معرفی و دانلود کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

عکس جلد کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی مجموعه‌ای از مقاله‌های فلسفی پیتر سینگر است که به سوالات اخلاقی انسان مدرن در دنیای واقعی می‌پردازد و آن‌ها را به خوبی به چالش می‌کشد. این اثر ارزشمند در سال 2017 نامزد جایزه PEN / Diamonstein-Spielvogel برای بهترین مقاله شده است.

درباره کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی:

معمولا از پیتر سینگر به عنوان بحث برانگیزترین و تاثیرگذارین فیلسوف جهان یاد می‌شود که به توسعه اخلاق زیستی کمک شایانی کرده است. او در کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی (Ethics in the Real World) نشان می‌دهد که می‌تواند وقایع مهم جاری را در قالب مقالاتی ارزشمند تحلیل و بررسی کند.

کتاب اخلاق در دنیای واقعی از 72 مقاله تشکیل شده و به موضوعاتی نظیر تغییرات اقلیمی، فقر شدید، حیوانات، سقط جنین، مرگ خودخواسته (اتانازی)، حیوانات، فروش کلیه، راه‌های افزایش شادی و... می‌پردازد و به سوالات کاربردی که انسان‌های مدرن امروزی با آن‌ها سر و کار دارند، پاسخ می‌دهد.

انتشارات دانشگاه پرینستون در سال 2016 کتاب اخلاق در دنیای واقعی را منتشر کرد که در اصل از 82 مقاله کوتاه تشکیل شده اما فصل پنجم آن به خاطر شرایط خاص فرهنگی و اعتقادی ایرانیان ترجمه نشده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی:

- پیتر سینگر نشان می‌دهد که چگونه در مورد فلسفه اخلاق بنویسید. (مجله Standpoint)

- فلسفه باید در عرصه عمومی نیز حضور داشته باشد و کارهای سینگر یک نقطه ورود عالی است. (روزنامه Forward)

- یک کتاب فوق‌العاده که درباره مسائل روزمره انسان‌ها صحبت می‌کند. (نیکلاس کریستوف روزنامه نگار، نیویورک تایمز)

- آقای سینگر در کتاب جدید خود، اخلاق در دنیای واقعی را بررسی می‌کند و به مباحثی نظیر حقوق حیوانات و بهبود فقر می‌‌پردازد. (دویت گارنر روزنامه نگار، نیویورک تایمز)

- این کتاب تجزیه و تحلیلی روشن دارد و شما را به تفکری چالش برانگیز و تغییراتی بنیادین در عرصه تفکر و عمل ترغیب می‌کند. (روزنامه Paradigm Explorer)

- این کتاب نه تنها مقدمه‌ای گسترده بر فلسفه اخلاق سینگر به شمار می‌رود بلکه یک کتاب درسی عالی برای دوره‌های کاربرد اخلاق است. به طور کلی کارهای سینگر برای فیلسوفان الگویی مناسب است تا به حوزه فلسفه عمومی ورود پیدا کنند.

کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های فلسفی به خصوص فلسفه اخلاق علاقه‌مند هستید و می‌خواهید با نگاهی عمیق‌تر مسائل روزمره زندگی‌تان را تحلیل کنید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

پیتر سینگر را بیشتر بشناسیم:

عده‌ای او را تاثیرگذارترین فیلسوف زنده جهان می‌دانند و همچنین به عنوان پدر جنبش مدرن حقوق حیوانات شناخته می‌شود. در سال 2005 نیز مجله تایم، پیتر سینگر (Peter Singer) را به عنوان یکی از 100 چهره بانفوذ در جهان معرفی کرد و موسسه گوتلیب دوت وایلر او را در رده سوم رهبران اندیشه جهانی سال 2013 قرار داد.

سینگر به خاطر نوشتن مقالات متعدد درخصوص اخلاق زیستی، نحوه برخورد با حیوانات و تعهدات افراد مرفه در قبال زندگی فقیران شهرت پیدا کرده و اولین بار در سال 1975 با انتشار کتاب Animal Liberation در سطح بین‌المللی شناخته شد.

او بیش از 50 کتاب در زمینه اخلاق عملی را تالیف و ویرایش کرده و آثارش به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه شده است. برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: «یک جهان؛ اخلاق جهانی شدن، آزادی حیوانات، دیگر دوستی موثر، مارکس؛ درآمدی بسیار کوتاه و...»

