معرفی و دانلود کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

عکس جلد کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

الیزابت ویلسون در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)، با بهره‌گیری از اسطوره‌های باستانی به عنوان کهن‌الگوهایی روانشناختی، ابتدا تیپ‌های شخصیتی متفاوت زنان را دسته‌بندی کرده و سپس به همه‌ی آن‌ها، راه‌حل‌هایی کاربردی در راستای خلق زندگی‌ای فوق‌العاده و مستقل ارائه داده است.

درباره کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر):

در هر کدام از کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، پرتره‌ای از یک زن کامل، توانمند، مستقل و پرانگیزه به شما نشان داده می‌شود. این تصاویر که هر کدام از یکی از اساطیرِ یونانی‌ گرفته شده‌اند، نمونه‌ و الگویی خوب از سبک زندگی و طرز تفکر صحیح محسوب می‌شوند. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) با ارائه پرسش‌نامه‌هایی در آغاز تمامی کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، ضمن روشن ساختن مسیری که در کتاب‌هایش پیش گرفته، به شما کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از خودتان دست پیدا کنید.

کتاب‌های مجموعه ایزدبانوان عناوین پیش رو را در بر می‌گیرند: «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و سرانجام، «خانه‌ای بهتر».

همچنین در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) (Goddess: be the woman you want to be)، نکته‌هایی پیش پا افتاده اما بسیار کاربردی به شما ارائه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از دستیابی به یکی از شروط مهم برخورداری از استقلال شخصیتی مطمئن شوید؛ این شرط، زمان کافی و مناسب در زندگی‌ست. پس اگر شما هم مانند بسیاری از زنان دیگر از دغدغه‌ی کمبود وقت در زندگی روزمره خسته شده‌اید، حتماً کتاب پیش رو به دقت مطالعه کنید.

کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) برای چه کسانی مناسب است؟

تمام زنانی که مطلب حاضر را می‌خوانند، می‌توانند خود را مخاطب این مجموعه‌ی درخشان و آموزنده بدانند.

در بخشی از کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) می‌خوانیم:

بعضی روزها من مثل مرغ سرکنده دور خودم می‌چرخم. صبح باعجله سر کار می‌روم، باعجله به خانه برمی‌گردم تا برای بچه‌هایم زمان کافی داشته باشم، کارهای خانه را انجام می‌دهم، به مادرم تلفن می‌زنم و درجا به رویدادها و بلاهای در شُرُف وقوع واکنش نشان می‌دهم؛ اما شب که به بستر می‌روم به یاد کارهایی می‌افتم که می‌خواستم اما انجام نداده‌ام و از خودم ناامید و عصبانی می‌شوم. اگر این موضوع برای شما هم صادق است باید که کارتان را از ریشه اصلاح کنید.

این بخش از کتاب به شما کمک می‌کند تا هرآنچه را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید، در کارها‌یتان تمرکز بیشتری داشته باشید، احساس کنید بهترین بهره را از زمان روزمره‌تان می‌برید، از سرگردان شدن در هزارتوی کارهای مختلف پرهیز کنید و فقط به کارهایی که از پیش برای خود معین کرده‌اید برسید. به موارد بی‌شماری فکر کنید که در حال انجام دادن پروژه‌ای بوده‌اید و ناگهان کارهایی مثل آب دادن به گل‌ها، تلفن به مادرتان و یا درست کردن یک فنجان چای به نظرتان فوق‌العاده پراهمیت آمده است؛ اما بر شماست که از این میل ناگهانی برای انجام دادن کارها، بدون فکر کردن در مورد نتایجشان، دوری کنید و هر بار با چنین تمایلاتی روبه‌رو شدید به خودتان بگویید: «خدای من، باز هم دارم به دنبال راه‌هایی برای وقت تلف کردن می‌گردم.»

از نظر مدیریت زمان کارها به چند دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته کارهای مهم و فوری هستند؛ این دسته کارها افراد موفق و ناموفق را از هم جدا می‌کنند و معمولاً افراد ناموفق کسانی هستند که آن‌ها را به تعویق می‌اندازند. دسته‌ی دوم کارهای فوری و بی‌اهمیت هستند؛ این کارها با اهداف اصلی ما هم‌جهت نیستند، اما به هر حال انجام می‌شوند. یک دسته‌ی دیگر هم کارهای کم‌اهمیت و غیرضروری هستند. گاهی بعضی از ما به دلیل ناتوانی در انجام دادن کارهای مهم و فوری یا از روی تفریح و تفنن و گاهی برای فرار از تمرکز حواس خود را به این قبیل کارها سرگرم می‌کنیم؛ اما موفقیت در مدیریت صحیح زمان وابسته به تفکیک کارهای مهم و غیرمهم است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
زمان بیشتر
1. روزی یک ساعت برای تفریح کنار بگذارید
2. از مرض «زالوجمع‌کنی» رهایی پیدا کنید
3. به تأخیر انداختن کارها
4. تله‌ای به نام کمال‌گرایی
5. فکر پیش از عمل
6. دزدان وقت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)
نویسنده
مترجمامیرحسین میرزائیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات42
زبانفارسی
شابک978-622-7341-55-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر)

برای دریافت کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (زمان بیشتر) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.