معرفی و دانلود کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

عکس جلد کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی اثری از کلایتون کریستنسن، استاد مدیریت بازرگانی در مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد و نویسنده‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز است. کریستنسن در این کتابِ نامزدِ جایزه‌ی گودریدز به این موضوع پرداخته است که چگونه نظریه‌های آکادمیک آزموده‌شده می‌توانند به ما کمک کنند تا معنا و خوشبختی را نه تنها در محل کار بلکه در زندگیِ شخصیِ خود پیدا کنیم.

درباره‌ی کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

کلایتون م. کریستنسن (Clayton M. Christensen) در کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی (How Will You Measure Your Life) بر این موضوع متمرکز است که چگونه می‌توانیم از نظریه‌هایی که به‌صورتِ آکادمیک اثبات شده‌اند، برای رسیدن به موفقیت و کامیابی و یافتن معنا و خوشبختی، نه تنها در حوزه‌ی حرفه‌ای بلکه در زندگیِ شخصیِ خود استفاده کنیم.

در سال 2010 کلایتون کریستنسن برای فارغ‌التحصیلانِ مدرسه‌ی بازرگانی هاروارد، سخنرانیِ قدرتمندی را ارائه کرد. او در صحبت‌های خود، با اشاره به نتایج پژوهش‌های متعددی که اخیراً انجام شده بود، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را برای پیدا کردن معنا و مفهومی برای زندگی ارائه کرد. طی سخنرانی، کریستنسن از تجربیات خودش نیز مثال‌هایی را آورد تا توضیح دهد که چگونه ممکن است در طول زندگی در شرایط دشوار قرار بگیریم و از چه راه‌هایی می‌توانیم از این تله‌ها و مشکلات رهایی پیدا کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

سخنرانیِ کریستنسن به‌ویژه از آن جهت بسیار به‌یادماندنی بود که به‌تازگی بر همان نوع سرطانی غلبه کرده بود که جانِ پدرش را گرفته بود! او در آن سخنرانی به فارغ‌التحصیلان گفت همان‌طور که در حال دست‌وپنجه نرم کردن با بیماری بوده است، این پرسش را مدام از خود می‌پرسیده که چگونه زندگی‌اش را ارزیابی می‌کند؟ او این سؤال را از نزدیکانش هم پرسیده بود و رفته‌رفته پرسش‌های دیگری نیز به ذهنش خطور کرده بودند: چطور می‌توانیم اطمینان پیدا کنیم که در شغل خود موفق و خوشحال خواهیم بود؟ از چه راهی می‌توانیم مطمئن شویم که ارتباط ما با همسر، فرزندان، خویشان و دوستانِ نزدیک ما برای آنان نیز به‌مثابه منبعی سرشار از کامیابی و نیک‌بختی است؟ از کجا می‌توانیم این اطمینان را بیابیم که عاقبتی نیک خواهیم داشت؟ راه و روشی که کلایتون کریستنسن برای پاسخ دادن به این پرسش‌ها پیدا کرده بود، به برای او تبدیل به یک راهنما در نگارش کتاب تئوری مدیریت زندگی تبدیل شد.

کلایتون کریستنسن در کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی از راهکارهایی سخن گفته است که می‌تواند موفقیت شغلی، شخصی و خانوادگی را برای شما تضمین کند. او برای این راهکارها از تئوری‌های رایج در مدیریت کسب‌وکار استفاده کرده است و به همین دلیل، این برداشت و نتیجه‌گیریِ او، منحصربه‌فرد است. کریستنسن به زبانی ساده و روان توضیح می‌دهد که یک نظریه، صرفاً یک عدسی است که می‌تواند به درستی استفاده شده و مسیر و جهتی استراتژیک را به ما نشان دهد. او شیوه‌هایی نوین برای کشف معنا و خوشبختی در زندگی ارائه می‌کند اما آن راه و روش‌ها، برگرفته از درس‌ها و نظریه‌هایی هستند که از سوی بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای جهان به کار گرفته می‌شوند؛ دانش و بصیرتی بی‌نظیر که اعمالِ آن‌ها بر چنین پرسش‌های چالش‌برانگیزی شاید در ابتدا عجیب به نظر بیایند اما نتیجه‌ای فوق‌العاده در بر خواهند داشت.

