معرفی و دانلود کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

عکس جلد کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)
قیمت:
۱۵۰۰۰ 10500 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

الیزابت ویلسون در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)، با استفاده از کهن‌الگوهای یونان باستان، ابتدا تیپ‌های شخصیتی گوناگون زنان را دسته‌بندی کرده و سپس به تمام بانوان، راه‌حل‌هایی خارق‌العاده برای خلق زندگی‌ای بدون نقص و مستقل ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای م‍‍‍طمئن):

در هر کدام از کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، تصویری از یک زن کامل، قدرتمند، مستقل و پرانرژی به شما نشان داده می‌شود. این تصاویر که هر کدام از یکی از اساطیرِ یونانی‌ گرفته شده‌اند، نمونه‌ و الگویی خوب از سبک زندگی و طرز تفکر صحیح محسوب می‌شوند. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) با ارائه پرسش‌نامه‌هایی در آغاز تمامی کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، ضمن روشن ساختن مسیری که در کتاب‌هایش پیش گرفته، به شما کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از خودتان دست پیدا کنید.

کتاب‌های مجموعه ایزدبانوان عناوین پیش رو را در بر خود می‌گیرند: «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و سرانجام، «خانه‌ای بهتر».

در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای م‍‍‍طمئن) (Goddess: be the woman you want to be) نکته‌هایی را می‌آموزید که به شما توانایی ریسک کردن و اندوختن پول را می‌دهد و راهنمایی‌تان می‌کند تا در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید.

کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای م‍‍‍طمئن) برای چه کسانی مناسب است؟

تمام زنانی که مطلب حاضر را می‌خوانند، می‌توانند خود را مخاطب این مجموعه‌ی درخشان و آموزنده بدانند.

در بخشی از کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای م‍‍‍طمئن) می‌خوانیم:

تا چه حد اهل ریسک کردن هستید؟ تا به حال، به ریسک سرمایه‌گذاری در برابر بازگشتن پولتان اندیشیده‌اید؟ در این‌جا، سلسله‌مراتب ریسک‌های سرمایه‌گذاری را توضیح می‌دهیم تا بتوانید حوزه‌ی آرامش مالی‌تان در سرمایه‌گذاری را بهتر دریابید. به یاد می‌آورم در دوران مدرسه معلم دینی‌مان هرازگاهی سینه‌ای صاف می‌کرد و تکیه‌کلام همیشگی‌اش را به ما گوشزد می‌کرد: «در این دنیا، هرچه از دست بدهی معادلش را به دست می‌آوری.» اما مربی سوارکاری‌ام نظر دیگری داشت: «فقط روی چیزی شرط ببند که قبلاً خداحافظی‌ات را با آن کرده باشی.» اما در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری کدام‌یک از این دو طرز فکر صادق‌اند؟ به عبارت دیگر حد قابل قبول ریسک اقتصادی چیست؟ (در این کتاب، ریسک اقتصادی را احتمال از دست رفتن پول در نظر می‌گیریم.)

البته هر کدام از ما امکان انتخاب درجه‌ی ریسکی را که قادر به تحملش هستیم داریم. ممکن است شما شخصیتی داشته باشید که با شادمانی حاضر است سوار بر یک سینی چای در پیست اسکی هنرنمایی کند و ممکن است در ذهن شما اصولاً اسکی ورزشی پرخطر و درنتیجه ممنوع تعریف شده باشد. با توجه به شخصیت‌تان است که باید استراتژی سرمایه‌گذاری‌تان را تعیین کنید. اصولاً سرمایه‌گذاری را صرف هزینه‌ای مشخص به همراه پذیرفتن ریسک مشخص یا حتی نامشخص برای کسب سود در آینده تعریف می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
آینده‌ای مطمئن
بیشترین بهره را از دارایی‌تان ببرید
نبض بازار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)
نویسنده
مترجمامیرحسین میرزائیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات38
زبانفارسی
شابک978-622-7341-52-2
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 10500 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

maryam rezayee
۱۴۰۱/۱/۶
کتاب خوبی بود. یکی از نکات مهم این کتاب این بود که طرح جایگزین برای زندگیمون داشته باشیم مثلا در زمینه شغلی طرحی داشته باشیم که اگر شغل فعلی رو از دست دادیم بدون قراره چه کاری انجام بدیم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

برای دریافت کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.