معرفی و دانلود کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی

عکس جلد کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی
قیمت:
۲۴۰۰۰ 12000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی

در کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده، راه‌های تقویت چاکراها و باز کردن چشم سوم را فرا می‌گیرید. ماریون جید در این اثر پنج راهکار اساسی به شما پیشنهاد می‌دهد تا نشاط خارق‌العادۀ زندگی‌تان را بازیابی کنید و به خودآگاهی برسید.

دربارۀ کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

آیا حاضرید به قدر خواندن یک کتاب روی انرژی روانی‌تان سرمایه‌گذاری کنید؟ شاید از خود بپرسید این کتاب برای شما چه مزایایی خواهد داشت. به طور کلی باید گفت با خواندن کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده (Third Aye Awakening In 5 Easy Steps)، می‌توانید توانایی‌های روحی‌تان را ارتقا بدهید. بخشی از این توانایی‌ها ممکن است هم اکنون دروجود شما فعال باشند، اما برای محک زدن میزان قدرت معنوی‌تان نیازمند آموزش هستید. درحقیقت ماریون جید (Marion Jaide) به شما کمک می‌کند در مسیر رشد روحی قرار بگیرید.

برای رسیدن به این هدف، ابتدا باید با چاکراهای هفت‌گانۀ بدن، به‌خصوص چاکرای چشم سوم آشنا شوید. محل قرارگیری چشم سوم که به آن چشم هوروس، چشم عالم‌بین و چشم ذهن هم گفته می‌شود کمی بالاتر از میان ابروهایتان است. دربارۀ اهمیت این چاکرا از گذشته تا امروز کتاب‌های بسیاری نوشته شده است. به طور خلاصه می‌توان گفت چاکرای چشم سوم دید عمیقی را در زندگی معنوی شما ایجاد می‌کند و در حکم کانالی بین عناصر خودآگاه و ناخودآگاه ذهن شماست. باز شدن این چاکرا باعث می‌شود حواس تیزبینی پیدا کنید و به برخی آگاهی‌های ویژه، از جمله دریافت پیام‌های غیر کلامی برسید. به این نوع آگاهی در حقیقت روشن‌بینی می‌گویند.

نویسندۀ کتاب به شما آموزش خواهد داد چطور با رفع انسداد و بیدار کردن چاکرای چشم سوم خلاقیت و قدرت مغزتان را افزایش دهید. البته نقش رژیم غذایی مناسب و تمرینات موثر یوگا در رقم زدن این تجربه قابل توجه است. در فصل‌های گوناگون کتاب دربارۀ مباحثی چون تمرین بدنی برای انرژی فراروانی، گیاهان و عصاره‌های طبیعی، بیدار کردن قدرت فراروانی و... صحبت خواهد شد. ترجمۀ این کتاب را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان بر عهده داشته‌اند.

کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کسانی‌ست که به پرورش روحی خود اهمیت می‌دهند و برای کشف و تقویت انرژی روانی خود ارزش قائل‌اند.

با ماریون جید بیشتر آشنا شویم

ماریون جید (Marion Jaide) متولد استرالیاست. تالیفات او همواره پیرامون موضوعاتی چون چاکراها، مدیتیشن، تمرکز حواس و... بوده است.

در بخشی از کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده می‌خوانیم

مفهوم چشم سوم در تمام طول تاریخ و اعصار از مصر باستان تا فلسفه‌های شرقی بسیار مورد احترام بوده و بر روی اسکناس یک دلار آمریکا نیز به چشم می‌خورد. حتی یک حیاط و مجسمه اختصاص داده شده به غده کاجی شکل در شهر واتیکان وجود دارد. به نظر می‌رسد صرف نظر از فرهنگ، جغرافیا یا دوره زمانی، علاقه به چشم سوم وجود دارد.

اگرچه چشم سوم برای مدت طولانی در تاریخ شناخته شده، دلیل اصلی بی‌اطلاعی ما از چشم سوم یا توانایی روانی‌مان این است که اگر تمرین یا پرورش داده نشود، آگاهی روانی ما خفته می‌شود. معمولاً زمانی چنین اتفاقی می‌افتد که غده کاجی قبل از بلوغ سخت می‌شود (یک اصطلاح پزشکی واقعی برای سخت شدن با پوشش نازک فسفات کلسیم)

گاهی نیز ما تنها مسئول انسدادهای چاکرای خود هستیم. ما هر روز با ترس، نگرانی و اضطراب در مورد از دست دادن شغلمان یا عدم اطمینان در مورد پرداخت قبوض زندگی می‌کنیم. فقدان اعتمادبه‌نفس و خودباوری ضعیف نیز از قاتلان چاکراها هستند. اما دیگران نیز در زندگی ما اگر حامی نباشند، توقعات زیادی داشته باشند یا زمینه‌های انرژی‌مان را مختل کنند، شرایط را بدتر خواهند کرد.

در چشم سوم عناصر احساسی نیز وجود دارد. انسداد در چاکرای آجنا ناشی از توهماتی است که در طول زندگی ایجاد شده است. این توهمات درک شما از جهان و مهم‌تر از آن، ارتباط را با همه چیز و جهان محدود می‌کند. بدون چاکرای چشم سوم متعادل، نمی‌توانید به طور عینی به تصویر بزرگ نگاه کنید. زمان، انرژی و تلاشتان صرف کارهای اشتباه خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

چشم سوم
بیدار کردن قدرت فراروانی
گام 1 - مانند یک متخصص فراروان غذا بخور
گام 2 - تمرین بدنی برای انرژی فراروانی
گام 3 - کریستال‌ها، گیاهان و عصاره‌های طبیعی فراروانی
گام 4 - شفای درونی برای بیداری چشم سوم
گام 5 - پیشرفت فراروانی خود را زیر نظر بگیرید
شفای چشم سوم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده: راهی آسان برای رها کردن قدرت فراروانی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک978-964-233-448-3
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۰۰۰ 12000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

افسانه ذوالفقار
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب پرورش دهنده‌ای بود و بیشتر پر و بال گرفتم و به خودم امیدواریم و صدرصد در زندگی برام مفید هست ممنونم از کتابراه
amirali
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
واقعا کتاب عالی‌ای بود بهم کمک زیادی برای تقویت چاکراهایم کرد خیلی احساس خوبی دارم.
مجید غالویی
۱۴۰۲/۱/۱۳
راضی بودم و به عنوان یک مبتدی در این زمینه تا حد متوسط رو به بالا آگاه شدم.
mina hadiz
۱۴۰۱/۸/۱۷
تمرین هاش فرقی با کتاب‌های دیگه نداره ولی کتاب خوبیه
زهرا روزبهانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبی است ولی باید تمرین کنید
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده

برای دریافت کتاب بیدار کردن چشم سوم از طریق 5 گام ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.