معرفی و دانلود کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

عکس جلد کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

آزادی واقعا چیست؟ کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ ترکیبی دلچسب از فلسفه و روان‌شناسی است که نگاهی ویژه به مفهوم رهایی دارد. داریوس فوروکس در این اثر با ارائه مثال‌هایی آشنا راه‌هایی برای عبور از محدودیت‌ها به شما عرضه می‌کند که ساختن زندگی دلخواه بدون آن‌ها ممکن نیست.

درباره کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

«آزادی، تن ندادن به خواست بی‌چون‌وچرای دیگران است.» این جمله‌ی کانت اولین تعریفی است که هنگام صحبت از آزادی به ذهن می‌رسد. اما رهایی از قیدوبند انتظارات دیگران بخشی کوچک از این مفهوم وسیع، جهانی و حیاتی است. ما می‌توانیم به همه‌ی توقعات نه بگوییم و به هیچ تعهدی تن ندهیم ولی به آزاد بودن حتی نزدیک نشویم. همچنین ما گاها به زندان‌بان دیگران تبدیل می‌شویم و تحت عنوان خیرخواهی، حق طبیعی آن‌ها برای تصمیم‌گیری آزادانه را نادیده می‌گیریم. اما آزادی واقعا چیست؟ نویسنده‌ی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ (What It Takes To Be Free) به سوال ما پاسخ می‌دهد.

داریوس فوروکس، نویسنده‌ی این اثر توضیح می‌دهد انسان‌های هزاران سال پیش آنقدر درگیر بقا بودند که مجالی برای اندیشیدن فراتر از نیازهای اولیه نداشتند. تنها با رهایی از تهدیدهای طبیعت، حیوانات وحشی، غارت توسط کشورهای همسایه و زورگویی حاکمان مستبد بود که فرصتی واقعی برای فکر کردن به آزادی یافتیم. گذشتگان ما قرن‌ها تلاش کردند تا خودشان را از فشار مداوم سازگاری با جهان بیرون رها سازند و با این حال بیشتر نوادگان آن‌ها همچنان آزاد نیستند.

بعضی از نویسندگان و سخنرانان در تلاش برای یافتن دلیل اصرار دارند بار اصلی را بر دوش ناتوانی یا نخواستن انسان بگذارند اما کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ جواب دیگری دارد. داریوس فوروکس می‌گوید ما نمی‌توانیم آزاد باشیم چون آن را نمی‌شناسیم! یکی از اشتباهات متداول در این زمینه، قرار دادن تمام بار آزادی بر دوش دیگران است. اشتباه رایج دیگر نادیده گرفتن هزینه‌ای است که باید برای آن بپردازیم.

طبق تعریف داریوس فوروکس «آزادی یعنی با شرایط خودتان زندگی کنید» و زیستن طبق معیارهای شخصی،‌ هرگز بدون عواقب ناخوشایند نیست. برای مثال وقتی علی‌رغم میل خود در یک دوستی یا حرفه خاص باقی می‌مانیم، سعی داریم از هزینه‌ای که ترک آن‌ها به دنبال دارد اجتناب کنیم. این تبعات اصلی‌ترین دلیل باقی ماندن در اسارت و البته اعمال محدودیت بر دیگران هستند.

فهرست اشتباهاتی که انسان در تعریف آزادی و تلاش برای دستیابی به آن مرتکب می‌شوند بسیار طولانی است، اما خوشبختانه داریوس فوروکس (Darius Foroux) ضمن برشمردن موانع، راه عبور از آن‌ها را نیز دراختیار ما قرار می‌دهد. این اثر شگفت‌انگیز که در سال 2019 منتشر شد توسط موسسه انتشاراتی فلسفه به چاپ رسیده و با ترجمه‌ی شاهین غفاری دراختیار شماست. پس اگر می‌خواهید حقیقتا آزاد باشید، معنای درست رهایی را درک و زندگی را مطابق آرزوهایتان تجربه کنید کتاب برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ را از دست ندهید!

کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی، مخاطبان کتاب حاضر هستند.

با داریوس فوروکس بیشتر آشنا شویم

داریوس فوروکس یکی از نویسندگان برتر و پرفروش کتاب‌های خودیاری‌ست که تاکنون هفت جلد کتاب در این حوزه تألیف کرده است. از میان آثار پرفروش داریوس فوروکس می‌توان به کتاب «درست فکر کن» اشاره کرد. او از سال 2015 افکار خود درباره‌ی تجارت، زندگی و موفقیت را در وبلاگ پرمخاطبش به اشتراک می‌گذارد. گفتنی‌ست که او برای نشریات معتبری همچون تایمز و NBC مطلب نوشته است.

