معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

عکس جلد کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

دارن هاردی در کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو برنامه‌ای مدون و اثبات‌شده در اختیار شما قرار می‌دهد تا از طریق آن بتوانید به آرزوها و رؤیاهایتان جامه‌ی تحقق بپوشانید.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

اگر از شما بپرسند بهترین سال زندگی‌تان تا کنون چه سالی بوده است، آیا پاسخی دارید؟ قطعاً هیچ سالی نبوده است که در آن تمام وقایعْ دلخواه و ایده‌آل باشند و هیچ اتفاق بدی نیفتاده باشد. برای قضاوت درباره‌ی خوب یا بد بودن یک بازه‌ی زمانی باید برآیند بردارها را در نظر گرفت؛ بردارهای مثبت و منفی اتفاقات بیرونی و احول درونی. دارن هاردی (Darren Hardy) در کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو (Living Your Best Year Ever) به شما کمک می‌کند که برآیند بردارهای زندگی خود را مثبت کنید و بهترین سال زندگی‌تان را رقم بزنید.

همه‌ی ما در بدو ورود به سال جدید تقویم یا زندگی خودمان، برنامه‌های درخشان و سازنده‌ای را برای خود در نظر می‌گیریم. «هر روز ده صفحه کتاب بخوانم.» «روزانه نیم ساعت پیاده‌روی کنم.» «یک روز در هفته را به گیاهخواری اختصاص بدهم.» «تا زمانی که کتاب‌های لیست انتظارم را نخوانده‌ام کتاب جدیدی نخرم.» اما تنها یک هفته از سال جدید نگذشته که تمام این قول و قرارها درسایه‌ی کاهلی یا کمال‌گرایی و یا بی‌انگیزگی به محاق می‌روند. «از شنبه‌ی بعد دوباره شروع می‌کنم.» و این شنبه‌ی کذایی ممکن است هرگز از راه نرسد؛ مادامی که عزم حقیقی و اراده‌ی راسخ در ما نباشد.

دارن هاردی در این کتاب صوتی برنامه‌ای عملی و گام‌به‌گام در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق اجرای رهنمودهای آن می‌توانید موانع رسیدن به اهدافتان را، چه کمال‌گرایی باشد، چه بی‌انگیزگی و چه حتی تنبلی، کنار بگذارید و به سوی موفقیت رهسپار شوید. هاردی در هیئت یک مربی کارکشته در طول این مسیر پابه‌پای شماست و از سکوی جایگاه مربی راه و چاه را نشانتان می‌دهد. فراموش نکنید که هیچ آرزوی دست‌نیافتنی‌ای در کار نیست. گستره‌ی توانایی‌های ذهنی و فیزیکی شما هر ناممکنی را ممکن می‌سازد. پس پیش به سوی بهترین سال عمرتان!

ترجمه‌ی این اثر را فروزان خدایی‌فر بر عهده داشته است و نشر صوتی شار آن را در قالب کتاب گویا تهیه و منتشر کرده است.

کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های صوتی حوزه‌ی موفقیت و خودسازی علاقه دارید، شنیدن این اثر را از دست ندهید. بهترین سال زندگی‌تان در انتظار شماست.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم

اگر بخواهیم برجسته‌ترین مربیان موفقیت را نام ببریم، بدون شک نام دارن هاردی در صدر آن‌هاست. او 18 ساله بود که کار تجارت را آغاز کرد و در 27 سالگی به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل شد. او به مدت هشت سال سردبیر مجله‌ی موفقیت بوده که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا به شمار می‌رود. از دیگر آثار هاردی می‌توان به «اثر مرکب»، «قطار سرعت به سوی ثروت» و «رهاسازی قدرت درونی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو می‌شنویم

اگر بابت آنچه دارید شکرگزار باشید، بیشتر به دست خواهید آورد. اگر روی نداشته‌هایتان متمرکز شوید، هرگز حس کفایت نمی‌کنید. (اپرا وینفری)

من اینجا هستم تا بگویم تنها یک فکر می‌تواند زندگی را عوض کند. چیزی مثل ایجاد ثروتی بزرگ، تقویت نیروی جسمانی و دور ماندن از بیماری‌ها، آزادسازی برترین پتانسیل‌های درونی، تقویت روابط عاشقانه، الهام‌بخشی مشتاقانه در جهت رسیدن به سعادت. از بین تمام افکاری که تجربه و کنترلشان می‌کنیم، تنها یک فکر است که شما را سعادتمند می‌کند و آن چیزی نیست جز شکرگزاری. فهم چیزهایی که دارید مرحله‌ای بسیار مهم در مسیر تعیین اهداف و تشخیص چیزهایی که می‌خواهید است.

