معرفی و دانلود کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

عکس جلد کتاب صوتی زیاد فکر نکنید
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیاد فکر نکنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیاد فکر نکنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

بهترین شیوه برای مدیریت افکارتان چیست؟ کتاب صوتی زیاد فکر نکنید نوشته‌ی ان بوگل، یک دفترچه‌ی راهنماست که کمک می‌کند فعالیت‌های ذهنتان را سامان داده و از افتادن در دام نشخوار فکری بپرهیزید. این اثر تحسین‌شده در سال 2020 نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کتاب غیرداستانی از سوی گودریدز بوده است.

درباره‌ی کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

«خیلی بیشتر از آنچه احتمالاً می‌دانید، تجربه‌هایتان، دنیایتان و حتی خود شما را چیزهایی می‌سازند که به آن‌ها توجه می‌کنید.» این جمله از وینفیرد گالاگر اولین سطر کتاب مقابل شماست. کتاب صوتی زیاد فکر نکنید (Don't Overthink It) با تمرکز بر جمله‌ای که خواندید آداب مدیریت افکار را آموزش می‌دهد. شاید ایده‌ی ان بوگل را تکراری بدانید، اما این نویسنده‌ی محبوب کاملاً بر مطالب این حوزه مسلط است و توانسته با ظرافتی تحسین‌برانگیز، به شما بیاموزد که از افتادن در دام تکرار بپرهیزد.

تقریباً همه‌ی ما تجربه‌ی غرق شدن در چرخه‌ای بی‌پایان افکار را داشته‌ایم. ممکن است در انتظار جواب یک آزمون انتخاب‌های دیگرمان را بررسی کنیم یا وقت تصمیم‌گیری درباره مسئله‌ای مهم، در مقابل پیامدهای احتمالی فلج شویم. به‌ازای تک‌تک ما روش‌های گوناگونی برای از پا درآمدن در مقابل هجوم افکار وجود دارد، اما همه‌‌ی ما در یک نکته مشترکیم: هیچ‌کس نمی‌خواهد تمام ساعات روز را به فکر کردن بگذراند. موضوعی که ذهنمان را به خود مشغول کرده هر چقدر مهم باشد، در یک نقطه ناگزیریم به اسب چموش اندیشه لگام بزنیم و آن را متوقف کنیم. کتاب زیاد فکر نکنید از انتشارات ققنوس راهنمای مهار افکار است. ان بوگل در این اثر راه و روش رام کردن ذهن را آموزش می‌دهد تا ضمن استفاده از قدرت سرشار آن، از سقوط در دام‌های پیش‌رو بپرهیزیم.

اثر حاضر یکی از عناوین تحسین‌شده سال 2020 است که در موقعیت‌های مختلف به کمک شنوندگان می‌آید. فرقی ندارد مشغول تصمیم‌گیری درباره‌ی آینده‌ی حرفه‌ای‌تان هستید یا باید بین چند کیک تولد، یکی را انتخاب کنید، کتاب صوتی زیاد فکر نکنید با ترجمه‌ی فاطمه ضیاء توحیدی چهارچوبی به شما ارائه می‌دهد تا به مناسب‌ترین نتیجه رسیده و به‌اندازه‌ای که لازم است انرژی‌ ذهنیتان را به کار بگیرید. در پایان معرفی باید گفت این کتاب گویا توسط نشر صوتی ماه آوا تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

  • شنیدن سخنان ان بوگل مانند گفتگو با آرام‌ترین و معقول‌ترین دوستتان است. (مری لورا فیلپات)
  • نویسنده این اثر به شما نشان می‌دهد چگونه از تله‌های ذهنی رهایی یابید و هیجان را به زندگی بازگردانید. (لورا واندرکام)
  • ان بوگل به شما راهی برای رهایی از فکر و خیال بیش‌از‌حد یاد می‌دهد. پس بهتر است بدون معطلی یک تصمیم بگیرید و آن را عملی کنید: این کتاب را بخرید. (امیلی پی. فریمن)
  • آماده باشید تا حس خوبی را نصیب خود کرده و تنش کمتری را احساس کنید. قبل از این که خواندن کتاب را به پایان ببرید هم می‌توانید آرامش بسیاری به دست آورید. (مری لورا فیلپات)

کتاب صوتی زیاد فکر نکنید مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر به شما کمک می‌کند سیل افکار را مدیریت کرده و مانند ماهیگیری توانا، اندیشه‌های ثمربخش را برای پرداختن به آن‌ها صید کنید. علاقمندان آثار خودسازی و خودیاری مخاطبان اصلی این کتاب هستند.

