معرفی و دانلود کتاب صوتی شیمی زندگی: راز نفوذ در دل ها با علم جذابیت دکتر حلت

عکس جلد کتاب صوتی شیمی زندگی: راز نفوذ در دل ها با علم جذابیت دکتر حلت
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیمی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیمی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیمی زندگی: راز نفوذ در دل ها با علم جذابیت دکتر حلت

شرح کاملی از اسرار کلیدی علم جذابیت به زبانی ساده و بر اساس یافته‌های علم بیوشیمی در کتاب صوتی شیمی زندگی ارائه شده است. احمد حلت، حمید کوثری و فرامرز کوثری در یکی دیگر از سری مکالمات استاد و مبتدی سراغ شیمی رابطه و نفوذ از طریق کنترل، تنظیم و متعادل‌سازی هورمون‌ها رفته‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی شیمی زندگی

مفاهیم جذابیت و زیبایی تاثیر متقابلی روی یکدیگر دارند. زیبایی یک کیفیت خوشایند است و جذابیت استعدادی برای جذب کردن. احمد حلت، حمید کوثری و فرامرز کوثری در کتاب صوتی شیمی زندگی نشان می‌دهند که بحث جذابیت گسترده‌تر از رابطه‌ی بین زن و مرد و روابط عاشقانه است. آن‌ها با اشاره به تفاوت‌های بین زیبا بودن و جذاب بودن از دلایل بیولوژیک تأثیرگذار بر زیبایی و جذابیت افراد صحبت می‌کنند.

نقش هورمون‌ها در زیبا یا جذاب به نظر رسیدن افراد مختلف از مسائلی است که در اواخر قرن بیستم موردتوجه قرار گرفت. با پیشرفت علم و ایجاد امکانات آزمایشگاهی پیشرفته‌تر،‌ پژوهش‌گران دریافتند که بسیاری از واکنش‌ها و رفتارهای ما تحت تاثیر عملکرد هورمون‌های متفاوت در بدن ما شک می‌گیرند. کتاب صوتی شیمی زندگی با شرحی مختصر و آموزنده‌ از علم بیوشیمی دریچه‌های جدیدی برای درک تفاوت‌های انسانی در برابر ما قرار می‌دهد.

از نظر احمد حلت، حمید کوثری و فرامرز کوثری آدم‌ها به خاطر عدم تعادل بیوشیمی بدنشان متفاوت ظاهر می‌شوند. پیش‌ازاین تفاوت‌های بین افراد یا جنسیت‌های گوناگون بر اساس تفاوت‌های ظاهری دسته‌بندی و بررسی می‌شد اما با استفاده‌ی بیشتر از دستاوردهای علم بیوشیمی می‌توان تاثیر عناصر نادیدنی بر خلق‌وخوی خود و دیگران را درک کنیم. شیمی رابطه و نفوذ از طریق کنترل، تنظیم و متعادل‌سازی هورمون‌ها از دستاوردهای توجه به بیوشیمی در روابط بین انسان‌ها است.

تسلط بر قلب‌ها و تصاحب افکار همیشه جزو وسوسه‌انگیزترین آرزوهای بشر بوده است. یکی از مباحث علم روانشناسی پیدا کردن راز جذاب بودن برای دیگران است. علم جذابیت، دانشی است که برای درک راز نفوذ به دل‌ها ایجاد شده است. اصطلاح‌هایی مانند شیمی عشق و شیمی رابطه که در سرتاسر کتاب صوتی شیمی زندگی شنیده می‌شوند به تاثیر تغییرات هورمونی و بیوشیمی بر روابط انسانی اشاره دارند. علم جذابیت تاثیر این تغییرات هورمونی بر جذاب بودن یا نبودن افراد برای یکدیگر را بررسی می‌کند.

بیشتر تفاوت‌های بین افراد را می‌توانیم با در نظر گرفتن تفاوت‌های هورمونی توجیه کنیم. تفاوت بین زن و مرد، تفاوت بین جذاب و زشت و تفاوت بین خوش‌اخلاق و بداخلاق همه وابسته به هورمون‌هایی است که در یک‌لحظه‌ی خاص یا در طول زمان در بدن ما پخش شده‌اند. کتاب صوتی شیمی زندگی درواقع راهنمای فشرده‌ای است که اطلاعات عمومی ما در مورد چرایی متفاوت بودن انسان‌ها در هرلحظه را افزایش می‌دهد. این کتاب صوتی با صدای مهیار ستاری و اعظم حبیبی توسط نشر صوتی موج کتاب تهیه شده و نسخه‌ی چاپی آن را انتشارات موفقیت منتشر کرده است.

درباره مجموعه سری مکالمات استاد و مبتدی

سری مکالمات استاد و مبتدی که به همت احمد حلت شکل گرفته مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزنده است که مانند گفت‌وگویی میان استاد و شاگرد طراحی شده‌اند. کتاب‌های این مجموعه بیشتر زمینه‌های موفقیت و روانشناسی را پوشش می‌دهند. در این مجموعه مبتدی با مطرح کردن سوال‌های مختلف و بحث در مورد موضوع کتاب به استاد کمک می‌کند تا به ساده‌ترین روش مباحث را برای شنوندگان شرح دهد. این مجموعه شامل کتاب‌های «گذر از داغ جدایی»، «رهایی سریع از هیجانات ناخوشایند» و «مقدمه‌ای بر درمان آسیب‌های روانی» است.