فرمول خلاقیت: در زندگی چیزهایی عایدمان می‌شود که خلق می‌کنیم. ساده است؛ نه؟ ما همگی ذاتی سازنده و خلاق هستیم. همه‌ی ما لحظه‌ی تولد مثل هم هستیم: لخت، ضعیف و ناآگاه. از یک جایی به بعد یعنی وقتی از مرحله‌ی نادانی و آسیب‌پذیری عبور می‌کنیم، زندگی‌مان متشکل از چیزهایی خواهد شد که خودمان می‌سازیم. ورودی: افکار، انتظارات، خلق کردن و در نهایت نتایج در زندگی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
دیباچه
16 دقیقه
گام نخست: چرایی مهم‌تر از چگونگی است
6 دقیقه
گام دوم: مرور سالی که گذشت
11 دقیقه
گام سوم: شروع فراوانی
18 دقیقه
گام چهارم: سطح تعادل شما
14 دقیقه
گام پنجم: طراحی بزرگ
12 دقیقه
گام ششم: عامل جادویی دستیابی به اهداف
4 دقیقه
گام هفتم: عامل جادویی
11 دقیقه
گام هشتم: دست‌به‌کار شو
2 دقیقه
گام اول عملی: تعهدنامه
1 دقیقه
گام دوم عملی: مرور سالی که گذشت
1 دقیقه
گام سوم عملی: شکرگزاری
8 دقیقه
گام چهارم عملی: ارزیابی زندگی
5 دقیقه
گام پنجم عملی: طراحی بزرگ
4 دقیقه
گام ششم عملی: عامل جادویی
3 دقیقه
گام هفتم عملی: برنامه‌ی عملی من
36 دقیقه
گام هشتم عملی: دست‌به‌کار شوید
1 دقیقه
سیستم مدیریت دستاوردها
1 دقیقه
مدیریت دستاوردهای ماهانه
2 دقیقه
مدیریت دستاوردهای فصلی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین سال زندگی تو
نویسنده
مترجمفروزان خدایی فر
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

DAYAN
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کتاب فرمولی هست و راهکار رو ارائه میده که خیلی کاربردی هست بر خلاف کتاب‌های زرد و انگیزشی که شمارو از جایتان بلند می‌کنند و بدون راه حل شما را با انگیزه رها می‌کنند و در نهایت دوباره شما خواهید نشست، این کتاب به شما راه حل پله به پله میدهد که از موفقیت شما مطمئن شود
سارایارایی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
بی شک در محتوای کاربردی این کتاب تردیدی نیست و بسیار هم سازنده است اما برای کتابهایی با تمرین و پیوست بهتره که وقتی صوتی میشن صفحات تمرین به صورت پی دی اف یا تصویر ضمیمه بشن در این کتاب عملا بدون تمرین کتاب چندان موثر نیست
امیر محسن داور
۱۴۰۲/۴/۱
دارن هاردی نویسنده‌ای بسیار توانادر زمینه موفقیت است و بهترین کتابش اثر مرکب واقع عالیه. اما کتاب بهترین سال زندگی تو را حتما باید بصورت متنی وبا نوت برداری مطالعه کرد و کتاب صوتی خیلی کاربردی ندارد.
خانم برادران
۱۴۰۲/۴/۵
کتاب فوق العاده خوبیه، به خود کتاب نمره عالی می‌دم اما به صوتی بودنش نمره منفی می‌دم، کتاب عملی با این همه تمرین عملی رو فقط باید فیزیکی بخرین، حتی الکترونیکی هم بدرد نمی‌خوره
الهام ارضی
۱۴۰۲/۹/۲۷
بسیار کتاب مفید و کاربردی برای داشتن انگیزه برای رسیدن موفقیت و اهداف می‌باشد من بارها این کتاب رو گوش کردم و هر یک چیز جدید یاد گرفتم واقعا عالییییییییه
سعیده ابوالقاسمی
۱۴۰۳/۱/۱۳
بهترین کتابی که در دو سال اخیر خوندم، برای کسانی که هدف دارند ولی نمیدونن چطور باید به هدفاشون برسن و نتایج متفاوت بگیرن خییلی مناسبه.
بهار اسکندری
۱۴۰۲/۵/۱۰
عالیه و تاثیرگذار. من دوبار گوشش دادم. ولی توصیه میکنم متنیش رو بخونین چون یک سری تمرین‌ها داره که متنیشو بخونین بهتره.
محمد جهانگیری
۱۴۰۲/۱۲/۹
توضیح و متن بسیار کلی هست و ان حالت اجرایی کردنش بسیار پیچیده است.
zamyad_ka1990@yahoo.com
۱۴۰۲/۲/۹
کتاب جالبی در مورد برنامه ریزی فردی بود
آرزو یادی پور
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
عالی بود پر از حس خوب و انرژی بالا
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو

برای دریافت کتاب صوتی بهترین سال زندگی تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.