معرفی و دانلود کتاب صوتی اصل گرایی

عکس جلد کتاب صوتی اصل گرایی
قیمت:
38000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصل گرایی

در کمترین زمان به بیشترین بازدهی برسید. گرگ مک کیون در کتاب صوتی اصل گرایی رازهای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مطلوب را به شما می‌آموزد. این کتاب پرفروش نیویورک تایمز به شما نشان می‌دهد که چطور با انجام کمترین فعالیت، حداکثر خروجی ممکن را دریافت کنید. در دنیایی که سرعت حرف اول را در آن می‌زند، اثر حاضر همان راهنمایی است که به آن نیاز دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی اصل گرایی

24 ساعت در روز، هفت روز در هفته، سی روز در ماه و 12 ماه در سال! با یک حساب سرانگشتی می‌بینیم که وقت زیادی نداریم اما چندین برابر زمان خود، کارهایی داریم که باید به‌طور مرتب به آن‌ها رسیدگی کنیم. آیا برای موفقیت شغلی و رسیدن به نتایج دلخواه باید کل این زمان را به کار کردن اختصاص دهیم؟ آیا زمانی را که به امور خانوادگی تعلق دارد باید صرف امور کاری کنیم؟ استراحت چطور؟ بدن و روح و روانمان به استراحت‌های هرچند کوتاه نیازی ندارند؟ شاید پاسخ بسیاری از شما این باشد که برای موفق شدن کار را باید در اولویت قرار دهیم و اصولاً کار بیشتر یعنی موفقیت بیشتر. خب، گرگ مک کیون (Greg McKeown) در این مورد با شما کاملاً مخالف است. کتاب صوتی اصل گرایی (Essentialism) به شما می‌آموزد تا با استفاده از روش اصل‌گرایانه، بدون توجه به کمیت کارها، کیفیت آن‌ها را بهبود ببخشید.

نویسنده کتاب حاضر را بر مبنای حکمت اندیشمندان دوره‌ی باستان به نگارش درآورده است. سقراط، نخستین فیلسوف یونان باستان معتقد بود که زندگی پرمشغله، زندگی بی‌حاصلی است. این کتاب درست بر پایه‌ی همین نگرش به ما یادآوری می‌کند که به‌جای دست‌و‌پا زدن بیهوده، لحظه‌ای درنگ کنیم و ببینیم به‌راستی چه چیز‌هایی اولویت‌های زندگی ما هستند. با برنامه‌ریزی اصولی می‌توانیم از ذخایر انرژی خود حداکثر بهره را ببریم و در مقابل با پیدا کردن عوامل هدر رفتن انرژی، آن‌ها را به حداقل برسانیم.

شاید دشوارترین بخش کتاب صوتی اصل گرایی نخستین صفحات آن باشد. جایی که باید دیدگاه خود را نسبت به موفقیت، تلاش و فعالیت کارآمد دگرگون کنید. اصولی که گرگ مک کیون پس از این مرحله به شما می‌آموزد، همگی نکات ساده‌ای هستند که تابه‌حال بارها با آن‌ها برخورد داشته‌اید یا به گوشتان خورده است اما هرگز به اهمیت آن‌ها پی نبرده‌اید. قانون «نه» گفتن، بررسی گزینه‌های پیش‌ رو برای بهترین انتخاب ممکن، پیشرفت تدریجی اما مداوم، قدرت بازی کردن، تفریح و... راه‌کارها و پیشنهادات ساده‌ای هستند که نویسنده آن‌ها را به‌گونه‌ای متفاوت به شما معرفی کرده و از مزایای آن‌ها برایتان می‌گوید.

به یاد داشته باشید که علاوه‌بر محدودیت زمانی، ما در توانایی‌هایمان هم محدود هستیم. بسیاری از افراد ساعت‌ها و روزها مشغول کار و فعالیت هستند بدون اینکه یک ساعت درنگ کرده و عملکرد خود را بررسی کنند. به باور گرگ مک کیون به جای ده ساعت کار کردن بدون تفکر، نه ساعت فکر و برنامه‌ریزی داشته باشید تا در یک ساعت باقی‌مانده طوری فعالیت کنید که به بیشترین بهره برسید. پس برای یک لحظه هم که شده دست نگه‌دارید تا نویسنده به شما ثابت کند تمرکز، توازن و آگاهی تا چه حد می‌توانند در موفقیت شما اثر گذار باشند.

