معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی: 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی

عکس جلد کتاب صوتی اتوبوس انرژی: 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی
قیمت:
۹۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اتوبوس انرژی: 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی

کتاب صوتی اتوبوس انرژی اثری از جان گوردون، یکی از پرمخاطب‌ترین سخنرانان و نویسندگان حوزه‌ی روان‌شناسی موفقیت است. گوردون در این کتاب پرفروش بین‌المللی از طریق روایت داستانی آموزنده و با معرفیِ ده قانون به مخاطبان خود کمک می‌کند تا انرژی مثبت را در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود افزایش دهند و با خلق حیاتی کارآمدتر و پرنشاط‌تر، به بهترین نسخه‌ی خود تبدیل شوند.

درباره‌ی کتاب صوتی اتوبوس انرژی

جان گوردون (John Gordon) در کتاب صوتی اتوبوس انرژی (The Energy Bus) در قالب داستانی جذاب و آموزنده به مخاطب خود کمک می‌کند تا بر افکار مثبت و اهداف خود تمرکز کند و گام‌هایی بلندتر به سوی پیشرفت و موفقیت بردارد. گوردون برای این کار داستان جورج، مدیر یک شرکت بازاریابی را شرح می‌دهد: روزی اتومبیل جورج پنچر می‌شود. جورج سراغ صندوق عقب می‌رود تا از لاستیک زاپاس استفاده کند اما آن نیز پنچر است! جورج صدای همسرش را در ذهنش می‌شنود که بارها به او گفته بوده لاستیک زاپاس را پنچرگیری کند چون بالاخره یک روز به دادش خواهد رسید. جورج یاد همسایه‌اش دِیو می‌افتد و سریع به‌ سمت خانه‌ی او می‌دود تا همراه او به مرکز شهر برود اما دیو هم سرکار رفته و کسی منزلش نیست. جورج درست همان‌ روز جلسه‌هایی مهم و حیاتی در محل کار خود دارد. به خانه برمی‌گردد تا حداقل از ماشین همسرش استفاده کند اما او نیز پرمشغله‌تر از آن است که بتواند کمکی به جرج کند. او با حالتی عصبی و مشت‌هایی گره‌کرده از خودش می‌پرسد: «چرا من؟! چرا امروز؟!»

جورج راه چاره‌ای ندارد جز اینکه از اتوبوس استفاده کند. اما اتوبوس؟! او سال‌هاست سوار اتوبوس نشده و از آن متنفر است. جورج مانند یک بمب‌ ساعتیِ نزدیک به انفجار روی صندلی اتوبوس می‌نشیند و از لبخند راننده‌ی آن که خانم خوش‌رویی است تعجب می‌کند. آخر چه کسی اولین روز هفته لبخند می‌زند؟! راننده از جورج مقصدش را می‌پرسد، به او اطلاع می‌دهد که درست به‌ موقع به محل کارش خواهد رسید و سپس به او می‌گوید: «این اتوبوس یک اتوبوس فوق‌العاده است که تا به امروز هیچ‌کسی از سوار شدن به آن پشیمان نشده است.» و جورج در آن اتوبوس با مسافران گوناگونی آشنا می‌شود که هر یک شخصیتی منحصربه‌فرد و حیرت‌انگیز دارند. جورج طی سفر دوهفته‌ای خود با اتوبوس انرژی، ده قانون برای ایجاد تغییر در افکار، حرفه و زندگی شخصی‌اش می‌آموزد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اتوبوس انرژی

همه‌ی ما امروزه با مشکلات و چالش‌های متعددی در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود روبه‌رو هستیم. جان گوردون هوشمندانه با به‌کارگیری روایاتی پندآموز و شیرین در کتاب صوتی اتوبوس انرژی توانسته قوانین رسیدن به مثبت‌اندیشی، دستیابی به موفقیت و تمرکز بر اهداف را به مخاطب خود معرفی کند. او نقشه‌ی راهی موفقیت‌آمیز برای چیرگی بر مشکلات و سختی‌ها ارائه کرده است و تلاش می‌کند به شنوندگانِ کتابش کمک کند تا مانع از ورود اندیشه‌های منفی به ذهن خود شوند. گوردون در کتاب صوتی اتوبوس انرژی شنونده را با ماجراهای هر کدام از شخصیت‌های این اتوبوس همراه می‌کند تا تجربه‌های جدیدی کسب کنند و از این سفر، همانند جورج لذت ببرند و بیاموزند.

