معرفی و دانلود کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو

عکس جلد کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو
قیمت:
۷۰۰۰۰ 49000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو

کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو اثر مری هال، از مجموعه تاریخ جهان به شرح زندگی مارکوپولو تاجر و جهانگرد ونیزی قرن سیزدهم میلادی می‌پردازد.

کتاب سفرهای مارکوپولو (The Travels of Marco Polo) با ساختاری روایتی مخاطب را با وضع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی مکان‌هایی که مارکوپولو به آن‌جا سفر کرده آشنا می‌کند و همچنین تاثیر او بر نسل‌های اروپایی را آشکار می‌سازد.

مارکوپولو (Marco Polo)، جهانگرد مشهور ونیزی در سال 1254 میلادی متولد شد. پدرش نیکولوپولو تاجری سرشناس بود که برای تجارت به سرزمین‌های دور دست سفر می‌کرد. سفرنامه مارکوپولو از جمله سفرنامه‌هایی است که پیش از عهد صفویه نگاشته شده است و حاوی اطلاعاتی غنی درباره ایران نیز است.

مارکو سفر خویش را در معیت پدر و عموی خود، نیکولو و مافئو در سفر دوم آنان به شرق، در حدود سال 1270 میلادی آغاز کرد. سفر مارکو در سرزمین‌هایی مانند فلسطین، ایران، ترکستان و سرانجام چین ادامه یافت و بازگشت وی نیز در سال 1292 میلادی از طریق سوماترا، جاوه، سیلان، سواحل هندوستان، ایران و بالاخره سواحل دریای سیاه، قسطنطنیه صورت گرفت و سرانجام به ونیز رسید. وقتی که مارکوپولو به اروپا برگشت، ونیز محل زندگی‌اش را در جنگ با جنوا دید و برای دفاع از وطنش جنگ کرد. اما در قرن سیزدهم بعد از زد و خورد نیروهای دو کشور در دریا، اسیر نیروهای جنوا شد و به زندان افتاد.

از مجموعه تاریخ جهان کتاب‌های دیگری مانند: «شناخت اساطیر ایران»، «جنگ جهانی دوم در اروپا»، «آمریکای باستان»، «مسابقه فضایی»، «امپراتوری مغول»، و... . نیز توسط آوانامه صوتی شده است.

علاقه‌مندان به کتاب صوتی می‌توانند با شنیدن کتاب «سفرهای مارکوپولو» با صدای اکرم پریمون با فضای حاکم بر عصری که مارکوپولو در آن می‌زیست بیشتر آشنا شوند.

در قسمتی از کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو می‌شنویم:

