معرفی و دانلود کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر

گفتگوهایی که به وقایع مهیجی می‌انجامند! چت استوری سبکی از روایت است که به‌تازگی باب شده و شما داستان را در خلال چت کردن شخصیت‌ها دنبال می‌کنید. کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر که ذیل این سبک قرار می‌گیرد، چند داستان مهیج و جذاب با موضوعات مختلف را شامل می‌شود.

دربارهٔ کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر:

اگر دوست صمیمی‌تان به شما بگوید فردا به مدرسه نرو به حرف او گوش می‌کنید؟

شروع داستان «به مدرسه نرو» به این شکل است. پسر نوجوانی پیامی از جانب دوستش دریافت می‌کند با این مضمون که فردا به مدرسه نرو و وقتی از او دلیلش را می‌پرسد با این جواب روبه‌رو می‌شود: «به من اعتماد کن و فردا به مدرسه نرو!»

کتاب حاضر دربردارندهٔ پنج قصهٔ مهیج و هیجان‌انگیز در قالب گفتگوی چند نفر است که همگی در قالب نوعی گفت‌وگو بین دو یا چند شخصیت روایت شده‌اند. این آثار که هرکدام یک چت استوری مستقل به شمار می‌روند، به ترتیب شامل عناوین پیش‌رو می‌شوند: «به مدرسه نرو، ناپیدا، قایم موشک، تعویض چهره، سنجاب»

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونهٔ داستانی جدیدی است که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به‌نحوی‌که در آن به‌ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چپ‌روم پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعهٔ چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی‌به‌فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییریافته و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر مناسب چه کسانی است؟

از تمام علاقه‌مندان به داستان‌های مهیج دعوت می‌کنیم به این کتاب صوتی گوش کنند.

در بخشی از کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر می‌شنویم:

- «سلام، اسم من کریه. شما آقای بن جانسون هستید. لطفاً تأیید کنید.»

- «خودم هستم.»

- «آقای جانسون، میخوام از طرف صنایع روبودال از شما بابت داوطلب شدن جهت تست اسباب‌بازی جدیدمون تشکر کنم. حنای قایم موشک باز. برای مطمئن شدن از اینکه در طول زمان تجربهٔ محصول جدیدمون نهایت لذت رو می‌برید، باید باهاتون در ارتباط باشم.»

- «به نظر من یه اسباب‌بازی بچگونه نمیاد.»

- «هر نظری که راجع به محصول ما دارید باید ثبت بشه. اگه هیچ بازخورد منفی نداشته باشیم، حنای قایم موشک باز توی سطح جهانی وارد بازار میشه.»

- «پس تحت فشارم نذارید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
به مدرسه نرو
6 دقیقه
ناپیدا
8 دقیقه
قایم موشک
7 دقیقه
تعویض چهره
12 دقیقه
سنجاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر
نویسنده
مترجمسحر مرعشی، پوریا جارچی، سپینود جلالی
راویسید میثاق ابطحی، محسن سجادی، نگار اسماعیلی، لیلا سلطانی، مریم لطفی، فرناز حداد
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر

برای دریافت کتاب صوتی قایم موشک و چند داستان مهیج دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.