معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش فن بیان: یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت

عکس جلد کتاب صوتی آموزش فن بیان: یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آموزش فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آموزش فن بیان: یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت

کتاب صوتی آموزش فن بیان اثری از احمد حلت، دانش‌آموخته‌ی دکتری روان‌شناسی بالینی، بنیان‌گذار مجله‌ی موفقیت و رئیس بنیاد سخنرانان حرفه‌ای ایران است. چه سخنرانی مبتدی باشید چه سخنوری حرفه‌ای، مطالب آموزنده‌ای را که احمد حلت با زبانی ساده و آشنا در این کتاب ارائه کرده است، مفید و تأثیرگذار خواهید یافت. حمید کوثری و فریبرز کوثری نیز در تالیف این کتاب نقش داشته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی آموزش فن بیان

احمد حلت (Ahmad Hellat) در کتاب صوتی آموزش فن بیان به موضوع سخنرانی موفق پرداخته است. او در این کتاب ویژگی‌های یک سخنرانی تأثیرگذار و ماندگار را برمی‌شمارد و به شما آموزش می‌دهد تا با استفاده از ترفندها و راهکارهایی که ارائه کرده است، نتیجه‌ی مطلوب و دلخواهِ خود را از هر سخنرانی دریافت کنید. اما پیش از هر چیز بیایید نگاهی کوتاه به کارنامه‌ی حرفه‌ای دکتر احمد حلت داشته باشیم تا بدانیم او کیست و چرا باید به راه‌ و روش‌هایی که مطرح کرده است، اعتماد کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آموزش فن بیان

احمد حلت دانش‌آموخته‌ی روانشناسی بالینی و مؤسس مجله‌ی موفقیت، یکی از پرتیراژترین نشریات حوزه‌ی موفقیت در کشور است. او برای اولین‌بار در ایران به صورت رسمی، به آموزش تکنیک‌های موفقیت و تندخوانی پرداخت. حلت تاکنون سخنرانی‌ها و سمینارهای متعددی را در ایران و چندین کشور دیگر برگزار کرده است و از او مقالات گوناگونی به چاپ رسیده است. از دیگر افتخارات او می‌توان به ریاست بنیاد سخنرانان حرفه‌ای ایران، ارائه‌ی برنامه برای زندانیان زندان اوین، دریافت برند محبوب مطبوعاتی برای مجله‌ی موفقیت و ارائه برنامه برای فارغ‌التحصیلان دانشکده‌ی نیروی انتظامی اشاره کرد. این کارنامه‌ی موفق ما را بیش از پیش به شنیدنِ راهکارهای او درباره‌ی ماهیت و چگونگی ایراد یک سخنرانی موفق علاقه‌مند می‌کند.

سخنرانی به عنوان مهارتی ارتباطی و اجتماعی، با هدف انتقال پیام، تجربه، دانش و آگاهی انجام می‌شود. هر کدام از ما در برهه‌ای از زندگی، از این مهارت استفاده کرده‌ایم: چه هنگامی که دانش‌آموز یا دانشجو بوده‌ایم و چه در جمع‌های کوچک یا بزرگ خانوادگی و چه در محل کار خود. دانستنِ بهترین روش جهت انتقال پیام برای ما که در دنیایی با شتابِ فراگیر و جنون‌آمیز ارتباطات زندگی می‌کنیم، امری حیاتی و ضروری است. ارتقاء مهارت سخنوری و اقناع دیگران ارتباط مستقیمی با رشد جایگاه فردی و اجتماعیِ افراد دارد. اگر قصد داریم تا در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم، باید با چگونگی ایراد یک سخنرانی تأثیرگذار آشنا شویم و راه‌ها و ترفندهای تقویت این مهارت مهم ارتباطی را بیاموزیم.

احمد حلت در کتاب صوتی آموزش فن بیان به زبانی ساده و همه‌فهم، اصول بنیادیِ سخنرانی را تشریح می‌کند و به مخاطب خود، فارغ از آنکه مبتدی یا حرفه‌ای باشد، می‌آموزد که چگونه بر موانعی مانند ترس، اضطراب، خجالت‌زدگی، عدم اعتمادبه‌نفس و... غلبه کند. او همچنین راهکارهایی را معرفی می‌کند که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید به سخنرانی ماهر و موفق تبدیل شوید.

کتاب صوتی آموزش فن بیان را به همت نشر صوتی موج کتاب و با همکاری نشر موفقیت، ناشر نسخه‌ی چاپی آن می‌شنوید. در این کتاب صوتی مهیار ستاری در جایگاه استاد و اعظم حبیبی در نقش سخنرانی مبتدی، به خوانش مطالب پرداخته‌اند.

کتاب صوتی آموزش فن بیان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید با ارتقای مهارت‌های سخنرانی خود، بر مخاطبان‌تان بیشترین تأثیر را گذاشته و به موفقیت‌های فردی، حرفه‌ای و اجتماعی بالاتری دست پیدا کنید، شنیدنِ کتاب صوتی آموزش فن بیان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی آموزش فن بیان: یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت می‌شنویم

کلید موفقیت هر سخنرانی خوب، داشتن موضوع دست‌اول و جذاب است. پیدا کردن موضوع سخنرانی، برخلاف آنچه سخنرانان غیرحرفه‌ای ادعا می‌کنند، چالشی دشوار، حساس و پیچیده است. دلیل هم این است که مسئولیت کامل انتخاب موضوع هم به عهده‌ی سخنران است.

