معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام

عکس جلد کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام

کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام رمانی فانتزی برای نوجوانان از یو سالمسون، نویسنده‌ی توانای سوئدی است. قهرمان این اثر پسری به نام تام است که آرزوی اژدهاسوار شدن در سر دارد و برای رسیدن به این آرزو، باید چالش‌های متعددی را پشت سر بگذارد...

درباره کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام:

کتاب حاضر عنوان دوم از مجموعه‌ای شش جلدی به نام اژدهاسوار (Drakriddare) است که توسط نویسنده‌ی سوئدی، یو سالمسون (Jo Salmson) نوشته شده است. جهانی که با مطالعه‌ی مجموعه کتاب‌های اژدهاسوار بدان پا خواهید گذشت، برخلاف جهان معمولی‌ای که می‌شناسیم، سرشار از وقایع شگفت‌انگیز، لحظه‌های هیجان‌آور و مهم‌تر از همه موجودات غریب و افسانه‌ای نظیر اژدهایان است.

در کتاب اول که تام، پسربچه‌‌ی گدا (Tam Tiggarpojken) نام داشت، شناختی کامل از روحیات قهرمان نوجوان داستان خود، یعنی تام به دست آوردیم و فهمیدیم که او در زندگی هیچ آرزویی جز اژدهاسوار شدن ندارد؛ در آن اثر همچنین، با اژدهایان زیبایی آشنا شدیم که آسمان شهر را در تصرف خود داشتند: «سرخو»، «رنگ‌پریده» و دیگران.

حالا، در کتاب دوم مجموعه که آزمون دشوار تام (Tams store prøve) نام دارد، قهرمان شجاعمان را در نخستین ماجراجویی‌های جدی و خطرناکش همراهی خواهیم کرد. در اثر حاضر، تام به دنبال اثبات توانایی‌های خود خواهد بود. او در زمینه‌ی یادگیری فنون نسبت به قبل پیشرفت‌‌های چشمگیری داشته؛ با این حال هنوز چیزهای بسیاری برای آموختن وجود دارد. آزمون دشواری که تام در کتاب حاضر پشت سر خواهد گذاشت، عیارش را به عنوان یک اژدهاسوار معین خواهد کرد.

کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به نوجوانانِ علاقه‌مند به ادبیات فانتزی و تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

با یو سالمسون بیشتر آشنا شویم:

او متولد سال 1957 و اهل کشور سوئد است. بیشتر کارهایش در زمینه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند. معروف‌ترین اثرش رمانی شش جلدی به نام اژدهاسوار است؛ مجموعه‌ای جذاب و شگفت‌انگیز که هم‌اکنون توضیحات مربوط به جلد دوم آن را مطالعه نمودید.

در بخشی از کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام می‌شنویم:

تام سرش را بالا گرفته بود و به آسمان نگاه می‌کرد. اژدهایان داشتند می‌آمدند. رنگ‌پریده، جلوتر از دیگر اژدهایان، با مشقت بال می‌زد و سرخو و سفیدابری هم کنارش بودند. رنگ‌پریده از روی بام ساختمان مدرسه رد شد و در میدان به دشواری نزدیک کارآموزان فرود آمد. تعدادی از بچه‌ها سرشان را خم کردند و دولا دولا از سر راه کنار رفتند.

آن‌ها نمی‌خواستند به روی خودشان بیاورند، ولی تام متوجه شده بود از اژدهایان می‌ترسند. تام پوزخند زد. کاملاً مطمئن بود که هیچ دلیلی برای ترسیدن از آن موجودات عظیم وجود ندارد. آسمان تنها اژدهایی بود که تام می‌توانست با زبان فکر با او حرف بزند. اما اژدهایان دیگر هم هر وقت که او در نزدیکشان بود، با مهربانی به او نگاه می‌کردند. رنگ‌پریده عادت داشت به او سر تکان دهد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
در میدان اژدها
5 دقیقه
رنگ‌پریده در خطر است
4 دقیقه
سرنوشت اژدهاسواران
5 دقیقه
غم وحشی
5 دقیقه
سوال‌های تازه
4 دقیقه
تهدیدها
4 دقیقه
دوستی مهم
4 دقیقه
روز بزرگ
3 دقیقه
به دام‌افتاده
3 دقیقه
در مخفی
5 دقیقه
یک دوست جدید
4 دقیقه
ایچاریا
4 دقیقه
جشن نیمه‌ی زمستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام
نویسنده
مترجمنامدار ناصرقصری
راویالهام رادنیا
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام

zeinab ghanbaryian
۱۴۰۲/۹/۱۰
من کلا از اژدها خوشم میاد. و از پسرهای فقیری که قهرمان بزرگی میشن. پس معلومه که از اینداستان هم خوشم اومد. صدا سازی گوینده هم خوب بود و باهاش ارتباط گرفتم.
کاوه
۱۴۰۳/۱/۲۱
این کتاب رو دوست داشتم. چون بسیار علاقمند به این ژانرها هستم خیلی لذت بردم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام

برای دریافت کتاب صوتی اژدهاسوار - کتاب دوم: آزمون دشوار تام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.