معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند

عکس جلد کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند

کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند نوشته‌ی کن بلانچارد و مارک میلر، به شما کمک می‌کند تا به رهبری الهام‌بخش و تأثیرگذار در تمام عمر خود تبدیل شوید و در زندگی شغلی و شخصی‌تان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابید و هیچ‌گاه از رشد و پیشرفت باز نایستید.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند:

برای یک رهبر، رشد کردن به مثابه اکسیژن برای یک شناگر یا غواص است؛ اگر نباشد مرگش قطعی‌ست. شاید بدون رشد و پیشرفت، نابود نشوید اما نفوذ و تأثیر شما به طور حتم از بین می‌رود و کم‌کم احتمال دارد شانس خود برای دستیابی به مدیریت و رهبری را کاملاً از دست بدهید.

رهبران موفق، هیچ‌گاه دلخوش به موفقیت‌های گذشته خود نیستند. رهبری کردن باید فرایندی زنده و پویا باشد و راه دست یافتن به بالا بردن نفوذ، اثرگذاری و موفقیت برای یک رهبر، به کمک رشد شخصی برای وی امکان‌پذیر می‌شود. ظرفیت هر فرد برای رشد، معین‌کننده ظرفیت او برای رهبری کردن است.

کتاب رهبران بزرگ رشد می‌کنند (Great leaders grow) به شکلی دقیق و ریزبینانه، به رهبران و دوستداران رهبری کردن می‌گوید که در چه زمینه‌هایی باید متمرکز باشند تا موفق شوند در طی زندگی‌شان، به فردی تأثیرگذار و بهره‌ور تبدیل شوند.

در ابتدای کتاب، شما با دبی بروستر که رهبری موفق به شمار می‌رود، آشنا می‌شوید. او راهنمایی و هدایت مدیر تازه‌کاری به نام بلیک را بر عهده می‌گیرد. دبی به بلیک یاد می‌دهد، این موضوع که من یا شما چقدر به درستی خدمت کنیم، به تصمیم خودمان برای رشد کردن یا نکردن بستگی دارد. آیا شما به رهبری تبدیل خواهید شد که همواره آمادگی مواجه شدن با چالش‌های مختلف را دارد؟ یا رهبری می‌شوید که می‌کوشد راهکارهای گذشته را برای مشکلات امروزی نیز به کار بگیرد؟ مورد دوم سرانجام به شکست ختم می‌شود. تفاوت در چیست؟

تصمیم برای رشد! اما نه یک تصمیم کوتاه‌مدت بلکه تصمیمی که در همه طول مسیر شغلی و برای تمام زندگی‌تان کارآمد باشد. این تصمیم، بازی را به سود رهبران عوض می‌کند. سرانجام دبی بروستر در طی چند هفته، آشکار می‌سازد که این تصمیم از دیدگاه عملی چه معنایی به دنبال دارد.

او و بلیک چهار مسیر احتمالی را بررسی می‌کنند. راه‌هایی که رهبران برای رشد کردن ناچارند از آنان گذر کنند؛ خواه در شغل‌شان و خواه در زندگی‌شان. چرا که شخصیت شما در جایگاه یک رهبر، پیوندی جدانشدنی با شخصیت‌تان به عنوان یک انسان دارد. چه مدیرعامل یک شرکت باشید و چه یک کارمند تازه‌کار، این کتاب به شما کمک می‌کند تا به زندگی‌تان بهتر و بیشتر بیندیشید و یک برنامه رشد منحصر به فرد و طولانی‌مدت برای خودتان طراحی کنید که نه فقط شما را به یک موفقیت شغلی ادامه‌دار هدایت نماید بلکه موفقیت در زندگی شخصی‌تان را نیز به دنبال داشته باشد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند:

- ادامه دادن به رشد و پیشرفت کلید موفقیت من بوده است. اگر این کتاب را بخوانید، می‌تواند کلید شما نیز باشد. (آنتونی رابینز، نویسنده و سخنران انگیزشی)

- مارک و کن ثابت کرده‌اند که یکی از موفق‌ترین تیم‌های نویسندگی جهان هستند. با رشد رهبران بزرگ، این تیم رویایی خلاق بهترین آثار خود را تولید کرده است! این کتاب برای کسانی است که می‌خواهند به رهبران مؤثرتری در خانه، محل کار و در کل کشورشان تبدیل شوند. (اندی اندروز، نویسنده)

کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها و افرادی که قصد دارند کسب‌وکاری راه‌اندازی کنند، مخاطبان این کتاب هستند.

با نویسندگان کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند بیشتر آشنا شویم:

کن بلانچارد (Kenneth H Blanchard) نویسنده و سخنران حرفه‌ای عرصه موفقیت، مدرک کارشناسی خود را در سال 1961 در رشته فلسفه دریافت کرد. پس از آن در سال 1963 مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته جامعه‌شناسی از دانشگاه کولگیت و در سال 1967 از دانشگاه کورنل مدرک دکترایش در رشته آموزش و رهبری گرفت.

او یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین نویسندگان در عرصه مدیریت به شمار می‌رود و کتاب‌های زیادی در این زمینه منتشر کرده است. کن بلانچارد مدیریت ارشد شرکت‌های بلانچارد را که مجموعه‌ای بین‌المللی در عرصه مدیریت و مشاوره است، بر عهده دارد. او این شرکت را به همراه همسرش مارجوری در سال 1979 در سن‌دیگو بنا نهاد.

از دیگر آثار او می‌توان به عذرخواهی یک دقیقه‌ای، کمک به مردم برای برنده شدن در کار، گفت‌وگو با مدیر یک دقیقه‌ای، چه کسی تغییر را کشت، شیوه نهنگ، رهبری و مدیر یک دقیقه‌ای و... اشاره کرد.

نویسنده آثار پرفروش و رهبر حوزه تجارت، مارک میلر (Mark Miller) کار خود را در سال 1977 به صورت پاره‌وقت در شرکت چیک-فیل-ای شروع کرد. در سال 1978 عضو نیروهای شرکتی انبارداری و تحویل نامه شد. از آن دوره به بعد، در حوزه ارتباطات، رضایت کیفی، عملیات میدانی، رضایت مشتریان و آموزش و پیشرفت فعالیت می‌کند.

اکنون میلر در جایگاه معاون رئیس‌جمهور آمریکا در بخش اثربخشی سازمانی مشغول کار است. در دوران همکاری او با شرکت چیک-فیل-ای، مقدار فروش سالانه آنان به بیش از 5 میلیارد دلار رسید. این شرکت، امروز بیش از 1750 رستوران در 39 ایالت و منطقه کلمبیا دارد.

در بخشی از کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند می‌شنویم:

روز مصاحبه سوم فرارسید و بلیک نسبت به جلسه قبلی کمی آسوده‌تر بود. تا حدی به این دلیل که یک پیشنهاد شغلی دیگر هم داشت و تا حدی هم به این دلیل که دبی نگرانی او در مورد اینکه یک شرکت چرا باید سه مصاحبه را ترتیب بدهد، از بین برده بود. بلیک در حالی که به ساختمان نزدیک می‌شد، هیچ ایده‌ای در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد نداشت.

او در سالن انتظار شرکت دایناستار توسط میزبانش آنا از بخش منابع انسانی مورد استقبال قرار گرفت. او مجدداً از بلیک بابت زمانی که به فرایند مصاحبه اختصاص داده بود تشکر کرد. آنا از او در مورد برنامه روزش سوال کرد و بلیک گفت: «امروز هیچ قرار ملاقات دیگه‌ای ندارم.»

- «خیله خب سعی می‌کنیم امروز فرایند مصاحبه رو تموم کنیم.»
- «عالیه. امروز قراره کیو ببینم؟»
- «طبق برنامه با چندین نفر ملاقات داری.»

آنا یک برنامه زمان‌بندی شده به او داد. طبق این برنامه بلیک باید با چهار نفر مصاحبه می‌کرد و ناهار را با گروهی از افراد صرف می‌کرد. بعد یک جلسه دیگر با یکی از آقایانی که در مصاحبه قبلی هم با او صحبت کرده بود در پیش داشت.

- «سوالی داری؟»
- «نه مشکلی نیست.»

اولین ملاقات با خانمی از بخش بازاریابی بود. او خودش را معرفی کرد و بعد در مورد شغلی که برای بلیک در نظر گرفته بودند صحبت کرد. او چند سوال تفکربرانگیز از بلیک پرسید و بعد از او خواست که اگر سوالی دارد مطرح کند. خوشبختانه بلیک یک فهرست کوتاه تهیه کرده بود که شامل سوالاتی در مورد ارزش‌های محوری یا فلسفه سازمان در مورد پیشرفت شغلی بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
فصل اول - یک شکست غیرمنتظره
13 دقیقه
فصل دوم - حرکت رو به جلو
11 دقیقه
فصل سوم - یادگیری خدمت کردن
16 دقیقه
فصل چهارم - پیدا کردن شغل
17 دقیقه
فصل پنجم - کسب شناخت
17 دقیقه
فصل ششم - یک شروع طوفانی
17 دقیقه
فصل هفتم - کمک به دیگران
16 دقیقه
فصل هشتم - تشکیل گروه
16 دقیقه
فصل نهم - باز کردن جهان خود
12 دقیقه
فصل دهم - یک برنامه عمل
17 دقیقه
فصل یازدهم - حرکت به سمت عقلانیت
11 دقیقه
فصل دوازدهم - ارائه
5 دقیقه
فصل سیزدهم - فرصتی برای رشد
3 دقیقه
مدل خدمت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند
نویسنده،
مترجمشاهین غفاری
راویغلامرضا صادقی، کرامت رودساز، اعظم حبیبی، فرزانه فائزی، سورنا طاهری، سید ایمان اصفهانی، بهجت توجه، سارا نوری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند

برای دریافت کتاب صوتی رهبران بزرگ رشد می‌کنند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.