معرفی و دانلود کتاب صوتی سوپ: دستور پختی برای تغذیه‌ی تیم و فرهنگ سازمانی

عکس جلد کتاب صوتی سوپ: دستور پختی برای تغذیه‌ی تیم و فرهنگ سازمانی
قیمت:
۳۱,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوپ: دستور پختی برای تغذیه‌ی تیم و فرهنگ سازمانی

کتاب صوتی سوپ نوشته‌ی جان گوردون، نوعی دستورالعمل مفید است که به شما کمک می‌کند به‌عنوان رهبر یک تیم، کسب‌وکار موفقی داشته باشید. با شنیدن این کتاب تأثیرگذار عوامل تعیین‌کننده کیفیت کار و زندگی را می‌شناسید و در مسیر درست موفقیت گام برمی‌دارید.

درباره کتاب صوتی سوپ:

جان گوردون در طی دوران کاری‌اش با تعداد زیادی از شرکت‌ها و تیم‌های حرفه‌ای فعالیت کرده و شاهد راهکارهای آن‌ها برای پیشرفت بوده است. او در کتاب سوپ (Soup: A Recipe to Nourish Your Team and Culture) به شما توضیح می‌دهد که چطور ملاقه را به دست بگیرید و سوپی بپزید که تمام همکاران و هم‌تیمی‌هایتان از آن به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین شکل روی خود و دیگران سرمایه‌گذاری کنید و روابطی عمیق و مؤثر بر پایه تعهد و اشتیاق را پایه‌گذاری نمایید. همچنین با شنیدن این کتاب می‌توانید کار گروهی را یاد بگیرید و این مهارت را در خود تقویت کنید. نویسنده عقیده دارد چیزهایی که در کیفیت طعم زندگی شما تأثیر دارند شامل عشق، خوش‌بینی، مثبت‌اندیشی، اعتماد و آینده‌نگری می‌شوند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سوپ:

- در دنیایی که رهبران به یک میلیون جهت مختلف کشیده می‌شوند، سوپ به ما یادآوری می‌کند که برای ایجاد روابط متقابل و یک سازمان و تیم برنده باید وقت بگذاریم. (Margaret Kelly)

- سوپ در قالب یک مثال سرگرم‌کننده به شما کمک می‌کند تا بفهمید چگونه می‌توانید دیگران را پرورش دهید تا بتوانید به‌عنوان یک تیم بزرگ شوید و رشد کنید. (مارک باترسون - کشیش و نویسنده آمریکایی)

- سوپ مواد اولیه کلیدی برای ایجاد فرهنگ سازمانی را ارائه می‌دهد و نمونه دیگری از چگونگی فراتر رفتن از تفکر رایج است. (سام پرستی - مدیر بسکتبال آمریکایی)

- مردم اهمیت دارند و نحوه رهبری آن‌ها مهم است. به همین دلیل است که من این کتاب جان گوردون را توصیه می‌کنم. این کتاب دستورالعمل داشتن یک تیم را ارائه می‌دهد. (کریس بروگان - نویسنده، روزنامه‌نگار، مشاور بازاریابی و سخنران آمریکایی)

کتاب صوتی سوپ به چه کسانی توصیه می‌شود؟

این کتاب برای تمامی صاحبان کسب‌وکار و کسانی که دوست دارند در محیط کاری خود پیشرفت کنند، مناسب است.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و سخنران آمریکایی فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او در مورد موضوعاتی مانند مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی فعالیت می‌کند. جان گوردون (Jon Gordon) مؤسسهٔ مشاوره‌ای دارد که در آن به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازد.

کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌های وی، الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده است. ازجمله آثار پرفروش گوردون می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی سوپ می‌شنویم:

خبر بد این بود که نتایج نظرسنجی اعتماد نشان می‌داد که کارکنان شرکت، اصلاً به شرکت سوپ اعتماد ندارند. سال‌های سوءمدیریت و پرداخت پاداش‌های نجومی به رهبران تن‌پرور و تنبل و درعین‌حال اضافه‌کاری و بدرفتاری با کارکنان به بی‌اعتمادی انباشته در شرکت منجر شده بود. البته نیازی نیست که بگیم پست مدیریت اجرایی شرکت مثل چرخ‌وفلک شده بود که هرسال رهبری جدید در رأس اون قرار می‌گرفت و تیم رهبری جدیدی منسوب می‌کرد و جهتی تازه برای شرکت تعریف می‌کرد. اما خیلی از این رهبران، هیچ‌وقت انقدر توی اون پست باقی نموندن که به وعده‌های خودشون عمل کنن و کسایی هم که باقی موندن در نهایت شرکت و فرهنگ حاکم بر اون رو به خاک سیاه نشوندن. چرا باید کارکنان شرکت سوپ به شرکتی اعتماد کنن که برای تخریب اعتماد اونا هرکاری از دستش برمیومد انجام داده بود؟

نتایج نظرسنجی نشون می‌داد که گرچه بیشتر کارکنان مثل نانسی خوشبین بودن و چشم‌انداز اونو قبول داشتن، با این حال معتقد بودن که احتمالا قبل از اینکه نانسی به اهدافش برسه، شرکت به مزایده گذاشته میشه. یا اینکه نانسی سمت مدیرعامل رو رها میکنه و دنبال یه شغل دیگه میره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
مقدمه
24 دقیقه
فصل اول / فصل دوم / فصل سوم / فصل چهارم / فصل پنجم
28 دقیقه
فصل ششم / فصل هفتم / فصل هشتم/ فصل نهم/ فصل دهم
22 دقیقه
فصل یازدهم/ فصل دوازدهم / فصل سیزدهم / فصل چهاردهم/ فصل پانزدهم
25 دقیقه
فصل شانزدهم / فصل هفدهم / فصل هجدهم/ فصل نوزدهم / فصل بیستم
17 دقیقه
فصل بیست و یکم / فصل بیست و دوم:/ فصل بیست و سوم / فصل بیست و چهارم/ فصل بیست و پنجم
22 دقیقه
فصل بیست و ششم/ فصل بیست و هفتم / فصل بیست و هشتم /فصل بیست و نهم / فصل سی‌ام
19 دقیقه
فصل سی و یکم / فصل سی و دوم / فصل سی و سوم/ فصل سی و چهارم/ فصل سی و پنجم
17 دقیقه
فصل سی و ششم/ فصل سی و هفتم / فصل سی و هشتم / فصل سی و نهم/ فصل چهلم
16 دقیقه
فصل چهل و یکم/ فصل چهل و دوم / فصل چهل و سوم / فصل چهل و چهارم / فصل چهل و پنجم
24 دقیقه
فصل چهل و ششم/ فصل چهل و هفتم / فصل چهل و هشتم / فصل چهل و نهم/ فصل پنجاهم
13 دقیقه
فصل پنجاه و یکم/ فصل پنجاه و دوم / فصل پنجاه و سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوپ: دستور پختی برای تغذیه‌ی تیم و فرهنگ سازمانی
نویسنده
مترجمنوید اصلانی
راویمهیار ستاری، اعظم حبیبی، حامد بیطرفان، فرزانه فائزی، محسن زرآبادی پور، سارا نوری، سعیده آغویی، معصومه عزیز محمدی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوپ

eli136faraji
۱۴۰۱/۱/۱۶
کتاب خوبی بود... موضوع کتاب داستان وار جلو میرفت که همین موضوع باعث درک بهتر کتاب میشد و کاملا تو ذهن ادم نقش میبنده... اگر صاحب کسب و کار هستید و در مجموعه‌ای کار میکنید خوندن این کتاب و حتما بهتون پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوپ

برای دریافت کتاب صوتی سوپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.