معرفی و دانلود کتاب صوتی با عشقی بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی با عشقی بزرگ
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با عشقی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با عشقی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با عشقی بزرگ

کتاب صوتی با عشقی بزرگ نوشته‌ی آلبا دسس پدس، اثری عاشقانه و در عین حال اجتماعی و کمی هم تاریخی است که راز بین دختر و پدری را برملا می‌کند، رازی افسانه‌ای درباره‌ی سرزمینی به اسم کوبا.

درباره کتاب صوتی با عشقی بزرگ:

کتاب صوتی با عشقی بزرگ (Con Gran Amor)، رمانی خارق‌العاده و جذاب است که به روایت زندگی دختری جوان می‌پردازد و ضمن شرح حال او و روحیات زنانه لطیفش، جنگ و تمام پیرامون اطراف کشور کوبا را هم به تصویر می‌کشد. به عنوان نمونه در جایی دخترک از دیگران می‌شنود که مردم اسپانیا بدجنس و ظالم هستند، اما پدرش به او می‌آموزد که هیچ ملت یا کشوری خوب یا بد نیستند، اگر حاکمان آن‌ها با عشق، عدالت و انصاف بر آن‌ها حکومت کنند، آن‌گاه ثمره‌اش ملتی خوب می‌شود.

آلبا دسس پدس نویسنده‌ی درخشان و محبوب ایتالیایی و نماینده‌ای از زنان نسل خود است. موضوع مشترک تمام کتاب‌های او به نوعی نشان دادن وضعیت زنان ایتالیایی در بحبوحه‌ی جنگ‌های قرن بیستم است. بیشتر آثار او فضای عاطفی متفاوت، زندگی خانوادگی و زندگی اجتماعی و در نهایت شکست یا پیروزی را به نمایش می‌گذارد که یکی از ویژگی‌های جذاب بودن رمان‌های اوست.

دسس پدس طرح نخست این رمان را در سال 1939 با نام «رمان کوبایی» به نگارش درآورد، اما ادامه‌ی آن را چندین سال بعد شروع نمود و عنوان آن را «جزیره» گذاشت. او در سال 1977 ملاقاتی با فیدل کاسترو در کوبا داشت و از او سوالاتی زیادی پرسید، یکی از آن‌ها این بود که این مرد چطور توانست در مدت کوتاه و محدودی این کارها و اقدامات مهم را در کوبا انجام دهد. کاسترو هم پاسخ می‌دهد: «با عشقی بزرگ». نویسنده با این جمله تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عنوان کتاب خود را مجدد تغییر می‌دهد و نام «با عشقی بزرگ» را روی آن می‌گذارد. این کتاب متأسفانه به خاطر مرگ ناگهانی نویسنده نیمه تمام ‌ماند اما قسمت‌های نوشته شده آن به قدری جذاب بود که کتاب ناتمام دسس پدس به زبان‌های مختلف منتشر شد و موفقیت‌های بسیاری کسب کرد.

آلبا دسس پدس را بیشتر بشناسیم:

آلبا دسس پدس (Alba DeCespedes) در رم ایتالیا چشم به جهان گشود. او فعالیت‌های خود را با نگارش مقالات در نشریات شروع کرد و در سال 1938، توانست با رمان «هیچ یک از آن‌ها باز نمی‌گردند» به شهرت و محبوبیت برسد. دسس پدس در همه‌ی آثار خود، زنان بعد از جنگ را، در جامعه‌ی آشوب‌زده‌ی قرن بیستم روایت می‌کند. او سوسیالیست است؛ بنابراین نظر خوش‌بینانه‌ای نسبت به دین و سایر امور معنوی ندارد، زنان داستان‌هایش نیز مثل او با این مسائل غریبه هستند. از دیگر آثار او می‌توان به از طرف ‌او، یک دسته گل بنفشه، دفترچه ممنوع، عذاب وجدان، تازه عروس و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی با عشقی بزرگ می‌شنویم:

«خانه ما در محله‌ای مرتفع قرار داشت. صبح‌ها اندکی پس از ساعت هشت صدای سوت پستچی به گوش می‌رسید. من گوش می‌دادم. اگر صدای پرت شدن بسته روزنامه‌ها روی زمین را می‌شنیدم، معلوم می‌شد که نامه‌ای ندارم، چون اگر نامه‌ای داشتم پستچی بالا می‌آمد و نامه را در ورودی در می‌گذاشت و ما دوان‌دوان خودمان را می‌رساندیم تا باد آن‌ها را نبرد. وقتی نامه‌ای دریافت نمی‌کردم به نظرم می‌رسید ایتالیایی که ترکش کرده‌ام نابودشده و دیگر وجود ندارد. در روزنامه‌ها به‌ندرت از ایتالیا صحبتی می‌شد. گاه‌به‌گاه در مورد پاپ اعظم و واتیکان.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
5 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
10 دقیقه
قسمت چهارم
11 دقیقه
قسمت پنجم
4 دقیقه
قسمت ششم
8 دقیقه
قسمت هفتم
10 دقیقه
قسمت هشتم
13 دقیقه
قسمت نهم
7 دقیقه
قسمت دهم
16 دقیقه
قسمت یازدهم
15 دقیقه
قسمت دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با عشقی بزرگ
نویسنده
مترجمبهمن فرزانه
راوینرگس فولادوند
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی با عشقی بزرگ

FAZEL HAJIQASEMI
۱۳۹۹/۷/۱۱
حرف‌های ما هنوز ناتمام...
تا نگاه می‌کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه باخبر شوی
لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می‌شود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود!
شهلا جعفرزاده
۱۴۰۲/۵/۱۵
فکر می‌کنم این کتاب برازنده‌ی اجرای بهتر هست!
Rahil najafi
۱۴۰۰/۴/۲۶
کتابی تاریخی بود و من زیاد اهلش نبودم اما خوب بود ممنون
Masoumeh Yaghoubi
۱۳۹۹/۸/۱۴
کتاب خوبی است و توصیه میکنم دیگران هم بخوانند
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با عشقی بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی با عشقی بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.