معرفی و دانلود کتاب صوتی از میان دیوار

عکس جلد کتاب صوتی از میان دیوار
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از میان دیوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از میان دیوار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از میان دیوار

کتاب صوتی از میان دیوار اثر لودمیلا پتروشفسکایا، دربردارنده داستان‌هایی است که با استفاده از عناصر روان‌شناسانه و واقعیت‌های تلخ زندگی انسان‌ها روایت می‌شود، این داستان‌ها با ساختاری فانتزی، رویاگونه و کمدی تلخ ارائه می‌‌شود. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه‌آوا تولید شده است.

لودمیلا پتروشفسکایا (Liudmila Petrushevskaia) علاوه بر داستان‌نویسی، نمایش‌نامه نیز می‌نویسد و انیمیشن‌های معروفی از نوشته‌هایش ساخته شده. او به عنوان بزرگ‌ترین نویسنده در قید حیات روسیه معرفی شده است. داستان‌های او اغلب از ساختاری روان‌شناسانه و تا حدودی کودکانه بهره می‌برند.

داستان‌های کتاب از میان دیوار (Through The wall) روایت‌های رویاگونه با مایه کمدی تلخ دارند این داستان‌ها روایت بیشه‌زارهای تاریک، تبدیل شدن‌هایی عجیب، نفرین‌های ظالمانه، اندوه و امید هستند که در زمره تلخ‌ترین داستان‌های جن و پری مدرن قرارمی‌گیرند. این کتاب همچنین در سال 1991 برندۀ جایزۀ پوشکین شده است.

در بخشی از کتاب صوتی از میان دیوار می‌شنویم:

زن بسیار چاقی بود که در تاکسی جا نمی‌شد، و زمانی هم که به ایستگاه مترو می‌رفت، تمام عرض پله‌برقی را می‌گرفت. برای نشستن سه تا صندلی لازم داشت و موقع خوابیدن دوتا تخت‌خواب. در یک سیرک به‌عنوان یک زن قوی‌هیکل کار می‌کرد. زن از این موضوع خیلی ناراحت بود؛ درحالی‌که بسیاری از افراد تپل از این بابت کاملا خوشحال‌اند! آن‌ها به دلیل مهربانی و خُلق شیرین‌شان معروف‌اند و اغلب ماها افراد تپل را دوست داریم.

اما ماریلنای بزرگ رازی با خود داشت: فقط زمانی‌که شب‌هنگام به هتل برمی‌گشت (افرادی که در سیرک کار می‌کنند همیشه در سفر هستند) جایی‌که مثل همیشه سه تا صندلی و دو تخت برایش فراهم کرده بودند، فقط شب‌ها می‌توانست واقعاً خودش باشد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
38 دقیقه
بخش چهارم
24 دقیقه
بخش پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از میان دیوار
نویسنده
مترجممرضیه خسروی
راویراضیه هاشمی
ناشر چاپینشر روزگار نو
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از میان دیوار

کاوه عزیزی
۱۳۹۷/۶/۱۴
داستانهایی بسیار زیبا یا اجرایی عالی، مخصوصا داستان زن چاقی که شبها به دو دختر لاغر تبدیل میشه که توی کافه‌ها میرقصند...
ali Omraieen
۱۳۹۷/۸/۲۵
جالب نبودالبته صدای زیبای گوینده‌ای کاش صرف خواندن کتابی دیگر شده بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از میان دیوار

برای دریافت کتاب صوتی از میان دیوار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.