جملات برگزیده‌ی کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • آرزو دارم آزاد باشم، حتی از خودم. (آنا مارو لینبرگ)
  • حقیقت شما را آزاد خواهد کرد اما قبل از آن شما را بیچاره می‌کند. (جیمز ای گارفیلد)
  • آزادی واقعی، در هیچ‌چیز نداشتن است. وقتی یک سنت هم نداشتم، آزادتر بودم. (مایک تایسون)
  • صبور و سرسخت باشید؛ این درد روزی برای شما مفید خواهد بود. (اووید)
  • بیشتر مردم آزادی را واقعاً نمی‌خواهند زیرا برای رسیدن به آزادی باید مسئولیت‌ آن را پذیرفت و بیشتر مردم از مسئولیت می‌ترسند. (زیگموند فروید)
  • شاید بزرگ‌ترین تراژدی زندگی ما این باشد که آزادی برای‌مان امکان‌پذیر است اما همچنان سال‌ها را در دام کهن الگوهای قدیمی سپری می‌کنیم. (تارا براچ)

در بخشی از کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم می‌شنویم

آزاد بودن به این معنا است که آزادی را برای دیگران نیز بخواهید. دیگران آزادند که به انتظارات شما پاسخ ندهند. یک فرد آزاد، نوع‌دوست و خیرخواه است. یک فرد آزاد همیشه بهترین‌ها را برای دیگران آرزو می‌کند. او آرزو می‌کند که دیگران هم آزاد باشند. انتظارات، دشمن آزادی هستند.

«اما اگر خانواده‌ام انتظار داشته باشند که...» که چه؟ دکتر شوید؟ ازدواج کنید؟ بچه داشته باشید؟ این زندگی شما است. اگر دیگران نتوانند بپذیرند که انجام کاری که از آن نفرت دارید، موجب افسردگی و بیچارگی شما می‌شود، پس هیچ‌چیز نمی‌دانند. نیازی نیست از دیگران عصبانی شوید یا سعی کنید برای‌شان سخنرانی کنید. هرگز نمی‌توانید مردم را متقاعد کنید که باورهای شما را داشته باشند (در بخش‌های بعد در این مورد صحبت می‌کنیم). فقط به آن‌ها گوش کنید اما همیشه کار خودتان را بکنید.

با آنکه همیشه خودتان باید تصمیم بگیرید اما قبل از تصمیم‌گیری به حرف‌های دیگران گوش کنید. فقط احمق‌ها گوش نمی‌کنند. اگر بیست‌ویک سال سن دارید و می‌خواهید دانشگاه را رها کنید، حداقل به صحبت والدین یا کسانی که جای شما بودند گوش کنید. اگر در رابطه‌ای هستید و بهترین دوست‌تان متوجه زنگ خطری در رفتار طرف مقابل‌تان می‌شود، حرفش را بشنوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
مقدمه
6 دقیقه
بخش اول: آزادی چیست؟
6 دقیقه
بخش دوم: نداشتن ارزش‌های محوری
5 دقیقه
بخش سوم: قربانی کردن خود
6 دقیقه
بخش چهارم: فرار از رنج و سختی
7 دقیقه
بخش پنجم: الزامات اجتماعی
4 دقیقه
بخش ششم: احساس گناه
5 دقیقه
بخش هفتم: فشار برای موفق شدن
6 دقیقه
بخش هشتم: پیروی از احساسات
4 دقیقه
بخش نهم: کمبود اعتماد‌ به ‌نفس
5 دقیقه
بخش دهم: شادی‌های کوتاه‌مدت
4 دقیقه
بخش یازدهم: فقدان چشم‌انداز
4 دقیقه
بخش دوازدهم: فرمانروای قلمرو خود باشید
9 دقیقه
بخش سیزدهم: ثبات
8 دقیقه
بخش چهاردهم: آسایش
7 دقیقه
بخش پانزدهم: دروغ‌ها
9 دقیقه
بخش شانزدهم: افراد نامناسب
9 دقیقه
بخش هفدهم: ترس از بی‌پولی
4 دقیقه
بخش هجدهم: سرگرمی بدون فکر
5 دقیقه
بخش نوزدهم: خشم و نفرت
5 دقیقه
بخش بیستم: انتظارات
6 دقیقه
بخش بیست‌ویکم: بدهی
5 دقیقه
بخش بیست‌و‌دوم: کمکِ درخواست‌نشده
5 دقیقه
بخش بیست‌وسوم: دفاع از ایده‌های خود
6 دقیقه
بخش بیست‌وچهارم: خوشحالی اجباری
4 دقیقه
بخش بیست‌وپنجم: برنامه‌ریزی، همه چیز است
8 دقیقه
بخش بیست‌وششم: تدوین ارزش‌های محوری
4 دقیقه
بخش بیست‌وهفتم: تکنیک من همیشه می‌توانم
7 دقیقه
بخش بیست‌وهشتم: برای هر حوزه از زندگی خود هدفی تعیین کنید
6 دقیقه
بخش بیست‌ونهم: برای آزادی خود سرمایه بسازید
4 دقیقه
بخش سی‌ام: عوامل منجر به درماندگی را حذف کنید
4 دقیقه
بخش سی‌ویکم: تحرک بدنی
4 دقیقه
بخش سی‌ودوم: امور مالی خود را قانون‌مند کنید
4 دقیقه
بخش سی‌وسوم: برای شکست‌های احتمالی چاره‌اندیشی کنید
7 دقیقه
بخش سی‌وچهارم: اگر آمادگی سرمایه‌گذاری را ندارید، این کار را نکنید
6 دقیقه
بخش سی‌وپنجم: به‌دنبال راه‌هایی برای تولید درآمد بیشتر باشید
4 دقیقه
بخش سی‌وششم: زندگی خود را خلوت کنید
5 دقیقه
بخش سی‌وهفتم: از برنامه‌ریزی بیش‌از‌حد خودداری کنید
5 دقیقه
بخش سی‌وهشتم: کلام آخر: همیشه راهی هست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟
نویسنده
مترجمشاهین غفاری
راویعلی حقیقی
ناشر صوتی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

