معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت: ارائه‌ی موثرترین راهکارهای عملی رویکردهای نوین روانشناسی

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت: ارائه‌ی موثرترین راهکارهای عملی رویکردهای نوین روانشناسی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت: ارائه‌ی موثرترین راهکارهای عملی رویکردهای نوین روانشناسی

کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت نوشته‌ی احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری، یکی از عناوین مجموعه کتاب‌های سری مکالمات استاد و مبتدی است که به ابعاد ذهنی و روانی کاهش وزن می‌پردازد و به تناسب اندام و رژیم‌های غذایی از منظر روانشناسی نگاه می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

این روزها کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده‌آل به موضوعی پرطرفدار و البته جنجالی تبدیل شده است. بسیاری از افراد به غلط، راه رسیدن به خوشبختی و حس ارزشمند بودن را در لاغر شدن می‌بینند. عده‌ای نیز از فضای آشفته‌ی این بازار داغ نهایت استفاده را به نفع خود می‌برند و با عرضه‌ی برنامه‌های غذایی و ورزشی متنوع به متقاضیان کاهش وزن، به سود فراوانی می‌رسند. آنچه در این میان نادیده گرفته می‌شود ارتباط ذهن با پدیده‌ی چاقی و لاغری است؛ روان انسان به قدری قدرتمند و اثرگذار است که خود به تنهایی می‌تواند تمام فرایندهای تغذیه‌ای را دگرگون کرده و باعث افزایش یا کاهش وزن شود. پرخوری‌های عصبی و یا از دست دادن میل و اشتها به غذا در زمان بحران‌های روحی و روانی، خود گواه این مسئله است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

زمانی که تصمیم به کاهش وزن و شروع رژیم‌های غذایی می‌گیرید، مکانیزم‌های روانی مختلفی در ذهنتان فعال می‌شوند که شما از آن‌ها اطلاعی ندارید، ولی به مرور کارتان را برای ادامه‌ی این مسیر دشوار می‌کنند. احساسات منفی و هیجانات کاذب کم‌کم راهشان را به افکارتان باز می‌کنند تا جلوی تغییر بدن را بگیرند. این فرایند همان عاملی است که پای رژیم‌گیرندگان را برای ادامه دادن روند کاهش وزن سست می‌کند و در نهایت موجب بازگشت وزن و بی‌نتیجه شدن رژیم‌های تغذیه‌ای می‌شود. برای خنثی کردن اثر این افکار مخرب، به کمک گرفتن از اصول و تاکتیک‌های روانشناختی نیاز دارید که احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری در کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت به آن‌ها پرداخته‌اند.

کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت، مانند یک رژیم و برنامه‌ی غذایی برای ذهن شماست. اگر تصمیم به کاهش وزن گرفته‌اید و یا کسی از عزیزانتان در آستانه‌ی شروع فعالیت‌های ورزشی و تغذیه‌ای به منظور لاغری است، شنیدن این کتاب صوتی به شما کمک می‌کند تا پاسخ بسیاری از سوالاتتان را پیدا کنید و با ذهنی آماده به سوی تغییر بدنتان بروید تا از شر افکار منفی در امان بمانید و نهایتاً به اندام ایده‌آلتان دست پیدا کنید. این کتاب صوتی در قالب مکالماتی میان استاد و مبتدی، تمام دغدغه‌های مرتبط با این موضوع را پوشش داده و به آن‌ها پاسخ مناسبی می‌دهد.

کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت اثری از احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری است که به همت نشر صوتی موج کتاب در قالب کتاب صوتی و با تلاش انتشارات پیام سحر به شکل کتاب متنی منتشر شده است. این اثر صوتی را با صدای شیوای سعید مقدم‌منش، محمد نظری و محبوبه بستانچی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سری مکالمات استاد و مبتدی

سری مکالمات استاد و مبتدی که با تلاش احمد حلت شکل گرفته، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزنده است که به شکل گفت‌وگویی میان استاد و شاگرد طراحی شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه بیشتر زمینه‌های موفقیت و روانشناسی را پوشش می‌دهند. در این مجموعه مبتدی با مطرح کردن سوال‌های مختلف و بحث در مورد موضوع کتاب به استاد کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش مباحث را برای شنوندگان شرح دهد. این مجموعه شامل کتاب‌هایی چون «گذر از داغ جدایی»، «رهایی سریع از هیجانات ناخوشایند» و «مقدمه‌ای بر درمان آسیب‌های روانی» است.

کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر تصمیم به کاهش وزن و لاغری گرفته‌اید، شنیدن این کتاب صوتی برای شما مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت: ارائه‌ی موثرترین راهکارهای عملی رویکردهای نوین روانشناسی می‌شنویم

آدم‌ها بسته به تجربه، سطح سواد، فرهنگ، جنسیت و عوامل بی‌شمار دیگه، انواع متفاوتی از افکار ضدرژیم لاغری رو تجربه می‌کنند که نام بردن از همه‌ی اون‌ها در اینجا امکان‌پذیر نیست. اما در طول این جلسه، ما قصد داریم روش کلی تولید افکار سازنده و پشتیبان کاهش وزن به جای افکار ضدلاغری مخرب رو توضیح بدیم و در این خصوص با بهره‌گیری از تجربیات شما مبتدی عزیز و جناب آرین، برای چندین نمونه افکار مخرب جایگزین‌های جبرانی و خنثی‌ساز معرفی کنیم. این کار شبیه بازی‌ای می‌مونه که شما در اون یک فکر یا باور منفی رو انتخاب و نادرستی و ناکارآمدی اون رو به صورت علمی و منطقی اثبات می‌کنید و سپس به جای اون، یک فکر یا باور موثر و سازنده برای اجرا و پیگیری راحت‌تر رژیم لاغری رو معرفی می‌کنید.

- در واقع این همون کاریه که در درمان شناختی-رفتاری یا سی‌بی‌تی انجام می‌شه، درسته؟

- کاملاً درسته.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
مقدمه ـ فصل اول: روانشناسی لاغری
11 دقیقه
فصل اول ـ قسمت دوم
18 دقیقه
فصل اول ـ قسمت سوم
18 دقیقه
فصل دوم: تغییر نگاه به لاغری
20 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دوم
23 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت سوم
16 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت چهارم
15 دقیقه
فصل سوم: چتر بزرگ روانشناسی لاغری حلت
12 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دوم
16 دقیقه
فصل چهارم: رژیم‌های کم‌دوام و پرخطر
24 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت دوم
25 دقیقه
فصل پنجم: بازیافتن فکر جایگزین
17 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت دوم
21 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت سوم
21 دقیقه
فصل پنجم ـ قسمت چهارم
16 دقیقه
فصل ششم: مدیریت و تنظیم هیجان مخرب
15 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت دوم
11 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت سوم
20 دقیقه
فصل هفتم: کنترل حس‌های بدنی مخرب
20 دقیقه
فصل هشتم: مدیریت عادات مخرب کاهش وزن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت: ارائه‌ی موثرترین راهکارهای عملی رویکردهای نوین روانشناسی
نویسنده، ،
راویسعید مقدم منش، محمد نظری، محبوبه بستانچی
ناشر چاپیانتشارات پیام سحر
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی کاهش وزن دکتر احمد حلت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.