کتاب صوتی شیمی زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

هرکسی که قصد دارد راز نفوذ در دل‌ها را یاد بگیرد و با اصول علم جذابیت آشنا شود از خواندن این کتاب لذت خواهد برد.

با احمد حلت، حمید کوثری و فرامرز کوثری بیشتر آشنا شویم

احمد حلت متولد اسفند 1374 نویسنده و مدرس دانشگاه است که در رشته‌های ارتباطات و روان‌شناسی تربیتی تحصیل کرده است. او مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز نشریه‌ی موفقیت است. کتاب‌های «گذر از داغ جدایی»، «فن بیان یادگیری سخنرانی با سخنرانی» و «رهایی سریع از هیجانات ناخوشایند با تکنیک‌های درمان هیجان مدار» از کتاب‌هایی است که احمد حلت با همکاری فرامرز کوثری و حمید کوثری منتشر کرده است. فرامرز کوثری متولد 1343،‌ پژوهشگر علوم موفقیت و کارآفرینی است. حمید کوثری نیز نویسنده و پژوهشگر روانشناس متولد 1362 است که با احمد حلت و فرامرز کوثری در مجموعه کتاب‌های سری مکالمات استاد و مبتدی همکاری می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی شیمی زندگی می‌شنویم

سال‌های زیادی است که دانشمندان دریافتند که بخش‌های مختلف مغز به فعالیت‌های ویژه‌ای اختصاص دارد که محققان علوم شناختی به آن ویژگی‌های کارکردی می‌گویند. بر اساس این فرضیه مسئول حرکت‌دادن انگشتان بخشی از مغز است و مسئولیت پردازش بصری به عهده‌ی بخش دیگری است. در این رابطه نمایش اتصالات مغزی موسوم به نقشه‌های کانکتومی تفاوت‌های مهمی را بین مغز مردان و زنان آشکار می‌کند.

بر اساس تحقیق صورت گرفته مشخص است که مردان جوان در درون نیم‌کره‌های غالب مغز خود و زنان بین دو نیم‌کره‌ی مغز ارتباطات بیشتری دارند. از طرفی الگوی مشاهده‌شده در مخچه یعنی بخشی از مغز که زیر مخ قرار گرفته و نقش آن در هماهنگی حرکات ماهیچه‌ها هست کاملا برعکس است. یعنی در مردان ارتباط قدرتمندتری بین دونیمه‌ی مخچه دیده شده. به زبان ساده اگر بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که بخش عقبی مغز با ادراک سروکار دارد و بخش جلویی مغز بیشتر در ارتباط با حرکات بدن است. نیم‌کره‌ی چپ مغز مربوط به تفکر منطقی و نیم‌کره‌ی راست باعث به وجود آمدن تفکر شهودی و حسی می‌شود.

با توجه به نتایج این تحقیق معروف که روی مغز 949 فرد 8 تا 22 ساله شامل 428 مرد و 521 زن در دانشکده پزشکی دانشگاه پنسیلوانیا در سال 2013 انجام شد می‌شود نتیجه گرفت که مردان ازنظر مهارت‌های حرکتی برتری دارند و زنان در یکپارچه کردن موضوعات و درک شهودی بهتر عمل می‌کنند. همچنین مردان در درون بخش‌های منفرد مغز و به‌ویژه مخچه فعالیت شدیدتری را بروز می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه دکتر احمد حلت
3 دقیقه
مقدمه فرامرز کوثری
3 دقیقه
مقدمه حمید کوثری
6 دقیقه
فصل اول - قسمت اول
15 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل اول - قسمت سوم
11 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
11 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
8 دقیقه
فصل دوم - قسمت چهارم
12 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول
14 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل چهارم - قسمت اول
21 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
13 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
7 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
16 دقیقه
فصل پنجم - قسمت چهارم
24 دقیقه
فصل پنجم - قسمت پنجم
19 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
13 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
14 دقیقه
فصل هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیمی زندگی: راز نفوذ در دل ها با علم جذابیت دکتر حلت
نویسنده، ،
راویمهیار ستاری، اعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات موفقیت
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیمی زندگی

سارا حمزه لو
۱۴۰۲/۱/۲۷
این کتاب نه تنها اطلاعات علمی رو بالا میبره بلکه روابط رو هم میتونی دقیق تر برسی کنی خیلی کتاب مفید و جامعی هست ممنون از کتابراه
شیوا رضایی
۱۴۰۲/۵/۲۳
خیلی کتاب خوبیه حتما پیشنهاد میشه شیمی رو خیلی شیرین و روان توضیح داده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیمی زندگی

برای دریافت کتاب صوتی شیمی زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.