معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین روزانه: 366 قانون برای 366 روز سال

عکس جلد کتاب صوتی قوانین روزانه: 366 قانون برای 366 روز سال
قیمت:
۱۱۳۰۰۰ ۷۹,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین روزانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین روزانه: 366 قانون برای 366 روز سال

یکی از موفق‌ترین آثار انگیزشی، راهنمایی عملی برای رسیدن به زندگی رؤیایی و یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز هم‌اکنون پیش روی شماست. رابرت گرین در کتاب صوتی قوانین روزانه، هر روز با یک قانون مهم و کاربردی شما را همراهی می‌کند تا به‌تدریج استراتژی‌های خودکنترلی و متقاعدسازی را به شما بیاموزد. اثر حاضر نقشه‌ی راهی‌ست که شما را به آگاهی از خود و جهانتان می‌رساند.

درباره‌ی کتاب صوتی قوانین روزانه

کم نیستند آدم‌های بلندپروازی که هم‌زمان صدها آرزو و برنامه در سر دارند، اما درعین‌حال نمی‌دانند چگونه می‌توانند اهدافشان را محقق کنند و حتی این را هم نمی‌دانند که به چه دلیل به رؤیاهای گذشته‌ی خود نرسیده‌اند. جواب ساده‌ است: نظم و انضباط شخصی همان شاه‌کلیدی است که برای رسیدن به خواسته‌هایمان بدان نیاز داریم؛ اما نه معلم‌ها، نه والدین و نه خیلی از کتاب‌های روان‌شناختی ما را از اهمیت آن در زندگی روزمره و اهداف بزرگمان باخبر نکرده‌اند. البته خیلی هم جای ناراحتی و نگرانی نیست؛ زیرا رابرت گرین (Robert Greene) با نگارش کتاب قوانین روزانه (The Daily Laws) نکته‌ها و آموزه‌های مفیدی را در این مورد برایتان تدارک دیده. کافی‌ست با این نویسنده همراه شوید و هر روز خود را به او بسپارید تا بینید که چطور طی 366 روز یا به سخن دیگر، در طول یک سال، زندگی، بینش و مهارت‌های ذهنی شما برای همیشه دگرگون خواهد شد.

تابه‌حال گردش فصل‌ها و تقسیم‌بندی روزهای سال در چهار فصل، ذهن شما را به خود مشغول کرده؟ آمدوشد فصل‌ها یعنی تحول طبیعت و آغاز یک چرخه‌ی جدید که چرخه‌ی پیشین دنیا را برهم می‌زند. رابرت گرین مطالب خود را در اثر حاضر، مطابق با جریان طبیعت ارائه می‌کند. به این شکل که در سه‌ ماه اول سال با افکار موذی و نشخوارهای ذهنی آشنا می‌شوید و بعد از این آشنایی به جنگ آ‌ن‌ها می‌روید. هم‌زمان، با نداهایی که از دنیای بیرون به شما القا می‌شوند و درونتان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند نیز مقابله کرده و آن‌ها را شکست می‌دهید.

در سه ماه دوم، شخصیت‌های سمّی پیرامونتان را می‌شناسید و یاد می‌گیرید که چگونه در روابط اجتماعی، سیاست را چاشنی رفتار خود کنید. موفقیت در روابط کاری و برخورد با همکاران، ثمره‌ی مطالعه‌ی دقیق این بخش از کتاب صوتی قوانین روزانه است. در سه ماه سوم نیز می‌آموزید تا با قدرت نفوذ در دیگری، او را متقاعد و با خود همگام سازید. اینجاست که استراتژی‌های اقناع‌سازی را یاد گرفته و می‌توانید در جهت دستیابی به اهدافتان از آن‌ها بهره ببرید.

دستاوردهای سه‌ماهه‌ی چهارم را می‌توان در یک کلمه خلاصه کرد: آگاهی. در این قسمت با شخصیت حقیقی خود روبه‌رو می‌شوید. توانایی‌ها و کمبودهای خود را یک‌جا می‌شناسید و به انگیزه‌های پنهانی‌ای که شما را رو به جلو هل می‌دهند، پی می‌برید. در این مرحله با دلیل بسیاری از رفتارهای انسانی هم آشنا خواهید شد.

اگر بیشتر زمان خود را به تحصیل، کار یا امور خانواده اختصاص می‌دهید و فرصت چندانی برای مطالعه ندارید، اصلاً نگران نباشید. رابرت گرین کتاب صوتی قوانین روزانه را به‌گونه‌ای تألیف کرده که از بخش‌های بسیار کوتاه تشکیل شده و تنها لازم است هر روز به اندازه‌‌ی یک صفحه آن را مطالعه کنید. همین یک‌صفحه‌هایی که شاید نیم‌ساعت در روز از شما زمان بگیرد، با گذشت زمان معجزه‌ی خود را به شما ثابت خواهند کرد.

فاطمه باغستانی این کتاب را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی قوانین روزانه را با صدای مهدی صفری از سوی نشر صوتی آوانامه می‌شنوید.

