معرفی و دانلود کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم

عکس جلد کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم
قیمت:
۷۰۰۰۰ 49000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم

کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم نوشته‌ی دان ناردو از مجموعه کتاب‌های تاریخ جهان، با بیانی جذاب و دل‌نشین به معرفی درخشان‌ترین و نامدارترین اسطوره‌های کشور روم و یونان می‌پردازد.

از روزگاران قدیم انسان‌ها برای درک بهتر رویدادهایی که در زندگی و محیط اطرافشان رخ می‌داد، دست به دامن ماوراءالطبیعه می‌شدند. همین امر موجب به وجود آمدن خدایان و اسطوره‌ها شد.

کشورهای یونان و روم بالاترین تعداد را در آفرینش اسطوره‌ها، شخصیت‌ها، قصه‌ها و آموزه‌های اخلاقی دارند که بر هنر و ادب جوامع زمانه‌های بعدی، از جمله جامعه‌ی امروز، تاثیر به سزایی گذاشته است. اغلب این اساطیر ریشه در فرهنگ و مذهب مردمان گذشته داشته است.

این اساطیر با هیبت‌های انسانی یا ترکیبی از حیوان و انسان در زندگی انسان‌های گذشته، وجود داشته‌اند. دل مشغولی‌های مردمان گذشته درباره‌ی خدایان و آدمیان را می‌توان در قصه‌هایی که از آن‌ها روایت می‌شود، به وضوح دید.

دان ناردو کیست؟

دان ناردو (Don Nardo)، نویسنده‌ای درخشان و آهنگسازی معروف است که در آمریکا به دنیا آمد. او نویسنده‌ای برجسته در ادبیات کودک و نوجوان و یکی از نویسندگان فعال در ایالات متحده است که نزدیک به 500 کتاب در زمینه‌های گوناگون به نگارش درآورده است. دوران کودکی او در سفرهایی که پدر و مادرش به واسطه شغل خود داشتند سپری شد. ناردو به دلیل سفرهای متداول والدینش تحصیلات رسمی نداشت و تنها در نوجوانی موفق به تحصیل رسمی در زمینه تئاتر شد و سپس چند تله فیلم را کارگردانی کرد که یکی از آن‌ها توانست جایزه‌ی بنیاد هنرمندان ماساچوست را دریافت کند. ناردو از سال 1980 شروع به نگارش کتاب‌های تاریخی کرد.

از دیگر آثار وی عبارت‌اند از: «عصر پریکلس»، «بین النهرین باستان»، «اعلامیه استقلال آمریکا»، «امپراطوری ایران»، «جمهوری روم»، «عصر استعمارگری» و «زنان یونان باستان» و... .

در قسمتی از کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم (Greek and Roman Mythology) می‌شنویم:

بزرگ‌ترین جنگاور تروا اینک در برابر دیدگان هراسان همشهریانش بر خاک افتاده بود. آشیل با بر گرفتن زره از تن هماورد خویش و بستن پیکرش به گردونه و کشاندن آن پیرامون دیوارهای شهر، کین‌خواهی‌اش را به پایان رساند. سرانجام چون خشمش فرونشست، پذیرفت که پیکر هکتور را به شاه پریاموس غصه‌دار بدهد. آن‌گاه ترواییان، برای هکتور مراسم تشییع باشکوهی برپا کردند و در همان حال یونانیان نیز مراسمی برای پاتروکلوس دلاور گرفتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
17 دقیقه
پیشگفتار: داستان‌های بی‌زمان خدایان و آدمیان
33 دقیقه
فصل اول: آتش آسمانی: آفرینش خدایان و آدمیان
8 دقیقه
ضمائم فصل اول
32 دقیقه
فصل دوم: زیستن برای تلاش و افتخار: نبرد تروا
9 دقیقه
ضمائم فصل دوم
33 دقیقه
فصل سوم: یاسون، ادیسه، و انه: سه سفر پرماجرای حماسی
8 دقیقه
ضمائم فصل سوم
33 دقیقه
فصل چهارم: پیروزی بر همه موانع
7 دقیقه
ضمائم فصل چهارم
32 دقیقه
فصل پنجم: نفرین خدایان: کیفرهای آسمانی برای نابخردی‌های آدمی
5 دقیقه
ضمائم فصل پنجم
31 دقیقه
فصل ششم: کاوش در میراث باستانی: اسطوره‌های کهن در فرهنگ مردم
4 دقیقه
ضمائم فصل ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم
نویسنده
مترجمعسکر بهرامی
راویاکرم پریمون
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های تاریخ جهان
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ 49000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم

