معرفی و دانلود کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

عکس جلد کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم
قیمت:
۹۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم، روایت رویارویی عشقی قدیمی با عشقی تازه است. کالین هوور در این کتابِ تحسین‌شده که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان عاشقانه‌ی گودریدز بوده است، داستان زندگی پرفرازونشیب زنی جوان به نام لیلی را تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم (It Ends With Us) عاشقانه‌ای جذاب و درگیرکننده است. این کتاب، از آن دسته رمان‌هایی است که تا مدت‌ها بعد از تمام شدن هم شما را رها نمی‌کند. کالین هوور (Colleen Hoover) با این کتاب، اثرِ هنری غم‌انگیز و منحصربه‌فردی را خلق کرده که مخاطب را به تحسین وا می‌دارد. استقبال گسترده از این کتاب باعث شد تا کالین هوور، قسمت دومی را در ادامه‌ی این داستان بنویسد که «ما شروعش می‌کنیم» نام دارد.

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم داستان زندگی زنی جوان به نام لیلی را روایت می‌کند. لیلی سختی‌های زیادی را در زندگی پشت‌سر گذاشته است. او کودکی خود را در شهر کوچکی در ایالت مین گذرانده و بعد از فارغ‌التحصیل شدن در دانشگاه، به بوستون نقل‌مکان کرده تا به شغل رؤیایی‌اش برسد. او همیشه آرزو داشته گل‌فروشی خودش را داشته باشد و با سخت‌کوشی فراوان کسب‌وکارش را در بوستون راه انداخته است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

حالا دست سرنوشت، مرد جوانی را بر سر راه لیلی قرار داده است. رایل، نام این مرد جوان و خوش‌چهره است که شخصیت خاصی دارد. او سرسخت و مغرور است؛ از طرفی، بسیار باهوش و احساساتی نیز هست و به لیلی علاقه‌ی زیادی دارد. با وجود این علاقه‌ی شدید، چیزی در مورد این مرد لیلی را نگران می‌کند؛ او تمایلی به ساختن یک رابطه‌ی پایدار ندارد. این‌که بر او چه گذشته که میلی به برقراری رابطه‌ای سالم ندارد سؤالی است که لحظه‌ای از ذهن لیلی بیرون نمی‌رود.

در میانه‌ی این عاشقانه‌ی پرابهام، سروکله‌ی عشقی قدیمی هم در زندگی لیلی، شخصیت اصلی کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم، پیدا می‌شود. عشق اولش اطلس، که همیشه حامی او بوده و برایش یادآور خاطرات گذشته است، دوباره به زندگی لیلی پا می‌گذارد تا ذهن آشفته‌ی او را آشفته‌تر از پیش کرده و رابطه‌ی تازه‌ی او را زیرورو کند.

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم، اثری از کالین هوور است که به همت بهاره مظاهری به فارسی ترجمه شده. انتشارات کتاب‌سرای نیک نسخه‌ی متنی آن را منتشر کرده و نشر صوتی جیحون کار انتشار نسخه‌ی صوتی این کتاب را بر عهده داشته‌ است. این کتاب صوتی را با صدای شهره روحی، هوتن شاطری‌پور، اشکان فتولی، نسترن نجاران، مهدی فضلی و محمد ولیان می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین رمان عاشقانه‌ی گودریدز در سال 2016
  • نامزد جایزه‌ی بهترین کتاب گودریدز در سال 2018
  • کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

  • کتاب خودمان تمامش می‌کنیم با موضوع دشواری گلاویز می‌شود؛ کتابی با لطافت عاشقانه و درون‌مایه‌ای عاطفی. (Kirkus Reviews)
  • این کتاب، مسائلی سخت را به طرزی ماهرانه و مطمئن حل می‌کند. (Huffington Post)
  • کتابی باشکوه و تأثیرگذار؛ این کتابی است که مردم آن را به هم معرفی می‌کنند. (USA Today)
  • کالین هوور یکی از تأثیرگذارترین صداهای دهه اخیر است. (Elle)
  • این کتاب، رمانی شجاع و غم‌انگیز است که پنجه‌هایش را در ذهن مخاطب فرو می‌کند و تا مدت‌ها بعد از تمام شدنش او را رها نمی‌کند. (Anna Todd)

اقتباس سینمایی از کتاب خودمان تمامش می‌کنیم

قرار است در سال 2024 میلادی فیلمی با همین نام بر اساس داستان کتاب خودمان تمامش می‌کنیم ساخته شود که جاستین بالدونی (Justin Baldoni) کارگردانی آن را به عهده دارد. ستارگانی چون بلیک لایولی (Blake Lively)، جاستین بالدونی و برندن اسکلنر (Brandon Sklenar) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی پیش رو را به علاقه‌مندان رمان‌های عاشقانه‌ی خارجی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم می‌شنویم

