معرفی و دانلود کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر

کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر شامل پنج داستان کوتاه در ژانر طنز است که جملگی در قالب «چت‌استوری» روایت شده‌اند. گفتنی‌ست جمعی از صداپیشگان خوبِ کشورمان گویندگی این اثر را برعهده داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر:

فضا پر از اضطراب است؛ تنش، حتی از پشت گوشی تلفن نیز به خوبی نمایان می‌گردد. پسر که به‌نظر می‌رسد امتحانی مهم در پیش دارد، از دختر چنین می‌پرسد: «آماده‌ای؟»... تو گویی قرار است دختر به جای او سوالات امتحان را پاسخ بگوید. برای لحظاتی جو متشنج می‌شود؛ معلم به سمت پسر می‌آید اما پسر می‌تواند از مهلکه بگریزد؛ تنش میان دختر و پسر آرام‌آرام افزایش می‌یابد و گفت‌وگوی آن‌ها به بحث و کل‌کل تبدیل می‌شود؛ تا این که دختر مدام در قبال پاسخ دادن به سوالات چیزی طلب می‌کند...

خلاصه‌ای که مطالعه کردید، معرفی مختصری از قصه طنز «تله» بود که به همراه چهار داستان دیگر در کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر قرار گرفته است. این قصه‌ها اگرچه کوتاه‌اند اما شیرینی گوش سپردن به آن تا مدت‌ها به جانتان خواهد نشست. همچنین، عناوین سایر داستان‌ها چنین‌اند: «تله، جوینده یابنده است، معجون عشق، اپراتور و گدازه‌های آتشفشانی»

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه طنز علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر می‌شنویم:

- اینجایی؟
- آره... شروع کردی؟
- آره؛ آماده‌ای؟
- ایول! جواب سوال اول چی می‌شه؟
- الف.
- دومی؟
- جیم.
- سومی؟
- جدی جدی می‌خوای جواب تک‌تک سوالا رو بپرسی؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
جوینده یابنده است
6 دقیقه
معجون عشق
6 دقیقه
گدازه‌های آتشفشانی
9 دقیقه
اپراتور
6 دقیقه
تله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر
نویسنده
مترجمسحر مرعشی، محمدعلی سراجق، امین رضایی
راویسید میثاق ابطحی، هادی شوشتری، سارا صفایی، محسن سجادی، داریوش شمس، افسانه غلافگر
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر

برای دریافت کتاب صوتی تله و چند داستان کمدی دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.