معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان من

عکس جلد کتاب صوتی داستان من
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان من

کتاب صوتی داستان من، خودزندگی‌نامه‌ای از استیون جرارد، کاپیتانِ پیشینِ تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی انگلستان است. جرارد در این کتاب از نوجوانی و عشقش به فوتبال، دوران ورزش حرفه‌ای و زندگی‌اش خارج از مستطیل سبز می‌گوید. گفتنی‌ست این کتاب در سال 2016 به‌عنوان نامزد جایزه‌ی کراس انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی داستان من

استیون جورج جرارد (Steven George Gerrard) در کتاب صوتی داستان من (steven gerrard, my story) از زندگی حرفه‌ای و شخصی خود گفته است. او در این کتاب، فرازونشیب زندگی خود را به عنوان فوتبالیستی حرفه‌ای به‌روشنی و با جزئیاتی جالب‌توجه به تصویر کشیده است. کتاب شروعی هیجان‌انگیز و گیرا دارد: لیزخوردنِ جرارد و افتادنِ او، فرصتی را به دمبه‌با، بازیکن تیم چلسی، می‌دهد تا توپ را گرفته و وارد دروازه‌ی لیورپول کند و به‌این‌ترتیب، رؤیای لیورپول برای برد در فینال و رسیدن به قهرمانیِ لیگ برتر پس از 24 سال نقش برآب می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان من

استیون جرارد یکی از بازیکنان حرفه‌ای و موفق تیم فوتبال لیورپول و تیم ملی انگلستان است. او تنها بازیکنی است که در تمام فینال‌های جام حذفی انگلستان، جام اتحادیه، جام یوفا و لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرده و به قهرمانی دست یافته است. جرارد از هشت سالگی به تیم لیورپول پیوست و جز یک مقطع بسیار کوتاه، بیشترِ دورانِ فوتبالِ حرفه‌ای خود را در باشگاه لیورپول گذراند. استیون جرارد سومین بازیکنِ تاریخ فوتبال لیگ برترِ انگلستان است که بیش از 700 بازی برای یک تیم انجام داده است و به همین دلیل، یکی از محبوب‌ترین و الهام‌بخش‌ترین بازیکنانِ جزیره به شمار می‌رود. جرارد علاوه‌برآن، رکورد بالاترین کاپیتانی و هدایت تیم لیورپول را در زمین نیز به خود اختصاص داده است.

استیون جرارد در سال 2015 بالاخره از تیم لیورپول جدا شد و آخرین فصل فوتبالش را در تیم ال‌ اِی گلکسی در آمریکا گذراند. اما نتوانست این جدایی را تحمل کند و بار دیگر به تیم محبوبش بازگشت و این‌بار نه به عنوان بازیکن، که به عنوان مربی، هدایت تیمش را بر عهده گرفت. جرارد از آن زمان به بعد، مربیِ تیم‌های دیگری مانند رنجرز و استون‌ویلا نیز بوده است و اکنون سرمربی تیم الاتفاق عربستان است. شاید دور نباشد آن روزی که بار دیگر در هیئت یک مربی باتجربه به تیم مورد علاقه‌اش بازگردد.

بازیکنِ جوانِ سال انگلستان در سال 2001، بازیکنِ سالِ لیگ برتر انگلستان در سال‌های 2006 و 2009، بازیکن سال یوفا در سال 2005، باارزش‌ترین بازیکنِ فصل در سال 2005 و دریافت نشانِ افتخارِ MBE از طرف ملکه الیزابت تنها اندکی از عناوینِ افتخارات و جوایزی هستند که جرارد موفق به کسبِ آن‌ها شده است. اما دورانِ فوتبال او سراسر موفقیت و شادکامی نبوده است. جرارد لحظات تلخ و دشواری‌های زیادی را نیز از سر گذرانده که در کتاب خود، داستان من، با روایت‌های شنیدنی به آن‌ها پرداخته است.

از استیون جرارد تاکنون سه زندگی‌نامه منتشر شده است که داستانِ من، آخرین و کامل‌ترینِ آن‌هاست. استیون جرارد در کتاب صوتی داستان من، فرازوفرودهای زندگی یک قهرمانِ ورزشی، شادمانیِ پیروزی‌ها و کسب مقام‌ها و تلخیِ شکست‌ها و مصدومیت‌ها، امیدها، افتخارات، رؤیاها و لغزش‌های خود را با هواداران و مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. این کتاب توسط ماشاالله صفری به فارسی برگردانده شده و نشر گلگشت آن را به چاپ رسانده است. نسخه‌ی شنیداری این کتاب به همت نشر صوتی آوانامه و با خوانش تایماز رضوانی در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب داستان من

  • کتاب داستان من، شرح زندگیِ استیون جرارد، یک فوتبالیست حرفه‌ایِ به‌تمام معناست. (کابر سایت آمازون)
  • کتاب داستان من، زندگینامه‌ی شگفت‌انگیز استیون جرارد، سرشار از تعهد، وفاداری و اراده است. (کاربر سایت آمازون)
  • داستان من روایتی واقعی از پیروزی و شکست است. (کاربر سایت آمازون)

کتاب داستان من برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی داستانِ من را به تمام علاقه‌مندان فوتبال، طرفدارانِ فوتبال جزیره، تیم لیورپول و استیون جرارد پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی داستان من می‌شنویم

هیچ مسئولیت و فشاری در کار نبود و ما دیوانه‌ی فوتبال بودیم. سیستم وای‌تی‌اس هم به این معنا بود که می‌توانستم از روزهای خسته‌کننده‌ی مدرسه فرار کنم. الان می‌دانم که باید در مدرسه می‌ماندم چرا که پتانسیل و هوش این را داشتم که درس را ادامه دهم. اما آن زمان، علاقه‌ای به مدرسه نداشتم. کمی ادامه دادم ولی باید بیشتر تلاش می‌کردم.