باید هم این‌طور باشه. اگه من به عنوان سخنران، توی یک موضوع تخصص یا تجربه‌ی قابل ذکری نداشته باشم، بدیهی هست که نمی‌تونم اون رو برای دیگران توضیح بدم.

بله، حتی اگر شما در موضوعی تخصص هم داشته باشید، باز دلیل نمی‌شه بتونید اون رو به‌خوبی برای دیگران توضیح بدهید. شما با وجود داشتنِ تخصص، هنوز هم باید بتونید هدف سخنرانی رو دقیقاً برای خودتون تعریف کنید و ایده‌ی مرکزی و اصلی که می‌خواهید در سخنرانی اون رو دنبال کنید رو نیز برای خودتون مشخص کنید. در واقع هر چه زودتر انتخاب موضوع سخنرانی خودتون رو شروع کنید، موفقیت شما بیشتر است. معمولاً فرآیند سخنرانی‌سازی رو به صورت یک چرخه در نظر می‌گیرند که با انتخاب موضوع و دقیق‌سازی اون شروع می‌شه و با اجرای سخنرانی به اتمام می‌رسه و مجدداً بعد از پایانِ اجرا، دوباره انتخاب موضوع جدید صورت می‌گیره.

عجب شکل جالبی و چقدر پیکان و خطوط جهت‌دار در اون به کار رفته. در واقع نقطه‌ی شروعی هم نداره. اما اگه فرض کنیم شروع با انتخاب موضوع سخنرانی و دقیق‌سازی و باریک‌سازیِ اون شروع می‌شه، مرحله‌ی بعد تعیین هدف سخنرانی هست. نکته‌ی جالب اینه که توی همه‌ی این خونه‌های جهت‌دارِ شکل‌گرفته روی محیط دایره، پیکان‌های دوسویه به‌سمت مرکز دایره نشونه رفته. توی مرکز دایره هم، لحاظ کردن نظر مخاطب به‌عنوان محور و مرکز فرآیند قرار داده شده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه- معرفی
20 دقیقه
فصل اول: سخنرانی در جمع یک نوع فرآیند ارتباطات انسانی است - قسمت اول
13 دقیقه
فصل اول: سخنرانی در جمع یک نوع فرآیند ارتباطات انسانی است - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل دوم: اولین گام سخنرانی خلاقانه به شیوه‌ی حلت - قسمت اول
21 دقیقه
فصل دوم: اولین گام سخنرانی خلاقانه به شیوه‌ی حلت - قسمت دوم
17 دقیقه
فصل سوم: یافتن هدف از سخنرانی و تعیین عنوان سخنرانی
24 دقیقه
فصل چهارم: طرح‌ریزی چارچوب کلی متن سخنرانی با در نظر داشتن تفاوت بین متن گفتاری و نوشتاری - قسمت اول
11 دقیقه
فصل چهارم: طرح‌ریزی چارچوب کلی متن سخنرانی با در نظر داشتن تفاوت بین متن گفتاری و نوشتاری - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: طرح‌ریزی چارچوب کلی متن سخنرانی با در نظر داشتن تفاوت بین متن گفتاری و نوشتاری - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل پنجم: تهیه‌ی متن کامل برای بخش‌های مختلف سخنرانی - قسمت اول
20 دقیقه
فصل پنجم: تهیه‌ی متن کامل برای بخش‌های مختلف سخنرانی - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل پنجم: تهیه‌ی متن کامل برای بخش‌های مختلف سخنرانی - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل پنجم: تهیه‌ی متن کامل برای بخش‌های مختلف سخنرانی - قسمت چهارم
19 دقیقه
فصل ششم: تهیه‌ی دو بخش اساسی ابتدایی و انتهایی سخنرانی - قسمت اول
15 دقیقه
فصل ششم: تهیه‌ی دو بخش اساسی ابتدایی و انتهایی سخنرانی - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل ششم: تهیه‌ی دو بخش اساسی ابتدایی و انتهایی سخنرانی - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل هفتم: مدیریت پرسش‌ها - قسمت اول
24 دقیقه
فصل هفتم: مدیریت پرسش‌ها - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت هیجانات و واکنش‌های روانی در سخنرانی - قسمت اول
25 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت هیجانات و واکنش‌های روانی در سخنرانی - قسمت دوم
4 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت هیجانات و واکنش‌های روانی در سخنرانی - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل نهم: به کارگیری هماهنگ زبان کلامی و غیرکلامی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آموزش فن بیان: یادگیری سخنرانی به روش دکتر احمد حلت
نویسنده، ،
راویاعظم حبیبی، مهیار ستاری
ناشر چاپیانتشارات موفقیت
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آموزش فن بیان

کبرا ابراهیمی
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب سودمندی، استفاده کردم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آموزش فن بیان

برای دریافت کتاب صوتی آموزش فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.