معرفی و دانلود کتاب صوتی ماجرای مومیایی: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا

عکس جلد کتاب صوتی ماجرای مومیایی: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا
قیمت:
۴۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای مومیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماجرای مومیایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماجرای مومیایی: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا

عنوانی دیگر از مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیزِ بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا! در کتاب صوتی ماجرای مومیایی از مارتین ویدمارک، کارآگاهان خردسال شهر واله‌بی با شایعه‌ای عجیب و ترسناک روبه‌رو می‌شوند: دزدی از موزه‌ی شهر به کمک یک مومیاییِ چندهزارساله‌ی مصری! به نظر شما کاسه‌ای پشت نیم‌کاسه نیست؟ فکر می‌کنید لاسه و مایا این بار هم می‌توانند در حل مشکلِ به‌وجودآمده، به کمک پلیس شهر بیایند...؟

درباره کتاب صوتی ماجرای مومیایی:

بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا (The Whodunit Detective Agency) نام مجموعه‌ای از داستان‌های متنوع است که تمام اتفاقات آن در شهری خیالی به نام واله‌بی می‌گذرد. مرکزیت این مجموعه با دو قهرمان کوچک و باهوش و دوست‌داشتنی به نام‌های لاسه و مایاست؛ این دو، در واقع کارآگاه‌های کوچکی هستند که در هر یک از داستان‌ها با یک پرونده‌ی دشوار مواجه می‌شوند.

پرونده‌ای که لاسه و مایا باید در کتاب ماجرای مومیایی (The Mummy Mystery) اقدام به حلش کنند، شاید عجیب‌ترین پرونده‌ی دنیا باشد! یک شب خبر می‌رسد که گران‌قیمت‌ترین اثر هنریِ واله‌بی از موزه‌ی شهر به سرقت رفته است. این البته اتفاق تأسف‌آوری‌ست، ولی خب، آنقدرها هم عجیب نیست. چیزی که باورکردنش ممکن نیست این است که می‌گویند مومیایی سه هزارساله‌ی مصری در شب سرقت زنده شده و در طول موزه به قدم زدن پرداخته است! باورتان می‌شود؟ اگر راست باشد، از کجا معلوم سرقت از موزه هم کار خود این مومیایی نباشد؟

ولی راستش چنین چیزی چندان ممکن به نظر نمی‌رسد؛ لااقل لاسه و مایا اینطور فکر می‌کنند. آنها مثل همیشه باید به داد رئیس پلیس برسند و در حل این پرونده‌ی عجیب و غریب یاری‌اش کنند...

کتاب صوتی ماجرای مومیایی مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 7 تا 9 سال نوشته شده است.

با مارتین ویدمارک بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده‌ی سوئدی کودک و نوجوان است. ویدمارک در اوایل دهه هشتاد به استکهلم مهاجرت کرد و از همان زمان به نوشتن شعر و داستان برای کودکان پرداخت. تجربه‌ی سال‌ها دبیری و تدریس، بسیار به مارتین ویدمارک (Martin Widmark) در شناخت ذهنیت کودکان، و نوشتن داستان‌هایی مطابق با سلیقه‌ی آن‌ها کمک کرده است. برخی از آثار او عبارتند از: «ماجرای سیرک، ماجرای فوتبال، ماجرای الماس.»

در بخشی از کتاب صوتی ماجرای مومیایی می‌شنویم:

وقتی لاسه و مایا به موزه می‌رسند می‌بینند که تعداد زیادی از خبرنگارها و مردم کنجکاو اونجا جمع شدن. لاسه و مایا رئیس موزه رو می‌بینن که مشغول مصاحبه با برنامه‌ی خبری تلویزیونه. اونها راه خود رو به جلو باز می‌کنن تا بتونن بشنون اون چی می‌گه.

او می‌گه: «نخیر، چیز دیگه‌ای گم نشده.»

یک خبرنگار میکروفون رو جلو می‌گیره و می‌پرسه: «ببخشید، در نامه‌ی مومیایی چه چیزی نوشته شده؟»

مدیر موزه به کوتاهی پاسخ می‌ده: «الان نمی‌تونم تعریف کنم»

باربرو پالم (رئیس موزه) برمی‌گرده و از پله‌های ورودی بالا می‌ره. خبرنگارها اونو دنبال می‌کنن، و در ازدحام در ورودی، لاسه و مایا موفق می‌شن وارد موزه بشن.

مدیر موزه که اونها رو می‌بینه با عصبانیت می‌گه: «اینجا چی کار می‌کنید؟ می‌بینید که موزه تعطیله. فوراً از اینجا برید!»...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
فصل اول: مومیایی بیدار شده است
7 دقیقه
فصل دوم: مفقود شدن اسرارآمیز
5 دقیقه
فصل سوم: هدیه‌ای از مصر
9 دقیقه
فصل چهارم: همه انگیزه دارند
7 دقیقه
فصل پنجم: کشیک شبانه
7 دقیقه
فصل ششم: می‌خواستم گریه‌اش را ببینم
8 دقیقه
فصل هفتم: آثار هنری در کیسه‌ی آشغال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماجرای مومیایی: بنگاه کارآگاهی لاسه و مایا
نویسنده
مترجمنامدار ناصرقصری
راویماندانا کریمی
ناشر چاپیانتشارات پریان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماجرای مومیایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماجرای مومیایی

برای دریافت کتاب صوتی ماجرای مومیایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.