زهرا رستمی
۱۴۰۲/۲/۳۰
بنظرم افراد کمی این کتاب صوتی رو گوش کردند وگرنه این کتاب شایسته کامنت و ستاره‌های بیشتری هست... من این کتاب صوتی رو اکثرا تو راه رفت و برگشت از کارم گوش میدادم و هر بخش که تموم میشد برای شنیدن بخش بعدی مشتاق تر میشدم.. به طوری که با وجود کمبود وقتم تونستم این کتاب جذاب و آموزنده رو در عرض یک هفته تموم کنم.. واقعا این کتاب نکاتی رو بهم یاد داد که مصمم بشم بر روی ارزش‌های خودم بایستم و برای آزادی واقعی تلاش کنم بدون اینکه نگران قضاوت کسی باشم... به قول نویسنده‌ی کتاب هیچ چیز رضایت بخش تر از آزادی نیست و این دقیقا همون جمله‌ای هست که من مدت‌ها قبل باید می‌شنیدم تا بفهمم که حق داشتم این همه برای آزادی عقایدم دچار چالش‌های مختلف بشم و تحمل حرف مردم رو به جون بخرم... یه قدر دانی ویژه هم از گوینده کتاب میکنم که با خوانش روانش کمک کرد اینقدر خوب با کتاب ارتباط بگیرم... عاشقتم کتابراه که هربار با تخفیف هات خوشحالم میکنی تا کتابهای بیشتری به قفسه کتابخونه‌ام اضافه کنم و در نتیجه بیشتر خودمو بسازم
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۳/۷
کتاب برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ در تک تک فصل‌هایش برای من نکنه و راهکار علمی و عملی داشت. برخی از این ترفندها را اجرا می‌کنم و برخی از آن‌ها برایم تاییدی برای درست بودن، بود.
داریوس فوروکس، کتابی مرجع در تمام زمینه‌های زندگی را در فصل‌های کتابش به خواننده عرضه می‌دارد که از نظر
من، کاربردی و قابل اجرا به راحتی است.
بعضی از فصول نشان کردم و این بخش‌ها از میانه کتاب تا انتها بیشتر دیده شده است.
خوب بود که با هر سر تیتر میشد به فراخور نیاز مخاطب، بخش مستقلی انتخاب کرد و خواند؛ البته شنیدن تمام فصول به نفع من و خواننده کتاب است.
در کسب و کار آنجایی که گفت اول درآمد داشته باشید و پس انداز کنید بعد سرمایه گذاری کنید، جالب بود.
این موضوع از کتاب که گفت تمام زندگی شما آزاد هستید که انتخاب کنید و آن را سخت نگیرید و لذت ببرید باید بیشتر تمرین کنم.
از شنیدن کتاب برای بار دوم بازم لذت خواهم برد. سپاس از کتابراه 🙏
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، به جرات می تونم بگم هر دقیقه از این کتب صوتی برای بنده فوق العاده بود و بسیار تاثیر گذار . نویسنده ی خوب با قلمی توانمند و در عین حال ساده و روان به این خوبی برای داشتن آزادی در انتخاب‌هایمان و طریقه ی زندگی کردن روشی ساده و اصولی را بیان داشته اند که و از تجربیات شخصی خودشون عنوانی مطرح کرده راه حل مشخص و قابل اجرایی هم بهشون اشاره کرده اند. این کتاب برای ان دسته از عزیزانی بسیار کاربردی تر خواهد بود که به دوگانگی در تصمیم گیری رسیده اند و این می تونه کمک شایانی بکنه بهشون و پیرا کردن راه درست برای زندگی کردن واقعی . ترجمه ی خوبی داره و خوانش بسیار مطلوب. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی
