معرفی و دانلود کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید

عکس جلد کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید

مارک آلن که یک میلیونر خودساخته محسوب می‌شود و در کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید، اسرار ریز و مهمی را ارائه می‌دهد که شما را به موفقیت می‌رساند. این کتاب صوتی با استفاده از مثال‌هایی ساده، راهکارها و روش‌هایی را می‌آموزد که زندگی و کارتان را متحول می‌سازد.

درباره کتاب صوتی درس میلیونر:

گاهی اوقات ممکن است عقاید و باورهایی داشته باشید که مانع پیشرفت شما شود، عقایدی که نسبت به آن‌ها آگاهی ندارید اما تأثیر بسیاری بر روند زندگی شما می‌گذارند. شاید تمایل دارید به ثروت و موفقیت بسیاری برسید اما تاکنون در رسیدن به این آرزو ناکام مانده‌اید و همانگونه که شما هم می‌دانید عده‌ای اندکی هستند که به این موفقیت دست یافته‌اند. چرا شما در گروه این افراد خوش‌شانس قرار ندارید؟ شاید به خاطر این‌که تاکنون برای رسیدن به رویای خود حاضر نشده‌اید تغییری در زندگی و عادت‌های خود ایجاد کنید. نگران نباشید در این مسیر تنها نیستید، تاکنون نویسندگان بسیاری در این زمینه قلم‌فرسایی کرده‌اند و مایلند به شما کمک کنند اما کتاب صوتی درس میلیونر (The millionaire course) از جنس دیگری است و در جایگاهی متفاوت نسبت به سایر کتاب‌های موفقیت قرار دارد؛ چرا که فردی مانند مارک الن (Mark Allen) این کتاب را نوشته است. او میلیونری خودساخته به شمار می‌آید و همه وی را به خاطر موفقیت‌های روزافزونش می‌شناسند. مارک در این کتاب صوتی، رازهای شگفت‌انگیز خود را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی با شما در میان می‌گذارد.

کتاب صوتی درس میلیونر یک دوره‌‏ی آموزشی جامع و کامل برای یادگیری نحوه‌ی دست‏یابی به رویاها محسوب می‌شود. ساختار این کتاب صوتی به گونه‏‌ای چیده شده که با فراگرفتن هر درس، ثمره‌ی آن را خواهید دید. از طرف دیگر، مارک الن نکات ریزی را ارائه می‌دهد که شما را به درک عمیقی نسبت به مسائل می‌رساند. در حقیقت می‌توان چنین برداشت کرد که کتاب صوتی درس میلیونر کمکتان می‏‌کند تا نگاه خود را نسبت به ثروت‌اندوزی تغییر دهید.

مارک الن بدون هیچ توقعی همه‌ی آنچه برای تحقق رویای‌تان نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهد و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این کتاب صوتی را جدی بگیرید و به تمام دستورالعمل‌هایش دقت نمایید. کتاب صوتی درس میلیونر ظرفیت این را دارد که مهم‌ترین کتاب زندگی‌تان باشد؛ چرا که تاکنون زندگی میلیون‌ها انسان را متحول کرده است.

البته ناگفته نماند، نویسنده‌ی این کتاب تلاش می‌کند تا به جنبه‌های معنوی زندگی انسان نیز بپردازد و از اهمیت وجود این قبیل مسائل در زندگی می‌گوید؛ بنابراین، کتاب صوتی درس میلیونر نه تنها به مادیات زندگی شما توجه دارد بلکه برای روح و روان شما هم ارزش قائل است و به آن نیز می‌پردازد.

کتاب صوتی درس میلیونر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید به رویای خود برسید اما نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، مسیر موفقیت خود را با شنیدن کتاب صوتی درس میلیونر آغاز نمایید. مطمئن باشید چنین اقدامی مسیر را برای‌تان بسیار هموار و دلچسب می‌کند.

مارک الن را بیشتر بشناسیم:

مارک الن که به عنوان نویسنده و سخنران انگیزشی شناخته می‌شود، در سال 1946 به دنیا آمد. این نویسنده‌ی آمریکایی که امروزه دنیا را با آثار خود فتح کرده است، در سال 1977 شرکتی با نام کتابخانه‌‏ی دنیای نو تأسیس کرد و این شرکت تا امروز نیز فعالیت دارد و مارک الن همچنان مدیر آن است. انتشار کتاب‌هایی در رابطه با بدن، روح و ذهن از جمله فعالیت‌های اصلی مارک در این شرکت انتشاراتی به شمار می‌آید. شرکت کتابخانه‌‏ی دنیای نو در آغاز با سرمایه‌ای بسیار کم تأسیس شد اما امروزه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های انتشاراتی در ایالات متحده‌ی آمریکا شناخته می‌شود.

کتاب «بزرگ‏‌ترین راز زمانه» مشهورترین و مهم‌ترین اثری است الن تاکنون نوشته است و بسیاری او را با همین کتاب می‌شناسند. مارک آلن به موسیقی نیز علاقهمند است و در کنار نویسندگی به آهنگسازی نیز می‌پردازد و تاکنون چندین آلبوم موسیقی منتشر نموده است. مارک الن در حال حاضر با همسر و فرزندش در کالیفرنیای شمالی زندگی می‏‌کند. از میان سایر آثار این نویسنده می‌توان به مواردی مانند راه جادویی، را‌حل 10 درصدی، کاهش استرس، زندگی کامل و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی درس میلیونر می‌شنویم:

رسالت و هدف کلمات قدرتمندی هستند، اگر حرفه‌ی مورد علاقه‌ی‌مان را پیدا کنیم و اگر بدانیم در زندگی دنبال چه می‌گردیم بر کیفیت زندگی خود می‌افزاییم. اگر بدانیم در زندگی چه می‌خواهیم، دنبال ضروریات می‌رویم، دنبال آن‌ چیزهایی می‌رویم که مهم هستند و بی‌جهت سال‌های گرانبهای عمر خود را حیران و سرگردان تلف نمی‌کنیم. وقتی بدانیم چه می‌خواهیم انجام دهیم، به رضایت خاطری می‌رسیم که هرگز تصور آن را هم نمی‌کردیم. چند سوال معدود و ساده‌ی این درس به ما امکان می‌دهد تا ذهن خلاق خود را در مسیر درست فعال کنیم. پاسخ به این سوالات ساده به ما امکان می‌دهد تا زندگی موفقی بسازیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
25 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
اگر هنرمند هستید
21 دقیقه
درس یک
17 دقیقه
چند مثال
13 دقیقه
درس دو
12 دقیقه
هدف مالی مشخصی داشته باشید
28 دقیقه
درس سه
20 دقیقه
درس چهار
22 دقیقه
یافتن راه حل‌های خلاق
20 دقیقه
درس پنج
23 دقیقه
انتخاب فراوانی به طرز آگاهانه
37 دقیقه
درس شش
28 دقیقه
درس هفت
28 دقیقه
درس هشت
26 دقیقه
درس نه
20 دقیقه
درس ده
22 دقیقه
درس یازده
24 دقیقه
قدرت آیین عبادی
25 دقیقه
وارد عالم وجود ناب شدن
27 دقیقه
درس دوازده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویلاله اکبری
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید

پریسا کاظمی
۱۴۰۲/۹/۸
کتاب خوبیه ولی اسمش شبیه محتوای داخلش نبود، بیشتر شبیه به کتابهای انگیزشی و موفقیت بود
در کل خوب بود صدای گوینده هم عالی
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید

برای دریافت کتاب صوتی درس میلیونر: برنامه‌ای پنداره‌ای برای آن که به رویاهای زندگی خود تحقق بخشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.