انرژی مثبت اصطلاحی آشناست؛ همان اصطلاحی است که بارها و بارها آن را در کتاب‌ها و مقالات خوانده‌اید و از زبان دیگران در گفت‌وگوها، جلسات کاری و دوستانه و رسانه‌ها شنیده‌اید. پژوهش‌ها نشان می‌دهند مثبت‌اندیشی چه در روابط فردی و چه در تعاملات اجتماعی و حرفه‌ای به نتایج درخشانی منتهی می‌شود. گریزی از غلبه بر منفی‌گرایی نیست چرا که نگرش‌ها و رویکردهای منفی به چیزی جز شکست ختم نمی‌شوند. منظور از تجربه‌ی انرژی مثبت، بالا پریدن به آسمان از سر خوشی نیست! منظور اعتماد، خوش‌بینی، اشتیاق، عشق، هدفمندی، شادی و نشاطی برای کار و عمل در سطحی بالاتر از معمول است؛ نوعی از احساس که باعث می‌شود از چالش‌ها استقبال کنید، بر سختی‌های زندگی و کار چیره شوید و با حال خوب در کنار اعضای خانواده، دوستان و همکارانتان حضور داشته باشید.

جان گوردن در پژوهش‌های خود با صدها مدیر، فروشنده، مربی، معلم، ورزشکار، پدر و مادر و... ملاقات کرده و از نزدیک شاهد اثر خارق‌العاده‌ی انرژی مثبت در روند آنان بوده است. مدیرانی را دیده که با شرایط روحی مناسب توانسته‌اند مدارس خود را به‌ خوبی اداره کنند و بر دانش‌آموزان اثر مثبت بگذارند؛ با بیمارانی گفت‌وگو کرده که بیماری را به‌ زانو درآورده‌اند؛ ورزشکارانی را دیده که توانسته‌اند در مسابقات بر حریف غلبه کنند و مدیران و کارآفرینانی را مشاهده کرده که موفق شده‌اند سازمان و مجموعه‌ی خود را ارتقا بدهند و...

با شنیدنِ کتاب صوتی اتوبوس انرژی، همراه جان گوردن و دوستان او شوید تا بتوانید از ده قانون کارآمد و مؤثر او آگاهی یابید و با نگاهی تازه به زندگی و تجربیاتِ آن بنگرید.

کتاب صوتی اتوبوس انرژی را به همت نشر پرسون در همکاری با انتشارات طاهریان، با ترجمه‌ی آرزو خسرو پور و خوانش الهه پرسون می‌شنوید.

افتخارات کتاب اتوبوس انرژی

  • پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی وال‌استریت ژورنال
  • فروش بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان

نکوداشت‌های کتاب اتوبوس انرژی

  • اگر قصد دارید به خانواده، کار، سازمان و تیم خود روحیه ببخشید، این کتاب را مطالعه کنید. (کن بلانچارد، نویسنده)
  • در دنیایی که پر شده از افکار و انسان‌های منفی، جان گوردون نگرش و قدرت انرژی مثبت را با بیانی زیبا و روان برای همه‌ی ما شرح داده است. (دایو سوئینی، مربی فوتبال)
  • اتوبوس انرژی اثری فراتر از یک کتاب ساده است؛ ابزاری‌ست که می‌توانید به کمکِ آن، یک تیم برنده بسازید. (داک رویورز، مربی فوتبال)
  • کتاب اتوبوس انرژی ابزارهای بسیار مفیدی در اختیار تیم ما قرار داد تا بازیکنان با کمکِ آن‌ها بتوانند بر چالش‌ها و احساسات منفی غلبه کنند و با بالاترین پتانسیل وارد مسابقات شوند. (مایک اسمیت، سرمربی تیم آتلانتا فالکونز)
  • جان گورودن آن‌قدر با انرژی مثبت خود به کارشناسان فروش ما الهام بخشید که فروش آن‌ها چند برابر شد. اکنون نگرش و رویکرد او در کتابی گردآوری شده که می‌توانیم آن را بخوانیم و نقل‌قول کنیم و این کار را حتماً خواهیم کرد. (لیندا اچ شرر، رئیس شرکت Prudential Network Reality)