کاوه ربیعی
۱۴۰۲/۲/۲۲
برای من کتابی بس کارآمد، نزدیک به نتایج م از زندگی و تلاشم در راه آزادی بود، وقتی جالب تر میشد که گفته‌ها و راهکارها نزدیک به افکار و باورهای شخصی و عملیات فعلی خودمم میشد، دوبار در یک روز گوش کردمو چندین صفحه یادداشت برداری عملیاتی کردم
با توجه به سبک زندگی اکثر ما، راهکارها بنظر من شدنیه، چون و
بعضی کتابارو میخونی میبینی راهکارای ارائه شده کلا بر پایه اقتصاد اروپا و آمریکایی نوشته شده و برای ما تقریبا نشدنیه در نتیجه یکسری تغییرات پایه در نظر گرفتم برای گامهای بعدی برنامه ریزی شخصی م 🙂👌
کمال تشکر و قدردانی از کتابراه و سپاس از ناشر و گوینده گرامی برای این کتاب ارزشمند و کاربردی
مهدیه قائمی
۱۴۰۲/۲/۲۲
اصولا برای رسیدن به آزادی به تدبیر عقلی احتیاج هست و نه راه و روش... هر کس به آزادی‌های مختص و خاص خودش احتیاج داره... آزادی اصولی برای هر کس مثل اثر انگشت میمونه... اگه اونو شناسایی کنیم و تمام و کمال این نوع آزادی ساخته شده برای خودمون مثل قالب دندان، را به همه جنبه‌های زندگیمون وارد کنیم و ازش و لذت ببریم... آزادی نباید منو از قالب زندگی اجتماعی مسئولیتم در خانه و خانواده و محیط اطرافم دور کند..
به هر این کتابو گرفتم ولی همون چند خط اول از خوندنش منصرف شدم... به نظرم یه بیراهه هست که کپی از تمام راه‌هایی که به آزادی می‌انجامد و ممکن نیست برای همه جواب بده...
فرزانه
۱۴۰۲/۳/۱۹
عنوان کتاب رو که دیدم و نویسنده خارجی، ناخودآگاه شروع کردم به پیش داوری با خودم گفتم حتما میخواد حرفای تو خالی بزنه یا شونه خالی کردن از مسولیت‌ها و تعهدات و مصالح رو اسمش و بزاره آزادی. ولی وقتی خوب گوش کردم و جلو رفتم دیدم اشتباه حدس زدم. دیدم با یه روانشناسی زرد مواجه نیستم فلسفه‌ای پشتشه. کتاب خوبیه ولی مثل هر کتاب دیگه‌ای باید هرکس ببینه تا چه حد و کجا و چطور ازش استفاده کنه. عملی کردن دانسته‌ها هم کار خیلی سختیه که با مطالعه و نوشتن نکات مهم و مورد نیازمون و تمرین اونا میتونیم آدم بزرگتری بشیم. از صدای کتابخوان هم خوشم اومد برا این کتاب مناسب بود
Mohammad Aslanpour
۱۴۰۲/۷/۱۹
کتابی عالی است. با عمل کردن به آموزه‌های این کتاب می‌توان به آزادی واقعی دست یافت. اکثر مردم می‌توانند از روش‌های دست یابی به آزادی مالی استفاده کنند. کتابی که من آن را دوبار خواندم و حتی گاهی اوقات یک فصل را چندین بار گوش می‌دادم. کسانی که به دنبال آزادی در همه ابعاد زندگی هستند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. صحبت‌های این فرد موفق با صحبت‌های برایان تریسی و آنتونی رابینز یکی است.
vahid jazayeri
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب من رو یاد رمان عشق با حروف کوچک انداخت. ویراستاری پیری که شغلش جمع آوری کتاب‌های واریته از مجموعه تجربیات خودش و گفتار بزرگان بود... این کتاب رو هم بیشتر میشه با این دید خوند که نکات کوتاه و سریع و سطحی را فهرست کرده و یاد آوری می‌کنه که بکاربردنشون می‌تونه شرایط زندگی رو کمی بهتر کنه. به هرحال به نظرم دید عمیق و حتا عملی نمیدی و مطلب چندان خاص و جدیدی هم مطرح نمی‌کنه.
