معرفی و دانلود کتاب صوتی بلند پرواز: داستانی که به شما می‌گوید چطور بلندپرواز باشید

عکس جلد کتاب صوتی بلند پرواز: داستانی که به شما می‌گوید چطور بلندپرواز باشید
قیمت:
۳۷۰۰۰ 18500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلند پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بلند پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بلند پرواز: داستانی که به شما می‌گوید چطور بلندپرواز باشید

داستانی الهام‌بخش برای بلند پروازان! پیتر بی. کاین، نویسندهٔ برجستهٔ آمریکایی در کتاب صوتی بلند پرواز، با روایت داستانی تمثیلی و انگیزشی به شما کمک می‌کند تا از فرصت‌های زندگی‌تان بیشترین بهره را ببرید. این کتاب جذاب تابه‌حال بیش از پانصد هزار نسخه در سراسر جهان به فروش رفته است.

درباره کتاب صوتی بلند پرواز:

بیل پک جانباز جنگ است و در تلاش برای پیداکردن شغلی مناسب. او در این راه چالش‌های دشواری را پشت سر می‌گذارد و مشکلات زیادی سر راهش قرار می‌گیرند. اما بیل توانمندی‌های خود را نشان می‌دهد و موفق می‌شود کاپی ریکز، بنیان‌گذار شرکت چوب‌برداری و چوب‌بری ریکز را متقاعد کند تا به او اجازه دهد در زمینه بازاریابی با او همکاری کند.

بیل با کمک ارزش‌هایی مانند صداقت، تلاش، اشتیاق و مسئولیت‌پذیری بر تمامی موانع غیرقابل‌عبور پیروز می‌شود و توانایی‌های خود را به همه ثابت می‌کند. پیتر بی. کاین در کتاب بلند پرواز (The Go-Getter) به شما یاد می‌دهد که با حفظ انرژی مثبت خود، کنترل زندگی حرفه‌ای‌تان را به دست بگیرید و خود را برای تمامی چالش‌های پیش رو آماده کنید.

با شنیدن این کتاب و به‌کارگیری تمام دروسی که در آن ارائه می‌شود، در هر مرحله‌ای که باشید، می‌توانید مسیر شغلی مناسب خود را پیدا کنید. کتاب حاضر مشهورترین اثر نویسنده به شمار می‌آید و توجه افراد زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی بلند پرواز:

- اگرچه داستان کاین در مورد هوشمندی‌های تجاری مدتی است که مطرح شده، اما به نظر نمی‌رسد که نکات او قدیمی شده باشد. (پابلیشرز ویکلی - مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا)

- کتابی عالی برای ایجاد انگیزه در کارمندان برای ابتکار عمل و تصمیم‌گیری بدون درخواست مداوم از مدیریت است. (مارک هنری هانسن)

کتاب صوتی بلند پرواز مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در زندگی شغلی خود موفقیت زیادی کسب کنید و مسیر شغلی درستی را انتخاب نمایید، شنیدن کتاب صوتی بلند پرواز می‌تواند برای شما مناسب باشد.

پیتر بی. کاین را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و رمان‌نویس آمریکایی در سال 1880 و در سانفرانسیسکو به دنیا آمد. او تابه‌حال آثاری نوشته که توسط فیلمسازان زیادی مورد اقتباس قرار گرفته‌اند. اولین رمان پیتر بی. کاین (Peter B. Kyne) سه پدرخوانده نام داشت که در سال 1913 به انتشار رسید و موفقیت زیادی کسب کرد. تابه‌حال بیش از صد فیلم از آثار وی اقتباس شده است. از دیگر آثار کاین می‌توان به «کپی ریکز» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بلند پرواز می‌شنویم:

ساعت دوازده و نیم که ریکس داشت باعجله خیابون کالیفرنیا رو طی می‌کرد تا به ضیافت ناهار در باشگاه برسه، پک رو دید که لنگ‌لنگان پیاده‌رو رو پایین میومد. سرباز سابق اونو نگه داشت و کارتی بهش داد: «نظرتون درموردش چیه قربان؟ کارت ویزیت تر و تمیزی نیست؟»

- «شرکت چوب‌بری و الواربری ریکس. چوب و محصولات چوبی پلاک 248 خیابون کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، نمایندگی ویلیام ای. پک. هرچیزی که بتونید برش میخ بکوبید ما داریمش!»

کپی ریکس تأمل‌کنان دستی به کارت ویزیت کشید. کنده‌کاری شده بود. این در حالی بود که ورقه‌های مس و قالب‌های فولادی نیم ساعته آماده نمیشن: «خدایا به تو پناه میارم!» این بدترین قسم اسکینر بود و ازش استفاده نمی‌کرد. مگه اینکه تا اعماق وجودش متاثر شده باشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل اول
16 دقیقه
فصل دوم
3 دقیقه
فصل سوم
6 دقیقه
فصل چهارم
38 دقیقه
فصل پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بلند پرواز: داستانی که به شما می‌گوید چطور بلندپرواز باشید
نویسنده
مترجممهتاب خاکسار
راویاعظم حبیبی، غلامرضا صادقی، سید ایمان اصفهانی، کرامت رودساز، محمدعلی دیباج، آبتین ممدوح، ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ 18500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بلند پرواز

فری
۱۴۰۲/۹/۲۸
کتابی فوق العاده قشنگ
صدای گویندگان بی‌نظیر جوری بود ک انگاری دارم‌ی فیلم رو با چشم بسته میبینم
برای افرادی ک دنبال بهونه هستن و همیشه کارهاشونو ب تعویق میندازن و افرادی ک همیشه ناامید هستن این کتاب عالیه و باید چندین بار گوش داده بشه
نکته اصلی این کتاب کارهاتونو انجام بدین شده و ب جای نداشته‌ها ب داشته هاتون توجه کنید
alireza azimi
۱۴۰۱/۳/۵
کتاب خوبی بود و چندبار خوندنش به ساخت ذهنیت درباره اینکه نباید تسلیم بشیم و اینکه یک شخص چقدر باید مصممانه دنبال انجام کارها باشه عالیه، کلا روحیه فرد رو به این صورت میسازه که کوتاه نیاییم، البته درصورت درس گرفتن ازش نه فقط شنیدن و رد شدن ازش
صوفی خداشناس
۱۴۰۱/۳/۲۹
عالی بود🙏🏻🌹
چندروزی بود به جمله انجام میدم ‌حرفی توش نیست فکرمیکردم وتمام توانم برای انجام رسالتم انجام میدم واین کتاب مهرتاییدبه تصمیم قشنگی که گرفتمه👏👏
محمد معتمدی
۱۴۰۲/۸/۸
فوقاالعاده بود سپاسگذارم از خداوند برای این هدایت و تیم خوب شما برای ارائه قوی و محتوای کاربردی
امین حبیبی
۱۴۰۲/۸/۲
داستان ساده ولی پر معنا
Behnam Ghasemi
۱۴۰۲/۲/۲
عالی بود،
هم ترجمه و هم گویندگی
s.majid taheri
۱۴۰۱/۹/۲۴
کتاب کوتاه و مفیدی بود
محمد آبست
۱۴۰۱/۶/۱۵
داستان خوبی بود، ممنون
میثم برجی
۱۴۰۱/۶/۲۹
گویندگی جالبی داشت
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بلند پرواز

برای دریافت کتاب صوتی بلند پرواز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.