معرفی و دانلود کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم

کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم یکی از محبوب‌ترین آثار حوزه‌ی روان‌شناسی است. لوری گاتلیب در کتاب پرفروش خود تجربیاتش از اتاق درمان را با شما به اشتراک می‌گذارد تا تصویری واقعی از روان‌درمانی به دست آورید. این اثر افتخارات متعددی کسب کرده که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی جایزه‌ی گودریدز و بهترین کتاب غیرداستانی مجله‌ی اپرا اشاره کرد.

درباره‌ی کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم

آیا واقعا می‌توان با صحبت کردن دردی را شفا داد؟ کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم (Maybe You Should Talk to Someone) پاسخی بدون سانسور به این پرسش جهانی است. لوری گاتلیب که سال‌ها تجربه‌ی کار به‌عنوان روان‌درمانگر را دارد در اثر جنجالی‌اش شما را به درون جلسات درمان می‌برد تا تمام تصوراتتان از روان‌درمانی را دگرگون کند!

مطالب این کتاب پرفروش که انتشارات خانه‌ی رود چاپ آن را برعهده داشته براساس تجربیات واقعی نویسنده در جایگاه درمانگر و البته مراجع نوشته شده‌اند. شنیدن تجربه‌ی هر یک از افرادی که به لوری گاتلیب پناه آورده‌اند برای ما ارزشمند است زیرا هرکدام درس‌هایی ارزشمند برای آموختن دارند. یک نفر مدتی طولانی اسیر اعتیاد بوده و حال برای پاک ماندن تلاش می‌کند، دیگری سعی دارد اختلافات پایان‌ناپذیر با والدینش را خاتمه بخشد و زوجی می‌خواهند راهی برای خروج از بن‌بست عاطفی‌شان بیابند.

در قسمتی از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم مراجعی به نام شارلوت مشغول صحبت درباره‌ی آینده است. او در کنار برنامه‌های دور و درازش، می‌خواهد جلسات درمانی را متوقف کند. دختر جوان معتقد است زخم‌هایش به‌اندازه‌ی کافی شفا یافته اما لوری گاتلیب خوب می‌داند که تصمیم غیرمنتظره برای ترک روان‌درمانی، معمولا ریشه در شرم دارد. همزمان با این مکالمه دسته‌ای زنبور خودشان را به شیشه‌ی اتاق می‌کوبانند و منظره‌ای ترسناک خلق می‌کنند. لوری با دیدن این تصویر شوکه می‌شود اما همین اتفاق، خاطره‌ای دور را به ذهن شارلوت می‌آورد: علاقه‌ی شدید به کار در زنبورداری!

خانم گاتلیب که روان‌درمانگر حاذقی است با تصور مراجعش در لباس مخصوص زنبوردارها، حدس می‌زند میلی قوی برای پنهان کردن آسیب‌پذیری در وجود دختر پنهان شده. بحث عمیقی که او بر پایه همین اکتشاف آغاز می‌کند خواسته‌های سرکوب‌شده‌ی شارلوت را آشکار می‌سازد و او تنها چند دقیقه بعد از ادامه‌ی گفتگو نظرش را درباره‌ی رها کردن جلسات تغییر می‌دهد.

شاید این اتفاق به‌نظرتان اغراق‌آمیز یا بی‌ارزش بیاید، اما روان‌درمانگران و افرادی که جلسات درمانی را با تعهد و صداقت گذرانده‌اند خوب می‌دانند گاه یک کلمه، تصویر یا خاطره چطور درِ اتاقی پنهان از روان ما را باز می‌کند. بسیاری از اشخاصی که در کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم با آن‌ها آشنا می‌شوید تجربیاتی مشابه با شارلوت دارند. این افراد می‌دانند تداعی‌های ساده و پیش‌پاافتاده کلیدی برای ورود به تاریک‌ترین ابعاد روحمان هستند پس از کنار هیچ اتفاقی بی‌تفاوت عبور نمی‌کنند. اگر شما نیز تمایل دارید راه نفوذ به رازهای روانتان را کشف کنید و کنجکاوید که در اتاق روان‌درمانی چه می‌گذرد، مجموعه کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی بهترین پیشنهاد برای شما هستند. نشر صوتی ترانه پدرام تهیه نسخه‌ی صوتی مجموعه را برعهده داشته و الهه شیروانیان، نوید پدرام و مهناز بدیعی مترجمان آن هستند.

