معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجرای زندان: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا

عکس جلد کتاب صوتی ماجرای زندان: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا
قیمت:
۴۲۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای زندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای زندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجرای زندان: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا

کتاب صوتی ماجرای زندان یکی از عناوین جذاب از مجموعه‌ی هیجان‌انگیز و شنیدنیِ بنگاه کارآگاهی لاسه و مایاست. مارتین ویدمارک، نویسنده‌ی این کتاب، این بار دو کارآگاه خردسال خود را به حل معمایی عجیب واداشته که در زندان شهر واله‌بی رخ داده است.

درباره کتاب صوتی ماجرای زندان:

بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا نام مجموعه‌ای از داستان‌های متنوع با مرکزیت دو قهرمان کوچک و باهوش و دوست‌داشتنی به نام‌های لاسه و مایاست؛ این دو، در واقع کارآگاه‌های کوچکی هستند که در هر یک از داستان‌ها با یک پرونده‌ی دشوار مواجه می‌شوند.

در کتاب صوتی ماجرای زندان (Fangelsemysteriet)، این دو کارآگاه تیزهوش، باید پرده از رازی بردارند که ذهن همه‌ی افراد شهر واله‌بی را به خود مشغول کرده است. ماجرا از این قرار است: کشیش شهر تصمیم می‌گیرد که با همکاری گروهی از زندانیان، نمایشنامه هملت، اثر مشهور ویلیام شکسپیر را برای اهالی شهر اجرا کند.

برای این کار او به دنبال زندانیانی می‌گردد که بیشتر از بقیه استعداد بازیگری دارند. زمانی که تیمِ اجرای نمایش تکمیل می‌شود تمرین‌ها آغاز می‌شود و بعد، نوبت به اجرای نمایش می‌رسد. روزی بزرگ برای کشیش، رئیس زندان و تمام اهالی شهر واله‌بی.

نمایش آغاز می‌شود. بازی شگفت‌انگیز بازیگران و متن جذاب نمایشنامه، تمام تماشاگران را حیرت‌زده می‌کند. پس از پایان اجرا، مردم از تشویق کارگردان و بازیگران نمایش بازنمی‌ایستند. بی‌خبر از آنکه پشت پرده‌ی پایین افتاده‌ی تئاتر اتفاقاتی مهم در حال رخ دادن است.

کمی بعد، این سوال در ذهن همه شکل می‌گیرد که چرا بازیگران برای تشکر از ابراز احساسات تماشگران، به روی صحنه نمی‌آیند؟ خب، به نظر می‌رسد که بازیگران غیبشان زده است! چرا و چگونه؟ این سوالی است که پاسخش را فقط لاسه و مایا می‌توانند دریابند.

کتاب صوتی ماجرای زندان مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 9 سال مخاطبین اصلی این داستان صوتی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده‌اند.

با مارتین ویدمارک بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده‌ی سوئدی کودک و نوجوان است. ویدمارک در اوایل دهه 1980 به استکهلم سفر کرد و از همان زمان به نوشتن شعر و داستان برای کودکان پرداخت. تجربه‌ی سال‌ها معلمی، به مارتین ویدمارک (Martin Widmark) در شناخت ذهنیت کودکان و نوشتن داستان‌هایی مطابق با روحیات آن‌ها کمک کرده است. برخی از آثار او عبارتند از: «ماجرای مومیایی، ماجرای فوتبال، ماجرای سیرک».

در بخشی از کتاب صوتی ماجرای زندان می‌شنویم:

ناگهان از بلندگوی کنار در صدای خش‌خش بلند می‌شه. لاسه و مایا از جا می‌پرن! لاسه به طرف بلندگو خم می‌شه. با احتیاط می‌گه: «الو». صدای خشنی می‌پرسه: «اینجا چی کار دارید؟» لاسه و مایا با شنیدن اون صدای خشک و جدی، اول کمی مکث می‌کنن، اما بعد مایا جواب می‌ده: «خب، ما قراره اینجا به یه نفر کمک کنیم». «کمک؟ چه کمکی؟» لاسه صادقانه جواب می‌ده: «اگه راستشو بخوای، ما خودمون هم نمی‌دونیم». لاسه و مایا به همدیگه نگاه می‌کنن.

مدتی کوتاه صدایی از بلندگو به گوش نمی‌رسه. بعد ناگهان صدای کس دیگه‌ای شنیده می‌شه و اون صدا، صدایی آشناست: «راهشون بده بابا! بیرون رفتن از زندان باید سخت باشه، نه وارد شدن». لاسه و مایا با شنیدن صدا لبخند می‌زنن. و بعد از مدت کوتاهی، صدای چرخیدن کلید در قفل، از اون سوی در به گوش می‌رسه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
فصل اول: ولی داخل این ساختمان خلافکارها و راهزن‌ها وول می‌زنند
4 دقیقه
فصل دوم: مدیر زندان، آگاتاکولا
5 دقیقه
فصل سوم: فرزندان خداوند گاهی خشمگین و گاهی شاد هستند
6 دقیقه
فصل چهارم: آزادی برای حسن رفتار
9 دقیقه
فصل پنجم: هملت داری چه کار می‌کنی؟
6 دقیقه
فصل ششم: یک معمای واقعاً عجیب
5 دقیقه
فصل هفتم: راه فرار
4 دقیقه
فصل هشتم: برای همین بود که صندلی‌ها لق لق می‌زدند
3 دقیقه
فصل نهم: در تعقیب فراری‌ها
6 دقیقه
فصل دهم: آیا رئیس پلیس گریه می‌کند؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجرای زندان: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا
نویسنده
مترجمنامدار ناصرقصری
راویریحانه مودت
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ ۲۹,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجرای زندان

آناهیتا ربیعی
۱۴۰۰/۹/۲۹
کتاب جذابى بود مناسب بچه هاى ٦تا٨ساله به نظرم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجرای زندان

برای دریافت کتاب صوتی ماجرای زندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.