معرفی و دانلود کتاب صوتی راز

عکس جلد کتاب صوتی راز
قیمت:
۷۰۲۰۰ 49140 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز

اگر دوست دارید با کشف قدرت درونی‌تان به هر چیزی که می‌خواهید برسید، کتاب صوتی راز نوشتهٔ راندا برن را گوش کنید. با شنیدن این کتاب می‌توانید باور قلبی‌تان را در جهتی تقویت کنید که تمامی افکارتان به واقعیت تبدیل شوند. کتاب حاضر تاکنون به 50 زبان دنیا ترجمه شده و 30 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

درباره کتاب صوتی راز:

به نظر شما شادی و خوشبختی در زندگی چگونه حاصل می‌شود؟

شاید اصطلاح «قانون جذب» را بارها از زبان دیگران شنیده باشید. اما چقدر از این موضوع اطلاعات دارید؟ شاید فکر کنید این موضوع خرافه‌ای بیش نیست و تأثیر چندانی در زندگی شما ندارد. اما باید گفت این ذهن انسان است که همه چیز را تعیین می‌کند. این حرف به این معنی است که شما به هر چیزی که باور داشته باشید آن موضوع در زندگی شما و تصمیم‌گیری‌هایتان تأثیرگذار است.

شما به هر چیزی در این دنیا باور داشته باشید، در زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد؛ چراکه به ذهنتان تلقین می‌کنید که قرار است اتفاق بیفتد و وقتی مدام چیزی را پیش خود تکرار می‌کنید، اتفاق می‌افتد؛ بنابراین اگر به قانون جذب اعتقادی نداشته باشید، هیچ اثری برایتان نخواهد داشت. مهم نیست قانون راز چقدر از لحاظ علمی تأیید شده یا صحت داشته باشد. مهم این است که شما به چه چیزی باور دارید و دوست دارید در چه مسیری قرار بگیرید.

اگر علاقه‌مند شدید که درباره قانون جذب اطلاعات بیشتری کسب کنید و زندگی‌تان را بر اساس ارتباط با نیروی هستی پیش ببرید، راندا برن در کتاب راز (The Secret) درمورد قانون جذب و روش آن به شما آموزش‌هایی می‌دهد. تمرین‌های موجود در این کتاب بسیار ساده هستند و می‌توانید به‌صورت امتحانی آن‌ها را انجام دهید و اطلاعات بیشتری درمورد آن کسب کنید.

نویسنده این کتاب در سال 2006 مستندی تهیه کرده بود که در آن به روایت داستان‌های واقعی افرادی پرداخت که با کمک قانون جذب به موفقیت زیادی دست یافتند. به طور مثال افرادی بودند که از طریق این قانون بیماری خود را درمان کردند یا ثروتی عظیم به دست آوردند. پس از اینکه این مستند بارها دیده شد و توجه افراد زیادی را جلب کرد، برن تصمیم گرفت نکات تکمیلی آن را در قالب کتابی به مخاطبان خود ارائه کند.

با شنیدن کتاب صوتی راز یاد می‌گیرید که در هر جنبه از زندگی خود از قانون جذب بهره ببرید و از این طریق تحولی اساسی در زندگی‌تان ایجاد کنید. همچنین به این نکته پی می‌برید که افکار شما چقدر می‌توانند زندگی‌تان را تحت‌تأثیر قرار دهند. نویسنده عقیده دارد به هر چیزی که فکر کنید، افکار مشابه آن را به سمت خود جذب می‌کنید و احساسات مشابه آن را به جهان اطراف منتشر می‌کنید.

کافی است خودتان را با طبیعت همراه کنید و با آگاهی از قدرت ذهن خود، برای یک زندگی بهتر قدم بردارید. اگر به دنبال روشی برای بهترشدن شرایط زندگی خود هستید و از روش‌های تکراری خسته شده‌اید، قانون جذب به شما کمک می‌کند که از روزمرگی خلاص شوید و به آرزوهایتان نزدیک شوید. پس از قدرت عظیم افکارتان باخبر شوید و از آن در زمینه رشد فردی‌تان استفاده کنید.

کتاب صوتی راز مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید هرچه زودتر به آرزوهایتان برسید و زندگی شاد و موفقیت‌آمیزی داشته باشید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما در این راه کمک زیادی کند. همچنین کسانی که به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی علاقه دارند، می‌توانند از مطالب کاربردی کتاب راز استفاده کنند.

