکنه ولی اگر در شرایط خنثی هستید ممکنه نظر متفاوتی داشته باشید
محمدپویا امینی
۱۴۰۱/۹/۵
بهمراه گوش دادن به این کتاب بیادم آمد که قدرتی بالاتر از من هست که کنترل را در دست دارد،
قویتر شدم و بنظرم با چیزهای منفی بهتر روبرو میشوم
Sh...🌸
۱۴۰۲/۶/۵
سلام دوستان کتاب‌های جناب جول استین دیگه آخر مثبت اندیشی، امیدبخشی و نزدیک کردن انسان به خداوند است. از بهترین خواندنی هاست. 👌
ف.م.ص
۱۴۰۱/۹/۹
این کتاب مرا از مرگ از بازگشت به مصرف الکل درحالیکه سالهاست پاک هستم وشاید از مرگ نجات داد. این کتاب کتاب مقدس میباشد.
سیده زهرا موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۴
این کتاب به نظر من خیلی توی داشتن نگرش مثبت کمک کنندست، البته که اکثر مطالبش تکرار کتابای دیگر اوستینه!
جبار احمدقلی
۱۴۰۱/۹/۲
کتاب بسیار خوبیه، هر وقت نیاز به آرامش دارم به کتاب‌های جوول اوستین گوش میدم، تشکر فروان دارم از کتابراه
Sama Meh
۱۴۰۲/۵/۱۷
در این کتاب خواهید آموخت اگر نمیتوانید شرایط را تغییر دهید پس نگرش خود را تغییر دهید
سیده پریسا هاشم نژاد
۱۴۰۱/۹/۸
عالی بود تاثیر خوبی روی زندگی داره و یاد میگیری بیشتر صبور باشی
فاطمه لبافی
۱۴۰۲/۵/۱۵
تمام کتابهای حول اوستین فوق العاده است
به ظاهر تکراری اما در اصل متفاوت
حیدربنی سعید
۱۴۰۱/۹/۲۱
یکی از بهترین کتاب‌هایی هست که تا الان گوش کردم و واقعا تاثیرگذاره
مریم بیگلری
۱۴۰۳/۱/۳۰
عالیییی و آرام‌بخش، مرسی از خدا و از شما کتابراه عزیز
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آرامش آگاهانه

برای دریافت کتاب صوتی آرامش آگاهانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.