تمام آن روزهای وای‌تی‌اس باعث شده مزه‌ی شیرین فوتبال‌بازی‌کردن به عنوان یک شغل را احساس کنم. بعد هر روز بعد از کلاس‌ها به مِلوود می‌رفتم و تمام‌وقت برای باشگاهی کار می‌کردم که عاشقش هستم، جایی که در محاصره‌ی قهرمانم بودم.

هر روز صبح با اتوبوس از بلوبل به زمین‌های تمرینی ملوود در وست دربی می‌رفتم. اما اگر دیر از خواب بیدار می‌شدم، که به‌ندرت اتفاق می‌افتاد، باید دوبار خط عوض می‌کردم، چرا که با حقوق هفته‌ای 47 پوند نمی‌توانستم سوار تاکسی شوم.

خنده‌ام می‌گیرد، یاد روزی در سال 2014 می‌افتم، زمانی که پیشنهاد 13.5 پوندی قطری‌ها را برای دو سال بازی رد کردم. گاهی‌اوقات تامی کولشاو، که تازه حرفه‌ای شده بود، من را با فورت اسکورت‌اش سر تمرین می‌برد و هرگز پولی از من قبول نمی‌کرد. تامی کمک بزرگی بود. هنوز دوست هستیم.

در آکادمی، ماهی یک‌بار حقوق دریافت می‌کردیم، اما باشگاه به والدینم، جولی و پل، هفته‌ای 40 پوند می‌داد تا کمک‌خرجی باشد. پدر و مادرم، که در تمام طول مسیر من را حمایت کردند، قلب‌های بزرگی داشتند. اگر در خانه پسر خوبی بودم، تمام آن چهل پوند را به من می‌داند. آن پول اندک از طرف لیورپول و پدر و مادر، ارزشش بسیار بیشتر از هزاران پوندی است که این روزها به نوجوانان در فوتبال می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه: لغزش
34 دقیقه
فصل اول: بن‌بست - بخش اول
37 دقیقه
فصل اول: بن‌بست - بخش دوم
39 دقیقه
فصل دوم: تغییر فصل‌ها - بخش اول
20 دقیقه
فصل دوم: تغییر فصل‌ها - بخش دوم
27 دقیقه
فصل سوم: شادی‌های ژولیده - بخش اول
28 دقیقه
فصل سوم: شادی‌های ژولیده - بخش دوم
34 دقیقه
فصل چهارم: پیروزی‌ها و مقام‌ها - بخش اول
36 دقیقه
فصل چهارم: پیروزی‌ها و مقام‌ها - بخش دوم
39 دقیقه
فصل پنجم: حقایق تلخ - بخش اول
20 دقیقه
فصل پنجم: حقایق تلخ - بخش دوم
34 دقیقه
فصل ششم: موج - بخش اول
30 دقیقه
فصل ششم: موج - بخش دوم
37 دقیقه
فصل هفتم: نزدیک شدن - بخش اول
30 دقیقه
فصل هفتم: نزدیک شدن - بخش دوم
28 دقیقه
فصل هشتم: لیز خوردن - بخش اول
39 دقیقه
فصل هشتم: لیز خوردن - بخش دوم
27 دقیقه
فصل نهم: انگلستان، امید - بخش اول
29 دقیقه
فصل نهم: انگلستان، امید - بخش دوم
36 دقیقه
فصل دهم: انگلستان، پایان - بخش اول
32 دقیقه
فصل دهم: انگلستان، پایان - بخش دوم
28 دقیقه
فصل یازدهم: چرخ‌وفلک - بخش اول
34 دقیقه
فصل یازدهم: چرخ‌وفلک - بخش دوم
28 دقیقه
فصل دوازدهم: قراردادها، تصمیمات، چوب گلف شماره‌ی هشت - بخش اول
29 دقیقه
فصل دوازدهم: قراردادها، تصمیمات، چوب گلف شماره‌ی هشت - بخش دوم
35 دقیقه
فصل سیزدهم: گل‌های شگفت‌انگیز و... - بخش اول
33 دقیقه
فصل سیزدهم: گل‌های شگفت‌انگیز و... - بخش دوم
33 دقیقه
فصل چهاردهم: شامپانزه، لگد و نامه - بخش اول
26 دقیقه
فصل چهاردهم: شامپانزه، لگد و نامه - بخش دوم
26 دقیقه
فصل پانزدهم: رؤیاپردازی - بخش اول
46 دقیقه
فصل پانزدهم: رؤیاپردازی - بخش دوم
39 دقیقه
فصل شانزدهم: ترک لیورپول - بخش اول
43 دقیقه
فصل شانزدهم: ترک لیورپول - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان من
نویسنده
مترجمماشاالله صفری
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان من

برای دریافت کتاب صوتی داستان من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.