راندا برن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیونی با خلق کتاب راز زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را تغییر داد و به شهرتی جهانی رسید. او بعد از آن سه کتاب دیگر نوشت که همگی آن‌ها نیز پرفروش بودند. مجله تایم در سال 2007 راندا برن (Rhonda Byrne) را به‌عنوان یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد.

وی زندگی پرتلاطمی را گذرانده و برای رسیدن به جایگاه کنونی خود سختی‌های زیادی کشیده است. برن در سال 2004 و بعد از مرگ پدرش به افسردگی مبتلا شد. کمی بعد به اصرار دخترش هیلی، کتاب علم ثروتمند شدن والاس دی واتلز را خواند و پس از آن تغییرات روحی‌اش آغاز شد. او به‌مرور تفکر مثبت، قوانین جذب و چگونگی دستیابی به موفقیت بیشتر را در زندگی خود کشف کرد و بعد از انجام تحقیقات فراوان کتاب راز را نوشت.

از دیگر کتاب‌های این نویسنده تأثیرگذار می‌توان به «قدرت»، «جادو» و «قهرمان» اشاره کرد هر سه آن‌ها به‌نوعی تکمیل‌کننده کتاب راز هستند.

در بخشی از کتاب صوتی راز می‌شنویم:

دستیابی به راز تحولی واقعی برای من بود. چون با پدری منفی‌باف که خیال می‌کرد افراد پولدار همه را می‌چاپند و هرکسی که پول دارد سر دیگری کلاه می‌گذارد بزرگ شدم؛ بنابراین با باورهای زیادی درمورد پول بزرگ شدم. اینکه اگر پول داشته باشی آدم بدی هستی، فقط آدم‌های شیطان‌صفت پول دارند، پول علف خرس نیست. «خیال می‌کنی من راک فلر هستم؟»

این عبارت مورد علاقهٔ پدرم بود؛ بنابراین من طوری بزرگ شدم که واقعاً خیال می‌کردم زندگی سخت است. تا اینکه با «دبلیو کلمنت استون» آشنا شدم و ایجاد تغییروتحول در زندگی‌ام را شروع کردم. وقتی با استون کار می‌کردم، او می‌گفت: دلم می‌خواهد هدفی برای خودت تعیین کنی که خیلی مهم باشد تا وقتی به آن رسیدی سرت سوت بکشد و بدانی که صرفاً به دلیل هرآنچه به تو یاد داده بودم است که به این هدف نائل شدی.

در آن زمان من سالی هشت هزار دلار درآمد داشتم؛ بنابراین گفتم: «دلم میخواد یک‌صد هزار دلار در سال پول دربیارم.» در آن موقع خودم هم نمی‌دانستم چطور می‌توانم چنین کاری کنم. نه امکاناتش را داشتم نه راهبردی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
راز چیست؟
10 دقیقه
هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند
15 دقیقه
به جای موضوعات بد موضوعات خوب را جذب کن
11 دقیقه
قدرت ذهن تو
23 دقیقه
راز آسان است
10 دقیقه
عشق والاترین احساس
4 دقیقه
چگونگی استفاده از راز
22 دقیقه
روند خلق
9 دقیقه
راز جسم تو
7 دقیقه
چه مدت طول می‌کشد؟
8 دقیقه
از قبل روز خودت را خلق کن
5 دقیقه
روندهای قدرتمند
15 دقیقه
روند قدرتمند قدردانی
12 دقیقه
روند قدرتمند تجسم
14 دقیقه
روند قدرتمند اقدام
9 دقیقه
راز پول
5 دقیقه
وفور نعمت را جذب کن
14 دقیقه
تمرکز بر نیکبختی
8 دقیقه
پول بده تا پول بگیری
10 دقیقه
راز ارتباطات
14 دقیقه
خود را دریاب
7 دقیقه
راز سلامتی
5 دقیقه
خنده بهترین داروست
18 دقیقه
افکار مطلوب در سر بپروران
8 دقیقه
هیچ مرضی لاعلاج نیست
12 دقیقه
راز جهان
14 دقیقه
عالم سرشار از وفور نعمت است
10 دقیقه
راز مربوط به تو
11 دقیقه
یگانه ذهن عالم
10 دقیقه
تو گذشتهٔ خودت نیستی
10 دقیقه
از افکارت آگاه باش
9 دقیقه
راز حیات
9 دقیقه
جلال و شکوه خودت را بپذیر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز
نویسنده
مترجمنفیسه معتکف
راویحمیده کریمی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ 49140 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز

نرگس عطری نژاد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
کتاب راز اولین کتابی بود که من خوندم؛ بعد از خوندن این کتاب زندگی من شروع به تغییر کرد و مسیر شگفت انگیزی به روی من باز شد. رشد انسان از آگاهی پیدا کردن شروع میشه و مهمترین نکته عمل به آگاهیه. ۷ سال از اولین باری که این کتاب رو خوندم میگذره و هزاران بار شاکر پروردگاری هستم که من رو به سمت این کتاب هدایت کرد تا یه من بهتر؛ یک جدید از خودم بسازم. راز به دورن آدم برمیگرده؛ به قول شاعر بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست از خود بطلب هرآنچه خواهی که تویی‌. ممنون از کتابراه بابت نشر آگاهی‌های ارزشمند.
سحر مختاری
۱۴۰۲/۱/۱۰
راز یه دیدگاه دیگه از زندگی. بهترین روش زندگی. به نظرم کسانی که میخوان مسیر زندگی به سمت زیبایی و ارامش و ثروت ببرن باید راز و بارها و بارها گوش کنند. من با همین روش که خیلی بهش اعتقاد دارم به بزرگ‌ترین چیزهایی میخواستم رسیدم با تمام جزئیاتی میخواستم
فوق العاده است…
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۱۰/۷
وقتی ناامید ناامید شدی بیا سراغ راز. اگه با دقت گوش کنی و عمل کنی. خوب تمرکز کنی. صددرصد به اون چی که میخوایی میرسی. دیدت به دنیا وکل هستی را عوض میکنه. من صدبار خوندم وگوش دادم خط به خط کتاب و حفظ هستم اما باز نیاز دارم
مهراد
۱۴۰۲/۱/۳
سلام به دوستان عزیزکتابراهی
راندابرن توکتاب‌هایی که نوشته قانون‌های طبیعت روبه مابازیباترین بیان یادمیده من کتاب راز روخوندم به طورشگفت انگیزی نگاه ادموبه زندگی تغییرمیده موفق باشید
علیرضا فهمیده
۱۴۰۱/۳/۳۱
به دوستان سفارش میکنم که این کتاب و کتابهای خانم راندابرن یا گوش بدن یا مطالعه کنند چون کتابهای ایشون برای آگاهی ما انسانها خیلی لازم ودر دنیا پرفروش‌ترین کتابها ست
الهه سلمانی
۱۴۰۱/۲/۱۷
من سال هاست که این کتاب در مسیرم قرار میگیره و مداااااام میخونم یا گوش میدم فوق العادست و باید به کار ببری
فریبا بیرقی
۱۴۰۲/۷/۹
کتاب‌های راندا برن برگرفته از ذهنیت فوق العاده‌ای است که نشون میده جهان برای همه یکسانه هرکس خودش مسیرش رو مشخص میکنه
taha hamedi
۱۴۰۱/۵/۹
می خوای تو همه زمینه‌ها تغییر کنی حتی جای پارک ماشین و...
خودت رو بشناس و راز سجده عالم خلقت به انسان رو
رضاساکی
۱۴۰۲/۳/۳
به‌ نظر‌ من‌ کتاب‌ راز‌ یکی‌ از‌ بهترین‌ کتاب‌ ها‌ وهمچنین‌ یکی‌ از‌ بهترین‌ اثار‌ راندابرن‌ هستش‌
سعید
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب راز خانم راندبرن بسیار عالیه و زیباست. اما طرز خواندن خانم حمیده کریمی افتضاح بود
ghasem ghadamgahi
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتاب بسیار کاربردی و عین حقیقت است ولی عمل کردن و نتیجه گرفتن داستان دیگری است
فاطمه حسینی
۱۴۰۱/۱/۲۹
کتاب خیلی خوبیه ولی بعضی از قسمتهاش به نظر من تکراریه صدای گوینده هم خیلی عالیه
Hadis
۱۴۰۲/۸/۲۱
عالی بود به نظرم هرآنچه نیاز هست برای ادامه راه زندگی در این کتاب خلاصه می‌شود.
عبداله خسروی
۱۴۰۲/۲/۲۵
دیدگاهتون رو نسبت به همه چیز تغییر میده و حس خوبی بهتون میده. من که لذت بردم.
سید تقی محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
واقعا عالی بود، از نظر گفتن و ترجمه کتاب
مشاهده همه نظرات 29

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز

برای دریافت کتاب صوتی راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.