معرفی و دانلود کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز

عکس جلد کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز
قیمت:
62400 تومان - 6.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز

اگر دوست دارید با قدرت درونی شگفت‌انگیز خود آشنا شوید، کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز را گوش کنید. راندا برن، نویسندهٔ کتاب مشهور و پرطرفدار کتاب «راز» در این اثر که پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز است، به شما کمک می‌کند تا با کمک شهود درونی‌تان از قانون جذب استفاده کنید و زندگی شادتری داشته باشید.

درباره کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز:

شاید اصطلاح «قانون جذب» را بارها از زبان دیگران شنیده باشید. اما چقدر از این موضوع اطلاعات دارید؟ شاید فکر کنید این موضوع خرافه‌ای بیش نیست و تأثیر چندانی در زندگی شما ندارد. اما باید گفت این ذهن انسان است که همه چیز را تعیین می‌کند. این حرف به این معنی است که شما به هر چیزی که باور داشته باشید آن موضوع در زندگی شما و تصمیم‌گیری‌هایتان تأثیرگذار است.

شما به هر چیزی در این دنیا باور داشته باشید، در زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد؛ چراکه به ذهنتان تلقین می‌کنید که قرار است اتفاق بیفتد و وقتی مدام چیزی را پیش خود تکرار می‌کنید، اتفاق می‌افتد؛ بنابراین اگر به قانون جذب اعتقادی نداشته باشید، هیچ اثری برایتان نخواهد داشت. مهم نیست قانون راز چقدر از لحاظ علمی تأیید شده یا صحت داشته باشد. مهم این است که شما به چه چیزی باور دارید و دوست دارید در چه مسیری قرار بگیرید.

راندا برن در سال 2006 مستندی تهیه کرده بود که در آن به روایت داستان‌های واقعی افرادی پرداخت که با کمک قانون جذب به موفقیت زیادی دست یافتند. به طور مثال افرادی بودند که از طریق این قانون بیماری خود را درمان کردند یا ثروتی عظیم به دست آوردند. پس از اینکه این مستند بارها دیده شد و توجه افراد زیادی را جلب کرد، برن تصمیم گرفت نکات تکمیلی آن را در قالب کتاب «راز» به مخاطبان خود ارائه کند.

اکنون کتاب بزرگ‌ترین راز (The Greatest Secret) جدیدترین اثر راندا برن، ترکیبی از آموخته‌های پیشین او با رویکردی نوین است. شاخص‌ترین مضمون کتاب «راز» آن بود که به شما بیاموزد چگونه به اهداف و آرمان‌هایتان دست یابید، چگونه به فردی که در رؤیاهایتان می‌بینید نزدیک و نزدیک‌تر شوید. نکته اینجاست که قواعد و قانون‌هایی که در آن کتاب ذکر شده بود همچنان پابرجا هستند و صحت محتوای آن خدشه‌دار نشده است. اما با خوانش جدیدترین نسخه از کتاب راز، شما می‌توانید از تمامی موانع، مشکلات و انرژی‌های منفی دوری کنید!

نویسنده با فاش کردن رازی بزرگ و بنیادین در این کتاب، کاری می‌کند که شما به سعادتمندی دست پیدا کنید. کتاب حاضر چهارده سال پس از کتاب راز نوشته شد و تأثیرگذاری و اهمیت آن تا حد زیادی می‌تواند زندگی شما را متحول کند. راندا برن با استفاده از همان قواعد و قانون‌هایی که در کتاب راز ارائه کرده بود، به شما نشان می‌دهد مسیر زندگی‌تان را به سمتی سرشار از شادی و سعادت هدایت کنید.

با یادگیری نکاتی که در کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز به شما ارائه می‌شوند، می‌توانید شیوه‌هایی را فرابگیرید که با استفاده از آن‌ها عمیق‌ترین ترس‌ها، عدم اطمینان و اضطراب‌های خود را از بین ببرید. همچنین می‌توانید از منفی‌گرایی، مشکلات روحی و هر چیزی که شما را از خوشبختی و سعادت دور می‌کند رهایی یابید.

کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز مناسب چه کسانی است؟

اگر کتاب راز را خوانده‌اید و به قانون جذب و روش به‌کارگیری آن علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد.

راندا برن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی با خلق کتاب راز، زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر داد و به شهرتی جهانی رسید. او بعد از آن سه کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها نیز پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی را گذرانده و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و بعد از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب علم ثروتمند شدن والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده تأثیرگذار «قدرت»، «جادو» و «قهرمان» هستند که هر سه آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز می‌شنویم:

شادی حالت ذاتی توست. پس اگر هم‌اکنون احساس خوشحالی نمی‌کنی، یعنی حال و هوایی منفی داری که مانع می‌شود این شادی در درونت حضور داشته باشد. این فصل تمریناتی متعدد دارد که کمکت می‌کند به احساسات منفی که تو را در حلقهٔ تکراری‌اش قرار داده است، پایان دهی. وقتی از این حالت رها شوی، سرانجام زندگی‌ات را در حالت طبیعی لذت و شادی ناب سپری خواهی کرد؛ باشکوه‌تر از آنچه تابه‌حال سپری کرده‌ای!

