معرفی و دانلود کتاب صوتی استادی در عشق: راهنمای عملی در هنر ارتباطات

عکس جلد کتاب صوتی استادی در عشق: راهنمای عملی در هنر ارتباطات
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استادی در عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی استادی در عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی استادی در عشق: راهنمای عملی در هنر ارتباطات

باورهایی که هرروزه در سر می‌پرورانید، همان پدیده‌هایی هستند که می‌توانند زندگی شما را سرشار از عشق کرده یا آن را از عشق تهی کنند. کتاب صوتی استادی در عشق، به قلم دون میگوئل روئیز، از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، راهنمایی‌ست که به شما کمک می‌کند روابط آسیب‌دیده‌ی خود را بازسازی کنید، یا اینکه به ارتباط خود با همسر، شریک عاطفی و هر آنکه دوستش دارید، رنگ‌وبوی عشق بدهید. شنیدن این کتاب روانشناختی، زندگی عاطفی شما را دگرگون خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی استادی در عشق

پیش از شنیدن نخستین جملات از کتاب صوتی استادی در عشق، لازم است یک حقیقت را بپذیرید: شما استاد هستید! هر چه که در اطراف خود می‌بینید، زندگی فعلی شما با همه‌ی کمبودها و کاستی‌هایش، همچنین اتفاقاتی که تاکنون در زندگی تجربه کرده‌اید، همگی هنر دست شماست. شما استاد و آفریننده‌ی خود و زندگی‌تان هستید. اینکه بدانیم هر یک از ما دارای نیروی آفرینش هستیم، دو نتیجه‌ی کلی دارد که یکی از آن‌ها خوشحالمان می‌کند اما آن یکی چندان خوشایند نیست. نتیجه‌ی منفی اینکه مسئول تمام اتفاقات زندگیِ خودتان هستید، پس دیگر جای شکوه و گلایه‌ای نمی‌ماند. پیامد مثبت هم اینکه، این نیروی آفرینندگی در تمام لحظات با شما خواهد بود و اگر بخواهید، می‌توانید آن را در جهت خلق شادی، آرامش و خوشبختی به کار ببرید. اما چگونه؟ دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) در کتاب صوتی استادی در عشق (The mastery of love) راه و چاه آن را به شما خواهد آموخت.

نویسنده با رجوع به بینش تولتک‌ها، جریان زندگی را برایمان تفسیر می‌کند. از معصومیتی برایمان می‌گوید که هنگام تولد با خود به همراه داشته‌ایم. در این دوره موجودات بسیار حساس با عواطفی قوی هستیم که درک و پذیرش عشق برایمان بسیار راحت است. کودک خردسالی را تصور کنید که آزادانه، هر بازی یا تفریحی را که بخواهد تجربه می‌کند. احساس شادی را در خالص‌ترین درجات آن تجربه کرده و به دنیایش عشق می‌ورزد اما همین کودک به لطف ترس‌هایی که از والدین و سایر اطرافیان به او منتقل می‌شود، می‌آموزد که همین ترس‌ها دنیایش را محدود کرده و از این طریق قدرت عشق را در درون خود کاهش دهد.

همان هنگامی که پدر و مادرانمان به خیال خود دارند ما را از خطرات دنیای بیرون حفظ می‌کنند، در حقیقت دارند بنای جهانی خیالی را در ذهن ما می‌سازند. جهانی که با باورها و تصورات بعضاً نادرست ما شکل گرفته و دیدگاه کلی ما را نسبت به زندگی تعیین می‌کند. اینجاست که به جای دیدن دنیای حقیقی و درک حضور عشق، خود را اسیر جهانی خیالی می‌کنیم که عشق در آن جایی ندارد.

دون میگوئل روئیز از طریق راه‌کارهایی که در کتاب صوتی استادی در عشق ارائه می‌کند، شما را با آفریننده‌ی درونتان، همچنین با دنیای اطرافتان آشتی می‌دهد. دعاها ابزار قدرتمندی هستند که نویسنده شما را به کاربرد آن‌ها برای اتصال به منبع عشق دعوت می‌کند. این کتاب گویا به شما کمک می‌کند تا به سراسر هستی و به تک‌تک سلول‌هایتان عشق بورزید و دنیا را با عینک عشق ببینید. به‌تبع، عشق را به خانه و روابط خانوادگی خود هم وارد کنید تا به این شکل، معصومیت ازدست‌رفته را بازیابید.