پیتر سینگر در سال 1946 در ملبورن استرالیا به دنیا آمد و در دانشگاه ملبورن و آکسفورد به تحصیل مشغول شد و سال‌ها در انگلستان، ایالات متحده و استرالیا در زمینه فلسفه اخلاق تدریس کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی می‌شنویم:

بیش از یک میلیون انسان اکنون با کمترین‌ها زندگی می‌کنند؛ حتی با هزینه‌ای کمتر از قدرت خرید در کشورشان که روزانه برابر با یک دلار است. در سال 2000 کمک‌های مالی مردم آمریکا برای یاری رسانی خارجی جمعا چهار دلار برای هر نفر و تقریبا بیست دلار برای هر خانواده بود. آمریکاییان به واسطه حکومت‌هایشان از طریق پرداخت مالیات به دولت ده دلار دیگر برای هر نفر و یا پنجاه دلار برای خانواده می‌پردازند که در مجموع کمک‌های مالی خارجی آمریکایی‌ها را به هفتاد دلار برای هر خانواده می‌رساند.

در مقایسه هنگام ویرانی مرکز تجارت جهانی در یازده سپتامبر صلیب سرخ آمریکا کمک‌های مالی زیادی دریافت کرد که سبب شد هیچ گونه تلاشی برای برآورد کمک‌های لازم به دریافت کنندگان بالقوه صورت نگیرد. این میزان از کمک‌ها سبب شد خط فرضی در طول قسمت‌های پایین‌تر منهتن در نظر گرفته شود و از شخصی که زیر این خط زندگی کند، میزانی برابر سه ماه اجاره دریافت کند و یا اگر مالک آپارتمان هستند، سه ماه از قسط‌های خانه یا هزینه‌ی تعمیر و نگهداری خانه را دریافت کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
نمونه سه
35 دقیقه
مقدمه
42 دقیقه
پرسش‌های بزرگ - بخش یک
37 دقیقه
پرسش‌های بزرگ - بخش دو
21 دقیقه
پرسش‌های بزرگ - بخش سه
41 دقیقه
حیوانات - بخش دو
45 دقیقه
حیوانات - بخش یک
36 دقیقه
فراتر از اخلاق - بخش یک
22 دقیقه
فراتر از اخلاق - بخش دو
43 دقیقه
سلامت عمومی و علم اخلاق زیست شناسی - بخش یک
44 دقیقه
سلامت عمومی و علم اخلاق زیست شناسی - بخش دو
44 دقیقه
نیکوکاری - بخش یک
40 دقیقه
نیکوکاری - بخش دو
31 دقیقه
شادکامی - بخش یک
21 دقیقه
شادکامی - بخش دو
36 دقیقه
سیاست - بخش یک
31 دقیقه
سیاست - بخش دو
21 دقیقه
سیاست - بخش سه
41 دقیقه
حکومت جهانی - بخش یک
23 دقیقه
حکومت جهانی - بخش دو
24 دقیقه
حکومت جهانی - بخش سه
31 دقیقه
علم و فناوری - بخش یک
28 دقیقه
علم و فناوری - بخش دو
38 دقیقه
زندگی، بازی و کار - بخش یک
27 دقیقه
زندگی، بازی و کار - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی
نویسنده
مترجمنیره جودی
راویحسن آزادی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوچه
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه صوتی
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

علی محمدی
۱۴۰۰/۱/۱۰
نویسنده دغدغه‌های امروز جامعه انسانی را با ساختاری مستدل، شفاف و فنی بررسی میکنه. ترجمه روان و قابل فهمه و گویندگی حرفه‌ای شوق شنیدن رو افزایش میده
زینب زمانی
۱۴۰۱/۵/۱
نکات خوبی میشد از کل کتاب برداشت کرد، اما چون بصورت مقاله مقاله بود انسجام لازم رو نداشت… در ضمن با صدای گوینده هم خیلی حال نکردم🤦🏼‌♀️
پارسا محمدی
۱۴۰۰/۹/۲۱
خیلی کتاب سخت با کلمات سخت و سنگینو خشکیه حقیقتا نتونستم تا اخر گوش بدم ولی بنظرم هر کتابی ارزش یه بار خوندنو داره
ابراهیم شهباز
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
از دیدگاهی حرف زده که هیچ کس همچون اون به این واضحی بیان نکرده بود چیزی گفته که مشکلات مردم است
Adel Kalhor
۱۴۰۰/۱/۱۷
با صدای عالی و دلنشین ارائه و از شنیدن آن انسان خسته نمیشود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی

برای دریافت کتاب صوتی اخلاق در دنیای واقعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.