معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا

عکس جلد کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا

کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا اثری فانتزی به قلم یو سالمسون، نویسنده‌ی اهل سوئد است. در این رمان نوجوان به ماجرای پسربچه‌ای به نام تام گوش خواهید سپرد که آرزویی جز این ندارد که روزی یکی از اژدهاسواران نامدار سرزمین خود شود...

درباره کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا:

اثری که در دست دارید عنوان اول از مجموعه‌ای شش جلدی به نام اژدهاسوار (Drakriddare) است که به قلم نویسنده‌ی سوئدی، یو سالمسون (Jo Salmson) به نگارش درآمده است. جهانی که با مطالعه‌ی مجموعه کتاب‌های اژدهاسوار بدان پا خواهید گذشت، برخلاف جهان معمولی‌ای که می‌شناسیم، سرشار از وقایع شگفتی‌آور، لحظات هیجان‌انگیز و البته، موجودات غریب و افسانه‌ای نظیر اژدهایان است.

کتاب اول این مجموعهْ تام، پسربچه‌‌ی گدا (Tam Tiggarpojken) نام دارد. در این اثر شما با شخصیت اصلی داستان (تام) آشنا خواهید شد؛ او نوجوانی‌ نحیف است که از صبح تا شب، کاری جز انتظار کشیدن برای پیدا شدن اژدهایان بر صفحه‌ی آبی آسمان ندارد. تام عاشق این موجودات است و هر بار که یکه‌تازی‌شان را در دل آسمان می‌بیند، قند توی دلش آب می‌شود. البته او فقط مشتاق دیدن آنها نیست؛ بلکه با دیدن آنها رؤیای سواری گرفتن ازشان را در دل می‌پروراند...

معرفی مختصر فوق، یقیناً حق مطلب را درباره‌ی کتاب اژدهاسوار ادا نکرده است. زیرا این اثر سراسر شگفتی و ماجراست، و خلاصه کردن داستان آن در چند سطر، نه ممکن است و نه ضروری. به همین خاطر بیشتر از این حوصله‌ی شما را تنگ نمی‌کنیم و ازتان دعوت می‌کنیم که شخصاً پا به سرزمین اژدهایان بگذارید!

کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا مناسب چه کسانی است؟

نوجوان‌ها بیش از همه از این داستان فانتزیِ سرگرم‌کننده لذت خواهند برد.

با یو سالمسون بیشتر آشنا شویم:

او متولد سال 1957 و اهل کشور سوئد است. بیشتر کارهایش در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند. معروف‌ترین اثرش رمانی شش جلدی به نام اژدهاسوار است؛ مجموعه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز که هم‌اکنون توضیحات مربوط به جلد نخست آن را مطالعه نمودید.

در بخشی از کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا می‌شنویم:

وقتی تام از روی دیوار آمد پایین، یواشکی رفت پشت پله‌ها. آنجا آلونکی داشت که در سایه قرار داشت و از چشم‌ها مخفی بود. چند تا الوار پهن و باریک، که به سنگ‌های دیوار تکیه داده شده بودند، او را در مقابل باران و سرمای شدید پناه می‌دادند. تام یک تخته چوب را بلند کرد و از دهانه‌ی تنگ آلونک به درون خزید. شش ماه می‌شد که به تنهایی اینجا زندگی کرده بود. سردردش از قبل بدتر شده بود. گوش‌هایش سوت می‌کشیدند. گهگاه صداهایی می‌شنید. انگار کسی از فاصله‌ی دور زیرلبی حرف می‌زد، و این بیشتر از هر چیز دیگر نگرانش می‌کرد. آیا دلیل بد بودن حالش گرسنگی بود؟ تام از میان تکه‌پارچه‌هایی که از آنها به جای تشک استفاده می‌کرد خزید و خودش را گلوله کرد. گاز بزرگی به تکه‌ی نان زد و مراقب بود یواش یواش بجود تا زود تمام نشود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
اژدهایان در آسمان
5 دقیقه
آلونک کنار دیوار
4 دقیقه
نقشه‌های خطرناک
4 دقیقه
دروازه‌ی دوم
5 دقیقه
مخفیگاهی میان یونجه‌ها
4 دقیقه
خانه‌ی رینالدر
4 دقیقه
هرج و مرج
4 دقیقه
در سیاهچاله
3 دقیقه
پس از طوفان
4 دقیقه
بالای دیوار
4 دقیقه
در چنگ اژدها
4 دقیقه
یک مهتر جدید
6 دقیقه
در اصطبل اژدهایان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا
نویسنده
مترجمنامدار ناصرقصری
راویالهام رادنیا
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا

برای دریافت کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب اول: تام پسر بچه‌ گدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.