معرفی و دانلود کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون

عکس جلد کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون
قیمت:
۵۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون

کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون اثری از احمد حلت، روان‌شناس بالینی، بنیان‌گذار مجله‌ی موفقیت و از اولین فعالان این حوزه در ایران است. حلت در این کتاب صوتی از طریق گفت‌وگو با معلم معنوی و پیر خردمندی به نام خدامراد، درس‌هایی درباره‌ی خداشناسی و رهایی از قیود ذهن، احساس و عادات ناپسند و ناخواسته را به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون

احمد حلت (Ahmad Hellat) در کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون، از طریق به کارگیری عناصر داستانی، آموزه‌هایی معنوی را از زبان راهنمایی خردمند به مخاطبان خود ارائه داده است. خدامراد آموزگاری معنوی و پیری فرزانه است که در باغ خود، به پرورش گیاهان دارویی مشغول است. او در مقام معلم، با شاگردی که قدم در راه خودشناسی و خودیاری گذاشته است، گفت‌وگو و گام‌به‌گام شاگرد را در این مسیر هدایت می‌کند. خدامراد همان پیر خردمندی است که سال‌ها در مجله‌ی موفقیت، داستان‌های کوتاهی از آموزه‌ها و کلام حکیمانه‌ی او نقل می‌شد. کتابی که می‌شنوید، از همان حکایات و روایات دلنشین گردآوری شده است.

احمد حلت که خود دانش‌آموخته‌ی روان‌شناسی بالینی و بنیان‌گذار مجله‌ی موفقیت است، در کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون درصدد بوده تا درس‌هایی عملی و کارآمد را برای بهبود و ارتقاء کیفیت زندگیِ مخاطبان خود به آنان ارائه کند. در شتاب افسارگسیخته‌ی تحولات دنیای امروزی، اگر نتوانیم پابه‌پای آن تغییرات دگرگون شده و تمامی ابعاد مادی و معنوی خود را ارتقا بخشیم، در همان گذشته‌ی ناکارآمد و منسوخ خود باقی می‌مانیم و دیگر قادر نخواهیم بود به گرد پای زندگی برسیم. از این رو امروزه، شاید بیش از هر زمانِ دیگری در طول زندگیِ بشر، به این نیاز داریم که رشدی همه‌جانبه داشته باشیم و با رهایی از بندهای وابستگی‌ها، احساسات مخرب، عادات غلط و کژفهمی‌ها، به شناختی جامع از خود دست پیدا کنیم و رسالتی را که برای انجام آن، پا بر این کره‌ی خاکی گذاشته‌ایم، به سرانجام برسانیم.

کتاب چهل دیدار خدامراد در دو جلد نوشته شده است. اسرار کیمیای درون که جلد اول این کتاب به‌شمار می‌رود، بیست جلسه از گفت‌وگوهای شاگرد و استاد را در باغ گیاهانِ دارویی او در بر دارد. در این بیست درسِ نخستین، مطالب نظری همراه با مثال‌های کاربردی برای قدم گذاشتن در سفر دگرگونی و تحول زندگی از عادی به عالی ارائه شده است. اتفاق اصلی در همین بیست درس ابتدایی رخ می‌دهد؛ طی این بیست درس است که شاگرد کنجکاو و مشتاق، اصول نظری را که برای تحول شخصیتِ خود به آن نیاز دارد، می‌آموزد تا بتواند از یک انسان عادی به شخصیتی عالی تبدیل شود.

کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون را به همت نشر صوتی موج کتاب و با همکاری نشر موفقیت، ناشر نسخه‌ی چاپی آن می‌شنوید. در این کتاب صوتی داود حیدری و مهدی مجنونی کسمایی به خوانش مطالب پرداخته‌اند.

کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون را به تمام افرادی که علاقه‌مند هستند با به‌کارگیری آموزه‌های معنوی، خود و جهان پیرامون‌شان را عمیق‌تر بشناسند، به موفقیت‌های بیشتری در زندگی خود دست پیدا کرده و لحظاتی سرشار از کامیابی و شادمانی و سعادتمندی را تجربه کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون می‌شنویم

در سیزدهمین دیدار خدامراد حرف‌هایی گفت که برایم تازگی داشت. به‌ محض اینکه وارد باغ شدم، مرا به سمت گلخانه‌ی کوچکی که در گوشه‌ی شمالی باغ کنج دیوار قرار داشت، برد. این گلخانه با بقیه تفاوتی واضح داشت. یک فضای بیست‌وپنج متری بیشتر نبود اما در آن استوانه‌های چرخانی قرار داشت که چند طبقه بودند. در هر طبقه، سینی‌هایی سوراخ‌دار بود که روی سینی کاهو کاشته شده بود و زیر سینی آب جریان داشت و ساقه و ریشه‌ی کاهوها داخل آب بودند. هیچ اثری از خاک نبود. مواد مغذی مورد نیاز گیاهان، به صورت مایع داخل آب زیر سینی‌ها ریخته می‌شد. با تعجب از خدامراد پرسیدم: «عجب گلخونه‌ی مدرنی! کِشت بدون خاک؟! همون هیدروپونیک که خیلی طرفدار پیدا کرده است، درسته؟»

خدامراد سرش را به علامت تأیید تکان داد و گفت: «اما دلیل اینکه تو رو اینجا آوردم، چیزی فراتر از آموزش روش آب‌کشت هست. این فضای محدود رو ببین. اگر می‌خواستم فقط از کف گلخونه استفاده کنم، با احتساب مسیر رفت‌وآمد، حداکثر بیست متر مربع جا برای کشت بیشتر نداشتم. اما با قرار دادن این استوانه‌های پنج طبقه و استفاده از بُعد ارتفاع، عملاً ظرفیت این گلخونه پنج برابر یعنی صد متر مربع شده. استوانه‌ها قابلیت چرخشی دارند و در نتیجه با حرکت خورشید می‌تونند بچرخند و نور کافی به تمام طبقات برسونند. تازه از آینه‌های بزرگ هم برای نوررسانی به گیاهان استفاده شده. این مدل کشت و کار با مدل‌‌های متداول که در بقیه‌ی گلخونه‌ها می‌بینید فرق می‌کنه. محصولی که با این روش به دست میاد هم در تمام فصول سال قابل برداشت هست و کیفیت اون هم بسیار بالاست. من روز اول با این گلخونه کار رو شروع کردم و از روی درآمد این گلخونه، تونستم بقیه رو بسازم. راستی تو می‌دونی مدل چیه؟» برای لحظه‌ای یکه خوردم. کمی سکوت کردم و سپس پاسخ دادم: «نمونه یک ساده‌شده‌ای از یک واقعیت پیچیده است؛ در واقع مدل نمادی هست که به شکل کلی و ساده، بخش‌های مفید و قابل‌فهمی از یک واقعیت رو برای ما قابل درک می‌کنه و به کمک اون می‌تونیم چگونگی رفتار یک سیستم رو درک کنیم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
پیش‌دیدار (دیدار اول)
16 دقیقه
دیدار دوم: پاکسازی ذهن
14 دقیقه
دیدار سوم: پاکسازی هیجان
18 دقیقه
دیدار چهارم: عزل امپراتورها
11 دقیقه
دیدار پنجم: دستکاری ذهن و احساس
21 دقیقه
دیدار ششم: سفر از آینده‌ی عالی به اکنونِ عادی
9 دقیقه
دیدار هفتم: انعطاف‌پذیری
18 دقیقه
دیدار هشتم: تلاطم بد نیست
10 دقیقه
دیدار نهم: از نگاه سوم شخص
16 دقیقه
دیدار دهم: دنیا دنیا پیچیدگی
15 دقیقه
دیدار یازدهم: به تکامل احترام بگذار
14 دقیقه
دیدار دوازدهم: بیوشیمی یکسان بدن‌ها
22 دقیقه
دیدار سیزدهم: کمی آن‌سوتر از پوست بدن
14 دقیقه
دیدار چهاردهم: الگویابی توانگران
18 دقیقه
دیدار پانزدهم: نجواگری که نیست
16 دقیقه
دیدار شانزدهم: قدرت سکوت
18 دقیقه
دیدار هفدهم: ذهن بدون نجواگر
12 دقیقه
دیدار هجدهم: جادوی عادت
12 دقیقه
دیدار نوزدهم: معجزه‌ی اهرم
10 دقیقه
دیدار بیستم: همه چیز را داری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون
نویسنده
راویداود حیدری، مهدی مجنونی کسمایی
ناشر چاپیانتشارات موفقیت
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون

یاور
۱۴۰۲/۱۰/۴
خیلی خوب بود اجرا عالی متن عالی و حساب شده... عصاره کتابهای خودسازی به صورت یک گفتگوی ملموس بین یک فرد جوان و یک پیر خردمند ارائه شده است. البته این مورد توی کتاب ۱۲ ستون موفقیت جیم ران هم دیده شده بود ولی این کتاب حتی اگر از اون کتاب ایده گرفته باشه ولی مطالبش با اون کتاب فرق داره و شاید خاص ایرانی‌ها نوشته شده است. جلد دوم هم بزارید ممنون
هادی محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۸
عالی است یاد کتاب باشگاه پنج‌صبحی‌ها افتادم که تغییر در من و تصمیم به اتمام زندگی بدون فکر و برنامه بود، این کتاب در زمانی درست و با نویسنده ای با فرهنگ مشابه مرا به سمت انتخاب خوراک صحیح برای بدن و ذهن و احساسم سوق داد و بسیار جذاب معنویات و شاد زیستن را در درونم ایجاد نمود سپاس از کتابراه و جناب دکتر حلت و درود به دارایان دو صدای گیرا
ماندانا عطایی
۱۴۰۲/۱۰/۷
بسیار کتاب زیبا کاریردی که مراحل رسیدن به خواسته‌ها بسیار عالی ترسیم میکته این کتاب را باید چندین بار گوش کزد الان بعد از سالها مطالعه در این زمینه آنچه را می‌خواستم پیدا کردم خوندن این کتاب را به همه‌ی عزیزان پیشنهاد می‌کنم وخواخش می‌کنم کتابراه جلددوم این کتاب را زودتر قرار بدید کناب عالی نحوه‌ی اجرا هم بسیار عالیه
Hoori
۱۴۰۲/۹/۲۴
بسیار کتاب خوبیه، اگر به گفته‌هاش عمل کنیم میتونیم زندگی رو تغییر بدیم.
تمام قوانین زندگی رو از زبان استاد خدامراد که خیلی دوست داشتنی هست توضیح داده و سوالاتی که برامون پیش میاد از زبان شاگرد پرسیده میشه.
یکی دیگه از نکات مثبتش اینه که با دو صدای مختلف و بسیار دلنشین اجرا شده.
مریم صابری
۱۴۰۳/۱/۳۱
سلام و عرض ادب. این کتاب خیلی دوست داشتم. نکات خیلی مفیدی مطرح کرده. به همگی مخصوصا نوجوانان و جوانان پیشنهاد می‌کنم کتاب گوش بدهند می‌تواند در مسیر زندگیشون کمک کند.
مهدی مهدی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
برای بار سوم هست گوش میگیرمش چقدر عالی چقدر زیبا معجزه کغزیه سالم گیاهخواری و دمنوش‌های گیاهی رو بیان میکنه در کنار پرورش ذهن ا سلامت جسم پیشنهاد میدم حتما بخونیدش
امیر رضایی
۱۴۰۲/۱۱/۵
کتاب عالی هستش. به نظر من در مسیر رشد فردی و تعالی این کتاب رو بد نیست سالی یک بار گوش بدیم. گویندگان و روایت هم بسیار حرفه‌ای و دلنشین هستند
حسین بدیحی
۱۴۰۲/۱۰/۸
در جا خریدمش یادش بخیر اون سالا هر هفته بی تاب بودید مجله موفقیت بیاد فقط به خاطر خدا مراد فکر کنم بهترین کتاب عمرتون بشه تا تا حالا شنیدین
سیمین سلیمانی
۱۴۰۲/۱۲/۷
مطالب کتاب خیلی روان توضیح داده شده و قابل درک برای انواع سنین میباشد. و بی نهایت سپاسگزارم از نویسنده و منتشر کننده و خواننده‌های کتاب.
معصومه مولایی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
خوب بود ولی نمی‌دانم چرا چیز اضافه تری یاد نگرفتم شاید برای خود من تکراری بود ولی حتما نکاتی دارد که ممکن است برای هر کسی مفید باشد
Mohammad Sadatalhoseini
۱۴۰۳/۱/۴
کتابی است عالی که ضمن اطلاع رسانی راهکار رسیدن شما به مقصود را کاربردی. ومرحله به مرحله به شما می‌آموزد
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون

برای دریافت کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد - جلد اول: اسرار کیمیای درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.