معرفی و دانلود کتاب صوتی انرژی پول: فرمول آزادی مالی شما

عکس جلد کتاب صوتی انرژی پول: فرمول آزادی مالی شما
قیمت:
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انرژی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انرژی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انرژی پول: فرمول آزادی مالی شما

اگر از شما بخواهند تنها یک راه برای رسیدن به موفقیت به دیگران پیشنهاد کنید، در جواب چه خواهید گفت؟ جکی وودساید در کتاب صوتی انرژی پول برای این پرسش پاسخی تأمل‌برانگیز دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی انرژی پول

در طول سال‌های گذشته بسیاری از چیزهایی که زمانی قطعی و متقن تصور می‌شدند، از عیار افتادند و اعتقاد به آن‌ها در ذهن باورمندان رنگ باخت. این ماجرا درباره‌ی راه‌های رسیدن به موفقیت نیز صدق می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد ایده‌هایی که در گذشته‌ی نه‌چندان دور خریداران بسیاری داشتند، مانند اصطلاح معروف «سحرخیز باش تا کامروا باشی» دیگر مانند سابق اعتبار ندارند. چنان که جکی وودساید (Jackie Woodside) در کتاب صوتی انرژی پول (Money Vibe: Your Financial Freedom Formula) می‌گوید، برای موفق بودن و کسب ثروت و درآمد لازم نیست خودتان را به آب و آتش بزنید. بلکه باید به درون خود رجوع کنید و در آنجا چیزهایی را تغییر دهید، تا مانند آهنربایی قدرتمند، ثروت جهان را به سوی خود جذب کنید.

تصورات قدیمی در باب کیفیت آموزش و لزوم سخت‌کوشی به‌عنوان تنها مسیرهای رسیدن به موفقیت، نه‌تنها در حال منسوخ شدن هستند، بلکه از شما انتظار رفتار و منشی ابرانسان‌وار دارند و سبب می‌شوند با سرخوردگی ناشی از شکست، از رفتن به سوی مقصد موفقیت خود دل‌زده و منصرف شوید. اما به‌راستی این تغییر بنیادی در اندیشه‌ی بشر از چه زمانی کلید خورد؟ چه اتفاقی سبب شد که انسان به‌جای آموزش‌پذیری، درونیات را عامل موفقیت خود بداند؟

کتاب صوتی انرژی پول به شما عادات مفید جدیدی پیشنهاد نمی‌دهد؛ بلکه نویسنده در آن می‌کوشد که زیربنای عادات شما را اصلاح کند. جکی وودساید این چرخش انقلاب‌مانند را چیزی در حوزه‌ی آگاهی انسان تلقی می‌کند و نام «انرژی» را روی آن می‌گذارد. این نویسنده‌ی پرفروش و متخصص در زمینه‌ی مربیگری، سال‌های بسیاری را از عمر خود صرف مطالعه کرده است و اکنون ماحصل پژوهش‌ها و تأملات خود را در کتاب انرژی پول در اختیار شما قرار می‌دهد. او برای شما تبیین می‌کند که چرا افزایش آگاهی و خودآگاهی تنها راه مؤثر برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی مالی و رسیدن به موفقیت است.

نشر صوتی شادن پژواک ترجمه‌ی فرزانه فائزی را از این کتاب برگزیده و آن را در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر کرده است.

کتاب صوتی انرژی پول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی قطعی و آزمایش‌شده برای رسیدن به موفقیت می‌گردید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با جکی وودساید بیشتر آشنا شویم

جکی وودساید، نویسنده‌ی پرفروش، سخنران TEDx و شخصیت رادیویی و تلویزیونی شناخته‌شده در آمریکاست که به برگزاری سمینارهای آموزشی در حیطه‌ی موفقیت نیز شهرت دارد. سه کتاب پرفروش او «آرام کردن هرج‌ومرج: راهنمای روحی برای مدیریت انرژی به جای زمان شما»، «زمان برای تغییر» و «انرژی پول» نام دارند. مجله‌ی Inc کتاب آرام کردن هرج‌ومرج را به‌عنوان یکی از ده کتاب انگیزشی برتر سال 2015 انتخاب کرد.