سریال اقتباس شده از کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی

از این کتاب بی‌نظیر یک سریال جذاب با بازی اِوا لونگوریا ساخته و از شبکه‌ی ان‌بی‌سی پخش شده است که تماشای آن برای شما لذت ‌بخش خواهد بود.

جوایز و افتخارات کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی

  • برگزیده شدن به‌عنوان کتاب هفته در مجله‌ی People
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز در سال 2019
  • یکی از 10 کتاب برتر آمازون در سال 2019
  • کتاب برگزیده‌ی سال از سوی Chicago Tribune
  • بهترین کتاب غیرداستانی مجله‌ی اپرا در سال 2019
  • پرفروش‌ترین کتاب سال نیویورک‌ تایمز در سال 2019
  • کتاب برگزیده‌ی مجله‌ی تایم برای فهرست کتاب‌هایی که باید بخوانید

نکوداشت‌های کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی

  • یک اثر اعتیادآور که وضعیت انسان را روایت می‌کند. (Kirkus)
  • کتابی که شما را به یک فضای جدید هدایت می‌کند و کاملا جذب‌کننده است. (کتی کوریک)
  • کتابی صمیمی و خنده‌دار که حتماً باید آن را بخوانید! (سوزان کین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)
  • این اثر از گاتلیب بسیار جسورانه، لذت‌بخش و متحول‌کننده است. (آریانا هافینگتون، بنیانگذار هافینگتون پست)
  • کتاب بهتره با یه نفر مشورت کنی پستی بلندی‌های زندگی را با لطافت و شوخ طبعی می‌کاود. (BookBub. com)
  • لوری گاتلیب نویسنده‌ی پرفروش و روان درمانگر، در مشکلاتش تعمق می‌کند و در‌می‌یابد چقدر مشکلاتش شبیه مشکلات بیمارانش هستند. (Bustle)

کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی روانشناسی و تلفیق آن‌ها با ادبیات روایی و داستانی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی و دیگر جلدهای آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با لوری گاتلیب بیشتر آشنا شویم

لوری گاتلیب که برخی او را با نام لوری گوتلیب (Lori Gottlieb) هم می‌شناسند، از نویسندگان و درمانگران برجسته‌ی آمریکایی است. این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در لس‌آنجلس آمریکا متولد شده و مدارج تحصیلی خودش را در دانشگاه‌های ییل و استنفورد گذرانده است. او علاوه‌بر کار درمان و نوشتن، به فعالیت‌های دیگری از جمله صحبت در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، مقاله‌نویسی در مجلات معتبر همچون آتلانتیک، تایم، پیپل و... نیز مشغول است. آثار گاتلیب بسیار پرطرفدارند و تاکنون به بیش از بیست زبان در سراسر دنیا چاپ و منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - چهارم می‌شنویم

در جلسه‌ی امروز بعد از اینکه به وندل گفتم که یک سوال حرفه‌ای از او دارم، پرسید: «دنبال روان‌درمانی هستی یا مشاوره؟» او می‌داند که این تمایز را درک می‌کنم چون قبلا دوبار به من راهنمایی حرفه‌ای داده است. آیا نیازمند یک راهنمایی که در دسته‌بندی مشاوره قرار دارد هستم یا می‌خواهم خودم به درک عمیق یک موضوع که روان‌درمانی محسوب می‌شود برسم؟