اثر حاضر با برگردان روح اله خداوردی و به کوشش انتشارات آتیسا روانه‌ی بازار کتاب شده است. کتاب صوتی اصل گرایی را با صدای امیررضا علی‌زاده از سوی نشر صوتی رمانو می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی اصل گرایی

  • از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در زمینه‌ی بازرگانی

نکوداشت‌های کتاب صوتی اصل گرایی

  • کتابی که به شما کمتر اما بهتر کار کردن را می‌آموزد. (فوربز)
  • این کتاب زندگی من را تغییر داد. (کریس گیلبو، نویسنده‌ کتاب استارتاپ صددلاری)
  • پیروی از راهنمایی‌های روشن و هوشمندانه‌‌‌ی کتاب حاضر به شما کمک می‌کند که اساس اصل گرایی را به کف آورید. (مجله‌ی موفقیت)

کتاب صوتی اصل گرایی برای چه کسانی مناسب است؟

دنبال‌کنندگان کتاب‌های روانشناسی، موفقیت شخصی و شغلی، همچنین علاقه‌مندان به مباحث مدیریت زمان و رهبری کسب‌و‌کار، مخاطبان اصلی کتاب صوتی اصل گرایی هستند که از شنیدن آن بهره‌ی بسیاری خواهند برد.

با گرگ مک کیون بیشتر آشنا شویم

کرگ مک کیون (Greg McKeown) در بسیاری از شرکت‌ها و رسانه‌های معتبر دنیا از جمله فیس بوک، اپل،‌ گوگل و توییتر به تدریس پرداخته و در مجمع جهانی اقتصاد از او به عنوان رهبر جوان جهانی یاد می‌شود. او عمده‌ی شهرت خویش را مدیون کتاب پرفروش اصل گرایی‌ است. از دیگر آثار مطرح مک کیون می‌توان به اثری با عنوان «آسوده‌گرایی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی اصل گرایی می‌شنویم

جف واینر، مدیرعامل لینکدین، اصل «کارهای کمتر، بهتر انجام می‌شود» را قوی‌ترین سازوکار رهبری می‌داند. هنگامی که او مدیریت شرکت را بر عهده گرفت به‌راحتی می‌توانست روش عملیاتی استاندارد اکثر استارتاپ‌های دره‌ی سیلیکون را اتخاذ کرده و سعی کند در همه‌ی زمینه‌ها فعالیت داشته باشد. درعوض، او به فرصت‌های واقعاْ خوب، نه گفت تا تنها بهترین فرصت‌ها را دنبال کند.

او از کلمه‌ی اختصاری اف. سی. اس. معروف به فوکس برای آموزش فلسفه‌ی خود به کارکنانش استفاده می‌کرد. او از این سه جمله استفاده می‌کرد: کارهای کمتر بهتر انجام می‌شود؛ انتقال اطلاعات مناسب به افراد مناسب در زمان مناسب؛ و سرعت و کیفیت تصمیم‌گیری. درواقع، منظور از رهبری اصل‌گرایانه این است.

اصل‌گرایی به‌عنوان یک طرز تفکر و عمل، به همان اندازه که با شیوه‌ای که ما شرکت‌ها و گروه‌ها را رهبری می‌کنیم مرتبط است، همان‌قدر هم با زندگیمان در ارتباط است. در حقیقت، بسیاری از ایده‌هایی که من در این کتاب به اشتراک گذاشته‌ام ابتدا در کار با گروه‌های اجرایی برایم روشن شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
54 دقیقه
بخش یکم: اصل گرایی
13 دقیقه
بخش دوم: انتخاب کردن
13 دقیقه
بخش سوم: تشخیص دادن
23 دقیقه
بخش چهارم: توازن
17 دقیقه
بخش پنجم: فرار
20 دقیقه
بخش ششم: نگاه کنید
14 دقیقه
بخش هفتم: بازی کنید
26 دقیقه
بخش هشتم: خوابیدن
26 دقیقه
بخش نهم: انتخاب کردن
20 دقیقه
بخش دهم: روشن ساختن
30 دقیقه
بخش یازدهم: جرأت و شهامت
22 دقیقه
بخش دوازدهم: عدم تعهد
16 دقیقه
بخش سیزدهم: تدوین کردن
19 دقیقه
بخش چهاردهم: محدود کردن
23 دقیقه
بخش پانزدهم: هائل
15 دقیقه
بخش شانزدهم: کاستن
19 دقیقه
بخش هفدهم: پیشرفت
25 دقیقه
بخش هجدهم: جریان ذهنی
21 دقیقه
بخش نوزدهم: تمرکز کردن
23 دقیقه
بخش بیستم: بودن
16 دقیقه
ضمیمه: ملزومات رهبری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصل گرایی
نویسنده
مترجمروح اله خداوردی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
38000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصل گرایی

Sadrajalalzadeh
۱۴۰۲/۱/۳
خیلی کتاب خوبیه برای منه ۱۷ ساله عالی بود اگه نیاز به تلنگر در ذهنتان دارید از این کتاب استفاده کنید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصل گرایی

برای دریافت کتاب صوتی اصل گرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.