معرفی و دانلود کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

عکس جلد کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه

چند بار تا به حال به خودتان وعده‌ی انجام کاری را داده‌اید اما آن را پشت گوش انداخته‌اید؟ آیا آن شنبه‌ی موعود که همیشه کارهای سخت و غیردلخواه را به آن موکول می‌کنیم فرا نرسیده است؟ تیبو موریس در کتاب صوتی اقدام فوری راهکارهایی برای اهمال‌کاران و کسانی که همواره کارهایشان را پشت گوش می‌اندازند ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب صوتی اقدام فوری

پشت گوش‌اندازی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست‌به‌گریبان‌اند. عواملی همچون بی‌انگیزگی و ترس از شکست خوردن سبب می‌شود کارها را به آینده‌ای نامعلوم موکول کنیم. زمان انجام کار فرا می‌رسد اما آمادگی لازم را نداریم. کار ناتمام می‌ماند و احساس سرخوردگی و سرزنش تمام وجود ما را فرا می‌گیرد و سبب می‌شود این چرخه‌ی معیوب، کارایی و روحیه‌مان را مستهلک کند و پروسه‌ی انجام آن کار کذایی طولانی‌تر شود. اگر شما هم در زندگی‌تان گاهی یا اغلب مواقع این فرایند را طی می‌کنید، تیبو موریس (Thibaut Meurisse) کتاب صوتی اقدام فوری (Immediate Action) را برای شما نوشته است.

این کتاب برنامه‌ای را در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید با عمل به آن در طول هفت روز اهمال‌کاری را برای همیشه از زندگی خود کنار بگذارید. تیبو موریس در کتاب اقدام فوری به شما می‌آموزد که چگونه دلایل تعلل را در شخصیت خود پیدا کنید، برای برطرف کردن آن‌ها چه کارهایی انجام دهید، چه مسیر میان‌بری را برای رسیدن به اهداف خود پیش بگیرید و چطور حواس‌پرتی را از خود دور کنید و تمام‌وکمال بر روی مسئله‌ی اصلی‌تان متمرکز شوید.

تمرینات روزانه‌ی ساده‌ای در این کتاب برای شما در نظر گرفته شده است که با آن‌ها می‌توانید راحت‌تر و اصولی‌تر به اهمال‌کاری و تعلل و تسویف کارهایتان غلبه کنید. در پایان این هفت روز، شما به یک سیستم ذهنی ساده و در عین حال مؤثر مجهز خواهید شد که به شما در انجام مهم‌ترین وظایفتان کمک خواهد کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اقدام فوری

- مختصر و مفید. (Kare Bear)
شرحی مفصل درباره‌ی این که تعلل چیست، چرا اتفاق می‌افتد و چگونه باید آن را برطرف کنیم. (مشتری آمازون)
- این کتاب تیبو مستقیم به سراغ اصل مطلب می‌رود و وقت مخاطب را تلف نمی‌کند. یک راهنمای عملی مفید. (Juan)
- تیبو موریس در چگونگی علاقه‌مند نگه داشتن خوانندگان به مطالعه‌ی کتاب‌هایش نقشی جادویی دارد. (مشتری آمازون)
- کتاب شگفت‌انگیزی که دستورالعمل‌های روشن و شفافی برای مقابله با اهمال‌کاری و چگونگی بازگشت به مسیر موفقیت ارائه می‌دهد. (Luvi M)

کتاب صوتی اقدام فوری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم در زمره‌ی کسانی هستید که مدام کارهای خود را پشت گوش می‌اندازد، این کتاب می‌تواند زندگی شما را متحول سازد و فرش قرمزی به‌سوی موفقیت در زیر پای شما پهن کند.

تیبو موریس را بیشتر بشناسیم

تیبو موریس نویسنده‌ی جوان فرانسوی است که پس از تحصیل در رشته‌ی زبان ژاپنی، تصمیم گرفت برای ادامه‌ی زندگی به ژاپن برود. پرفروش‌ترین کتاب آمازون، یعنی کتاب «به احساسات خودت مسلط باش» که نزدیک به 200000 نسخه از آن به فروش رسیده و به بیش از 10 زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده، مهم‌ترین اثر تیبو موریس به شمار می‌رود. موریس مؤسس و نویسنده‌ی وبسایت whatispersonaldevelopment.org است و در آن مطالبی درباره‌ی توسعه‌ی فردی به اشتراک می‌گذارد. او درباره‌ی تجربه‌ی وبلاگ‌نویسی‌اش می‌گوید: «خالصانه‌ترین امید من این است که محتوای وبسایت من انگیزه‌ی بیشتری برای دنبال کردن رؤیای منحصر‌به‌فردتان را به شما بدهد.»

