معرفی و دانلود کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش: روش‌های مؤثر برای مهار خشم

عکس جلد کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش: روش‌های مؤثر برای مهار خشم
قیمت:
۶۲,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش: روش‌های مؤثر برای مهار خشم

اگر در این صفحه و مشغول خواندن این کلمات هستید، به احتمال زیاد یعنی در زمینه‌ی کنترل خشم و عصبانیت با چالش‌هایی مواجه‌اید. رونالد.تی پاتر افرون کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش را برای شما نوشته است و در آن راهکارهای عملی رهگشایی را برای کاهش و کنترل خشم ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش

رونالد.تی پاتر افرون (Ronald T. Potter-Efron) در کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش (Angry All the Time) روش‌های کارآمدی را در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خشم خود را در هر شرایطی مهار و از بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کنید. این کتاب صوتی به همت نشر ماه‌آوا منتشر شده و نفیسه معتکف آن را به فارسی ترجمه کرده است.

همه‌ی ما بی‌تردید در زندگی احساس خشم را تجربه کرده‌ایم. بسیاری از ما به‌سبب شرایط موجود همواره و در بسیاری از لحظات زندگی دچار خشمی هستیم که گویی زیر پوستمان جریان دارد. برخی‌هایمان در موقعیت‌های مختلف خشم لحظه‌ای را تجربه کرده‌ایم. عصبانیت و خلق و خوی انفجاری در هر سطح و اندازه‌ای می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیر بسیاری به همراه داشته باشد. تبعاتی که ممکن است به قیمت از دست دادن شغل، دوستان و عزیزانمان یا شاید حتی آزادی تمام شود. پس بهتر است پیش از قرار گرفتن در شرایطی که ممکن است مجبور به پرداخت هزینه‌ی گزاف شویم، برای خشم خود دنبال چاره و راهکار مناسبی بگردیم.

این کتاب حاوی دستورالعمل‌های قدرتمند و ساده برای کنترل خشم شما در زندگی است. برنامه‌ای که پاتر افرون در این کتاب ارائه می‌دهد آسان نیست و حتی ممکن است گاهی اوقات سخت و دردناک باشد؛ اما حتماً جواب می‌دهد. او در این کتاب صوتی به شما توضیح می‌دهد که خشم شما در چه شرایطی تشدید می‌شود و چگونه می‌توانید از آن شرایط دور بمانید. همچنین نویسنده‌ی کتاب اینقدر عصبانی نباش به شما می‌آموزد که برای تغییر افکار و رفتارهای خشم‌آلود خود چه کارهایی می‌توانید انجام دهید.

حالا نوبت شماست که به خودتان قول بدهید در مسیر مهار و کنترل خشم خود ثابت‌قدم باشید، و به قولتان وفا کنید تا زندگی شادتر و ایمن‌تری داشته باشید.

در نکوداشت کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش

این کتاب می‌تواند زندگی فرد عصبانی و اطرافیانش را تغییر دهد. رونالد پاتر افرون هد توصیه‌های عملی قدرتمندی برای کنترل خشم دارد. خواندن این کتاب برای کسانی که خواهان خشم کمتری در زندگی خود هستند ضروری است. (متیو مک‌کی، نویسنده‌ی کتاب وقتی خشم صدمه می‌زند)

کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در کنترل خشم خود با چالش روبه‌رو هستید و به‌دنبال یک راهکار عملی برای آرام کردن درونتان می‌گردید، شنیدن این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با رونالد.تی پاتر افرون بیشتر آشنا شویم

رونالد.تی پاتر افرون روان‌درمانگر اهل آمریکاست که در زمینه‌های مدیریت خشم، مشاوره‌ی سلامت روان و درمان اعتیاد تخصص دارد. «اینقدر عصبانی نباش» و «همین حالا خشم را متوقف کنید» عناوین کتاب‌های او هستند. رونالد تی پاتر افرون همچنین در نگارش کتاب‌های «پیام مخفی شرم» و «خشم، الکلیسم و اعتیاد» هم مشارکت داشته است.

در بخشی از کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش می‌شنویم

همین که گفتم! تو باید اوقات زیادی را صرف یادگیری درمورد عصبانیت کنی. و بعد هم نوبت اقدام و تغییر است. در واقع تغییر با قول تو شروع می‌شود. قول دادن درمورد انجام هر آنچه لازم است انجام شود. فکر کردن درمورد راه‌های تازه، عمل به راه‌های تازه، و درمورد آدم عصبانی، احساس کردن به گونه‌ای متفاوت. تو به دل و جرأت احتیاج داری. جرأت برای شروع زندگی تازه و برای اینکه به آن زندگی بچسبی. تو به قدرت احتیاج داری تا به بسیاری از فراخوان‌های خشم، هر قدر هم وسوسه‌کننده باشد، جواب منفی بدهی.

