معرفی و دانلود کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

عکس جلد کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد نوشته‌ی چارلز دیکنز، یکی از برجسته‌ترین آثاری است که بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم درخشان و کم‌نظیر محسوب می‌شود. دیوید کاپرفیلد پسرکی تنها و دوست‌داشتنی است که ماجراهای تلخ و غم‌انگیز زیادی را در زندگی‌اش را تجربه کرده.

درباره‌ی کتاب دیوید کاپرفیلد:

رمان دیوید کاپرفیلد (David Copperfield) به صورت اول شخص روایت می‌شود. بسیاری از صاحب‌نظران عقیده دارند که این داستان تا حدودی، دربردارنده‌ی بخشی از زندگی‌ خود چارلز دیکنز (Charles Dickens) است. این مسئله که شخصیت اصلی داستان محیط اطراف خود، زندگی و تمام رویدادهایی را که برایش رخ داده به صورت اول شخص بازگو می‌کند، موجب می‌شود که شما راحت‌تر بتوانید ویژگی‌ها و خصوصیات شخصیتی چارلز این نویسنده‌ی درخشان را بشناسید.

شخصیت اصلی داستان با روایت زندگی خود در همان سال‌های نخست، به شما این اجازه را می‌دهد که حتی بتوانید حوادث و رویدادهایی را که بر او تاثیر گذاشته و همچنین موجب شکل‌گیری شخصیت او شده‌اند، شناسایی کنید. به علاوه به این ترتیب می‌توانید دریابید دیوید چگونه به جهان اطراف خود می‌نگریست.

بسیاری از صاحب‌نظران در سراسر جهان دیوید کاپرفیلد را کودک مورد علاقه‌ی چالز دیکنز این نویسنده‌ی مطرح و برجسته به حساب می‌آورند. آن‌ها باور دارند که چالز دیکنز به درخشان‌ترین شکل ممکن دوران کودکی دیوید را به نمایش گذاشته است. شاید یکی از دلایل علاقه دیکنز به این کتاب حوادث و رویدادهایی است که در این رمان رقم می‌خورد. حالات روحی دیوید و همچنین عدم سازگاری او با محیط‌های تازه و گوشه‌گیری‌ها، به طرز ماهرانه‌ای در این کتاب صوتی نشان داده شده است.

این اثر شاهکاری است که تا به امروز در سراسر جهان به چندین زبان ترجمه شده، طرفداران بسیاری داشته و مورد ستایش بسیاری از بزرگان و منتقدان برجسته و درخشان قرار گرفته است. تولستوی و سامرست موام این کتاب را یکی از برجسته‌ترین آثار ادبیات داستانی دنیا به حساب آورده‌اند.

خلاصه‌ی کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد:

شخصیت اصلی این کتاب صوتی دیوید نام دارد، دیوید زمانی که در شکم مادرش بود، پدرش از دنیا می‌رود و هیچ‌گاه موفق به دیدن او نمی‌شود. این اتفاق باعث می‌شود که او باور کند کودکی نحس و بدبخت است. بدبختی و فلاکت از زمان به دنیا آمدن دیوید و تا زمان مرگش گریبان‌گیر او بود. در شروع کتاب می‌شنوید که مادر دیوید، زنی دلسوز و مهربان است که به تنهایی بار زندگی را به دوش کشیده و مخارج زندگی را تامین می‌کند اما پس از مدتی مادر دیگر همانند قبل توان کار کردن ندارد و مجبور می‌شود با مردی بداخلاق و بددهن به اسم موردستون ازدواج کند. موردستون همراه با خواهرش به خانه‌ی پدری دیوید می‌آیند و در همان‌جا زندگی می‌کنند.

موردستون پس از مدتی رفتارهای خشونت‌آمیزی از خود نشان می‌دهد و با حیله‌های مختلف موجب می‌شود تا دیوید به مدرسه‌ای بیرون از شهر برود. مدرسه‌ای که شرایطش بسیار سخت‌تر از زمانی بود که در خانه‌ی خود در کنار ناپدری زندگی می‌کرد، او هر روز به دلایل بیهوده در مدرسه تنبیه بدنی می‌شد. مشکلات دیوید هیچ‌گاه به پایان نمی‌رسید، پس از مدتی مادر او نیز از دنیا می‌رود و...

