معرفی و دانلود کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

عکس جلد کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

الیزابت ویلسون در کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)، با استفاده از اسطوره‌های باستانی به عنوان کهن‌الگوهایی روانشناختی، ابتدا تیپ‌های شخصیتی مختلف زنان را طبقه‌بندی کرده و سپس به تمام ایشان، راهکارهایی برجسته در راستای ساختن زندگی‌ای عالی و مستقل ارائه داده است.

درباره کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر):

در هر یک از کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، تصویری از یک زن کامل، مستقل، پرانرژی و قدرتمند به مخاطبین ارائه شده است. این تصاویر که هرکدام برگرفته از یکی از اساطیرِ یونانی‌‌اند، نمونه‌ و الگویی بارز از سبک زندگی و طرز تفکر درست به شمار می‌روند. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) با طرح پرسش‌نامه‌هایی در ابتدای هر یک از مجلدات مجموعه‌ی ایزدبانوان، علاوه بر روشن ساختن مسیری که در کتاب‌هایش پیش گرفته، به شما در دست پیدا کردن به شناختی بهتر از شخصیت خودتان یاری می‌رساند.

کتاب‌های مجموعه ایزدبانوان عناوین پیش رو را در بر خود می‌گیرند: «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و سرانجام، «خانه‌ای بهتر».

در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) (Goddess : be the woman you want to be)، نکاتی ساده اما بسیار کاربردی به شما ارائه شده که با به کارگیری‌شان می‌توانید از دست یافتن به یکی از شروط اساسیِ برخورداری از استقلال شخصیتی اطمینان حاصل کنید؛ این شرط همانا زمان کافی و مناسب در زندگی‌ست.

اگر شما نیز همچون بسیاری از همجنسان خود از دغدغه‌ی کمبود وقت در زندگی روزمره به تنگ آمده‌اید، بی‌درنگ اثر صوتی حاضر را تهیه کنید و به آن گوش بسپارید.

کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) مناسب چه کسانی است؟

تمام زنانی که مطلب حاضر را می‌خوانند، می‌توانند خود را مخاطب این مجموعه‌ی درخشان و آموزنده بدانند.

در بخشی از کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) می‌شنویم:

کمالگرایی، برخلاف آنچه در ظاهر می‌نماید، بار معنایی مثبتی ندارد. در حقیقتْ کمالگرایی به معنای رسیدن به کمال نیست، بلکه به معنای تمایل شما برای کنترل همه چیز با وسواس و دقت است. و البته اگر این امر به درماندگی شما منجر شود، فضیلتی به شمار نمی‌آید. وقتی یکی از دوستان من برای اولین بار دوِ ماراتن را امتحان کرد، تمام راه را دوید، بی‌ آنکه سرعتش را کم کند و مدتی راه برود. او تا شش ساعت بعد احساس بسیار خوبی داشت، که البته سزاوارش نیز بود. اما پیش از آنکه عصر آن روز فرا برسد، عدم اعتماد به نفس او شروع به بال و پر گرفتن کرد.

به نظرش او می‌بایست تندتر می‌دوید. بیشتر به خودش فشار می‌آورد و رکورد بهتری ثبت می‌کرد. او تا قبل از آنکه در دو ماراتن شرکت کند، فقط آرزو داشت بتواند مسیر مسابقه را کامل بدود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
17 دقیقه
پیشگفتار
23 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)
نویسنده
مترجمامیرحسین میرزائیان
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

Yalda B
۱۴۰۱/۱/۷
کتاب کاملا خلاصه و منسجم ولی با زبانی ساده و گویا بیان می‌کنه که یک خانم با هر آرکتایپ غالبی میتونه در عین اینکه یک مادر، یک همسر، یک زن شاغل باشه میتونه همیشه زمانی برای ارتقا و رشد خودش فراهم کنه و یک زندگی سرشار از رضایت و مستقل رو برای خودش داشته باشه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

برای دریافت کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.