فرزام حبیبی اصفهانی برگردان این کتاب شنیدنی را به انجام رسانده و نشر لیوسا آن را به مخاطبان آثار خودیاری عرضه کرده است. نسخه‌ی گویای اثر حاضر، از سوی نشر ماه آوا، با صدای میثاق ابطحی به شما تقدیم می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی استادی در عشق

  • دون میگوئل روئیز به روشنی از معنای زندگی برای مردان و زنان مدرن می‌گوید. (دن میلمن)
  • نویسنده‌ی کتاب استادی در عشق، فرضیاتی را به شما معرفی می‌کند که بر احساس «ترس» بنا شده‌اند و موجب ضعف در نیروی عشق شما خواهند شد. (آمازون)

کتاب صوتی استادی در عشق برای چه کسانی مناسب است؟

برای درک عمیق عشق و ورود آن به لحظه‌لحظه‌های زندگی‌تان، شنیدن کتاب صوتی استادی در عشق را به شما توصیه می‌کنیم.

با دون میگوئل روئیز بیشتر آشنا شویم

از مشهورترین نویسندگان و اساتید معنوی اهل مکزیک! دون میگوئل روئیز (27 اوت 1952) با عنوان کامل میگوئل آنخل روئیز ماسیاس بازگوکننده‌ی حکمت تولتک‌ها، یعنی گروهی خردمند از سرخپوستان است و در آثار خود به تشریح آموزه‌های ایشان می‌پردازد. جالب است بدانید که دون میگوئل روئیز خود نیز از نوادگان تولتک‌هاست.

کتاب «چهار میثاق» مشهورترین اثر این نویسنده بوده که از پرفروش‌‌ترین‌های نیویورک تایمز نیز به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی استادی در عشق می‌شنویم

آنچه شما در مورد خودتان صددرصد درست مى‌پندارید، از نظر دیگران حقیقت نیست، که شامل فرزندان یا والدینتان هم مى‌شود. بررسى کنید که شما درباره‌ى خودتان چه باورهایى دارید و مادرتان در مورد شما چه باورهایى دارد. او مى‌تواند بگوید که به‌خوبى شما را مى‌شناسد، اما نمى‌داند که شما واقعا کیستید. خودتان مى‌دانید که او شما را نمى‌شناسد. مى‌توانید باور داشته باشید که به‌خوبى مادرتان را مى‌شناسید، اما نمى‌دانید که او واقعا کیست. او توهمات فراوانى در سر دارد که نمى‌تواند آن‌ها را با شما شریک شود و شما نمى‌دانید که واقعا در ذهن او چه مى‌گذرد.

اگر نگاهى به زندگى‌تان بیندازید و به‌خاطر آورید که وقتى یازده-دوازده ساله بودید چه کار مى‌کردید، به‌سختى مى‌توانید بیش از پنج درصد زندگى‌تان را به یاد آورید. البته مهم‌ترین نکات را به خاطر دارید، نکاتى همچون اسمتان، زیرا این‌ها را همواره تکرار مى‌کنید. اما گاهى نام آشنایان یا دوستانتان را فراموش مى‌کنید. دلیلش این است که از آن رویاها، تعدادى رویاى کوچک شکل مى‌گیرد که دائما در حال تغییرند. رویاها تمایل به محوشدن دارند و براى همین است که به‌راحتى فراموش مى‌کنیم.

هر انسانى رویایى شخصى از زندگى دارد و آن رویا کاملاً با رویاى فردى دیگر متفاوت است. ما براساس تمام آن اعتقاداتى که داریم رویا مى‌بینیم و براساس روش قضاوت و طبق روشى که قربانى مى‌شویم، آن را تغییر مى‌دهیم. به همین دلیل است که هرگز رویاى هیچ دو نفرى یکسان نیست. در یک رابطه، مى‌توانیم وانمود کنیم که یکسانیم، یک‌جور فکر مى‌کنیم، احساساتمان به یک گونه‌اند و رویایمان هم‌شکل است. اما چنین اتفاقى هرگز نمى‌افتد. دو رویابین، دوجور رویابینى متفاوت دارند. هر رویابینى به روش خود رویا مى‌بیند و به همین دلیل هم لازم است که تفاوت‌هاى موجود میان دو رویابین را بپذیریم. ما باید به رویاهاى یکدیگر احترام بگذاریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه: استاد
27 دقیقه
فصل یک: ذهن زخمى
28 دقیقه
فصل دو: زیان معصومیت و بى‌گناهى
16 دقیقه
فصل سه: مردى که عشق را باور نداشت
26 دقیقه
فصل چهار: مسیر عشق، مسیر ترس
24 دقیقه
فصل پنج: رابطه‌ى کامل و بى‌نقص
20 دقیقه
فصل شش: آشپزخانه‌ى جادویى
19 دقیقه
فصل هفت: استاد رویا
20 دقیقه
فصل هشت: آمیزش جنسى
17 دقیقه
فصل نه: ایزد بانوى شکار
23 دقیقه
فصل ده: دیدن با چشمان عشق
29 دقیقه
فصل یازده: مداواى کالبد عاطفى
26 دقیقه
فصل دوازده: خداى درون شما
16 دقیقه
دعاها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی استادی در عشق: راهنمای عملی در هنر ارتباطات
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی استادی در عشق