برگزاری برنامه‌های آموزشی گوناگون و کارگاه‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی برای مشاغل، دولت، سازمان‌های غیرانتفاعی، مراکز معنوی و سازمان‌های ملی در سراسر کشور پاره‌ای دیگر از فعالیت‌های جکی وودساید به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی انرژی پول می‌شنویم

پول تنها یک کالای مالی نیست. بخش اعظم رابطه‌ی ما با پول به بازی درونی‌مون برمی‌گرده. تونی رابینز می‌گه که بزرگ‌ترین چیزی که مردم رو از پولدار شدن دور نگه می‌داره مغزشونه. منم کاملاً با این گفته موافقم. برای بیشتر کردن درکمون از استقلال مالی و مسیر رسیدن به اون، باید روان شما، انرژی شما، یا چیزی که من «انرژی شما» می‌نامم رو بررسی کنیم. برای تغییر در مسیر آینده‌ی مالی و رابطه‌تون با پول باید مفاهیم این بخش رو به‌خوبی درک کرده و به کار بگیرید. شاید بتونید ثروتتون رو افزایش بدید اما بدون درک بخش بعدی هیچ‌وقت نخواهید تونست آزادی مالی داشته باشید.

این عامل کلیدی چیست؟ این عامل درک این موضوعه که هرچیزی یک الگوی ارتعاشی انرژی داره. صندلی‌ای که روش نشستین، خانه و محلی که در اون زندگی می‌کنید، ارتباطتون با بهترین دوست و همسرتون، محل کار و تیم همکارانتون، هر چیزی انرژی داره چون همه‌چیز از مولکول تشکیل شده و مولکول حرکت داره و ارتعاش. اما تنها چیزهای فیزیکی نیستند که انرژی و ارتعاش دارند. چیزهای نامحسوس هم انرژی و ارتعاش دارند و این نامحسوس‌ها اصولاً رابطه‌ی شما با پول رو شکل می‌دن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
پیشگفتار
33 دقیقه
فصل اول: پول و تأثیر بزرگی که روی زندگی شما دارد
22 دقیقه
فصل دوم: بررسی واقعیت‌ها
14 دقیقه
فصل سوم: انرژی پول چیست؟
17 دقیقه
فصل چهارم: انرژی پولی خود را کشف کنید
59 دقیقه
فصل پنجم: انرژی پولی‌تان را ارتقاء دهید
37 دقیقه
فصل ششم: سنگ بنای آداب شما
12 دقیقه
فصل هفتم: اعمالتان را با ارزش‌های مالی‌تان سازگار کنید
18 دقیقه
فصل هشتم: آینده‌ی مالی‌تان را طراحی کنید
27 دقیقه
فصل نهم: خواسته‌هایتان را برآورده کنید
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انرژی پول: فرمول آزادی مالی شما
نویسنده
مترجمحسین علی پناه
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۷۰۰۰ ۱۸,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انرژی پول

یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
حقیقتا در جوامع امروزی شاید بدون کسب درامد کافی و بدون منبع درامد پایدار انسان به خوشی و خوشبختی دست پیدا نکند و به قول عامه مردم شاید وجود و داشتن پول خوشبختی به همراه نداشته باشد ولی قطعا کمبود و نبود پول بدبختی به همراه دارد
ولی نظر اینجانب این حرف اصلا درست نمیباشد و میتوان گفت که کمبود پول را
زندگی سخت میکند اما در صورت داشتن قناعت این سختی به حلاوت زندگی می‌افزاید و داشتن پول نیز خوشبختی و حلاوت را به همراه نمی‌اورد و ممکن است سبب اضطراب و نگرانی خاطر و حتی ترس از از دست دادن ان میتواند موجبات افسردگی انسان را به همراه داشته باشد و در این کتاب به یک مطلب بسیار بجا پرداخته که حتی این پول نیست که به انسان اعتماد به نفس و قدرت میدهد بلکه انسان راحت میتواند با یک اصول علمی درست با درک یک مبحث جدید و تازه به عنوان انرژی پول بدون داشتن پول و سرمایه همانند یک ثروتمند رفتار نماید و زندگی کند بدون اینکه اصلا خلایی در زندگی خود احساس نماید و فکر میکنم که پول یک احساس قدرت تهی به انسانهای کم جرات میدهد که بدون ان این ادمها هیچ هنری نداشته و هیچ حرفی برای گفتن ندارند ولی انسان توانا میتواند با اعتماد به نفس با استفاده از انرژی پول بدون داشتن یک سنت پول همانند یک ادم سرمایه کافی برای انجام یک تعهد را دارد رفتار نماید و از ان انرژی جهت رسیدن به مقصد استفاده نماید و در کل این کتاب میتواند برای خوانندگان و شنودگان ان مفید واقع شده و به انها علاوه بر انگیزه لازم, اعتماد به نفس کافی جهت برخورد با مشکلات را داده تا ادمی بتواند از منطقه امن خود فراتر رفته گامی بزرگ جهت موفقیت بردارد
Zinat karimi
۱۴۰۳/۱/۱۴
اگر دقت کرده باشید، در سال‌های اخیر تعداد کتاب‌هایی که در زمینه موفقیت و ثروت، انگیزش، کسب و کار و غیره تألیف شده اند، رشد زیادی داشته است. دلیل این امر، گرایش جوامع مختلف به این موضوعات است؛ اما استفاده از این کتاب‌ها چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟ اگر یک کتاب موفقیت را بخوانید، متوجه می‌شوید بر علاوه راهکارهایی که برای پیشرفت در زندگی به شما ارائه می‌کند، از نظر انگیزشی نیز تأثیر بسیار زیادی روی ذهنتان دارد. این دو در کنار هم باعث می‌شوند قدرت ذهنی بیشتری برای شروع کارهایتان داشته باشید.
علی رستگاری
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
بد نیست بدانید که پول یک انرژی و انسان با داشتن پول می‌تواند کار خیره بکنه به دیگران کمک کند مدرسه بسازد به خانواده کمک کنه در قدیم می‌گفتند پول بهتره یا ثروت امروزه باید بگیم پول آدم وقتی می‌تواند به دیگران کمک کند و کارهای خیر انجام بده که پول داشته باشد معنویتی کار دنیا ثروتمند شدن خداوند متعال هم ثروتمندان را دوست دارد
ارجمند هدایتی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیار جذاب و عاااااااالی بود و نوع نگرش منو نسبت به پول و انرژی آن تغییر داد. مفاهیم درجه یک را با روان نویسی و ساده نویسی در مورد باورهای خود نسبت پول و احساسات ما نسبت به پول چیست و دیدگاه ما نسبت به پول و افراد ثروتمند چیست و اینکه افکار من نسبت به پول چیست و دهها مورد دیگر که نگرش ما را نسبت به پول تغییر میدهد
SH
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
کتاب ساده و خوبى بود، در کل اشاره به این موضوع مهم داشت که اول باورهاى محدود کننده و منفى از پول رو در ذهنمان، بتدریج به افکار مثبت تغییر داده و با نیروى فراوانى هم فرکانس شویم، با برمامه ریزى و تلاش در کار یا هدفى که مشتاق و علاقه مند به آن باشیم نتایج جشمگیرى در انتظارمان خواهد بود
لیلا مظاهری
۱۴۰۲/۱۲/۱
خیلی کتاب خوبی بود و من یکی دو مرتبه دیگه گوش می‌کنم که مطالبش در ذهنم جای بگیره
احمد جعفری
۱۴۰۲/۲/۲۹
کتاب خوبی بود ولی محتوای جدیدی نداشت و بسیاری از مطالبش در کتاب‌های دیگه گفته شده بود.
Mahbobeh Kamel
۱۴۰۲/۴/۴
برای کشف انرژی پول و فرکانس دریافتش بخونش مطمئنن جذب پولت میره بالا
منا عبداللهی
۱۴۰۲/۱/۲۴
به نظرم کتاب جالبیه، و نگاه جدیدی در ذهنمون نسبت به پول و انرژی پول باز میکنه
Farzane khalili
۱۴۰۲/۱/۱۰
بسیار جالب بود بسیار سپاسگذارم از کسانی که زحمت صوتی شدن این اثر را به عهده گرفتن
Samira Zamani
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
چقدر جالب بود کاملا مطالبش رو لمس کردم، بر حسب تجربه نوشته شده
محمد صادق مهدیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این کتاب تفکر انسان رو بیشتر می‌کنه که مبنای تغییر باورهاست
حامد علوی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
ممنون‌از زحماتتون واقعا تاثیر گذار هست و راهنما
محمد متین
۱۴۰۲/۸/۷
برای افراد پول دوست و زحمتکش... عالی هست
محمدرضا خلیلی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب مفیدی هست توصیه میکنم گوشش بدید
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انرژی پول

برای دریافت کتاب صوتی انرژی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.