کتاب صوتی قوانین روزانه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در جست‌و‌جوی یکی از بهترین نمونه‌های آثار خودسازی و موفقیت شخصی هستید، شنیدن کتاب صوتی قوانین روزانه را از دست ندهید.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

رابرت گرین (1959) یکی از مشهورترین نویسندگان آمریکایی‌ست که شهرتش را مدیون کتاب‌هایش در زمینه‌ی استراتژی، قدرت و اغواگری است. او کتاب‌های پرفروش زیادی در نیویورک‌ تایمز و در سطح بین‌المللی دارد. ازجمله آثار این نویسنده، می‌توان به کتاب‌های «48 قانون قدرت»، «هنر اغواکردن»، «33 استراتژی جنگ»، «قانون 50»، «تسلط و قوانین طبیعت» اشاره کرد.

رابرت گرین، به گفته‌ی خودش، پیش از پرداختن به کار نویسندگی هشتاد شغل مختلف از جمله: کارگری ساختمانی، مترجمی، سردبیری مجله و نویسندگی فیلم‌های هالیوود را تجربه کرده و شاید همین امر باعث شده تا تجربیات او در زمینه‌ی شناخت خود و جهان اطراف به‌طور چشمگیری افزایش یافته و خود را در آثارش به نمایش بگذارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی قوانین روزانه

  • شجاعانه‌ترین کار این است که خودتان باشید.
  • استادی یک فرایند است و کشف ندای درونی، نقطه آغازین آن.
  • شما در مرکز وجودتان پاسخ را می‌دانید؛ شما می‌دانید چه کسی هستید و چه چیز می‌خواهید.
  • سرنوشت من و تو در دستان خودمان است؛ همچون مجسمه‌سازی که ماده‌ای خام در دست دارد و می‌خواهد آن را به یک تندیس تبدیل کند.

در بخشی از کتاب صوتی قوانین روزانه می‌شنویم

برخی افراد آن‌قدر خوش‌شانس نیستند که از همان دوران کودکی به گرایش‌های درونی یا مسیر شغلی آینده خود پی ببرند، بلکه به‌شکلی دردناک به محدودیت‌هایشان توجه می‌کنند. آن‌ها نمی‌توانند همانند دیگران چیزها را به‌سادگی دریابند و مدیریت کنند. مفهوم ندای درونی برای آن‌ها چیزی بیگانه به نظر می‌رسد. در برخی از آن‌ها، خصلت‌هایی مانند قضاوت و انتقاد دیگران چنان نهادینه می‌شود که دیگر خود را فردی ناتوان و ناکارآمد در نظر می‌گیرند و اگر مراقب نباشند، همین موضوع به سرنوشت آن‌ها تبدیل خواهد شد.

هیچ‌کس مانند تمپل گرندین با چنین سرنوشت دردناکی روبه‌رو نشده بود. در سال 1950، وقتی سه‌ساله بود، بیماری اوتیسم در او تشخیص داده شد. یکی از پزشکان توصیه کرد که او باقی عمرش را بستری شود. او به کمک یک گفتاردرمان توانست مهارت‌های گفتاری خویش را بهبود بخشد و به مدرسه عادی برود. به‌تدریج علاقه‌مندی او به حیوانات و بیماری اوتیسم بیشتر شد. همین علاقه به شغلی در حوزه علوم تجربی منتهی شد.

او به مدد قدرت استثنایی‌اش در استدلال توانست با شفافیت بیشتری پدیده اوتیسم را تحلیل کند و آن را طوری توضیح دهد که هیچ‌کس دیگری قادر به این کار نبود. او کمابیش توانست بر تمامی موانع در ظاهر فائق‌نیامدنی تسلط یابد و مسیرش را به‌سوی رسالت زندگی‌اش بیابد؛ رسالتی که با کمال و علاقه او متناسب بود. وقتی با محدودیت‌هایتان مواجه می‌شوید، انگیزه پیدا می‌کنید تا به روشی خلاقانه به آن‌ها واکنش نشان دهید. همان‌طور که تمپل گرندین رفتار کرد، این واکنش خلاقانه ممکن است روشی باشد که هیچ فرد دیگری آن را انجام نداده یا حتی به آن فکر نکرده است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
پیشگفتار
48 دقیقه
بخش اول - قسمت اول
38 دقیقه
بخش اول - قسمت دوم
46 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
37 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
44 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
40 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
46 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
35 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
47 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
39 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
44 دقیقه
بخش ششم - قسمت اول
37 دقیقه
بخش ششم - قسمت دوم
45 دقیقه
بخش هفتم - قسمت اول
36 دقیقه
بخش هفتم - قسمت دوم
41 دقیقه
بخش هشتم - قسمت اول
41 دقیقه
بخش هشتم - قسمت دوم
48 دقیقه
بخش نهم - قسمت اول
41 دقیقه
بخش نهم - قسمت دوم
46 دقیقه
بخش دهم - قسمت اول
49 دقیقه
بخش دهم - قسمت دوم
47 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت اول
38 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت دوم
46 دقیقه
بخش دوازدهم - قسمت اول
44 دقیقه
بخش دوازدهم - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین روزانه: 366 قانون برای 366 روز سال
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهدی صفری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۱۳۰۰۰ ۷۹,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین روزانه