اولین‌باری که چنین سوالی از وندل پرسیدم مشغول حرف زدن درباره‌ی ناامیدی‌ام نسبت به افرادی بودم که درمان سرپایی را به کار عمیق روان‌درمانی ترجیح می‌دهند. به‌عنوان یک درمانگر نسبتا تازه‌کار کنجکاو بودم بدانم یک درمانگر با تجربه مثل خود وندل چگونه با این مسئله برخورد می کند؟ اگر چه حرف‌های یک همکار کهنه‌کار را می‌شنیدم اما کاری جز تعجب کردن از اینکه چگونه وندل ناامیدی‌های این حرفه را تحمل می‌کند از من برنمی‌آمد. شک داشتم که او جوابی شفاف به سوالات حرفه‌ای‌م بدهد. بیشتر اینگونه به‌نظر می‌رسد که درباره‌ی مخصمه‌های کاری همدلی می‌کند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
بخش چهل‌وششم: زنبورها
6 دقیقه
بخش چهل‌وهفتم: کنیا
34 دقیقه
بخش چهل‌وهشتم: سیستم ایمنی روان‌شناختی
22 دقیقه
بخش چهل‌ونهم: مشاوره در مقایسه با روان‌درمانی
23 دقیقه
بخش پنجاهم: خاکسپاری سخت‌گیرانه
30 دقیقه
بخش پنجاه‌ویکم: مایرون عزیز
23 دقیقه
بخش پنجاه‌ودوم: مادرها
18 دقیقه
بخش پنجاه‌وسوم: آغوش
38 دقیقه
بخش پنجاه‌وچهارم: گندش را درنیاور
26 دقیقه
بخش پنجاه‌وپنجم: این مهمانی من است
29 دقیقه
بخش پنجاه‌وششم: شادکامی گاه‌ به گاه است
19 دقیقه
بخش پنجاه‌وهفتم: وندل
16 دقیقه
بخش پنجاه‌وهشتم: درنگی در مکالمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم
نویسنده
مترجمالهه شیروانیان، نوید پدرام، مهناز بدیعی
راویویکتوریا براری، معین وصال، رضا بصیری، خاطره بهنام نیا، محمدرضا نجفی فرد
ناشر چاپیانتشارات خانه‌ی رود
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم

Yas
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتابی فوق العاده هم از نظر ترجمه هم از نظر داستان هم از نظر گویندگان، متن روان و عالی، پیشنهاد میکنم همه گوش بدن، درست مثل این هست که شما دوستانی دارید و با ماجراهای آن‌ها زندگی میکنید و از حال و زندگی شان مطلع میشوید، روانشناسی کتاب بسیار قوی هست و به اکثر انسانها میتواند کمک کند.
کیمیا حسینى
۱۴۰۲/۳/۲
خیلی کتاب پر محتوایی هست و برای جوان تا کهنسالان مطلبی برای ارایه دارد. اصلا دوست نداشتم کتاب تمام شود. احتمالا از جلد اول، مجدد شروع به شنیدنش بکنم. ممنون از همه عزیزان.
T.Tarrah
۱۴۰۲/۹/۲۷
بسیار عالی و دوست داشتنی
قابل فهم و تامل برانگیز
مهمتر، بالا بردن مهارت و مفاهیم برای مخاطب در خودشناسی و روابط عاطفی و اجتماعی
aida
۱۴۰۲/۹/۸
بهترین کتابی که خوندم هر ۴ جلدش عالی بود عاشق شخصیت مزخرف جان شدم و از اون میشه نتیجه گرفت که نباید کسی رو زود قضاوت کنیم🥲
نسیم امیرمقدم
۱۴۰۲/۹/۱۶
آنچه خوبان همه دارند؛ یکجا دارد
از اون کتاب‌هاست که دوست داری بارها گوش بدی تا یادت بمونه زندگی ارزش جنگیدن داره
فاطمه خجسته
۱۴۰۳/۱/۲
چهار جلدش رو شنیدم و هر چهارتا رو دوست داشتم و به نظرم بررسی تک تک حوادثش کمک کننده بود و آگاهی بخش
علیرضاحبیبی
۱۴۰۲/۴/۱۱
مجموعه این کتاب بسیار زیبا وپند آموز است، ازدستش ندید. من چند بار شندیم وهر بار چیز جدیدی آموختم
Niu Moein
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب به شدت جذابی برای من بود هر ۴ قسمتش
فاطمه خلیلی
۱۴۰۲/۷/۱
این کتاب یکی از بزرگ‌ترین هدیه‌های دنیا به من بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم

برای دریافت کتاب صوتی بهتره با یه نفر مشورت کنی - جلد چهارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.