لاله لشکری
۱۴۰۲/۲/۲۴
از نظر من عالیه. ممنون از مترجم وگوینده. ماهایی که خانه دارهستیم و بچه کوچیک داریم، خیلی از زمانهامون صرف رسیدگی به امور روز مره میشه، وخیلی وقتها زمان خالی برای نشستن و مطالعه نداریم. اما با کتابهای صوتی مشکلمون کم وبیش حل شده. این کتاب برای افرادی که میخوان تغییرات در زندگی شون اعمال کنن خیلی گوش عالیه. حتما پیشنهاد میدم کنید. باداستان آرتمیس در این کتاب یاد میگیریم چطور همراه و همگام با طبیعت بشیم. چطور خودمون رو درک کنیم. چطور خواسته‌های ذهن رو پس بزنیم. واز خودخواهی و طمع فاصله بگیریم. وتا مادامی که در مسیر الهی باشیم تمام کائنات باتو هم مسیر و هم راستا میشن و اگه طمع رو چاشنی کارت کنی خود به خود از نعمات الهی فاصله میگیری. در این کتاب یاد میگیریم هر باری که اشتباه کردیم و بخوایم برگردیم دوباره نعمات به سمت مون سرازیر میشه... درپناه خالق بی همتا مانا و جاوید باشید...
معصومه پیروزمند
۱۴۰۲/۴/۱
شاهکاری از دون میگوئل رونیز. قلمی روان. ساده اما تاثیرگذار و بیان راهکارهایی در رسیدن به آرامش و خوشبختی و بازسازی روابط آسیب دیده. کم نظیر. بارها گوش کردم و بشدت توصیه میکنم نسخه صوتی را تهیه و مرتب گوش کنید
علی میرفتاحی
۱۴۰۲/۴/۱۱
این کتاب، ترجمه دیگری از کتاب تسلط بر عشق ورزیه، اون کتاب و بارها و بارها خونده بودم، بعضی جاها رو متوجه نمیشدم، این کتاب بعضی فصل‌ها رو بهتر توضیح داده و جاهایی رو که درک نمی‌کردم، برام روشن کرد
زهرا زاکانی
۱۴۰۲/۱/۱۵
عالی....
اگه دنبال تغییردر زندگی و دیدگاهتون به دنیا هست با این کتاب شروع کنید
ممنون از مترجم و راوی، ممنون ازکتابراه
گیتا شایگان
۱۴۰۲/۷/۲
برای رسیدن به آگاهی و صلح با خویشتن که شاه کلید یک زندگی هوشمندانه و ارزشمند هست برای ارتباط با خود و دیگران خوندن این کتاب لازمه
فاطمه دالوند
۱۴۰۲/۸/۱۸
واای این کتاب کلمه به کلمه ش درس زندگیه. ارزش شنیدن داره و اگر نکاتشو رعایت کنیم زندگی بهشت میشه...
جواد رفیعی
۱۴۰۲/۶/۲۸
مطلب کتاب مفید و ترجمه آن روان و همچنین گوینده بسیار عالی بود
محدثه گلرخی
۱۴۰۲/۴/۲۴
با اختلاف قشنگ‌ترین کتاب و قشنگ‌ترین صدایی که میتونستم گوش بدم بود😍
Avesta Arian
۱۴۰۲/۹/۲۸
سه فصل اولش گوش کردم چیز خاصی نداشت حوصله سر بر بود برام
Ali Mohammadi
۱۴۰۲/۱/۳
واقعان باخوندن این کتاب روش زندگی شماصدرصدعوض خواهدشد
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی استادی در عشق

برای دریافت کتاب صوتی استادی در عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.