کوروش گودرزی
۱۴۰۲/۷/۱۲
یک شاهکار دیگه از رابرت گرین دوست داشتنی، قوانین روزانه کامل کننده 48 قانون قدرت، استادی و قانون پنجاهم هست یعنی ابتدا این سه کتاب را باید مطالعه و درک واقعی کرده باشیم بعد کتاب قوانین روزانه را مطالعه کنیم، بت درودهای بیماران بر شما خواننده‌گان و کتابراه عزیز جانا
Behdad Ghadiri
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
واقعا ممنون از اینکه این کتاب عالی رو ترجمه کردین. یک سال منتظر بودم. تا موقعی که این کتاب‌ها در ایران و جهان وایرال نشه دنیا همین اشوبی که بوده هست و خواهد بود
محمد لامعی
۱۴۰۲/۱/۲۰
ممنونم از کتاب راه بخاطر قرار دادن این کتاب فوق العاده
ترجمه خانم باغستانی عالی هست
صدای گوینده نیزه گیرا و جذاب مخصوصاکه افکت‌های صوتی دارد اگر اقای گوینده کمی سرعت خوانش خود را بالا ببرند بسیار بهتر خواهد شد
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب های رابرت گرین همه خوب هستند. در کتاب‌های گرین یک پراگماتیسم خاصی وجود دارد که ممکن است در ابتدا خیلی یوزرفرندلی نباشه ولی از نیمه کتاب که رد کنی دیگر باهاش سنکرون میشی و لذت میبری.
سمیرا خواجه ئی
۱۴۰۲/۲/۸
کتاب خوبیه خصوصا برای کسایی که تعاملات اجتماعی زیادی به واسطه شغل و حرفه و فعالیتشون دارن خیلی پیشنهاد میکنم
تمام زندگی ما متشکل از تعاملات ما و اثرگذاری ما بر دیگری و دیگری بر ماست
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۱/۱۵
حتما قبل از خواندن قوانین روزانه کتاب ۴۸قانون جناب رابرت گرین که بصورت الکترونیکی و صوتی منتشر شده بگیرید بخوانید چرا من صوتی را گوش دادم و الکترونیک را خواندم نت برداری کردم واقعا عالیه
Morteza Emami
۱۴۰۳/۱/۱
ارادتمند، تشکر بابت تهیه این کتاب با صدای زیبا
اگر کتابهای رابرت گرین را نخوانده اید به نظر من با خواندن (گوش دادن) این کتاب چکیده‌ای از نظر و آرای گرین به دست خواهید آورد
minoo zarei
۱۴۰۲/۸/۱۸
یک راهنمایی اصولی و مثل یک مربی آگاه که پله به پله
همراهت هست و از پایه و پیدا کردن رسالت مشاوره میده تا چگونه به نتیجه رسیدن ارزش بارها خواندن داره
عالی
زهره ملک محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۸
همه فکر میکنن باید هر روز کارهای بزرگی انجام بدن تا زندگیشون خیلی تغییر کنه، اما این کتاب بهت یاد میده هر روز یکم تغییر چه معجزه داره
فاطمه زارع
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کتاب بسیار خوب و آموزنده‌ای هست. بنظر من هر فردی لازم است این کتابها را برای بهتر شدن زندگی مطالعه کند.
ممنون از دوستان کتابراه🙏
Mohmmad Dehghan
۱۴۰۲/۶/۲
کتابهای رابرت گرین بهترین کتابها توی حوزه موفقیت آن برای کسانی به دنبال یه کتاب خوب برای برنامه ریزی آینده ان حتما توصیه‌اش میکنم
مرضیه مهجوری
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
این کتاب جمع بندی تمام قوانین موفقیت است. کتاب زیاد است و وقت لازم دارد ولی دگر هیچ نیاز ندارید واقعا
Ali Ahmadian
۱۴۰۲/۹/۲۳
بد نبود. کتاب‌های رابرت گرین در همین سبک هستند. ولی کتاب ۴۸ قانون قدرت این نویسنده قطعا خیلی بهتر هستش
mojgan asadi
۱۴۰۲/۴/۱۱
برگزیده‌ای از کتاب‌های ۴۸ قانون و قوانین قدرت و استادی همین نویسنده هستش مطالب کامل و آموزنده‌ای داره
تارا
۱۴۰۲/۲/۲۰
این کتاب به تنهایی معادل یک لیسانس مدیریت میباشد حتی بهتر و کاربردی تر، رابرت گرین یک مغز متفکر میباشد.
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین روزانه

برای دریافت کتاب صوتی قوانین روزانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.