معرفی و دانلود کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

عکس جلد کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) اثر الیزابت ویلسون، کتابی از مجموعه‌ی «ایزدبانوان» است که راه و رسم زندگی بهتر و موفق‌تر را به خانم‌های نسل جدید آموزش می‌دهد. نویسنده در این مجلد از آینده‌نگری و برنامه‌ریزی مالی برای آینده صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

زنانی که در عصر حاضر زندگی می‌کنند، به سبب دسترسی گسترده‌تر به اطلاعات و داشتن دانش بالاتر، جاه‌طلبی بیشتری نیز دارند و همواره بهترین‌ها را از زندگی طلب می‌کنند. آن‌ها تمام تلاششان را می‌کنند که در عین استقلال و قدرت فردی، به آرزوهایشان برسند و موانع را از سر راهشان بردارند. درست است که دسترسی به اینترنت، پیدا کردن پاسخ بسیاری از سوالات را تبدیل به کاری ساده کرده، اما وجود منابع خواندنی و شنیدنی همچون کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) (Goddess) نوشته‌ی الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) نیز می‌تواند در این مسیر بسیار مفید و کمک‌کننده باشد و اطلاعات جامعی را از مباحث مهم و ضروری در اختیار مخاطب قرار دهد.

مجموعه کتاب‌های «ایزد بانوان» موارد و موضوعاتی را گردآوری کرده‌اند که هر زن باسواد قرن بیست‌ویکمی نیاز به دانستن آن‌ها دارد. در این مجموعه به موضوعاتی چون داشتن آزادی بیشتر، زمان بیشتر، خانه‌ای بهتر، زیباتر بودن و... پرداخته شده. کتابی که هم‌اکنون پیش روی شماست، یعنی کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)، راهکارهایی عملی و کاربردی برای داشتن آینده‌ای بهتر و تضمین‌شده به مخاطب ارائه می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

آینده برای هیچ‌کس قابل پیش‌بینی نیست. زندگی در شرایطی که از یک لحظه‌ی بعد خبر نداریم، می‌تواند بسیار سخت و بی‌ثبات به نظر برسد. برای همین نیاز است تا همه‌ی احتمالات را در نظر بگیریم و بنا بر آن‌ها، برنامه‌ریزی کنیم. یکی از مواردی که برای داشتن آینده‌ای باثبات‌تر در کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) آموزش داده می‌شود، داشتن یک برنامه‌ی حمایتی است. افراد عاقل برای آینده‌شان برنامه‌ای دارند و افراد دوراندیش، علاوه بر آن برنامه یک برنامه‌ی حمایتی یا برنامه‌ی شماره دو هم در نظر می‌گیرند، تا اگر برنامه‌ی اول به درستی پیش نرفت، بی‌دغدغه برنامه‌ی دوم را اجرا کنند.

روش تنظیم برنامه‌ی حمایتی به شکل مفصل در کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) توضیح داده شده است. شاید به نظر بعضی‌ها چنین طرز فکری بدبینانه به نظر برسد، اما خوبی برنامه‌ی حمایتی این است که زندگی شما را در برابر استرس حوادث پیش‌بینی‌نشده ایمن می‌کند. آموزه‌های این کتاب برای همه و نه فقط بانوان، می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد. علاوه بر آن، برخی اطلاعاتی که در این کتاب ارائه شده با شرایط زندگی در ایران مطابقت داده شده تا برای شنونده، کاربردی باشد.

کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) توسط امیرحسین میرزائیان به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده است. نشر صوتی جیحون و انتشارات اژدهای طلایی، ناشران این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

  • از ایجاد خلاقیت تا رسیدن به آنچه می‌خواهید آن هم به روشی آسان، ایزدبانوان شما را تشویق می‌کند که این را دنبال کنید. (Health & Fitness)
  • وقت آن است که خود واقعیتان را کشف کنید. (Eve)
  • بهترین ابزار قدرتمندکننده. (Candis magazine)

کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمام بانوان توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) می‌شنویم

وقتی که شما سهام یک کمپانی خاص را خریداری می‌کنید، در حقیقت بخش کوچکی از آن کمپانی را خریده‌اید. بدین‌ترتیب، به عنوان مالک بخشی از کمپانی در سودی که کمپانی به دست می‌آورد شریک می‌شوید. غالباً این پول به عنوان سود سهام و به صورت سالانه به شما پرداخت می‌شود. اگر بخت با شما یار باشد، با بالا رفتن ارزش کلی کمپانی در طول یک بازه‌ی زمانی ارزش سهام شما نیز زیاد می‌شود؛ اما باید به یاد داشته باشید که احتمال پایین رفتن ارزش سهام نیز هست، و ضمناً در هر جایی ضمانتی در پرداخت سالانه‌ی سود سهام شما وجود ندارد. بدین ترتیب، دانستن نکاتی درباره‌ی خرید سهام حائز اهمیت است: تمام سرمایه‌تان را در یک شرکت نگذارید، برای انتخاب شرکت مدنظرتان از کارگزاران مشورت بخواهید و سایت‌ها و مطبوعات اقتصادی معتبر را از یاد نبرید. دقت کنید شرکتی که انتخاب می‌کنید جزو فهرست پنجاه شرکت فعال‌تر بورس باشد و همچنین محصولات آن به کشورهای خارجی هم صادر شود. به طور کلی، بهتر است سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری را بخرید، فعالیت این شرکت‌ها در زمینه‌ی دارایی مالی است و همچنین سهامدار شرکت‌های دیگری هم هستند و فقط در یک زمینه فعالیت نمی‌کنند. در ادامه، با تعاریف بورس و دارایی مالی آشنا خواهیم شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
18 دقیقه
پیشگفتار
15 دقیقه
آینده‌ای مطمئن
18 دقیقه
برنامه‌ی سالانه برای مدیریت سرمایه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)
نویسنده
مترجمامیرحسین میرزائیان
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن)

برای دریافت کتاب صوتی ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (آینده‌ای مطمئن) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.