معرفی و دانلود کتاب صوتی برنامه پرواز

عکس جلد کتاب صوتی برنامه پرواز
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه پرواز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برنامه پرواز

کتاب صوتی برنامه پرواز اثر برایان تریسی، راهکارهای مفیدی در جهت موفقیت شغلی ارائه می‌دهد و شما را برای شروع سفری پر از موفقیت آماده و در مسیر رسیدن به هدف‌هایتان هدایت می‌کند.

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب صوتی برنامه پرواز (Fight Plan) تلاش می‌کند مخاطبان خود را برای رسیدن به موفقیت‌های دراز مدت راهنمایی کند و به دنبال این است آن‌ها با سرعت بیشتر از آنچه که خود تصور می‌کنند به اهداف‌شان در زندگی برسند.

از گذشته تا به امروز انسان‌ها به دنبال این بودند که راهی پیدا کنند که بدون تلاش و در کمترین زمان به اهداف و آرزوهای خود برسند. از طرفی افرادی سودجو بدون بهره‌مندی از دانشی مرتبط در این زمینه با ارائه راهکارهایی فریبنده به دنبال آن هستند تا این افراد را بدون تلاش به موفقیت و رضایت از زندگی‌شان هدایت کنند. برایان تریسی در این کتاب عقیده دارد که رسیدن به اهداف مثل سفر با هواپیما است. سفری که از ابتدا تا انتهای آن با برنامه پیش می‌رود و تنها در صورت چک کردن و اجرای برنامه‌ها در زمان مشخص شده است که می‌توان از سفر لذت برد. رسیدن به اهداف نیز همین‌طور است فقط هنگامی که اقدامات مورد نیاز برای رسیدن به اهداف زندگی در زمان مناسب انجام شود، دست یافتن به آن‌ها ممکن می‌شود.

برایان تریسی به شما می‌آموزد که چگونه برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ‌ و موفقیت‌های چشم‌گیر مسیر خود را روی نقشه مشخص کنید. او می‌گوید: «زندگی سفر است و شما برای این سفر به هدف‌های شفاف، نقشه و برنامه نیاز دارید.»

شما پس از شنیدن این کتاب راز حقیقی موفقیت برایان تریسی را خواهید یافت. برایان خود با استفاده از اصول و تدابیر موجود در این کتاب از فقر به ثروت رسیده است. او این اصول و تدابیر را به چهار میلیون انسان در چهل‌وشش کشور آموخته. کسانی که دستور کار او را در برنامه پرواز عملی کرده‌اند، پیشرفت‌های پایدار و تغییرات فوری در هر زمینه از زندگی خود به دست آورده‌اند.

افراد بسیاری هستند که اراده‌ی شگفت‌انگیزی دارند و به همه‌ی خواسته‌های خود می‌رسند. شمار زیادی از مردم وجود دارند که در هیچ زمان دیگری به اندازه امروز نتوانسته‌اند به خواسته‌های خود برسند و بی‌شک در ماه‌ها و سال‌های آینده وضع‌شان از این هم بهتر خواهد شد. این یک مزیت برای افرادی‌ست که در این دوره زندگی می‌کنند و شما در دورانی عالی و شگفت‌انگیز زندگی می‌کنید. وظیفه شما این است که در این عصر طلایی بشر مشارکت فعالی داشته باشید.

برایان تریسی (Brian Tracy) نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری و سخنرانی برجسته و خوش‌نام است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است. او به مدت 30 سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از 70 کتاب نوشته است که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده‌اند. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید. کتاب «قورباغه را بخور» یکی از مشهورترین کتاب‌های تریسی است که در ایران چندین بار ترجمه و تجدید چاپ‌شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های ناشران محسوب می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی برنامه پرواز می‌شنویم:

شما اکنون توانایی آن را دارید که بیش از آنچه تا به حال برای خود امکان‌پذیر می‌دانسته‌اید به دست بیاورید. شما دارای استعدادی بیش از آن هستید که بتوانید در دوره حیات صد ساله خود از آن استفاده کنید. پیش از این هرگز فرصت‌ها و امکاناتی بیش از آنچه امروزه برای توانمند ساختن شما در دستیابی به سطح بهتری از زندگی، خوشبختی و رفاه مادی فراهم آمده، وجود نداشته است. برای اینکه این امکانات بیکران را بشناسید، نخستین و بزرگ‌ترین مسئولیت شما این است که آنچه را به راستی می‌خواهید به طور کامل و روشن مشخص کنید.

هنگامی که به روشنی خود را بشناسید، بدانید چه می‌خواهید و به کجا می‌خواهید بروید، ده برابر یک انسان عادی را به دست خواهید آورد و به آن چه می‌خواهید بسیار سریع تر دست خواهید یافت.

به طور تقریبی همه ما چهار هدف مشترک داریم که عبارت‌انداز: یک داشتن اندامی خوب، سلامتی و عمر طولانی؛ دو داشتن شغلی که دوستش بداریم و درآمد خوبی از آن به دست آوریم؛ سه داشتن روابط خوب و شیرین با افرادی که دوستشان داریم و محترم می‌شماریم و همچنین با کسانی که ما را دوست دارند و محترم می‌شمارند؛ و چهار به دست آوردن استقلال مالی به گونه‌ای که نداشتن پول هرگز نگرانمان نکند. وقتی در هر یک از این چهار زمینه، امتیازی از یک تا ده به خود بدهید، درخواهید یافت که بیشترین مشکلات و نگرانی شما به آن بخشی از زندگی‌تان مربوط می‌شود که کمترین امتیاز را گرفته است. سریع‌ترین پیشرفت در زندگی‌تان هنگامی رخ خواهد داد که در آن بخشِ به خصوص، پیشرفت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
مقدمه
30 دقیقه
فصل یک - مقصد خود را انتخاب کنید
19 دقیقه
فصل دوم - گزینه‌های پرواز خود را مرور کنید
19 دقیقه
فصل سوم - برنامه پرواز خود را بنویسید
17 دقیقه
فصل چهارم - آماده سفر شوید
12 دقیقه
فصل پنجم - با تمام نیرو به حرکت درآیید
21 دقیقه
فصل ششم - برای برخورد با اختلالات،‌ برنامه بریزید
23 دقیقه
فصل هفتم - اصلاحات دائم انجام دهید
22 دقیقه
فصل هشتم - به یادگیری و پیشرفت خود شتاب دهید
15 دقیقه
فصل نهم - ذهن فراهشیار خود را فعال کنید
9 دقیقه
فصل دهم - از میان‌برها و سراب‌های دیگر اجتناب کنید
16 دقیقه
فصل یازدهم - بر ترس‌های خود مسلط شوید
14 دقیقه
فصل دوازدهم - مداومت به خرج دهید تا موفق شوید
8 دقیقه
نتیجه‌گیری: موفقیت یک حادثه نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برنامه پرواز
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویمحمد امرایی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برنامه پرواز

امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۶
برایان تریسی استعداد بینظیری داره
محسن رضوی
۱۳۹۸/۱/۳۰
برایان تریسی مطالبش مفیده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برنامه پرواز

برای دریافت کتاب صوتی برنامه پرواز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.