معرفی و دانلود کتاب صوتی خنجر

عکس جلد کتاب صوتی خنجر
قیمت:
۱۳,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خنجر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خنجر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خنجر

یک داستان کوتاه هیجان‌انگیز با پایانی غیرمنتظره. وحید قربانی‌نژاد شلمانی در کتاب صوتی خنجر داستان مردی را روایت می‌کند که با جنون خود دست به گریبان می‌شود و قتلی هولناک را رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب صوتی خنجر

مرز بین وهم و واقعیت در کتاب صوتی خنجر مشخص نیست. شخصیت اصلی کتاب که خودْ داستان را روایت می‌کند، با عجیب‌ترین موقعیت زندگی خود روبه‌رو می‌شود. اما هیچ‌کس و حتی خود راوی نیز نمی‌داند که این اتفاق را در خیال خود می‌بیند یا در حقیقتی که بی‌واسطه آن را زندگی می‌کند. راوی به جنون مبتلاست یا در لحظه‌ای که در ناباورانه‌ترین موقعیت زندگی‌اش قرار می‌گیرد دچار جنون آنی می‌شود؟ آیا راهی برای رهایی از این جنون رویاروی او وجود دارد؟ با شنیدن داستان کوتاه خنجر به پاسخ این سؤال‌ها دست خواهیم یافت یا درست برعکس، با خیل انبوهی از پرسش‌های دیگر نیز مواجه خواهیم شد؟

داستان کوتاه در ادبیات فارسی قدمتی صدساله دارد. این ژانر ادبی در تاریخ ادبیات ایران با انتشار مجموعه داستان یکی بود یکی نبود اثر محمدعلی جمالزاده آغاز شد و بعدتر سکان این کشتی به نویسندگانی همچون ابراهیم گلستان، هوشنگ گلشیری، صادق چوبک، صادق هدایت و... سپرده شد. اکنون و با گذشت بیش از یک سده از متولد شدن نخستین داستان کوتاه فارسی، نویسندگان جوان پا به میدان گذاشته‌اند و نام‌های تازه‌ای در قفسه‌ی داستان کوتاه کتابفروشی‌ها به چشم می‌خورد. وحید قربانی‌نژاد شلمانی نیز یکی از این نام‌هاست که با همت انتشارات گیوا داستان کوتاه شنیدنی خود را منتشر کرده است.

شخصیت‌های سودازده و موقعیت‌های جنون‌آمیز تم مشترک بسیاری از آثار وحید قربانی‌نژاد شلمانی هستند. در این کتاب صوتی نیز شخصیت اصلی داستان او دست به اقدامی دیوانه‌وار می‌زند که حقیقی یا موهومی بودنش بر ما پوشیده است. این اثر در نخستین مجموعه‌ی چاپ‌شده‌ی وحید قربانی‌نژاد شلمانی قرار دارد و اکنون به همت نشر صوتی گیوا در قالب کتاب صوتی تهیه و منتشر شده است. داستان کوتاه خنجر را با صدای حسین نصیری می‌شنوید.

کتاب صوتی خنجر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کوتاه هیجان‌انگیز با چاشنی خشونت علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با وحید قربانی‌نژاد شلمانی بیشتر آشنا شویم

این نویسنده در تیر ماه 1364 چشم به جهان گشود. وحید قربانی‌نژاد شلمانی از سال 1380 و از سن شانزده‌سالگی به وبلاگ‌نویسی روی آورد و در سال 1397 موفق شد نخستین کتاب خود را منتشر کند: مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه با عنوان «تاریک، سرد و بی‌نهایت طولانی». «شب قداره‌های بلند» نام کتاب دیگر وحید قربانی‌نژاد شلمانی است.

در بخشی از کتاب صوتی خنجر می‌شنویم

عرق سرد روی پیشانیم نشست. نمی‌توانستم افکارم را سر و سامان بدهم، از در فاصله گرفتم و آن‌طرف‌تر روی زمین نشستم. سرم گیج می‌رفت، زنم که از چشمم بیشتر به او اعتماد داشتم شب اول مرگ من با فاسقش در حال معاشقه بود. دیگر طاقت دیدن و شنیدن نداشتم، بلند شدم و رفتم توی اتاق بغل سر صندوق قدیمی خودم که گوشه اتاق بود، بعد از کمی زیر و رو کردن خنجر قدیمی یادگاری پدرم را برداشتم از غلاف درش آوردم. حتی توی تاریکی هم برق میزد. بلند شدم و به سمت اتاق زنم رفتم. پشت به من توی جایش خوابیده بود اما خبری از مرد نبود، رفتم کنارش نشستم. آرام به موهایش دست کشیدم؛ همان موهای مشکی و صاف همیشه اما خودش در کسری از ثانیه تا حد یک فاحشه در ذهنم سقوط کرده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
خنجر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خنجر
نویسنده
راویحسین نصیری
ناشر صوتیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خنجر

واهه یوسفی
۱۴۰۲/۳/۲۷
واقعا سرگرم کننده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خنجر

برای دریافت کتاب صوتی خنجر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.