نیم ساعت طول می‌کشد تا به خانه برسم. 2 بار به لوسی زنگ می‌زنم تا ببینم می‌تواند کمکم کند یا نه، اما تلفنش را جواب نمی‌دهد. به خانه که می‌رسم از این‌که می‌بینم روی کاناپه دراز کشیده و گوشی روی گوشش است کمی عصبانی می‌شوم. در را پشت سرم می‌کوبم. نگاهم می‌کند و می‌پرسد: «چه اتفاقی برات افتاده؟» از دیوار کمک می‌گیرم و لنگان‌لنگان به سمت راهرو می‌روم: «مچ پام پیچ خورده.» وقتی به راهرو می‌رسم با صدای بلند می‌گوید: «ببخشید گوشیم رو جواب ندادم. دارم با الکس صحبت می‌کنم. می‌خواستم خودم بهت زنگ بزنم.» من هم با صدای بلند جوابش را می‌دهم: «اشکالی نداره.» و بعد در اتاقم را محکم می‌بندم. به طرف حمام می‌روم و چندتا مسکن قدیمی از داخل کابینت برمی‌دارم. دوتا مسکن می‌خورم و بعد روی تخت دراز می‌کشم و به سقف زل می‌زنم. باورم نمی‌شود که یک هفته‌ی کامل توی این خانه گیر افتاده‌ام. تلفنم را برمی‌دارم و به مادرم پیام می‌دهم: «مچ پام پیچ خورده. حالم خوبه اما میشه این چندتا چیزی که میگم رو از مغازه برام بگیری؟» تلفنم را روی تخت می‌اندازم و برای اولین بار خدا را شکر می‌کنم که مادرم تقریباً نزدیک من زندگی می‌کند. راستش را بخواهید آن‌قدرها هم بد نشد، فکر می‌کنم الان که پدرم مرده است، بیشتر از مادرم خوشم می‌آید. می‌دانم که از او به خاطر ترک نکردن پدرم کینه به دل گرفته بودم. با اینکه با آمدن مادرم شدت کینه‌ام کمتر شده است، اما همچنان وقتی به پدرم فکر می‌کنم، همان حس نفرت به سراغم می‌آید. چسبیدن به این همه کینه و نفرت نسبت به پدرم فایده‌ای ندارد، ولی لعنتی واقعا آدم وحشتناکی بود؛ در مقابل مادرم، من و اطلس.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
32 دقیقه
بخش اول ـ فصل اول ـ قسمت یک
21 دقیقه
فصل اول ـ قسمت دو
14 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت یک
18 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دو
22 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت یک
19 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دو
18 دقیقه
فصل چهارم
19 دقیقه
فصل پنجم
10 دقیقه
فصل ششم
23 دقیقه
فصل هفتم ـ قسمت یک
17 دقیقه
فصل هفتم ـ قسمت دو
17 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت یک
26 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت دو
7 دقیقه
فصل نهم
29 دقیقه
فصل دهم
14 دقیقه
فصل یازدهم ـ قسمت یک
30 دقیقه
فصل یازدهم ـ قسمت دو
22 دقیقه
فصل دوازدهم
11 دقیقه
فصل سیزدهم
25 دقیقه
فصل چهاردهم
21 دقیقه
فصل پانزدهم
12 دقیقه
فصل شانزدهم
24 دقیقه
فصل هفدهم
9 دقیقه
بخش دوم ـ فصل هجدهم
18 دقیقه
فصل نوزدهم
20 دقیقه
فصل بیستم
18 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
11 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
26 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
12 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
19 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
11 دقیقه
فصل بیست‌وششم
7 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
12 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم ـ قسمت یک
25 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم ـ قسمت دو
14 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
19 دقیقه
فصل سی‌ام
8 دقیقه
فصل سی‌ویکم
14 دقیقه
فصل سی‌ودوم
13 دقیقه
فصل سی‌وسوم
15 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
25 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
13 دقیقه
فصل آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویشهره روحی، هوتن شاطری پور، اشکان فتولی، نسترن نجاران، مهدی فضلی، محمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

محمد انتظاری
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کتاب قشنگی بود صدای گوینده‌ها خیلی عالی و با احساس بود و کاملا حس رو به شنونده منتقل میکرد،
رایل یکم مظلوم واقع شد، سخته بخوایی با آدمی زندگی کنی که درگیر عشق گذشتش باشه و متوجه بشی این احساس و نشونه‌ها همچنان توی زندگی متاهلی طرفت وجود داره، کاش آدما تا وقتی از احساس و عواطف گذشتشون دست نکشیدن وارد رابطه جدید نشن
Par
۱۴۰۳/۲/۱
من خیلی دوسش داشتم فوق‌العاده بود خصوصا راوی‌های رمان زیباییش رو دو چندان کرده بودند فقط‌ای کاش که آدم‌ها همیشه عاشق اونی میشدن که قرار بود باهاش ازدواج و زندگی کنند که اونطوری در حق کسی ظلم نمیشد خیلی بده من خییییلی دلم برای رایل سوخت خیییییلی دوست داشتم سرگذشتش جور دیگه‌ای میشد رایلی آدم بدی نبود
ف س
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
کتاب خیلی زیبایی بود، البته در قیاس با رمان دیگر این نویسنده به نام دوازدهم نوامبر که فوق العاده بود، رتبه پایین‌تری میگیره ولی کتاب گیرایی بود، نقطه شگفت انگیز این کتاب، گوینده‌های حرفه‌ای با صداهای بسیار زیبا هستن که این رمان صوتی رو شبیه یک تئاتر براتون به تصویر میکشن
سعیده بهزادی پور
۱۴۰۲/۸/۳۰
کتاب بسیار خوب و اموزنده‌ای بود شجاعت لیلی در ترک رایل واقعا قابل تحسین بود کاش تمام زنان آسیب دیده بتونن مثل لیلی قوی باشن و زندگیشون رو نجات بدن
Hadi Aghamohammadi
۱۴۰۳/۲/۵
چه میشه گفت نویسنده عالی و فوق العاده کالین هوور شاهکار می‌نویسه
دوبله اثر هم که دیگه جای حرف و سخنی باقی نمیزاره
آرزو نصراللهی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
قشنگ بود و پیشنهاد میکنم گوش کنید کتاب قشنگی بود و از شنیدنش لذت بردم پیشنهاد میکنم این کتاب رو برای شنیدن انتخاب کنید
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم

برای دریافت کتاب صوتی خودمان تمامش می‌کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.