معرفی و دانلود کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ

عکس جلد کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ
قیمت:
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ

کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ نوشته‌ی فاطمه سرمشقی، داستان دختر کوچولوی دورگه‌ی ایرانی فرانسوی‌ای را تعریف می‌کند که بعد از هفت سال، به تنهایی به ایران برگشته تا با مادربزرگش زندگی کند؛ اما مادربزرگش زن عجیبی است و دوستان عجیب‌تری هم دارد که دوغدو، این دختر کوچک، چیزی از آن‌ها نمی‌داند...

درباره‌ی کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ

کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ که با قلم خلاقانه‌ی فاطمه سرمشقی نگاشته شده، داستان دختربچه‌ای را روایت می‌کند که همه‌چیزش عجیب است! از شکل و ظاهرش گرفته، تا اسمش، تا دوستانش و حتی مادربزرگش. اسم این دختر دوغدو است، آخر او از مادری فرانسوی و پدری ایرانی متولد شده و تمام سال‌های عمرش را هم تابه‌حال، در کنار پدرومادرش در فرانسه زندگی کرده. دوغدو رنگ روشن چشم‌هایش و موهای طلایی‌اش را از مادر فرانسوی‌اش به ارث برده، ولی رنگ سبزه‌ی پوستش و فرم بینی و لب‌هایش که از پدر به او رسیده، حدس زدن درباره‌ی ریشه‌ی ایرانی‌اش را راحت‌تر می‌کند. او با اینکه در این سال‌ها در فرانسه زندگی می‌کرده، ولی به لطف تلاش‌های پدر، فارسی را هم به خوبی یاد گرفته. حالا بعد از هفت سال، اتفاقاتی افتاده که او را تک‌وتنها راهی ایران کرده تا با مادربزرگی که تابه‌حال ندیده زندگی کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ

بعد از رسیدن به ایران و دیدن مادربزرگ، دوغدو دل‌گرم می‌شود. مادربزرگ زن سالخورده و چاقی است که رنگ پوستش، درست مثل پوست دوغدو سبزه می‌باشد. او زن مهربانی است و از دیدن نوه‌اش هم بسیار خوشحال شده. گفتیم دوغدو تنها به اینجا آمده، ولی یک همسفر عجیب تا رسیدن به ایران او را دنبال کرده تا کار ناتمامش را تمام کند. این همسفر، کسی نیست جز خانم سیلا که یک جادوگر است و با جاروی جادویی‌اش به دنبال دوغدو تا خود ایران پرواز کرده. دوغدو به سلامت به مقصد می‌رسد، ولی خانم سیلا هنگام فرود دچار مشکل می‌شود و محکم با دیوار برخورد می‌کند. بر اثر این حادثه، جاروی خانم سیلا می‌شکند و هزار تکه می‌شود.

شاید تا اینجا فکر کرده باشید که خانم سیلا و یا خود دوغدو، عجیب‌ترین شخصیت‌های داستان کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ باشند، ولی اشتباه می‌کنید! این قصه، شخصیت‌های دیگری هم دارد. مادربزرگ در خانه‌اش مهمانان ترسناکی دارد که از حضور آن‌ها به دوغدو چیزی نگفته. جن حمام و نره‌غول، دوستان صمیمی مادربزرگ هستند که برخلاف دندان‌های تیز و زیاد و ظاهر وحشتناکشان، بسیار مهربان‌اند و ماجراهای جالبی را هم به همراه دوغدو، مادربزرگ و خانم سیلا رقم می‌زنند.

کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ اثری از فاطمه سرمشقی است که توسط نشر صوتی لحن دیگر و انتشارات هوپا منتشر شده. این کتاب را با صدای مهشاد پهلوان صادق می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی دوغدو

مجموعه کتاب‌های دوغدو که آثاری از فاطمه سرمشقی هستند، داستان‌هایی با مضمون ماجراجویانه و خیال‌انگیزاند که از زندگی دوغدو در کنار مادربزرگ جالبش می‌گویند. دوغدو که دختربچه‌ای ایرانی فرانسوی است، به تنهایی به ایران آمده تا در کنار مادربزرگش زندگی کند؛ ولی مادربزرگ دوستان عجیب و ترسناکی دارد که ماجراهای مختلفی را برای دوغدو رقم می‌زنند. این مجموعه‌ی سه جلدی شامل «دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ»، «دوغدو 2: پدربزرگ و غول‌های عاشق» و «دوغدو 3: برنارد و خون‌آشام‌های دروغ‌گو» می‌شود.

کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 10 تا 14 ساله از شنیدن این داستان تخیلی و جذاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ می‌شنویم

درست وقتی که خانم چاق فرانسوی و جادوگر پیر دست در دست هم و لبخندزنان از چاه زنخدان بیرون می‌آیند، مورچه‌ها هم کار چسباندن چوب‌های جاروی خانم سیلا را تمام می‌کنند. طوری با دقت چوب‌ها را به هم چسبانده‌اند که هیچ اثری از شکستگی در آن دیده نمی‌شود. فقط جارو، بوی تند نعنا می‌دهد. دوغدو، به چشم‌های خانم سیلا که برق می‌زنند نگاه می‌کند و می‌گوید: «شاید اگه آدامسشون توت‌فرنگی بود جارو بوی بهتری می‌گرفت.» خانم سیلا سوار جارویش می‌شود و برای ده‌هزارمین بار می‌گوید: «هیچ جادوگری از بو و رنگ و مزه‌ی توت‌فرنگی خوشش نمی‌آد. برعکس، عاشق نعناست.» و به سرعت نور، دور اتاق می‌چرخد. برنارد دنبال خانم سیلا می‌دود و می‌گوید: «من رو هم سوار کن، فقط یه دور.» دوغدو به انگشت شست پای راستش خیره می‌شود و فکر می‌کند چقدر دلش می‌خواهد او هم سوار جاروی خانم سیلا شود و یک دور توی اتاق بچرخد. خانم چاق فرانسوی که انگار فکرش را خوانده است، چانه‌اش را می‌مالد و می‌گوید: «جاروی جادوگر که اسباب بازی نیست هر کسی سوارش بشه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
7 دقیقه
شناسنامه ـ مقدمه ـ مثبت یک
5 دقیقه
منفی یک
6 دقیقه
مثبت دو
5 دقیقه
منفی دو
7 دقیقه
مثبت سه
10 دقیقه
منفی سه
5 دقیقه
مثبت چهار
4 دقیقه
منفی چهار
6 دقیقه
مثبت پنج
6 دقیقه
منفی پنج
6 دقیقه
مثبت شش
5 دقیقه
منفی شش
6 دقیقه
مثبت هفت
5 دقیقه
منفی هفت
7 دقیقه
مثبت هشت
4 دقیقه
منفی هشت
3 دقیقه
مثبت نه
4 دقیقه
منفی نه
8 دقیقه
مثبت ده
6 دقیقه
توی پرانتز یک
3 دقیقه
منفی ده
8 دقیقه
مثبت یازده
2 دقیقه
توی پرانتز دو
4 دقیقه
منفی یازده
6 دقیقه
مثبت دوازده
8 دقیقه
بازگشت خانم سیلا
2 دقیقه
توی پرانتز سه
1 دقیقه
متن پشت جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ
نویسنده
راویمهشاد پهلوان صادق
ناشر چاپیانتشارات هوپا
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ

برای دریافت کتاب صوتی دوغدو 1: خانم سیلا و غول‌های مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.