چارلز دیکنز را بیشتر بشناسیم:

پس از شکسپیر، چارلز دیکنز (Charles Dickens) مطرح‌ترین و ماندگارترین نویسنده انگلیسی شناخته می‌شود. او در سن 31 سالگی و در اوج شهرت کتاب سرود کریسمس را نوشت، اما پیش از آن نیز کتاب‌های معروف و پرفروش دیگری هم به انتشار رسانده بود. چارلز دیکنز با اینکه در خانواده‌ای مرفه به دنیا آمده بود اما به خاطر ولخرجی‌های بی‌مورد پدر کودکیِ سختی را تجربه کرد. به طوری که در بیشتر آثار وی تلفیقی از خیال‌پردازی و حقیقت‌های اجتماعی که گره کوری با دوران کودکی‌اش خورده بود به چشم می‌خورد.

او به سراسر انگلستان سفر می‌کرد تا بتواند کتاب‌هایش را در تالارهای عمومی آن کشور مطالعه کند. همین سفرهای دائمی و طولانی مدت سبب شد تا دیکنز قدرت جسمانی‌اش را کم کم از دست داده و در سن 58 سالگی دیده بر جهان فرو ببندد.

در بخشی از کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد می‌شنویم:

«من روز جمعه، 12 شب به دنیا آمدم. می‌گویند درست وقتی ساعت شروع به نواختن کرد، من هم گریه کردم. پرستار و عاقله زن‌های همسایه می‌گفتند که چون من در آخرین ساعت‌های جمعه شب به دنیا آمدم، سرنوشت نحسی در انتظارم است!

شش ماه بعد از این که پدرم چشم از جهان فرو بست، من در ده بلاندرستون سِفِک یا همان اسکاتلند چشم به جهان گشودم. با این که پدرم را هرگز ندیده بودم، اما در بچگی به سنگ قبر سفید او در حیاط کلیسا خیلی اُنس گرفته بودم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
فصل اول - بخش اول
24 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
19 دقیقه
فصل اول - بخش سوم
21 دقیقه
فصل دوم - بخش اول
22 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل سوم - بخش اول
20 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
28 دقیقه
فصل چهارم - بخش اول
21 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
34 دقیقه
فصل پنجم - بخش اول
26 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
19 دقیقه
فصل ششم - بخش اول
21 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل هفتم - بخش اول
19 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل هفتم - بخش سوم
26 دقیقه
فصل هشتم - بخش اول
21 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
20 دقیقه
فصل هشتم - بخش سوم
17 دقیقه
فصل نهم - بخش اول
18 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل نهم - بخش سوم
16 دقیقه
فصل دهم - بخش اول
30 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
17 دقیقه
فصل دهم - بخش سوم
19 دقیقه
فصل یازدهم - بخش اول
21 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
26 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش اول
36 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
29 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دیوید کاپرفیلد
نویسنده
مترجممحسن سلیمانی
راوینورالدین جوادیان
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

محمد اسائیان
۱۴۰۲/۳/۲۱
چقدر شنیدن آثار دیکنز دلنشین است. این کتاب اوقات زیبایی را همراه با قلیان احساسات برای خواننده (شنونده) ایجاد خواهد کرد.
یکی از امتیازات این کتاب صوتی، موسیقی متن آن است که موسیقی فیلم مودیلیانی اثر گای فارلی است که عالی بود و ترکیب شنیدن کتاب و این موسیقی زیبا به شدت احساسات را بر می‌انگیزد. عین

در حال که آثار رمانتیک چندان مورد علاقه من نیست ولی آثار دیکنز استثناست.
سپاس از گوینده و کتابراه
مهدی رحیمی
۱۳۹۹/۷/۱۰
بین اثار دیکنز میشه گفت این کار از نمونه‌های شاخصه که علی رغم سادگی وگاهی خشونتی که در متن داستان داره... در لایه لایه‌های درونی انسانیت و گوهر وجودی انسان رو مورد موشکافی قرار میده
شقایق شفیع پور
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
خیلی صدای گوینده ضعیفه!
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد

برای دریافت کتاب صوتی دیوید کاپرفیلد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.