محی حسینی
۱۳۹۹/۱/۱
من این کتاب رو بارها و بارها خوندم و هیچوقت ازش خسته نشدم. اگر به خدایان، اسطوره‌ها و قهرمانان یونان باستان علاقه دارید؛ حتما و حتما این کتاب رو مطالعه کنید. برای کسانی که اطلاعات زیادی درباره یونان باستان ندارند و قصد دارن تازه مطالعه این مبحث رو شروع کنن شدیدا این کتاب رو توصیه میکنم. به مطالب و مهم جامع میپردازه و گزافه گویی نمیکنه و با توضیح شیرین و عکس‌های جالبی که داره اجازه نمیده حوصله خواننده سر بره. روایت خطی خوبی هم داره که باعث میشه بین وقایع کتاب سردرگم نشید و اطلاعات به خوبی در ذهنتون باقی بمونه.
Sharar Ed
۱۴۰۰/۲/۱۸
هم صدای گوینده خیلی مونوتون هست
هم برای من اسامی بسیار سخت بودن
شاید اگه کتابی بود که کمی خودمونی و راحت تر و با تفصیل بیان کرده بود برای شخص من خیلی مفید تر بود و واقعا مجبورم بیخیال هزینه‌ای که کردم بشم و بعد یکی دو فصل گوش کردن پاکش کنم 🤦🏻‌♀️
نسیم شاه ابر اهیمی
۱۳۹۹/۱۲/۴
زیبا با محتوا وگویا تنها یک چیز اسطوره را افسانه تفاوت دارد. تفاوت اصلی آن‌ها این هست که اسطوره قداست دارد. و افسانه نه وحتی افسانه هم با حماسه تفاوت دارد. کتابهای اسطوره شناسی دکتر بهار راهنمای مناسبی برای بازکردن این موضوع هستند.
ممنون
Mahyar Mohammadi
۱۴۰۰/۳/۲۳
واقعا عالی بود کسایی که دوست دارن موضوع رو حتما بخونن چون به صورت کامل از اغاز دنیا تا. به اخرشو کامل توضیح می‌ده با جزعیات و از دو دیدگاه روم و یونان واقعا جذابه
Reza Daghagh
۱۳۹۹/۱/۳
خلاصه‌ای از اساطیر یونان و روم در این کتاب مطرح میشه. البته شاید بشه گفت شنیدن این کتاب مقدمه‌ای هست برای اینکه شنونده بعدا مفصل تر سراغ اون بخش‌های مورد علاقش بره.
سمانه شیرخانی
۱۴۰۱/۱۲/۵
با تشکر از آوانامه و گوینده گرامی. در تلفظ‌ها باید دقت بیشتری اعمال بشه. مثلا در این واژه‌ها: بَدَوی و اُلَمپ که اشتباه تلفظ شده بود و موارد دیگر...
مهدی عباسی
۱۴۰۱/۶/۲۷
مخاطبین علاقه مند عزیز در این حوزه با این کتاب با کلیات اساطیر یونان و روم آشنا میشن و همینطور علاقه مند برای مطالعه بیشتر در این زمینه.
علی پاینده
۱۴۰۰/۱/۱
واقعا چه حیف که چنین اثر خارق العاده‌ای که با زحمت صوتی هم شده انقدر کم مخاطب داشته. 😔
من از این اثر در نوشتن داستان هام استفاده می‌کنم.
R G
۱۳۹۹/۲/۲۲
یه دیدگاه اجمالی و البته خیلی جذاب و شنیدنی رو نسبت به اساطیر ارائه میده با بهترین کیفیت گویندگی پیشنهاد میکنم حتما گوش کنید
amir fazlali
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دان ناردو نویسنده‌ای چیره دست و صاحب سبک است، مطالعه کتاب‌های این نویسنده هیچ وقت خالی از لطف نیست
Afsaneh Zarbalizadeh
۱۴۰۲/۱۰/۱
اسطوره‌های یونان و روم بی شک انوار ناپذیرند، این کتاب بهتر بود مقداری واضح تر بیان میشد.
نیلوفر غضنفری
۱۴۰۲/۴/۱۸
من با افسانه‌ها و داستان‌های یونان و روم باستان آشنایی نداشتم، برای من مفید بود.
مهدی هاشمیان
۱۴۰۱/۱۲/۳
لذت بخش و جذاب بود. به علاقه مندان به فرهنگ اساطیری اروپا خصوصا یونان و روم پیشنهادش می‌کنم.
نیما جواندل
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
صدا و لحن گوینده مثل اینه که متن فارسی رو داده باشی به گوگل ترنسلیت برات بخونه: (عین اونه لحنش: (
Siavash Ghezelbash
۱۴۰۰/۱/۱۹
خیلی وقت بود میخاستم راجع به این اسطوره‌ها مطلب بخونم تا اندازه‌ای کمک کننده بود
مشاهده همه نظرات 27

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم

برای دریافت کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.