کتاب صوتی اتوبوس انرژی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی اتوبوس انرژی را به تمامی مخاطبان آثار روان‌شناسی به‌ویژه طرفداران کتاب‌های حوزه‌ی مثبت‌اندیشی و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی اتوبوس انرژی: 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی می‌شنویم

جورج گفت: «این قبول که مثبت‌اندیشی و تجسم‌کردن روش کارآمدی است، اما وقتی اطراف شما را چیزهای غیرمثبت فرا گرفته و بدبیاری رفیق و همدم مدام شماست، چگونه می‌توان تمرکز کرده و مثبت بود؟! شما که اطلاع ندارید از افراد شیادی که در محل کارم هستند چیزی از بحران‌ها و چالش‌هایی که هر روز با آن‌ها روبه‌رو هستم نمی‌دانید. موانع بسیاری در زندگی من وجود دارد که هر روز هم تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد.»

جوی جواب داد: «درست می‌گویی. این طبیعی است که من از چالش‌هایی که تو در زندگی با آن‌ها روبه‌رو هستی اطلاع ندارم، ولی همین‌قدر را می‌دانم که تو برای تغییر جایگاهت باید اول افکار خود را تغییر دهی. زیرا با این افکار اشتباه ما هیچ تغییری در زندگی تو رخ نخواهد داد. من برای اعمال تغییرات یک فرمول در نظر گرفته‌ام که از دنی می‌خواهم آن را در اختیار تو قرار دهد.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه‌ی کن بلانچارد
4 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده
12 دقیقه
فصل یک: پنچر شدن ماشین
3 دقیقه
فصل دو: خبرهای خوب و خبرهای بد
4 دقیقه
فصل سه: خط یازده تا خانه
4 دقیقه
فصل چهار: جورج از خواب بیدار می‌شود
2 دقیقه
فصل پنج: خانم جوی کجا هستی؟
7 دقیقه
فصل شش: قوانین
10 دقیقه
فصل هفت: شما راننده هستید
4 دقیقه
فصل هشت: انرژی همه‌چیز است
6 دقیقه
فصل نه: رؤیای جورج
7 دقیقه
فصل ده: قدرت تمرکز
9 دقیقه
فصل یازده: قدرت و تأثیر انرژی مثبت
3 دقیقه
فصل دوازده: پیاده‌روی جورج
3 دقیقه
فصل سیزده: تئوری گلف‌بازان
7 دقیقه
فصل چهارده: بلیت اتوبوس
2 دقیقه
فصل پانزده: تعطیلات آخر هفته
3 دقیقه
فصل شانزده: چه کسانی مسافر اتوبوس من هستند؟
7 دقیقه
فصل هفده: افکار منفی دشمن شما هستند
4 دقیقه
فصل هجده: ورود انگل‌ها ممنوع
4 دقیقه
فصل نوزده: نکته‌ای طلایی از انرژی مثبت
9 دقیقه
فصل بیست: جورج فرمان را به دست گرفت
2 دقیقه
فصل بیست‌ویک: رؤیای جورج
3 دقیقه
فصل بیست‌ودو: هر روز بهتر از دیروز
4 دقیقه
فصل بیست‌وسه: احساس عالی
5 دقیقه
فصل بیست‌وچهار: مدیریت قبلی
12 دقیقه
فصل بیست‌وپنج: مدیریت انرژی
10 دقیقه
فصل بیست‌وشش: عاشق مسافران خود باش
5 دقیقه
فصل بیست‌وهفت: قوانین عشق
5 دقیقه
فصل بیست‌وهشت: ترس و عدم اعتماد
8 دقیقه
فصل بیست‌ونه: صبح روز بعد
3 دقیقه
فصل سی: تیم پر انگیزه
10 دقیقه
فصل سی‌ویک: روز سرنوشت‌ساز
3 دقیقه
فصل سی‌ودو: معرفی محصول
3 دقیقه
فصل سی‌وسه: و اما جوی
3 دقیقه
فصل سی‌وچهار: شور و هیجان و لذت در اتوبوس
8 دقیقه
فصل سی‌وپنج: مروری بر ده قانون انرژی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اتوبوس انرژی: 10 قانون طلایی برای تبدیل شدن به کوهی از انرژی
نویسنده
مترجمآرزو خسروپور
راویالهه پرسون
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتینشر صوتی پرسون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اتوبوس انرژی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اتوبوس انرژی

برای دریافت کتاب صوتی اتوبوس انرژی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.