جملات برگزیده‌ی کتاب اقدام فوری

- به پایان رساندن کاری که هرگز آغاز نشده است، بیش از همه طول‌ می‌کشد.
- مشکل اصلی، فقدان مسیر است نه کمبود زمان. همۀ ما روزی 24 ساعت زمان داریم.
- به دلیل سخت بودن کارها نیست که جرئت انجامشان را نداریم، بلکه چون جرئت نمی‌کنیم، آنها سخت به نظر می‌رسند.
- نه هیچ خردمندی و نه هیچ شجاعی هرگز بر روی ریل‌های تاریخ دراز نمی‌کشد تا منتظر قطار آینده باشد که از روی او عبور کند.

در بخشی از کتاب صوتی اقدام فوری می‌شنویم

اکنون ممکن است تصویری تا حدودی منفی از خودمهربانی داشته باشید. اگر چنین است، احتمالاً به این دلیل است که شما یک یا چند مورد از افسانه‌های قدیمی را پذیرفته‌اید. بیایید همین الان تعدادی از آن‌ها را از بین ببریم.

1. «برای به سرنجام رساندن کارها، باید خودم را شکست دهم.» بسیاری از مردم می‌ترسند که اگر با خودشان خشن نباشند، ازخودراضی و تن‌آسا می‌شوند، اما این موضوع بسیار دور از واقعیت است. چنین باوری ناشی از عدم ایمان و اعتماد به خود است. همان‌طور که خودمهربانی را تمرین می‌کنید و یاد می‌گیرید که به خودتان اعتماد کنید، متوجه خواهید شد که انگیزه‌ی شما افزایش می‌یابد و این حس شما را به انجام کارهای بیشتر سوق می‌دهد. خودتان امتحانش کنید.

2. «خودمهربانی، خودخواهانه است.» برای برخی افراد، خودمهربانی ممکن است خودخواهانه به نظر برسد؛ اما این‌طور نیست. در حقیقت اگر نتوانید از خودتان مراقبت کنید، انرژی ذهنی کمی برای مراقبت از اطرافیانتان باقی خواهد ماند. هرچه بیشتر با خودتان مهربان باشید، احساس بهتری خواهید داشت و با مردم بهتر رفتار خواهید کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
این کتاب برای چه کسی نوشته شده است؟ / مقدمه
8 دقیقه
اهمال‌کاری چیست؟ / روز اول: ذهنتان را پاک‌سازی کنید
6 دقیقه
روز دوم: دلیل اهمال‌کاری‌تان را مشخص کنید
9 دقیقه
روز سوم: درکتان را از اهمال‌کاری عمیق‌تر کنید
7 دقیقه
روز چهارم: شفافیت و وضوح را به چنگ آورید
5 دقیقه
روز پنجم: تمرکز لیزرگونه ایجاد کنید
17 دقیقه
روز ششم: ترستان را رها کنید
10 دقیقه
روز هفتم: یک رویۀ روزانه داشته باشید و ثبات ایجاد کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه هفت روزه برای غلبه بر اهمال کاری و بازیابی انگیزه
نویسنده
مترجملطیف احمدپور
راویمجتبی کارآزموده
ناشر چاپینشر ترنگ
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقدام فوری

Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عالی، نگرش و راه حل بیان شده جدید بود. اکثر کتب انگیزشی به چگونگی ایجاد انگیزه اشاره می‌کنند در حالی که ایجاد انگیزه بعد از انجام کار در مقیاس عاقلانه و بدون افراط در انسان ایجاد می‌شود. این نکته در کتاب برای من همانند کلیدی عمل کرد. البته این نسخه راوی خوبی ندارد، فکر کنم نسخه‌های دیگر بهتر باشند
با تشکر از کتابراه
Hoori
۱۴۰۲/۴/۹
چقدر خوبه این کتاب. در عین کوتاهی، قشنگ دلایل اهمال کاری رو موشکافی کرده و
آخر هرفصل راهکار عملی داره.
کاش همه کتابها همینطوری بود نه اینکه فقط به مشکل بپردازند. خب مشکل رو که خودمونم درموردش میدونیم، مهم راهکار عملیِ رهایی از مشکل هست که گفته بشه.
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۲۲
عالی بود، کتابی یک ساعته که به اندازه‌ی یک کارگاه درمان اهمال کاری، مفید، مأثر و کارآمد هست. بدون گزافه گویی و پرداختن به حاشیه، هرچیزی در مورد رفع اهمال کاری بهش نیازه گفته و راه مقابله با اون رو هم آموزش داده.
سام سپهری
۱۴۰۱/۷/۲۱
یک کتاب کوچک در مورد دلایل عقب انداختن کارها توسط افراد است و روشهای پیشنهاد می‌کنید که این مشکل حل بشه من این کتاب رو برای خواندن توصیه می‌کنم.
ns.taghavi
۱۴۰۱/۹/۲۱
ممنون بابت این کتاب عالی حتما پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اقدام فوری

برای دریافت کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.