کتاب صوتی تئوری مدریت زندگی را به همت نشر هورمزد، با ترجمه‌ی فاطمه باغستانی و خوانش مهربان جزینی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب تئوری مدیریت زندگی

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز
  • کتاب نامزد جایزه منتخب گودریدز برای آثار غیرداستانی در سال 2012

نکوداشت‌های کتاب تئوری مدیریت زندگی

  • ای کاش کتاب تئوری مدیریت زندگی، آن زمانی که کارم را شروع کردم وجود داشت. من نسخه‌هایی از این کتاب را به افراد هدیه داده‌ام تا آن‌ را برای رسیدن به یک زندگی مسئولانه‌تر و موفق‌تر به کار گیرند. (Small Business Lab)
  • تمام مطالبی که یک دانشجوی بازرگانی به آن نیاز دارد در این کتاب گنجانده شده‌اند. (Huffington Post)
  • این کتاب را به دوستان و اعضای خانواده‌ی خود که هیچ ارتباطی با دنیا کسب‌وکار ندارند، توصیه کنید. از این بابت از شما تشکر خواهند کرد. (Harvard Business Review)
  • یک داستانِ شخصیِ گیرا و جذاب که با درس‌هایی از تجارت آمیخته شده است. (Bloomberg Business Week)
  • کتاب تئوری مدیریت زندگی بیشتر از هر چیز دیگری، یک کتاب خودیاری است و به جای آنکه به مخاطبان خود، راهکارهایی برای پیشرفت ارائه کند، ابزارهایی در اختیار آنان قرار داده است تا خودشان، در آن مسیر گام بگذارند. (Financial Times)

کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی تئوری زندگی برای تمام جوانانی که در ابتدای مسیر زندگی قرار دارند و همچنین تمامِ افرادی که قصد دارند زندگی حرفه‌ای و شخصی معنادارتری را برای خود بسازند، مطالبی مفید و جالب‌توجه در بر دارد.

در بخشی از کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی می‌شنویم

ایجاد استراتژی درست برای زندگی: در سؤال دوم پرسیده می‌شود چطور مطمئن شوم که رابطه‌ام با خانواده‌ام منبعی ماندگار از شادی است؟ برای پاسخ دادن به این پرسش، در ابتدا باید دریابیم که یک استراتژی را باید چطور تعریف و تبیین کنیم. بنا بر دید عمومی، استراتژی هر شرکت را انواع ابتکاراتی تعیین می‌کند که مدیر شرکت در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است. اگر روند تخصیص منابع شرکتی ماهرانه مدیریت نشود، برآیند کار با آنچه مدیر انتظار داشته، زمین تا آسمان فرق می‌کند. سیستم‌های تصمیم‌گیری شرکت‌ها طوری طراحی می‌شوند که سرمایه‌گذاری‌ها را به ابتکاراتی با ملموس‌ترین و سریع‌ترین عایدی تبدیل می‌کنند. از این رو شرکت‌ها سرمایه‌گذاریِ خود را به ابتکاراتی محدود می‌کنند که برای استراتژی‌های بلندمدت جوابگو باشند.

در طول سال‌ها سرنوشت همکلاسی‌های سال 1979 خود را بررسی کردم. در نهایت متوجه شدم که بیشترِ آن‌ها غمگین‌اند. از همسرشان جدا شده‌اند و از استراتژی که در ابتدا تعیین و تبیین کرده‌اند، دور افتاده‌اند. بینش اصلی این است. استراتژی یک شرکت با ابتکاراتی تعیین می‌شود که مدیریت در آن سرمایه‌گذاری کرده است. در نتیجه اگر روند تخصیص منابع یک شرکت ماهرانه مدیریت نشود، آنچه از دلش بیرون می‌آید با آنچه مدیریت می‌خواسته بسیار متفاوت خواهد بود.سیستم‌های تصمیم‌گیریِ شرکت‌ها طوری طراحی می‌شوند که سرمایه‌گذاری‌ها را به ابتکاراتی با ملموس‌ترین و سریع‌ترین عایدی تبدیل کنند. در نتیجه، شرکت‌ها سرمایه‌گذاریِ خود را فقط به ابتکاراتی محدود می‌کنند که پاسخگوی استراتژی‌های بلندمدت باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
تئوری مدیریت زندگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی
نویسنده
مترجمفاطمه باغستانی
راویمهربان جزینی
ناشر صوتینشر هورمزد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

Amir_eht
۱۴۰۲/۱۲/۳
به نظرم این کتاب رو باید بارها گوش داد. یه سری نکته‌هایی رو یاد گرفتم که توی جاهای مختلف و کارهای مختلف میشه پیاده شون کرد. برای همین میگم بارها باید گوش داد. چون هربار که میخونیش میتونی تواناییت رو بهتر کنی.
پیشنهاد میدم حتما این کتاب رو گوش بدین.
ممنون بابت زحماتی که برای انتشار این کتاب کشیدین
Mohsen jafari
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
بسیار زیبا و کار امد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی

برای دریافت کتاب صوتی تئوری مدیریت زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.