با ان بوگل بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ای پرفروش است که علاوه بر تألیف کتاب به فعالیت در پادکست‌ What Should I Read (چه کتابی بخوانم) و وبلاگ Modern Mrs Darcy (خانم دارسی مدرن) اشتغال دارد. تنوع فعالیت‌های ان بوگل (Anne Bogel) و حضور او در شبکه‌های گوناگون مجازی باعث شده به یکی از نویسندگان محبوب و پرطرفدار معاصر تبدیل شود.

در بخشی از کتاب صوتی زیاد فکر نکنید می‌شنویم

شما محکوم به یک زندگی پر از فکر نیستید. می‌توانید کارهای بهتری انجام دهید،‌ گرچه به زمان نیاز دارید. کنترل حیات فکری‌تان مراحلی دارد و همان‌طور که می‌دانید برای من هم چنین بوده است. بعضی روزها درست رفتار می‌کنم و در نتیجه از چگونگی گذراندن ساعاتم و در مقیاس بزرگ‌تر از زندگی‌ام راضی هستم. گاهی اوقات ذهنم درگیر می‌شود و می‌دانم که این درگیری ذهنی ادامه خواهد داشت. نمی‌خواهم فورا نتیجه نهایی را ببینم، اما می‌توانم ببینم که چقدر پیشرفت داشته‌ام. پشت‌سر گذاشتن این مراحل برایم کار آسانی نبوده، اما ارزش آن را داشته است و می‌تواند برای شما نیز چنین باشد.

در این کتاب شیوه‌هایی را که به من و بسیاری دیگر کمک کرده تا افراط در فکر کردن را کنار بگذارند بررسی خواهیم کرد. برخی استراتژی‌ها پیش‌پاافتاده‌اند، رسیدن به برخی دیگر هم آسان است و بلافاصله باعث تغییر در زندگی‌تان می‌شود. بعضی درمورد هزینه کردن و خاطرات است و برخی دیگر در خصوص ثروت و فراوانی‌های مطلق. بعضی از آن‌ها سخت‌تر هستند و برخی دیگر به ما کمک می کنند تا بتوانیم زمان‌هایی که پاسخ روشنی در ذهنمان نداریم هم تصمیم‌گیری کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
فصل یک: چگونه زندگی خود را می‌گذرانید؟
24 دقیقه
فصل دو: مرحله به مرحله یپش بروید
29 دقیقه
فصل سه: مراقب آنچه دارید انجام می‌دهید باشید
32 دقیقه
فصل چهار: تصمیم بگیرید چه چیزی واقعا برایتان اهمیت دارد؟
34 دقیقه
فصل پنج: وقت بگذارید تا بتوانید سریع عمل کنید
22 دقیقه
فصل شش: برای شروع عجله کنید
38 دقیقه
فصل هفت: از باغ خود مراقبت کنید
33 دقیقه
فصل هشت: خود را محدود کنید تا آزاد شوید
35 دقیقه
فصل نه: از کس دیگری بخواهید آن را برایتان انجام دهد
25 دقیقه
فصل ده: وقتی اوضاع از کنترل خارج می‌شود
26 دقیقه
فصل یازده: پایبند بودن به آیین‌ها
26 دقیقه
فصل دوازده: بیایید کمی ولخرجی کنیم
23 دقیقه
فصل سیزده: تغییراتی کوچک برای رسیدن به وفور مطلق
14 دقیقه
فصل چهارده: پیامدهای موج‌گونه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیاد فکر نکنید
نویسنده
مترجمفاطمه ضیاء توحیدی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