کاربر a
۱۴۰۲/۹/۲۶
من کتابهای انگیزشی زیادی مطالعه کردم که این کتاب جز کتاب‌های خیلی خوبش بودو واقعاتوصیه میکنم گوش کنید
نکته قابل تامل در همه این کتاب‌ها این است که باید خودت ازیه جایی شروع کنی واین به تصمیمات تو بستگی داره...
ولی میتونم بگم که این کتاب بابیان بسیارساده و دلنشین وراه کارهای قابل اجرا یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که مطالعه کردم
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
تکرار مکرراتی که باید آنقدر بشنویم تا توان ترک عادت پیدا کنیم…
اساسا ترجیح میدم نویسنده‌ها به جای باید، نباید به ذکر تجربه شخصی خودشون اکتفا کنند و تصمیم رو به مخاطب واگذار کنند…
کیفیت صدا و ضبط و بیان خوب.
صدیقه فتحی
۱۴۰۲/۵/۷
عالی بود همه فکر می‌کنیم مفهوم آزادی را می‌دانیم و همه فکر می‌کنیم تمایل داریم در راه کسب آزادی تلاش کنیم ولی تمایل به داشتن آزادی یک نیاز درونی هست که ریشه در ناخودآگاه ما دارد ما بعضا از آزادی به خاطر مسئولیت‌هایی که بر ما تحمیل می‌شود گریزان هستیم و فقط و فقط شعار خواستار آزاد بودن را داریم
M
۱۴۰۲/۲/۲۱
مسئله‌ی مهم تر از آزادی، محدوده‌ی آزادیه. آزادی تا کجا؟ تا چه حد و مرزی؟ مثلا آیا دزدها هم حق آزادی دارند؟
اصولا هر چه مربوط به اجتماع است و در دیگران تأثیر قابلی میگذارد شخصی و سلیقه‌ای نیست (چه تأثیر در بلند مدت و چه در کوتاه مدت) و وقتی شخصی نشد و اجتماعی شد باید آن را قانون مند کرد.
هادی محمدی
۱۴۰۲/۴/۱۳
با درود
بسیار کامل و آموزنده هست؛ میتوان با عملکردن به این کتاب به سرزنده تر شدن دست یافت، بسیاری از وابستگی‌ها که از آسودگی دوران کرده‌اند دست کشید.
در این شرایط حال حاضر جامعه به جد توصیه میکنم این کتاب را برای افرادی که به سلامت روان خود اهمیت میدهند.
سپاس از کتابراه
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۲/۴/۱۰
اسلاید‌های کوتاه و مفیدی داشت همیشه که پر حرفی و تکرار الکی توش نبود گوش دادنش ساده تره و لذت بخشه راجب محتوای کتاب هم اگر بخوام توضیح بدم راجب رسیدن به آزادی هست و تواین راه باید چه چیز‌هایی رو رها کنید و یا چه چیز‌هایی بدست بیارید تا آزاد تر باشید و زندگی خوشبخت تری داشته باشید
زهرا زهراوی
۱۴۰۲/۴/۶
سلام. لحن خیرخواهانه و متواضعانه و مهربان گوینده و مخصوصاً از قلم نویسنده خیلی به دلم نشست. مطالب بسیار عالی و مفید بودند. اگر چندین بار گوش کنیم تا ملکه ذهن مان شود و سعی کنیم به آموخته‌ها عمل کنیم، بسیاری از مشکلات زندگیمان برطرف خواهد شد
بنظرم ۵۰ ستاره 🌟 می‌ارزد
مشاهده همه نظرات 102

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای دریافت کتاب صوتی برای رسیدن به آزادی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.