لازم است با خودت روراست باشی تا عقب‌نشینی نکنی و دوباره به افکار خشونت‌بار بچسبی. تو باید تمایل داشته باشی به اشتباهاتت اقرار کنی و در پی اصلاح آن‌ها برآیی. لازم است مغزت را به کار بیندازی و از خشم بهبود پیدا کنی. پیشامد که همین‌طور خودبه‌خود رخ نمی‌دهد. تو باید برای انجام کارها راه‌هایی تازه اختراع کنی. تو به کمک احتیاج داری. سعی نکن به تنهایی کاری کنی. از افرادی که به آنان اعتماد داری کمک بگیر. از افراد عادی که بهتر از تو می‌توانند خشمشان را کنترل کنند کمک بخواه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
فصل یک
28 دقیقه
فصل دو
27 دقیقه
فصل سه
24 دقیقه
فصل چهار
28 دقیقه
فصل پنج
26 دقیقه
فصل شش
24 دقیقه
فصل هفت
30 دقیقه
فصل هشت
19 دقیقه
فصل نه
26 دقیقه
فصل ده
22 دقیقه
فصل یازده
25 دقیقه
فصل دوازده
5 دقیقه
فصل سیزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش: روش‌های مؤثر برای مهار خشم
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش

ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب بسیار مفیدی بود ابتدا با بیان اینکه شما چقدر
زود عصبانی میشوید و یا اینکه این خشم چقدر تاثیر گذار و مشکل ساز است با بیان دلایل منطقی و راهکارهای ۱۱ تایی شما را به سمت تغییر رفتار مفید و سپس کنار گذاشتن خشم سوق میدهد. با بررسی دلایل خشم و اینکه گاهی نمیتوان انرا کنترل کرد باید اقرار کنم تنها
دانستن علت خشم مفید نیست ولی با استفاده از راهکارهای این کتاب تا حدودی میتوان بر ان غلبه کرد و رفته رفته بر رفتار خود مسلط شد
هر چه بیشتر تمرین و ممارست کنید مفیدتر خواهد بود
در کل به نظرم کتاب بسیار خوب و مفیدی بود و برای من راهکارهای ارائه شده بسیار مفید بود.
مجتبی سلامی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
درود و سپاس از تیم ماه آوا برای تهیه این کتاب صوتی، صدای گوینده که عالی بود، به نظر من هر فرد چه همیشه عصبانی باشه چه گاهی اوقات باید این کتاب رو حداقل یک بار گوش بده و نکته برداری کنه، با تمرین‌های عملی که ارایه کرده قطعا می‌تونه کمک بزرگی باشه برای رفع این مشکل جدی (عصبانیت) که باعث شده به خاطرش آسیبهای جسمی و روحی زیادی رو توی زندگی تجربه کنیم، از دلخور کردن بی جهت اطرافیان گرفته تا از دادن فرصت‌های شغلی و...
فاطمه مهربانی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب جالبیه. همه ما مقداری عصبانیت در درونمون هست. این کتاب کمک میکنه این عصبانیت را در درونمون پیدا کنیم و کمک میکنه تا با راهکارهایی این عصبانیت را کنترل کرده و حال بهتری داشته باشیم. از طرفی چون ریشه این عصبانیت را تشریح میکنه به ما کمک میکنه که اگر مسئولیت تربیت بچه‌ای به عهده ما بود جوری رفتار کنیم که نسل عصبانی دیگه‌ای تحویل جامعه ندهیم.
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۲
آدمای عصبانی زود رنج و دل نازکن
ولی دیرمیفهمن که عصبانیت همه چیزشونو ازشون گرفته
کتاب بسیار خوبیه که بهمون تفهیم میکنه عصبانی هستیم یا نه! و اگه هستیم چطور درمان کنیم
خود درمانی سبکی رو آموزش میده.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتاب مفیدی بود، مطالب کامل و جامع نبود ولی برای یکبار گوش دادن خوب بود. کمک حال کسانی خواهد بود که زود از کوره در می‌روند. ممنونم از تهیه کنندگان کتاب صوتی و کتابراه
راضیه پاپیران
۱۴۰۱/۸/۱۴
این کتاب راهکارهای موثری برای کنترل عصبانیت داره پیشنهاد میکنم افرادی که زود عصبانی میشن حتما اونو گوش کنن عالیه
ندا ندافی
۱۴۰۱/۹/۱
کتاب خوبیه،،، اما باید با جون و دل گوش کنی و حتما نکاتی که میگه رو رعایت کنی
nayrre
۱۴۰۲/۹/۶
تازه میخوام شروع به خوندم کنم بنظرم کتاب خوب و موثر برای کنترل خشم باشه
آرزو اسدی
۱۴۰۲/۲/۳۰
این کتاب رو باید چند بار خوند تا نتیجه بگیریم
این کتاب واقعا عالیه
سعیدگلشنی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب بسیار خوبی هست برای تمام افرادعصبانی توصیه میکنم حتما بخونن
محمدبردیا اصغری
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
این کتاب رو با کتاب نمی‌گذارم کسی اعصابم رو بهم بریز گوش بدین
راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۱/۹/۲۵
بسیار عالی بود،
و باید چند بار خوانده شه
mahdi hasanpour
۱۴۰۱/۹/۱۸
عالی بود. باعث جلوگیری خشم میشه راهکارهای خوبی دارد.
Sommo
۱۴۰۱/۹/۱۳
فهمیدم مشکل لاینحل نیست و من تنها نیستم
عالی پیشنهاد میکنم
Bita Ahmadi
۱۴۰۱/۸/۱۸
کتاب عالیه خیلی کمکم کرد در بسیاری از مسائل
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش

برای دریافت کتاب صوتی اینقدر عصبانی نباش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.