«در سال 1295، وقتی مارکوپولو به همراه پدرش نیکولو و عمویش مافئو پس از 24 سال به ونیز بازگشتند، در یافتن خانه قدیمی خویش به اشکال برخوردند. این سه ژنده‌پوشی که لباس تاتارها را در بر داشتند و سه سال و نیم، در دریا و خشکی، راه طی کرده بودند تا از چین به ونیز برسند، تقریبا زبان بومی شهر خود را فراموش کرده بودند و و پس‌ از سال‌ها صحبت‌ به‌ زبان‌های‌ خارجی‌ و لهجه‌های‌ بیگانه‌، سخن‌ گفتن‌ به‌ لهجه‌ و اصطلاحات‌ ونیزی‌ برایشان‌ دشوار بود. مارکوپولو در سال‌ 1271 به‌ اتفاق نیکولو و مافئو که‌ هر دو بازرگان‌ بودند از ونیز به‌ سوی‌ دربار قوبیلای‌ قاآن‌، امپراتور مغول‌ شتافت‌. سفر در دریا و خشکی‌ صورت‌ می‌گرفت‌. جاده‌ ابریشم‌ و سایر راه‌های‌ بازرگانی‌ در سراسر آسیای‌ مرکزی‌ در نور دیده‌ می‌شد. زمانی‌ که‌ مارکو ماجراجویی‌ طولانی‌ خود را با پدر و عمویش‌ آغاز کرد هفده‌ سال‌ بیش‌تر نداشت‌ اما...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
13 دقیقه
پیشگفتار: پیشگامان دوران بین‌المللی
24 دقیقه
فصل اول: جهانی در تحول
9 دقیقه
ضمائم فصل اول
21 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول - نخستین سفر پولوها
18 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
8 دقیقه
ضمائم فصل دوم
18 دقیقه
فصل سوم - قسمت اول - سفر دوم پولوها
20 دقیقه
قسمت دوم
6 دقیقه
ضمائم فصل سوم
31 دقیقه
فصل چهارم: خانبالق: در دربار خان بزرگ
6 دقیقه
ضمائم فصل چهارم
31 دقیقه
فصل پنجم: فرار از خانبالق
7 دقیقه
ضمائم فصل پنجم
19 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول - بازگشت به ونیز
24 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
10 دقیقه
ضمائم فصل ششم
12 دقیقه
پی‌نوشت: میراث مارکو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سفرهای مارکوپولو
نویسنده
مترجمفرید جواهرکلام
راویاکرم پریمون
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی، کتاب‌های سفرنامه
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ 49000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۸
در بچگی هر هفته توی یک تلویزیون سیاه و سفید ۱۴ اینچ کارتون مارکوپولو رو نگاه میکردم، بعد از دوران جوانی دنبال کتابی گشتم که با مبتنی و استناد به سندهای ثبتی داستان سفز مارکوپولو رو بطور کامل بذای من توضیح بده، بالاخره اون کتاب رو پیدا کردم، این همون کتابه: سفرهای مارکوپولو تآلیف و گردآوری مری هال و با ترجمه آقای فرید جواهرکلام.
چیزی که برای من مهم بود سرنوشت مارکوپولو پدرش و عمو یش که هر دو تاجر قهار و قدیمی شهر ونیز ایتالیابودند، من اگه بخوام به طور متوسط بگم هفته‌ای دو و نیم کتاب در کتاباه گوش میدم: که یکی میکروکتابه و دومی یک کتاب کامله و سومی از هر دو نوع میتونه باشه.
مسلما افراد علاقه مندتر از من که حتی زمان بیشتری هم نسبت به من دارند وجود دارند که اپلیکیشن کتابراه رو دانلود کردند و خیلی بیشتر از من و یا حتی چند برابر من کتاب میخونند، بنابراین خواهشم ازشون اینه که در مرحله اول با ستاره عای موجود نظر بدهند و در مرحله دوم اگه نقدی دارند ارائه بدهند و یا اگه توضیح خاصی در مورد کتاب دارند چه مثبت و چه منفی این نظرات رو بنویسید تا دوستانی مثل بنده که در دو هفته ۵ کتاب گوش می‌دهند بتونند کتاب مورد نظر با مترجم و یا ناشر مربوطه رو بدرستی انتخاب کنند.
مورد بالا خیلی کمک به خوانندگان میده، بنده شک ندارم که در ابتدا با نظردهی به خواننده جدید کمک میکنم که کتاب برتر رو انتخاب بکنه و دوم اینه که با توضیحی در مورد کتاب که اعلان نظر و یا نقد و انتقاد میکنم مسلما اولا کتابراه علاوه بر اینکه ناراحت نمیشه بلکه خوشحالتر هم میشه و امتیاز برای من در نظر میگیره و دوم اینکه به دوست علاقمند به خواندن و گوش دادن کتاب کمک بالقوه‌ای میکنیم که مورد دوم برای من خیلی ارزشمندتره، این کار رو شما هم بکنی
fatemeh
۱۴۰۲/۱/۲
صدای خوب خانم پریمون این کتاب را بسیار جذاب کرده است از ایشان تشکر میکنم، کتاب مارا به زمان‌های بسیار دور میبرد و با سبک زندگی و دوران مارکوپولو و سفرهایش آشنا میکند که بسیار جذاب است و نکات جالبی از انسان‌هایی که در آن دوران زندگی میکردند میخوانید، تشکر از کتابراه
محمد مرادی
۱۴۰۰/۲/۱۲
خیلی ضعیف بود
بنده بعد از این ک پادکست زندگینامه‌ی مارکو رو گوش دادم
به سرعت اومدم سراغ این کتاب
اما واقعا هیچی برا ارائه نداشت
یه پادکست ٤٠ دقیقه‌ای خیلی بیشتر از این اطلاعات بهم داد
مریم خانلو
۱۴۰۰/۱/۲۹
به نظر من از یه کتاب هم pdf کتاب موجود باشه هم صوتی چون هر فردی دوست نداره فقط صوتی گوش بده یا فقط pdf باشه هر جفتش باید موجود باشه و هر فردی با سلیقش انتخاب کنه
کوروش شیرعلیان
۱۳۹۹/۸/۲۵
سلام زحمت کشیدید خسته نباشید خیلی جالب بود. به قول ALI مختصر و مفید بود و همچنین با نظر سعید کاملا موافقم.
سعید سعید
۱۳۹۸/۹/۸
مارکو پولو (تاجر و جهانگرد منفور)، جاده صاف کن دوران استعمار که زمینه ساز چپاول و غارت کشورهای آسیایی توسط کشورهای اروپایی شد.
بابک شیدایی
۱۴۰۱/۱/۱۴
جزییات زندگی پولوها کمتر شفاف و روشن بود. ولی در کل ارزش مطالعه دارد
Azadeh Akbari
۱۳۹۹/۴/۲۳
جالب بود مرسی ارزش خواندن دارد و گویش ان هم خوب بود
سجاد حسینی
۱۳۹۸/۵/۲
بسیار عالی و جذاب بود که صدای زیبای خانم پریمون کتاب رو جذاب تر میکرد
زهره محمدزاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
برای منی که عاشق سفرم خیلی کتاب لذت بخشی بود
Amir Ranjbar
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
جالبه تازه فصل اول رو تموم کردم
شمیم میم
۱۳۹۹/۲/۲۳
عاشق صدای خانم پریمون هستم بسیار ارامش بخشه
بهادر رستگار
۱۳۹۸/۹/۲۴
بسیار عالی....
ممنون از کتابراه
سید ناصر سید اسماعیلی
۱۳۹۸/۸/۱
کتاب قشنگی است
ماجراهای جالب دارد
محمد معتمدی
۱۳۹۸/۶/۱۸
فوق العاده عالی با صدای دلنشین
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو

برای دریافت کتاب صوتی سفرهای مارکوپولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.