فریدون لازر
۱۴۰۲/۱/۶
فکر کردن زیاد بلای قرن جدید است زیرا بشر کمال گرایی همواره دنبال این است که با کمترین صرف انرژی بیشترین دریافتی را داشته باشد و همچنین می‌خواهد موقعی کارها را شروع کند که همه چیز آماده باشد پس همواره کارها عقب می‌افتد بایستی با استفاده از قانون ۵ ثانیه مسائل را به پیش برد و از فکر کردن زیاد که نتیجه‌ای جز خالی کردن انرژی درونی و روانی می‌شود پرهیز نمود
Elham
۱۴۰۱/۱۲/۱
بهترین کتابی بود که تا الان خوندم برای افرادی که تردید زیاد دارن و در تصمیم گیری‌های عادی زندگی مشکل دارن واقعا بهترین کتاب هست و با صدای واضح گوینده و فراز و نشیب‌هایی که در صداشون ایجاد میکنن باعث میشن دقیقا منظور نویسنده رو درست متوجه بشیم،، خیلی ممنونم از کتابراه و آقای شکوری عزیز برای کتاب صوتی زیاد فکر نکنید 🌻
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۲/۶
اگر در حالت عادی افکار بد به سراغتون میاد و یا اینکه کنترلی بر روی ذهن خود برای نفوذ برخی افکار تاثیرگذار منفی بر روی ذهن خود ندارید، این کتاب بسیار مناسبی برای شماست.
حتی از طریق این کتاب میتونید افکار ذهنیتون رو دسته بندی کنید و به اصطلاح ذهن مرتبی داشته باشید.
محمدرضاعطایی
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
اگه داری نظراتو میخونی تابفهمی ارزش خوندن داره باید بگم نه من تونستم تافصل ۵تحمل کنم بیشتربه زندگینامه شبیه مطالب کلیدی رولابلای صدتا مطالب به دردنخوربه خوردآدم میده کاملا مشخصه نویسنده میخواسته تعداد صفحاتوروزیاد کنه
دختر رویال🌺
۱۴۰۱/۱۲/۸
این بهترین کتاب هستش
ممنونم ازتون من اولین کتاب صوتی هست که گوش میکنم و علاقه مند شدم
ازتون درخواست میکنم یه کتاب خوب کم کردن خیال پردازی که مرا اذیت می‌کند معرفی کنید
شاهین ساجدی
۱۴۰۲/۱/۲۲
مدتها بود که دنبال چنین کتابی بودم این کتاب بسیار برایم مفید و فن بیان و صدای خانم سلیمیان بسیار تأثیرگذار بود سپاسگذارم
mohammad amin
۱۴۰۳/۱/۱۰
این کتاب خیلی برای کسانی خود گویی دارند مناسب است وراههای کاربردی برای غلبه بر افکار منفی دارد. بنظرم چندبار باید گوش بدیم
بهنام محسنات
۱۴۰۲/۱/۱۰
با سلام به کتابراه
به نظر من کتاب خوب و مفیدی و البته تنها ایرادی که به این کتاب میشه گرفت تند تند صحبت کردن گوینده این کتاب هستش
sahar shado
۱۴۰۲/۲/۶
با اینکه از زندگی خودش نویسنده مثال میزد ولی بازم برای حداقل یکبار گوش دادن مناسبه و به به نیاز فرد شاید بیشتر
امیررضا پورقاسم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
کتاب مناسبیه برای کسایی که ذهن آشفته دارن و راجع به مسائل بیش از حد فکر میکنن تکنیک‌های جالبی میگه
علی ربیعیان
۱۴۰۲/۹/۵
فکر کردن زیاد به چیز‌های بی ارزشی لای جان انسان‌ها است
روح انسان را خسته میکند
علی اسحاقی
۱۴۰۲/۷/۱۵
کتاب خوبیه اما از گوینده خوشم نیومد کلا از گوینده زن نمیتونم ارتباط بگیرم
Nasrin
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
فکر کردن زیاد استرس و کاهش تمرکز رو میاره کتاب مفیدی بود
حسین حصارکی
۱۴۰۲/۲/۵
کتاب خوبی هستش و اینکه برای مطالعه عالی هستش
ثمیر جوانشیر
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
به نظرم صدای راوی اگر خانم بود بهتر بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیاد فکر نکنید

برای دریافت کتاب صوتی زیاد فکر نکنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.