اولین کاری که لازم است انجام دهی، برقراری ارتباط با احساسی منفی است که حتی از آن خبر نداری. عدهٔ زیادی از مردم احساساتی منفی دارند و از آن آگاه نیستند. تعداد بی‌شماری از مردم افسرده هستند بی‌آنکه خودشان بدانند که افسرده‌اند. زمانی به این مسئله واقف می‌شوند و می‌فهمند چقدر افسرده بودند که با لذت و شادی مرتبط شود.

اولین کار لازم آگاهی از احساسات منفی است. کدام احساسات منفی؟ مثلاً دلتنگی و ملال. تو احساس می‌کنی پکر و دلتنگ هستی. نفرت از خود یا عذاب وجدان را احساس می‌کنی. تو احساس می‌کنی که زندگی بیهوده است و معنا ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
سرآغاز
24 دقیقه
فصل یک: پنهان از نظر
53 دقیقه
فصل دو: بزرگترین راز فاش شد
37 دقیقه
فصل سه: آشکارسازی ادامه دارد
28 دقیقه
فصل چهار: تو در رویا به سر می‌بری، وقت بیدار شدن است
41 دقیقه
فصل پنج: رهایی از ذهن
37 دقیقه
فصل شش: درک قدرت احساسات
41 دقیقه
فصل هفت: پایان احساسات منفی
24 دقیقه
فصل هشت: دیگر درد و رنجی در کار نیست
25 دقیقه
فصل نه: فسخ باورهای محدود کننده
59 دقیقه
فصل ده: خوشبختی ابدی
30 دقیقه
فصل یازده: دنیا، اوضاع روبه‌راه است
41 دقیقه
فصل دوازده: پایان / پایانی درکار نیست
5 دقیقه
تمرین‌ها / عبارات تاکیدی
47 دقیقه
کسانی که در کتاب بزرگترین راز نقش داشتند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بزرگ‌ترین راز
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
62400 ت - 6.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز

Avand
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام خدمت دوستان گرامی. من اغلب نظر دوستان رو میخونم وبعد کتاب رو تهیه میکنم، نظرم رو برای دوستان مینویسم.
کتاب خیلی عالی بود تمرینهای کاربردی داره. خوانش کتاب عالی بود صدای گوینده خیلی آرامبخشه. برام خیلی جالب بود که خانم راندابرن از مولانا شعر میخوندن. من لذت بردم پیشنهاد میکنم شماهم این کتاب رو گوش کنید.
هیبت اله محمدزاده
۱۴۰۲/۷/۲۹
این کتاب در واقع گرداوری کتاب‌های دیگر هست، و انگاربیشتر جنبه شعار گونه هست و قابل درک نیست. مثلا میگوید اگر مشکلی هست اون مشکل در ذهنت هست والاع هیچ مشکلی در دنیای بیرون وجود ندارد، و یا شادی در درون تو و اگاهی الهی هست. می‌فهمم چه میگوید ولی نمیتوانم در زندگی واقعی درک و یا پیاده سازی کنم.
یعقوب دادگر
۱۴۰۱/۵/۱۷
هزاران آفرین و احسنت بر راندا برن گرانقدر و مترجم محترم و بنام و گوینده زحمتکش👏🏻👏🏻👏🏻
کتاب خیلی خیلی عالی و مفید💐💐💐
تشکر فراوان از کتابراه همراه🙏🏻🙏🏻🙏🏻
علی اسکندری
۱۴۰۱/۹/۲۸
کتاب‌های خانم راندا برن عالی هستن و دانشی که می‌آموزید برایتان آرامش و احساس خوب پایداری در شما ایجاد میکنند، درپناه الله یکتا پیروز موفق باشید
Sahara. Omidl
۱۴۰۲/۱/۱۴
بزرگترین راز را من به شما پیشنهاد میکنم این کتاب به من کمک فراوان کرد و روی من اثر بسیار زیادی گذاشت پیشنهاد من به شما عزیزان این است که حتما مطالعه کنید
مصطفی رضایی
۱۴۰۲/۲/۱۸
نمیدونم چی بگم هرچی بگم کمه راندا برن قلمی جاد‌یی داره واقعا حس ارامشو باهاش تجربه کردم پیشنهاد میکنم شمام بخونید
محمدعلی زینالی
۱۴۰۲/۱/۴
کنابهای صوتی برای کسی که سره کار یا حوصله خواندن ندارد خوب درکل دیدگاه مخاطب عوض میکنه
کتابخوان .
۱۴۰۱/۱/۱
صدای گوینده خوبه ولی لحنشون مناسب کتاب کودکه. انگار دارن برای بچه‌های سه چهار ساله قصه میگن.
صدرالله تدین
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
بسیار عالی واقعا درمان درد رنج بردن همه بشریت است
شیماحعفری
۱۴۰۱/۸/۲۵
خیلی خوب و کاربردی هست و تمرینات خوب و راحتی دارد
عبدالله پایمرد
۱۴۰۲/۱/۵
هرگز فکر نمی‌کردم اینقدر قدرتمند باشه
مهدی عباسی
۱۴۰۱/۴/۵
کتابی بسیار عالی و کاربردی
نیلوفر سفیداری
۱۴۰۱/۱/۹
صدای گوینده مناسب نیست
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز

برای دریافت کتاب صوتی بزرگ‌ترین راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.