معرفی و دانلود کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی

عکس جلد کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی
قیمت:
۳۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی

آیا می‌خواهید چشم سوم خود را به جهانی دیگر باز کنید؟ جهانی که تنیده در دنیای ماست اما از دید ما پنهان است. ماریون جید در کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده به شما پنج راه امتحان‌شده را برای باز کردن چاکراها و تقویت رشد روانی‌تان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

با استفاده از این تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای که ماریون جید (Marion Jaide) در کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم (Third Eye Awakening in 5 Easy Steps) در اختیار شما می‌گذارد، با پنج مرحله‌ی ساده برای گشودن چاکرای چشم سوم خود و رفع کم‌سویی آن آشنا می‌شوید.

چنان‌که در هندوییسم به آن معتقدند، چاکرای چشم سوم ششمین حوضچه‌ی انرژی در سیستم چاکراهای بدن است که به آن «آجنا» یا «گورو چاکرا» نیز می‌گویند. هندوها معتقدند درست مانند عضله‌ای که با حرکت‌های ورزشی مداوم و سنجیده ورزیده می‌شود، چاکرای ششم یا همان چشم سوم را نیز می‌توان با تمرینات خاصی از جمله مراقبه و مدیتیشن فعال کرد و از طریق آن دریچه‌ای به سوی جهان شهودها گشود.

بیدار کردن چشم سوم علاوه بر بالا بردن سطح انرژی روانی، به شما کمک می‌کند تا به یک رهبر عالی تبدیل شوید، قدرت مغزتان را افزایش دهید، به شهود خود دسترسی پیدا کنید و دامنه‌های خلاقیتتان را پهنا ببخشید. ماریون جید در این کتاب صوتی به شما مطالب بسیاری در این زمینه می‌آموزد. مطالبی همچون:

  • آموزش رژیم غذایی روانی و غذاهای لازم برای فعال کردن غده‌ی صنوبری مغز
  • آموزش مؤثرترین تمرینات بدنی و یوگا که برای بیدار کردن چشم سوم ضروری‌اند
  • آموزش مدیتیشن برای یک شفای درونی قدرتمند
  • پاسخ به این سؤال رایج که چگونه بفهمیم چشم سوممان چه زمانی باز می‌شود

یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان ترجمه‌ی این کتاب صوتی را بر عهده داشته‌اند.

کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به امور ماوراءالطبیعه و خودآگاهی علاقه دارید، با شنیدن این کتاب صوتی و عمل به رهنمودهای ماریون جید، می‌توانید چشم سوم خود را به سوی جهان شهود و ادراک باز کنید.

با ماریون جید بیشتر آشنا شویم

ماریون جید متولد استرالیاست. تألیفات او همواره پیرامون موضوعاتی چون چاکراها، مدیتیشن، تمرکز حواس و... بوده است.

در بخشی از کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده می‌شنویم

تکنیکی وجود دارد که به نام «تکنیک تنفس از سوراخ بینی متناوب» شناخته می‌شود و بخشی از مجموعه کامل تمرینات تنفسی در حوزه‌ی یوگا است که با نام‌های «پرانایاما» و «نادی شُدهان» اجرا می‌شوند.

با انگشت خود سوراخ راست بینی‌تان را ببندید و از سوراخ چپ بینی به طور پیوسته و نه با فشار دم بگیرید، سپس سوراخ چپ بینی را ببندید و از سمت راست بازدم کنید. این کار را با سوراخ راست بینی تکرار کنید، پس از انسداد سمت چپ از سمت راست دم بگیرید، سپس سوراخ چپ را رها کنید، سمت راست را مسدود کنید و بازدم کنید. به یاد داشته باشید، پیوسته باشد! این کار احساسات را متعادل می‌کند و استدلال منطقی را تقویت می‌نماید. همچنین می‌توانید سایر تمرینات تنفسی را از مجموعه دنبال کنید. فیلم‌ها و تصاویر زیادی در اینترنت موجود است و کتاب‌های راهنما نیز در پایان معرفی شده است.

چهار دست و پا خم شوید و سرتان موازی با زمین باشد. پشت خود را به سمت بالا آورده و نفستان را بیرون بدهید، سرتان را به سمت قفسه سینه بیاورید تا قسمت بالای کمر کمی خمیده شود. سپس سرتان را همزمان با بازدم به حالت موازی برگردانید. این کار را با سرعت فزاینده و بدون اینکه به خودتان فشار بیاورید تکرار کنید، سرتان صاف و آرام می‌شود.

بایستید و پاهای خود را کمی از هم باز کنید، به جلو خم شوید و سعی کنید بدون خم کردن زانوها، زمین را لمس کنید. این کار جریان انرژی را متعادل کرده و آن را به چشم سوم هدایت می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
34 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
24 دقیقه
قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

مریم. غ
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
این کتاب رو خیلی دوست داشتم چون مختصر و مفید بود و راه‌کارهای عملی مفیدی رو بیان کرد. اینکه چه غذاهایی رو بخوریم یا نخوریم و حتی میوه‌ها و سایر موارد رو با علت آن توضیح داده و این کتاب رو دو بار گوش داد.
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۸/۲۴
بهترین راه بیداری چشم سوم سکوت و سکون است راه هشیاری درست شنیدن و کامل در لحظه زیستن است هشیاری انسان را بیدار میکند
سجاد سمیعی
۱۴۰۲/۱۰/۷
به صورت ساده ولی باید عمل کرد
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

برای دریافت کتاب صوتی بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.